- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
[Kennedy bracht ook weinig tot niks. Is puur een egotripper zonder snelheid waar een speler als Huntelaar weinig ballen van kan verwachten.
3 assists in 2 wedstrijden en vorig jaar 9 assists!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik heb er wel van genoten, van die afzijk commentaren tegen Ajax.

Triest hoor, ik doelde op de dodelijk saaie Evert, die kennelijk is vergeten dat ie een sportwedstrijd verslaat. Dat aandeelhouders en fin. directeuren etc. zich daarmee bezighouden, ok!, Of elke keer 'de gouden stad' als ie t over praag heeft... maar als jij ervan kunt genieten omdat je Ajax haat dan wens ik je nog veel Evert toe dit jaar! Ik hoop echter dat er snel een keer een nieuw clubje commentatoren opstaat (net als een solide ajaxverdediging)
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2170 stemmen
Maar zeg eerlijk heb je hem gister zien spelen en in de thuiswedstrijd. Die jongen is leuk voor FC Twente of Heerenveen maar toch niet voor Ajax.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ik ben wel fan van hem eigenlijk
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2170 stemmen
Ach ik zou hem graag bij Sparta zien maar voor Ajax komt ie gewoon tekort. Als je toch 433 speelt kan je beter met een snelle buitenspeler als Rommedahl spelen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Tsja, dat systeem idd, snap die jongens bij Ajax en Oranje nooit zo, 2 spitsen werkt prima in de rest vd wereld.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax gaat dit seizoen waarschijnlijk 4-2-3-1 spelen, ik vind het prima!
4-4-2 of 4-3-3 maakt inprincipe niks uit het gaat om de uitvoering. Het had echt geen ene reet uitgemaakt of bakircioglu nou gister vanaf het middenveld startte of voorin 
Verder speelt Ajax al jaren Europees geen 4-3-3, alleen tegen op papier zwakkere tegenstanders of wanneer er gescoort moet worden wil Ajax nog wel is in de 4-3-3 starten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mm Seedorf Europees middenvelder van het jaar prachtig! 
Milan is sowieso goed in de prijzen gevallen met Maldini als verdediger van het jaar en Kaka als aanvaller van het jaar.
PSV heeft een lastige poule met Inter, CSKA Moskou en Fenerbache.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
zie PSV wel weer door komen dan.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Niet al te zware poule idd, alhoewel moet je wel altijd oppassen voor Russische en Turkse ploegen.
De transfer van Koevermans naar PSV is rond btw.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind de poule behoorlijk lastig anders... Al geef ik PSV na Inter wel de beste kans maar Fenerbache en Moskou ik heb het er nooit niet zo op.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
CSKA heeft anders aardige spelers onder contract, waaronder 1 of 2 Braziliaanse internationals die aardig kunnen ballen.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Lekkere lotingen voor de Nederlandse ploegen. Met een beetje pech houden we na ronde 1 alleen AZ nog over. Alhoewel deze Portugese ploeg waarschijnlijk niet bij een pak wasmiddel een uefa ticket heeft bemachtigd.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Kinderachtig om nu Ajax meteen te vergeten. Ze maken heus wel een kans tegen Zagreb.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ja tuurlijk. Ze maken allemaal kans. Ik schrijf ajax ook niet af. Ik ben zelf voor ajax, dus dan ga ik niet gelijk zeggen dat ajax er al voor 100% uit ligt. Maar het is gewoon een zware loting voor de Nederlandse ploegen. Dus het woord kinderachtig slaat bij deze nergens op.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerliefhebbers niet vergeten: morgen vanaf 15.45 uur op één:
LIVE verslag van de eerste rit in de Vuelta (Vigo - Vigo), 145km.
Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
AZ koopt El hamdaoui. Ze schijnen ook niet zo tevreden te zijn over Pelle.
En Ajax koopt geen spelers meer. Wat mij betreft: ONBEGRIJPELIJK! Meneer de technische directeur open a.u.b. eens je ogen.
Wat heeft ajax nou gehaad voor die vele miljoenen. Kennedy en Suarez zijn goeie aankopen. Delorge is een harde werker, maar het kwaliteit is er nog niet. Colin is een in en in trieste aankoop. Luque heeft geen ritme en is bij newcastle een regelrechte miskoop gebleken. Dit kan op deze manier een zwaar seizoen voor de ajax-supporter worden.
Het seizoen is nog geen maand oud en ajax heeft 2 dikke overwinningen behaald, maar het is nou al een dramatisch seizoen.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
AZ koopt El hamdaoui. Ze schijnen ook niet zo tevreden te zijn over Pelle.
Een beetje meer vertrouwen in je spits mag toch wel. De beste jongen is er net een maandje of twee.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ach ja, Scheringa moest weer geld uitgeven. Het lijkt Chelski wel.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Maar El Hamdaoui?? Die heeft nog niks bewezen. Maar ja, in die spelers heeft AZ meestal ook wel de beste.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vind het knap van Ajax dat ze geen spelers kopen, en terecht! Al had een verdediger wel gemogen maar ik weet zo snel ook geen optie, en clubs laten belangrijke spelers toch niet meer gaan of je moet het dubbele betalen (wat dom is natuurlijk).
