• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.744 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Bedrag van rond de negen miljoen euro ... belachelijk voor iemand die nog niet veel heeft laten zien. Waar is dat schaduwelftal van Van Geel en Ten Cate dan? Dit lijkt een paniek-aankoop.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7984 stemmen

7,5 miljoen euro, deze jongen blijft z'n geld minstens wel waard. Vertrouw me.

LZA

• 474 berichten
  • 1557 stemmen

Madrid achter Sneijder aan? Robben schijnt niet meer interessant te zijn. Volgens mij probeert Real zowat alle Nederlandse talenten op te kopen zodat Barca er niet mee aan de haal gaat in de toekomst. Omgekeerde wereld als je het mij vraagt.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Lijkt er iig op dat Bernd wel gecharmeerd is van oranje ja!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Ajax vraagt 30 miljoen voor Sneijder, wat een geweldig bedrag zou zijn. Voor dat bedrag kan er een aardig elftal worden samengesteld.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Top 4 komend seizoen is na het mogelijke vertrek van Sneijder wel aardig te voorspellen

1. PSV

2. Feyenoord

3.Ajax

4.AZ

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

1.AZ

2.PSV

3.Ajax

4.Feyenoord

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

AZ geloof ik dus helemaal niet in dit seizoen. Heb het idee dat ze daar na vorig jaar mijlenver terug geworpen zijn en dat het frisse en nieuwe er aardig vanaf is daar.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

bij az lopen de beste spelers op dit moment buiten aisattie en affelay.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

timbo_ schreef:

AZ geloof ik dus helemaal niet in dit seizoen. Heb het idee dat ze daar na vorig jaar mijlenver terug geworpen zijn en dat het frisse en nieuwe er aardig vanaf is daar.

Eens. Met een spits uit de serie B en een Braziliaan van een zweedse subtopper red je het niet voorin. Daarnast is het achterin te onervaren

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

achterin is idd een probleem, maar bij welke nederlandse club is dat niet het geval,

hoop trouwens wel dat ajax kampioen word, maaar ok.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

gideonvdb schreef:

bij az lopen de beste spelers op dit moment buiten aisattie en affelay.

Daar zijn de meningen dan ernstig over verdeeld. Ik denk juist dat van de top 4 AZ de minste echt goede spelers heeft. AZ heeft alleen veel spelers op een gelijkwaardig niveau.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Heh, zijn we eindelijk van die lelijke shirts af. Vooral Hincapie reed dit jaar rond als een clown op een driewieler.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

1. Ajax

2. AZ

3. PSV

4. Heerenveen

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

De top 3 word weer in ere hersteld.

1. Ajax

2. PSV

3. Feyenoord

4. AZ

AZ is op dit moment allerminst in vorm en gaat aan het begin al veel punten verliezen, Feyenoord is een nieuw goed team, maar nog geen team. Ik ga er vanuit dat Sneijder blijft. En de aanval Kennedy-Huntelaar-Suarez word een droomaanval. Met als goede back-ups Goossens, Urzaiz en Rommedahl en dan kunnen ze Mitea wat mij betreft wel verkopen of transfervrij laten vetrekken naar een of andere Moldavische subtopper.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Hoop dat je gelijk hebt, maar vraag me toch af wie ze gaan halen ipv Sneijder? Misschien heeft Cziommer wel zin om van de bank af te komen?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

happie schreef:

Ik ga er vanuit dat Sneijder blijft.

Dan ben je wel erg naief

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Oh ja de top 4 voor komend seizoen

1. PSV

2. Feyenoord

3. AZ

4. Ajax

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dan ben je wel erg naief

Ajax en Real zijn er al uit met elkaar. Nu is het nogf wachten dat Real en Sneijder zelf het eens worden. Sneijder kennende (ofwel: zijn ambitie om bij een grote topclub te spelen) lijkt me dit snel gepiept. Benieuwd wat Ajax er voor terug haalt. 25 miljoen is wel veel, maar toch....

