• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.720 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

happie schreef:

(quote)

Volgens voetbalzone willen ze affelay of Aissati halen en koeman bevestigd de interesse.

Haha, die laten ze echt niet gaan hoor en zeker niet naar Ajax.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

gideonvdb schreef:

lullig voor sneijder dom van ajax, real trekt bod in.

Lijkt me zeer terecht hoe Ajax gehandeld heeft. Je moet je niet laten chanteren door Madrid met een of andere tijdslimiet. Die 3 miljoen extra kan Madrid echt wel ophoesten. Beetje onzin dat ze bij voorbaat niet willen onderhandelen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Inderdaad, en vooral respectloos tegenover Sneijder.

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Waarom wil Ajax er nog een spits bij? Ik kan me herinneren dat ze op links Suarez,Mitea,Leonardo en Goossens hebben, Centraal hebben ze Huntelaar en Urzaiz en op rechts hebben ze Rommedahl,Kennedy en Manucharyan? Dus waarom ze nog een spits zoeken is mij een raadsel...

En ik denk dat PSV echt niet beide spelers naar Ajax laat vertrekken. Aissati en Afellay moeten de smaakmakers worden bij de Eindhovenaren. De Kroaat Luka Modric wordt ook weer veel genoemd als opvolger van Sneijder.

Mitea,zal het nooir redden daar moeten we snel van af en hij is net als Manucharyan altijd geblesseerd daar moeten we ook van af.

Urzaiz kan alleen als pinchhitter worden gebruikt en loopt tegen de 65 jaar aan.

Leonardo is wel een goede optie maar nog niet inzetbaar.

Rommedahl,Kennedy zouden het misschien wel kunnen redden , vooral als de snelheid van Rommedahl in combinatie met meer doelgerichtheid zouden samen gaan.

De een goede spits van een jaar of 25 zou zeer welkom zijn.

Een middenvelder zoals Schneider is zeer zeldzaam de twee talenten Aissati en Afellay zouden welkom zijn maar die komen nooit naar ajax , en als ik zou moeten kiezen zou ik voor Aissati gaan , ook omdat Afellay zeer vaak niet fit is.

Een goede ervaren laatste man zou een vereiste moeten zijn ook omdat als Stam wegvalt de organisatie weg is en ik denk niet dat stam meer als 25 wedstrijden zal spelen dit jaar, ik denk aan een ervaren laatse man van de prijsklasse tussen de 15 en 20 miljoen , een type Grygera of Chivu. Iedereen waaronder ik zelf heeft het maar over de verdwijning van Schneider bij Ajax maar we vergeten hoe waardevol een verdediger als Grygera is.

Heitinga zal als middenvelder voor de verdediging een openbaring worden.

Als middevelder denk is aan een speler als Basturk.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Goede beslissing van Ajax en zeer arrogant van de kant van Madrid.

Ajax wijst haastig Real de deur: Sneijder blijft

11/8/2007 15:15

Wesley Sneijder blijft alsnog bij Ajax. Real Madrid wilde heel erg snel zaken doen met de Amsterdamse club, die zich echter niet onder druk wenst te laten zetten door de Spaanse kampioen.

Real meldde zich woensdagavond bij Ajax voor Sneijder. De Koninklijke bood 24 miljoen euro en liet tevens weten voor 24 augustus zaken te willen doen, zo meldt Ajax op de eigen website. De Amsterdammers lieten daarop weten dat zij de oorspronkelijke vraagprijs van dertig miljoen euro wilden bijstellen naar 27 miljoen.

Vrijdag kreeg Ajax opnieuw bericht van Real. Volgens de Nederlandse bekerhouder reageerden de Madrilenen om 19.00 uur met de mededeling dat er over het bod van 24 miljoen euro niet te onderhandelen viel én dat Ajax binnen drie uur moest beslissen of het akkoord ging met het Spaanse voorstel.

Dat laatste weigerde de clubleiding. 'Ajax wenst zich echter niet onder druk te laten zetten en heeft het ultimatum verworpen. Hierop heeft Real Madrid het bod ingetrokken.'

Bron: VI

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

stinissen schreef:

Urzaiz kan alleen als pinchhitter worden gebruikt en loopt tegen de 65 jaar aan.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Mitea,zal het nooir redden daar moeten we snel van af en hij is net als Manucharyan altijd geblesseerd daar moeten we ook van af.

Leonardo is wel een goede optie maar nog niet inzetbaar.

Rommedahl,Kennedy zouden het misschien wel kunnen redden , vooral als de snelheid van Rommedahl in combinatie met meer doelgerichtheid zouden samen gaan.