Ajax moet nu vooral de rust bewaren, en hooguit in de winter gaan kopen om op die manier mee te doen om het kampioenschap maar het liefs zo lang mogelijk wachten en pas nieuwe spelers halen wanneer de nieuwe coach er is (Ik verwacht dat HTC volgend seizoen geen coach meer van Ajax is).
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Knap van Ajax??? Wat is er knap aan om je selectie niet te versterken, terwijl dat nodig is???
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Haha. 
Ten Cate maakt bij deze seizoensstart een erg uitgebluste indruk op mij. Hij heeft er nu al geen zin meer in, lijkt het.
Nu zit het ook niet mee, maar als een coach al het kopje laat hangen, waar moet het dan heen met de ploeg.
Het niveau van Huntelaar valt me tegen. Echte topspelers groeien door en scoren in internationale wedstrijden. Huntelaar was bij Heerenveen een veel trefzekere spits. Heb het idee dat zijn ontwikkeling bij Ajax op een gegeven moment gestagneerd is.
Wat me mateloos irriteert in de berichtgeving dat er bij Ajax in eerste plaats over misgelopen miljoenen wordt gesproken, en pas op de tweede plaats om sportieve verliezen.
Ik snap wel dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, maar ik krijg bij Ajax bijna alleen maar het idee van een commercieel bedrijf, ipv een Amsterdamse sportclub die attractief voetbal nastreeft.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ja, al minimaal 10 jaar irritant dus.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Huntelaar was anders woensdag tegen Slavia de beste man aan Ajax kant, samen met Stekelenburg. Ajax heeft nog maar tegen weinig Europese topteams gespeelt (hoe zou dat nou komen?) maar tegen inter bijvoorbeeld deed Huntelaar het erg goed. Dus ik ben het eigenlijk niet helemaal met je eens kappeuter.
Hapie wat ik wil zeggen, Ajax moet nu vooral de rust bewaren. Directe versterkingen voor Ajax waren zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt niet mogelijk. Als Ajax op een bepaalde positie een directe versterking wil zal er minstens een dikke €10 miljoen betaald moeten worden, als de clubs al willen meewerken. Verder is het dan nog maar een gok of die nieuwe speler dan ook echt beter is. Wat ik nu zo knap vindt aan Van Geel en HTC (niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen) is dat ze niet ingaan op de reacties van het (domme) publiek ("bestuur rot op!", en alles wat er op lijkt), ajax zou het publiek kunnen afleiden door het aantrekken van een nieuwe speler maar gelukkig wordt dat niet gedaan. De nieuwe coach moet in samenwerking met het bestuur de selectie versterken, niet een coach die aan het eind van het seizoen vertrekt. Hooguit een kwaliteitsimpuls in de winter om mee te blijven doen om het kampioenschap mocht die ontglippen. De spelers zijn dan goedkoper en er kan beter gekeken worden waar het het hardst nodig is.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Huntelaar was anders woensdag tegen Slavia de beste man aan Ajax kant, samen met Stekelenburg. Ajax heeft nog maar tegen weinig Europese topteams gespeelt (hoe zou dat nou komen?) maar tegen inter bijvoorbeeld deed Huntelaar het erg goed. Dus ik ben het eigenlijk niet helemaal met je eens kappeuter.
Hoeveel Europese wedstrijden heeft hij gespeeld en hoe vaak heeft hij gescoord?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik zou het niet weten jij wel? Ben wel benieuwd namelijk...
Daarbij hoeft Huntelaar niet per se te scoren bij ajax... Want hij moest meer mee gaan voetballen van HTC, niet dat ik het hiermee eens ben maar een spits kan ook goed zijn zonder te scoren (maar dat begrijp jij ook wel
) Maar zo heel veel europees goeie tegenstanders heeft Huntelaar nog niet gehad, te weinig iig om hem daarop af te rekenen.
Maar ik geloof wel dat Huntelaar zich in de toekomst kan gaan voegen in het rijtje: Van Nistelrooy, Inzaghi, Morientes, Bierhoff enz.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Haha.
Wat me mateloos irriteert in de berichtgeving dat er bij Ajax in eerste plaats over misgelopen miljoenen wordt gesproken, en pas op de tweede plaats om sportieve verliezen.
Ik snap wel dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is, maar ik krijg bij Ajax bijna alleen maar het idee van een commercieel bedrijf, ipv een Amsterdamse sportclub die attractief voetbal nastreeft.
Klopt, Ajax wordt bestuurd door geldwolven, ipv voetballiefhebbers. Een kaartje voor de wedstrijd tegen Slavia Praag koste 50 euro, omdat de goedkope zitplaatsen niet werden aangeboden. De ene helft van de Arena was tijdens die wedstrijd ook leeg, en daar waren de cameraploegen neergezet zodat het leek alsof het stadion wel vol zat.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Wat ik nu zo knap vindt aan Van Geel en HTC (niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen) is dat ze niet ingaan op de reacties van het (domme) publiek ("bestuur rot op!", en alles wat er op lijkt)
Alsof ze daar ook op in zouden gaan.
Ze hebben het wel geprobeerd.
Sinds wanneer zijn spelers in de winterstop goedkoper
Het is ook allang duidelijk waar nieuwe spelers het hards nodig zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.