• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.678 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bij een corner hangen ze toch altijd aan elkaars shirtjes? Dat zijn toch niet allemaal penalty's?

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Da's toch niet binnen de zestien?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt...

Ik bedoel wanneer er een corner genomen gaat worden dan hangen alle verdedigers in de eigen 16 bij de tegenstanders om de nek heen of houde even het shirtje vast maar daar ga je dan toch geen penalty voor geven?

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Vind ik toch iets anders, dan een speler, beide keren zo goed als doorgebroken, die kan hebben op scoren. Dat getrek tussen spelers bij corners gebeurd meestal als de corner nog niet eens genomen is...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

gotti schreef:

Die van Suarez was gewoon een zuivere penalty, hoe klein het vergrijp ook was; hij werd gewoon vastgehouden...

Als dat een penalty was dan weet ik het ook niet meer. Ik weet niet wat jij onder vasthouden verstaat maar dit was absoluut geen vasthouden. Maar ja dit zal wel het gevolg zijn van die befaamde (in dit geval) ajax-bril.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Zoals het in jou geval waarschijnlijk de befaamde anti-ajax-bril zal zijn. Het werd vastgehouden en daar kan (en moet misschien wel) de scheids een penalty geven, klaar. De actie was Emanuelsson was ook een overtreding (en tuurlijk erger dan die actie op Suarez), maar dat was gewoon geen penalty, omdat de overtreding op de rand van de zestien werd gemaakt...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nu ben ik inderdaad niet objectief (Europees trouwens ook echt niet anti-ajax) maar als zelfs de ras ajaxcieden in mijn omgeving de tv uitzetten omdat Ten Cate daar vrolijk zit te verkondigen dat hun penalty terecht was en die andere niet (Van Gaal achtige maniertjes vertoont Ten Cate trouwens steeds meer) weet ik meestal wel dat ik goed zit.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Wilde je dan beweren dat die 'penalty' van Praag een zuivere penalty was? Was dat is ie gewoon niet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ik kan me volkomen voorstellen dat hij hem erop legt dat kan ik me bij die van Ajax niet. Bij die van Praag is het voor mij een duidelijke overtreding. Die wordt er voor mijn gevoel wel buiten ingezet maar de echte overtreding/beslissende moment waardoor die valt is voor mijn gevoel er binnen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Ajax kreeg net zo goed een cadeautje van de scheids, maar als zij 'm niet uitpakken dan moeten ze ook niet zeuren wanneer Slavia dat wel doet.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

gotti schreef:

De overtreding werd net buiten de zestien gemaakt, maar de speler liet zich, heel slim en volkomen terecht natuurlijk, net binnen de zestien vallen, waardoor de scheids niets anders kon doen dan een penalty geven.

Ik hoop dat je hier 'begrijpelijk' oid bedoelt.

Iemand trouwens iets gehoord over Riquelme en Ajax?

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Ik hoop dat je hier 'begrijpelijk' oid bedoelt.

Iemand trouwens iets gehoord over Riquelme en Ajax?

zou een stunt zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Kan Ajax qua loon gewoon niet opbrengen. Die man verdient alleen meer dan de hele selectie bij elkaar.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ja onzin gerucht, van 13 jarige ajax fans.

Riquelme verdiend €5 miljoen per jaar, schat ik. Onmogelijk voor Ajax dus, daarnaast hebben Atletico en Boca ook interesse en voor Riquelme zijn dat interessantere opties. Verder heeft Van Geel aangegeven geen grote naam aan te trekken.

Van Geel heeft vanochtend wel gezegd Reira van Espanyol niet op te geven, lijkt me een aardige speler (misschien weet Naomi Watts meer over hem?) maar ook deze lijkt niet haalbaar net als Defour en Bousouffa die ook kenbaar maakte niet naar Ajax te willen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax. .

Sneijder naar . Real. .

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

Van Geel heeft vanochtend wel gezegd Reira van Espanyol niet op te geven, lijkt me een aardige speler

Hij heeft nog niet echt een geweldige staat van dienst. Ik denk dat hij niet wil omdat zijn vorige uitstapjes naar het buitenland ook niet zo´n geweldig avontuur was.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Voor kos.

NEC tracht de selectie voor het sluiten van de transfermarkt te versterken met middenvelder Olaf Lindenbergh en aanvaller Michal Pospisil.

De doorgaans betrouwbare supporterswebsite meldt dat de Nijmeegse clubleiding zowel met het management van Ajacied Olaf Lindenbergh als met Hearts, werkgever van Pospisil, onderhandelt over een overgang.