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nog 2 aankopen als Sneijder vertrekt

Ajax zal het transfergeld van Wesley Sneijder gebruiken om twee versterkingen te halen nog voor woensdag zo meldt De Telegraaf. Volgens de krant zouden dat een middenvelder en een spits moeten zijn.

In Nederland zagen Ten Cate en zijn scouts geen alternatieven. Dit weekeinde wordt er in Amsterdam al onderhandeld. Op de donderdag ingediende spelerslijst zouden nog twee plekken zijn opengelaten.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

gotti schreef:

(quote)

Ajax en Real zijn er al uit met elkaar. Nu is het nogf wachten dat Real en Sneijder zelf het eens worden. Sneijder kennende (ofwel: zijn ambitie om bij een grote topclub te spelen) lijkt me dit snel gepiept. Benieuwd wat Ajax er voor terug haalt. 25 miljoen is wel veel, maar toch....

Volgens voetbalzone willen ze affelay of Aissati halen en koeman bevestigd de interesse.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Dat zouden geen onaardige vervangers zijn. Zeker met het oog op de toekomst. De vraag is natuurlijk of PSV zo gek is om twee van zijn grootste talenten (en ook van Nederland denk ik) te laten gaan...

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

Waarom wil Ajax er nog een spits bij? Ik kan me herinneren dat ze op links Suarez,Mitea,Leonardo en Goossens hebben, Centraal hebben ze Huntelaar en Urzaiz en op rechts hebben ze Rommedahl,Kennedy en Manucharyan? Dus waarom ze nog een spits zoeken is mij een raadsel...

En ik denk dat PSV echt niet beide spelers naar Ajax laat vertrekken. Aissati en Afellay moeten de smaakmakers worden bij de Eindhovenaren. De Kroaat Luka Modric wordt ook weer veel genoemd als opvolger van Sneijder.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Aissatie was ook het eerste waar ik aandacht. Hij heeft nog maar een 1 jarig contract, dus met een goede aabieding van Ajax bij Aissatie lijkt me dat de meest reële. Andere vervangers ken ik eerlijk gezegd niet.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

D'r schijnt vooral in het buitenland gezocht te worden, volgens VI.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Ik begrijp niet waarom ze niet eens denken aan een extra verdediger..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bod is ingetrokken...

Real Madrid trekt bod Sneijder in

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 11 augustus om 14:03

De overgang van Wesley Sneijder naar het Santiago Bernabéu staat op losse schroeven. Via de officiële website laat Ajax weten een ultimatum van Real Madrid verworpen te hebben, waarop de Spaanse club zijn bod op de Oranje-international heeft ingetrokken.

De Amsterdammers ontvingen woensdagavond een officieel bod van 24 miljoen euro. Technisch directeur Martin van Geel verlaagde de vraagprijs van 30 naar 27 miljoen euro, maar de Spaanse landskampioen liet vrijdagavond weten dat er over het bod niet te onderhandelen viel.

Daarnaast moest Ajax binnen een tijdsbestek van drie uur beslissen of het instemde met de transfer van Sneijder. De Amsterdamse club verwierp het ultimatum en de Spanjaarden trokken vervolgens het bod in.

Trainer Bernd Schuster is nog steeds op zoek naar een spelmaker achter de spitsen en zag in de 23-jarige Utrechter de ideale kandidaat. Het is geen geheim dat Sneijder graag naar een topclub in het buitenland verkast, al was dit volgens de afspraak van drie weken geleden pas volgend jaar zomer de bedoeling.

Spartaan1986

• 3612 berichten
  • 2170 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik begrijp niet waarom ze niet eens denken aan een extra verdediger..

Inderdaad. Je gaat me niet vertellen dat je met een verdediger als Colin in de basis kampioen wordt.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

lullig voor sneijder dom van ajax, real trekt bod in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.