- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Europese Super Cup:
AC Milan flikt het hem weer!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Alsof ze daar ook op in zouden gaan.
Helaas maar al te vaak, aankopen om het publiek gerust te stellen (Charisteas).
Je bedoelt die jongen van Willem II? Ik geloof niet dat dat serieus is geweest want Ajax kan veel meer betalen dan AZ dus dan hadden ze e'm ook gehad. Na het vertrek van Sneijder is alleen Reira concreet geweest.
Spelers zijn in de winterstop goedkoper dan 24 uur voor het sluiten van de transfermarkt. Een linksback en een centrale verdediger zijn nu het hardst nodig. Maar er is geen haalbare optie, de andere posities zijn al bezet dus is het dom nu spelers te gaan kopen en doet Ajax er verstandig aan te wachten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Over de Super Cup:
AC milan bevestigd weer is dat ze de beste ploeg zijn van de afgelopen pakweg 15 jaar. Wat een team, een lust om na te kijken bij Milan klopt gewoon alles, prachtig!
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Huntelaar was anders woensdag tegen Slavia de beste man aan Ajax kant, samen met Stekelenburg. Ajax heeft nog maar tegen weinig Europese topteams gespeelt (hoe zou dat nou komen?) maar tegen inter bijvoorbeeld deed Huntelaar het erg goed. Dus ik ben het eigenlijk niet helemaal met je eens kappeuter.
CL-ervaring maakt ze beter en een stuk meer waard, dat loopt in de tientallen miljoenen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Begin jij nou ook al over de miljoenen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Eens met Kos, en Kappeuter ik ben bang dat je daar tegenwoordig niet meer onderuit komt. Voetbal draait nou eenmaal om de miljoenen.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Inderdaad waar , na sportief verlies komt eigenlijk automatisch een financieel verlies..
Ik hoop dat onze jongens nu niet hun koppie laten hangen , de beste manier om dit te verwerken is gewoon kampioen worden en volgend jaar eens gelijk naar de CL te gaan zodat die vervelende kwallificatie eens ontlopen word. Want tegen die stuche oost Europesche landen lijkt Ajax het gewoon niet te kunnen.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Zo heerlijk om Sneijder bij Madrid te zien spelen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Speelt er iemand eigenlijk profcoach? En hoe kun je dan de klassementen van de spelers zien?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ja ik speel ook. Als je op spelers selecteren klikt kun je op de naam klikken en krijg je gegevens van die speler waaronder aantal punten.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Ok, thanx! Vorig jaar kon je van je hele team in 1 oogopslag zien hoeveel punten ze hadden, toch?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Zo heerlijk om Sneijder bij Madrid te zien spelen.

kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Alves haalt uit naar Heerenveense 'slavendrijvers'
05/09/2007 13:15
Het lijkt er niet op dat het ooit nog goed komt tussen Afonso Alves en SC Heerenveen. De Braziliaanse goalgetter in Friese dienst haalt via zijn persvoorlichter keihard uit naar zijn werkgever.
Op zijn eigen website schroomt het Alves-kamp niet verbaal zwaar aan te zetten. Het bestuur van Heerenveen, dat niet tot een akkoord kwam met de clubs die zich voor Afonso Alves meldden, krijgt er ongenadig van langs, zoals hieronder is te lezen in het integraal vertaalde artikel.
'Stimulatie van slavernij in Heerenveen'
Er wordt veel gesproken over het bestaan van slavenarbeid in Brazilië, en de waarheid gebiedt te zeggen dat dat in afgelegen regio's ook echt voorkomt. Maar het is zeer vreemd om te vernemen dat dergelijke praktijken floreren in de 21ste eeuw in uithoeken van het liberale Nederland.
Zoiets is vandaag de dag het geval in Heerenveen, de stad met de gelijknamige voetbalclub. Die club geeft er de voorkeur aan de Braziliaanse international Afonso Alves te houden aan een ongepast contract.
Heerenveen ontving verschillende aantrekkelijke aanbiedingen om de atleet te verkopen. Maar de amateuristische bestuurders, die duidelijk een bord voor hun kop hebben en niets van de voetbalwereld begrijpen, hielden zich van de domme en kozen ervoor de speler gevangen te houden.
Maar zelfs daar lieten diezelfde bobo's, die in Brazilië nog niet eens een club uit de Serie Z zouden mogen leiden, het niet bij. Ze wilden Afonso Alves doodleuk verplichten mee te doen aan een feest waar hij zou worden onderscheiden voor zijn prestaties van vorig seizoen.
De situatie is er niet naar om schouderklopjes te geven! Hoe kun je nou opdraven bij een gelegenheid waar supporters die geleid worden door nazistische overtuigingen, er niet voor terugdeinzen deze sportman te beledigen, zoals in de straten van Heerenveen gebeurt?
Journalist Wagner Augusto Alvares de Freitas
Persvoorlichter van voetballer Afonso Alves
Heerenveen is zich van geen kwaad bewust en wijst juist op de bedenkelijke rol die zijn zaakwaarnemers spelen. 'Kennelijk zijn er Alves gouden bergen beloofd', zei directielid Yme Kuiper op de website van Heerenveen.
'En nu is de teleurstelling groot, maar dat mag je Heerenveen niet aanrekenen. Het bedrag dat wij voor Alves wilden ontvangen was reëel, zeker als je het vergelijkt met andere grote transfers die er de afgelopen weken zijn geweest. Anderen hebben hem het hoofd op hol gebracht en wij zitten met de brokken.'