De een goede spits van een jaar of 25 zou zeer welkom zijn.

Een middenvelder zoals Schneider is zeer zeldzaam de twee talenten Aissati en Afellay zouden welkom zijn maar die komen nooit naar ajax , en als ik zou moeten kiezen zou ik voor Aissati gaan , ook omdat Afellay zeer vaak niet fit is.

Een goede ervaren laatste man zou een vereiste moeten zijn ook omdat als Stam wegvalt de organisatie weg is en ik denk niet dat stam meer als 25 wedstrijden zal spelen dit jaar, ik denk aan een ervaren laatse man van de prijsklasse tussen de 15 en 20 miljoen , een type Grygera of Chivu. Iedereen waaronder ik zelf heeft het maar over de verdwijning van Schneider bij Ajax maar we vergeten hoe waardevol een verdediger als Grygera is.

Heitinga zal als middenvelder voor de verdediging een openbaring worden.

Als middevelder denk is aan een speler als Basturk.

Wat denk je van Lucas Biglia van Anderlecht. Is dat niet iets voor de NL topclubs?

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Lucas Biglia lijt me een aardige middenvelder dat is toch die Argentijn?

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Ja klopt. Zou bij Ajax Davids kunnen opvolgen. Is meer een verdedigende middenvelder.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

PatrickL schreef:

(quote)

Lijkt me zeer terecht hoe Ajax gehandeld heeft. Je moet je niet laten chanteren door Madrid met een of andere tijdslimiet. Die 3 miljoen extra kan Madrid echt wel ophoesten. Beetje onzin dat ze bij voorbaat niet willen onderhandelen.

24 miljoen krijgen ze nooit meer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

stinissen schreef:

Goede beslissing van Ajax en zeer arrogant van de kant van Madrid.

Misschien wel maar ook zei weten dat Ajax woensdag en erg belangrijke wedstrijd speelt waarin Ajax als ze de kans krijgen hem zeker opstellen. En als Sneijder geen CL mag spelen hebben ze er niet veel aan. Kan me de haast dus wel voorstellen en denk ook nog steeds dat die weggaat.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Eerste prijsje van het jaar dus voor Ajax. Redelijk gelijkwaardige wedstrijd vond ik. Maar is goed nieuws voor PSV. Want meestal als Ajax deze wint winnen ze de beker nog op het eind van het seizoen maar daar tussenin gaat het dan meestal fout. PSV kampioen dus!!

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Belabberde wedstrijd op de eerste plaats. Ajax was de minst slechtste

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Inderdaad het was het aanzien niet waard. Ik was er bijna naar toe gegaan. Maar gelukkig niet geweest. Ik denk dat dit het seizoen van Heitinga word. Speelt solide als controlerende man. Van der Wiel vond ik ook wel goed invallen. Ajax heeft zeker voor volgend seizoen de opvolger voor stam in huis. Hij is alleen nog erg jong.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Bij Ajax vond ik Vermaelen en van der Wiel de beste spelers. De zwakste waren Donald en Kennedy

Bij PSV vond ik Zonneveld en Mendez wel goed spelen, Die Jonathan Reis bakte er niks van

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Niet vergeten: iedere dag op Canvas.

Erik Zabel behaalt dertiende ritzege in Ronde van Duitsland.

De Duitser Erik Zabel heeft in Offenburg de derde rit in de Ronde van Duitsland gewonnen. Na een lastige tocht door het Zwarte Woud was de 37-jarige kopman van Milram de sterkste van een uitgedund peloton en behaalde zo zijn dertiende zege ooit in de Ronde van Duitslad, zijn vierde zege van het seizoen en zijn 209de uit zijn carrière. Zabel vloerde de Spanjaard Rojas en de Australiër McGee in een machtige spurt. Björn Leukemans werd zevende. Jens Voigt - op de steile klim naar Durbach in de finale mee in een kopgroep van tien - behoudt probleemloos de leiderstrui. Morgen en overmorgen trekt de Ronde van Duitsland de bergen in. (KH & hln.be)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Schneider per direct weg bij Ajax 27 miljoen naar Madrid , echt shit...

bron: Ajax

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Goed gehandeld door Ajax.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Aisatti welkom...

Helaas ben ik bang dat het niet lukt maar het is volgens mij de enige geschikte/haalbare '10' voor ajax.

