- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
lig in een deuk als ie de winnende maakt of sterker nog een hatrick 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Boeit me niet. Hij speelt toch voor zichzelf.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ben erg benieuwd hoe RTL4 vanavond het voetbal gaat uitzenden.
Men heeft beloofd de interessante / grote wedstrijden vooraan te plaatsen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Volgens mij mag dat niet meer...
Heeft de KNVB beslist geloof ik.
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Ben erg benieuwd hoe RTL4 vanavond het voetbal gaat uitzenden.
Men heeft beloofd de interessante / grote wedstrijden vooraan te plaatsen.
Eerst een van de top 4 dan een kleintje en de rest en op het einde weer een grote wedstrijd.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nog steeds reclames dus het suckt nog steeds.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Maar wel lekker lange samenvattingen. En dat reclame zou blijven is toch niet zo vreemd, blijft commerciële zender he.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Goal Drenthe tegen Sevilla zojuist:
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2170 stemmen
Had je anders verwacht dan.
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Is allemaal 1 pot nat van , en dat was te verwachten , ik vond het bij tien hoe de eerste opzet was het beste met veel napraten ,................. Dan het programma maar een uur langer...........
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vond het bij Tien ook allemaal zo erg nog niet. Voor- en achteraf wat geklets en niet na elke wedstrijd reclame. En het werd 's nachts herhaald; wordt het trouwens nog herhaald? En Voetbal insite? (kan het nergens vinden)
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Grootste pluspunt aan RTL is voor mij nog wel dat we eindelijk van Gullit verlost zijn.
Ook wil ik even een lans breken voor Rafaël van der Vaart: De stoerste man van Duitsland door gisteren die penalty binnen te schieten (ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als hij had gemist). Hopelijk komt er nu weer wat rust in Hamburg maar dan moet Rafaël ook geen domme dingen meer doen.
Mooi ook voor Drenthe dat hij z'n goaltje meepikt (en hoe!). Ik hoop echt dat hij en Sneijder het gaan maken daar in Spanje.
Maar Real gisteren 
En dan fans die na 45 minuten al met witte zakdoekjes staan te zwaaien, naar een staf die er net 2 wedstrijden op heeft zitten. 
Wat een idioten zeg 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Dat filmpje van Real met die goal van Drenthe wil bij mij maar niet laden.. Arabisch...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
http://www.youtube.com/watch?v=8Q3ZZSnCu3I
Schitterende goal van Drenthe indd.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wat zou Derksen daar nou over te zeggen hebben... 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Een zwaluw maakt nog geen zomer zal die zeggen en gelijkt heeft die.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
De reclames waren wel korter en de grote clubs kwamen als eerst. In ieder geval alleen maar pluspunten ten opzichte van Talpa. Ook vond ik voetbal insite later op RTL 7 wel leuk. Vind het wel een verbetering Derksen en van Hanegem voor Gullit en Mulder.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik ben die discussie over dat Ajax stom is geweest om Perez te laten gaan ook onderhand wel zat. Het was alleen maar beter voor Perez zelf. Aangezien het destijds nog niet bekend was of Sneijder weg ging of niet.
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2170 stemmen
Volgens het AD wil Ajax Luque vast leggen. Dan denk ik waarom nog een aanvaller?
En Jan Koller gaat 1 deze dagen naar Feyenoord.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Was een grapje, zegt hij nu.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Je zou t hem toch moeilijk kwalijk kunnen nemen, zoals hij behandeld wordt door de bondscoach. Misschien krijgt ie bij de mannschaft wél waardering?
Weet iemand trouwens iets van die Espanyol speler die Ajax wil? Is ie goed? Is ie international? Had er nl nooit van gehoord.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Je zou t hem toch moeilijk kwalijk kunnen nemen, zoals hij behandeld wordt door de bondscoach. Misschien krijgt ie bij de mannschaft wél waardering? 
Weet iemand trouwens iets van die Espanyol speler die Ajax wil? Is ie goed? Is ie international? Had er nl nooit van gehoord.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerliefhebbers niet vergeten!!!
Vanaf morgen woensdag om 14.00 u. op één.
LIVE verslag van de eerste rit van de ENECO Tour: de tijdrit in Hasselt.
Commentaar: Renaat Schotte en José De Cauwer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.