----
Wahaha wat een belachelijk figuur is die Alves
(spreken van slavenhandel als je een miljoen per jaar verdiend...).
Ik gun een voetballer altijd het beste maar in het geval van Alves 2 gebroken knieschijven, waar haalt die vent het gore lef vandaan om zo te praten! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Hij is niet goed bij zn hoofd..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Is mij al vaker opgevallen dat er als je veel verdient je niet mag klagen. Vind dat altijd maar een rare gedachte. In dit geval overdrijft die schromelijk maar laat die jongen toch teleurgesteld zijn en wat domme dingen roepen. Verder heeft die niet eens is volkomen ongelijk want in ieder bedrijf werkt het zo dat als je erg goed werk levert je een salarisverhoging krijgt. Al met al dus niet al te slim van Alves maar nog vele malen minder stom dan iemand twee gebroken knieschijven toe te wensen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Inderdaad, sowieso een vies wereldje waar met modder gooien een alledaagse vorm van communiceren is.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als je met je volle verstand een contract tekent, moet je je daaraan houden. Wil Alves nu ineens meer? Prima kan hij zo krijgen, klein aanpassingtje in het contract... Maar dan gaat hij nog meer kosten.
starbright boy (moderator films)
-
- 22439 berichten
- 5132 stemmen
Is mij al vaker opgevallen dat er als je veel verdient je niet mag klagen. Vind dat altijd maar een rare gedachte. In dit geval overdrijft die schromelijk maar laat die jongen toch teleurgesteld zijn en wat domme dingen roepen. Verder heeft die niet eens is volkomen ongelijk want in ieder bedrijf werkt het zo dat als je erg goed werk levert je een salarisverhoging krijgt. Al met al dus niet al te slim van Alves maar nog vele malen minder stom dan iemand twee gebroken knieschijven toe te wensen.
Als je een miljoen per jaar verdiend en je vergelijkt je werk met slavenarbeid dan kan ik zo iemand met de beste wil van de wereld niet meer serieus nemen en wens ik 'm eigenlijk een enorme vormcrisis en een toekomst op de bank van FC omniworld toe.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Toch treurig die Alves.
Natuurlijk kan ik begrijpen dath hij hogerop wil en meer wilt verdienen maar als dat simpelweg niet lukt dan voetbal je toch gewoon zonder heisa het seizoen uit bij Heerenveen.. als hij zo zou blijven spelen dan verkasde hij toch binnen een jaar.
Jammer van zijn instelling.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
Pff, tjonge jonge, wat een mongool zeg..
SpaghettiWestern
-
- 129 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het niet zo dom hoor. Heerenveen moet hem nu in de winterstop verkopen, want hoe langer ze wachten met de verkoop, hoe goedkoper hij zal worden.
En als meneer Alves accepteert dat hij 4 maanden niet zal spelen, dan doet hij het gewoon slim. Meneer heeft zeker al een voorcontract ergens getekend. En zal lachend zijn miljoenen in de interstop binnenhalen.
Dat dit niet in dank wordt afgenomen door de Hollanders interesseert hem dus geen ene r**t
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Heerenveen is idd de grote verliezer.. Maar maak dan aub Alves ook kapot, ga naar de fifa! Dan wordt hij voor Brazilië geschorst. AZ kan het trouwens niet maken Alves in de winter binnen te halen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Heerenveen is idd de grote verliezer.. Maar maak dan aub Alves ook kapot, ga naar de fifa! Dan wordt hij voor Brazilië geschorst.
Hebben ze overwogen maar ze konden hem niks maken zei FIFA.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen en Bouma; De Zeeuw, Sneijder en Van Bronckhorst; Van Persie, Van Nistelrooij en Babel.
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Bulgarije.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Als je een miljoen per jaar verdiend en je vergelijkt je werk met slavenarbeid dan kan ik zo iemand met de beste wil van de wereld niet meer serieus nemen
Hij verdient ongeveer 4 ton.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen en Bouma; De Zeeuw, Sneijder en Van Bronckhorst; Van Persie, Van Nistelrooij en Babel.
Vermoedelijke opstelling Oranje tegen Bulgarije.
Wat een waardeloos team eigenlijk. Achterhoede stelt op topniveau werkelijk niks voor. Middenveld is in deze vorm ook veel te licht. (Waarom speelt die Van Bronckhorst tegenwoordig ook al bij het nederlands elftal op het middenveld, lopen betere rond) Alleen de voorhoede kan meedoen op een aardig niveau. Maar tegen Bulgarije zal het toch wel voldoende zijn mag ik hopen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hebben ze overwogen maar ze konden hem niks maken zei FIFA.
Het is nu offtopic want Alves traint weer. Maar anders kan dat wel degelijk toch? Gewoon werkweigering, hij mag dan iig niet voor Brazilië uitkomen. Verder al verdiend Alves 4 ton is dat nog heel veel geld (ik denk eigenlijk dat hij meer verdiend, maar heb je mss een bron?).
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Het is nu offtopic want Alves traint weer. Maar anders kan dat wel degelijk toch? Gewoon werkweigering, hij mag dan iig niet voor Brazilië uitkomen. Verder al verdiend Alves 4 ton is dat nog heel veel geld (ik denk eigenlijk dat hij meer verdiend, maar heb je mss een bron?).
Konden hem niet vanwege werkweigering niet mee laten spelen bij Brazilie stond afgelopen week in de krant. Van Alves zijn loon stond in de VI van een paar weken geleden. Woensdag voor competitiestart was dat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.