Sneijder het ga je goed in Madrid!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Erg jammer, maar qua bedrag heeft Ajax niet te klagen. Ik hoop dat er een waardevolle opvolger wordt aangetrokken. We moeten ook niet vergeten dat Sneijder ook geregeld onnodige schorsingen heeft opgelopen, en blessuregevoelig is. Neemt natuurlijk niet weg dat hij zeker het verschil maakte bij Ajax. Ben benieuwd welke spelers met dit riante bedrag worden aangtrokken om het verlies van Sneijder op te vangen..

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

27 miljoen voor Sneijder?! Het moet niet gekker worden. Ajax was gek geweest als ze daar niet op ingegaan waren. Ik neem aan dat ze voor dit bedrag wel een redelijke vervanger weten te vinden.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Zal wel een speler rond de 30 zijn waar ze maximaal 3 miljoen voor neer leggen, let maar op...

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Van Geel: 'We lossen het intern op. Gregory Poepon kan de plek van Sneijder prima invullen'.

Ajax heeft nu ook weer een spits op proef wat natuurlijk nergens op slaat. Het enige wat ze nodig hebben is een (ervaren) verdediger en een middenvelder.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ajax doet goede zaken. 44 miljoen euro voor Babel en Sneijder. Met dank aan Foppe. En dat terwijl Babel de reden was dat Huntelaar geen fatsoenlijke bal kreeg. Sneijder is een geweldige speler maar past feitelijk niet in de 4-3-3 van Ten Cate, want kan niet verdedigen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

stinissen schreef:

Zal wel een speler rond de 30 zijn waar ze maximaal 3 miljoen voor neer leggen, let maar op...

Waarom? Ik vind dat Ajax tot nu toe prima inkoopt, Mendoza zie ik inderdaad niet zo zitten. Maar Rommendahl is voor mij in de voorbereiding een openbaring geweest. Collin is heel degelijk. Bakircioglu kan beter, maar daar heb ik vertrouwen in en Suarez zie ik ook wel zitten. Ben juist blij dat Ajax niet met geld loopt te smijten. Verder vind ik dat Van Geel meer krediet verdiend tot nu toe kun je hem zelden op een miskoop betrappen. Ajax komt deze klap wel te boven let maar op

Vraagje aan de Belgen: Hoe staat de ontwikkeling van Defour? Want hij wordt op internet veel genoemd als mogelijke nieuwe ajax aankoop. Al is Nederland en Belgen niet zo'n goed huwelijk op voetbal gebied (vermaelen uitgesloten).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Kai schreef:

Al is Nederland en Belgen niet zo'n goed huwelijk op voetbal gebied (vermaelen uitgesloten).

En vergeet Simons en in het verleden Nilis en De Bilde niet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kai schreef:

Vraagje aan de Belgen: Hoe staat de ontwikkeling van Defour?

Steven Defour is nog maar 19 jaar oud, maar sinds één maand wel de nieuwe aanvoerder van Standard Luik.

Voorlopig doet hij het goed, maar tijd zal het uitwijzen. Ik voorspel hem een grote toekomst. Spijtig dat Ajax (of liever Anderlecht) niet toegehapt heeft?

Hij heeft een eenvoudige manier van voetballen, een grote actieradius, knappe passeerbeweging, startsnelheid én doelgerichtheid. Wat moet men nog meer van een 19-jarige verwachten.

De transfersom zou nu tussen 1,5 en 2,5 miljoen gelegen hebben, wat (als er geen ongelukken gebeuren) de komende jaren alleen maar zal omhoog gaan. Ligt nu bij Standard onder contract tot 2011.

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

speedy23 schreef:

De transfersom zou nu tussen 1,5 en 2,5 miljoen gelegen hebben, wat (als er geen ongelukken gebeuren) de komende jaren alleen maar zal omhoog gaan.

ik denk dat de transfersom wel al hoger ligt hoor. Voor minder dan 5 miljoen zal Standard hem wel niet laten gaan...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Klopt Timbo shame on me dat ik Simons vergeten ben, fantastische voetballer. Nillis (mr. PSV + geniale voetballer) heb ik niet genoemd omdat het al wat langer geleden is. Van De Bilde was ik nooit niet zo kapot. En bedankt voor de info Speedy 1,5/2,5 miljoen is idd wel erg weinig dat zou een koopje zijn voor Ajax.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik wordt verkeerd begrepen denk ik. Defour zou getransfereerd zijn van Genk naar Standard voor een bedrag tussen de 1,5 en 2,5 miljoen euro.

Wat Ajax bij een eventuele overstap naar hun ploeg zou betalen zal zeker het veelvuldige zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.