Lindenbergh mag transfervrij vertrekken bij Ajax. De controlerende middenvelder wees eerder een overstap naar Nijmegen af, maar is alsnog in onderhandeling met NEC.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Geen Lindenbergh wat jou betreft?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Voor NEC een erg goede speler denk ik.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Hij wilde niet eens komen dus laat hem nu maar wegrotten op de Ajaxbank.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Lindenbergh rond met NEC

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 17 augustus om 22:40

Olaf Lindenbergh heeft een akkoord bereikt met NEC over een overgang naar Nijmegen. Dit meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond.

Het enige obstakel in de transfer is de opstelling van Ajax, dat wél van de middenvelder af wil. Lindenbergh heeft echter in Amsterdam nog een doorlopend contract en NEC kan niet voldoen aan zijn salariseisen.

Lindenbergh is tevreden met het door NEC geboden bedrag, mits Ajax bijbetaalt tot zijn huidige salaris. De Amsterdammers zijn daartoe slechts deels bereid, terwijl de oud-speler van AZ niet wil inleveren.

-----------------------------------

Dus die doet het alleen voor het geld.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Och geef hem eens ongelijk. Heeft volgens mij wel 10 jaar bij AZ gevoetbald voor een doodnormaal voetballoon. Nu verdient die in de nadagen van zijn carriere nog even de volle mep. Als die er op deze manier nog wat extra kan uitslepen moet die het zeker niet laten.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

timbo_ schreef:

Ik kan me volkomen voorstellen dat hij hem erop legt dat kan ik me bij die van Ajax niet. Bij die van Praag is het voor mij een duidelijke overtreding. Die wordt er voor mijn gevoel wel buiten ingezet maar de echte overtreding/beslissende moment waardoor die valt is voor mijn gevoel er binnen.

Dat komt omdat de speler nog een stap of twee zet, waarna hij zich laat vallen. En het gaat volgens mij altijd nog om de plek waar de overtreding wordt gemaakt. Niet waar spelers zich laten vallen...

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Quido schreef:

Geef 'm eens ongelijk. Volgens mij hoeft Olaf niet zo nodig hoor. Denk dat ie liever elk jaar een zak geld verdiend en bij Ajax op de bank zit, dan moet vechten voor degradatie bij derde rangs ploeg NEC.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

gotti schreef:

(quote)

Dat komt omdat de speler nog een stap of twee zet, waarna hij zich laat vallen. En het gaat volgens mij altijd nog om de plek waar de overtreding wordt gemaakt. Niet waar spelers zich laten vallen...

Beide waren gewoon penalties. Valt niet over te discussieren. Helaas schoot stuntelaar hem mis.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Beide penalty

Komop het is een mannensport. Zo'n scheidsrechters maken wedstrijden kapot, we willen toch duels zien? Als er voor deze vergrijpen altijd strafschoppen/vrijschoppen uitgedeeld zouden worden zou ik accuut stoppen met kijken. Dan kijk ik wel naar ballet ofzo...

+ Die van Praag kan GEEN penalty zijn want het was er gewoon buiten, die van ajax vond ik ook nog niet bijna een penalty!

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Hij wilde niet eens komen dus laat hem nu maar wegrotten op de Ajaxbank.

Hij haalt de ajaxbank niet eens. Want hij mag niet meetrainen. Dus hij rot weg bij het tweede.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

Beide penalty

Komop het is een mannensport. Zo'n scheidsrechters maken wedstrijden kapot, we willen toch duels zien? Als er voor deze vergrijpen altijd strafschoppen/vrijschoppen uitgedeeld zouden worden zou ik accuut stoppen met kijken. Dan kijk ik wel naar ballet ofzo...

+ Die van Praag kan GEEN penalty zijn want het was er gewoon buiten, die van ajax vond ik ook nog niet bijna een penalty!

Ze ontnomen beide keren de speler, een 90 tot 100% kans. Als je geen penalty tegen wil krijgen. Moet je gewoon van elkaar afblijven.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Quido schreef:

Lindenbergh rond met NEC

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 17 augustus om 22:40

Olaf Lindenbergh heeft een akkoord bereikt met NEC over een overgang naar Nijmegen. Dit meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond.

Het enige obstakel in de transfer is de opstelling van Ajax, dat wél van de middenvelder af wil. Lindenbergh heeft echter in Amsterdam nog een doorlopend contract en NEC kan niet voldoen aan zijn salariseisen.

Lindenbergh is tevreden met het door NEC geboden bedrag, mits Ajax bijbetaalt tot zijn huidige salaris. De Amsterdammers zijn daartoe slechts deels bereid, terwijl de oud-speler van AZ niet wil inleveren.

-----------------------------------

Dit zou ik echt heel erg vinden, ik ga hem vanavond persoonlijk uitfluiten als hij meespeelt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.