- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Heeft niks met sympathie te maken maar met gezond verstand. Er is nog steeds niks duidelijk en dat mag De Rooij aangerekend worden als eindverantwoordelijke (zoals je al zei). Er is niet voor niets een extern onderzoek gestart. In andere woorden: een motie van wantrouwen jegens De Rooij. Rasmussen is ook in mijn ogen niet 100% fris, maar de heksenjacht die meteen geopend werd is te triest voor woorden. Ik trek gewoon conclusies.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor de wielerliefhebbers, niet vergeten: Clasica Ciclista San Sebastian

Vandaag op Canvas (Belg twee) om 15u45. Commentaar Karl Vannieuwkerke.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Ook gewoon op nederland 1 overigens
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Hopen dat het wat leuker wordt dan vorig jaar. Toen was het echt de saaiste klassieker van het seizoen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22598 berichten
- 5246 stemmen
Heeft niks met sympathie te maken maar met gezond verstand. Er is nog steeds niks duidelijk en dat mag De Rooij aangerekend worden als eindverantwoordelijke (zoals je al zei). Er is niet voor niets een extern onderzoek gestart. In andere woorden: een motie van wantrouwen jegens De Rooij. Rasmussen is ook in mijn ogen niet 100% fris, maar de heksenjacht die meteen geopend werd is te triest voor woorden. Ik trek gewoon conclusies.
Precies. Er is nog steeds geen duidelijkheid en de enige met wie de Rooij het besproken heeft is de sponsor. Het feit dat ze de Rooij laten gaan en er een onzerzoek komt zegt veel.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Hopen dat het wat leuker wordt dan vorig jaar. Toen was het echt de saaiste klassieker van het seizoen.
En nu weer. Afschaffen die koers of op een ander moment plannen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Net Atgletico Madrid een stuk gezien tegen Lazio Roma. Leuke ploeg heeft Athletico dit jaar. Veel frivoliteit en voetballend vermogen en erg goed ingekocht denk ik. Konden wel eens mee gaan doen voor de topposities dit jaar. Naomi Watts mag met een goed gevoel vooruit kijken denk ik.
stinissen (crew films & series)
-
- 23795 berichten
- 77541 stemmen
Alvez misschien naar Ajax................ Zou echt top zijn 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Serieuze Bron? Van Geel ontkende het nog expliciet.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
'Geen Alves of extra middenvelder'
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 4 augustus om 20:55
Ajax heeft zaterdag laten doorschemeren de zoektocht naar een vervanger voor de geblesseerde Edgar Davids te staken. De middenvelder revalideert nog altijd van een scheenbeenbreuk, waardoor zijn werkgever zich genoodzaakt zag een stand-in voor de middenvelder te vinden. Tevens liet de club weten dat Afonso Alves geen issue is.
Technisch directeur Martin van Geel vertelde tegenover de camera van SBS dat Robert Schilder en Jan Vertonghen de vacante positie prima kunnen opvullen en acht men het verder niet noodzakelijk om naar nieuwe externe krachten uit te kijken.
Olaf Lindenbergh was een optie geweest om de rol van Davids op zich te nemen, maar zijn rol is in Noord-Holland definitief voorbij. ''Olaf is een prima prof, maar zijn toekomst ligt niet bij Ajax. Hij heeft in twee jaar geloof ik zes wedstrijden gespeeld. Hij heeft niet voor niets een transfervrije status gekregen”, verduidelijkte trainer Henk ten Cate in Het Parool.
Alves
Overigens werd Van Geel ook geconfronteerd met de vermeende belangstelling voor de Braziliaanse aanvaller Alves. De Brabander was zeer duidelijk in zijn antwoord: “Wij hebben geen interesse in hem.”
Eerder op de dag meldde het Algemeen Dagblad dat Ajax zijn belangstelling voor de spits kenbaar zou hebben gemaakt. Hetgeen dus niet meer aan de orde is.
**Jammer
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bruyneel nieuwe ploegmanager Rabo?
Rabobank hoopt volgende week een opvolger voor Theo de Rooij te presenteren. Volgens De Telegraaf zou dat wel eens de Belg Johan Bruyneel kunnen zijn.
De Rooij stapte vrijdagavond op als algemeen directeur van de Rabo-wielerploegen. Eind 2003 nam hij die positie over van Jan Raas. Op dat moment was Johan Bruyneel de belangrijkste kandidaat, maar Rabobank kon de Belg niet overnemen omdat hij nog een lopend contract bij US Postal had.
Nu bestaat er wel een mogelijkheid om Bruyneel, die als manager al achtmaal op tien jaar de Tour won, binnen te halen. Hij heeft immers nog altijd geen nieuwe sponsor om Discovery Channel op te volgen. Zijn Amerikaanse ploeg dreigt daarom van het wielertoneel te verdwijnen. (hln.be)
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Hoop 't niet, ik vertrouw die Bruyneel niet zo.
Daarnaast heb ik gewoon een hekel aan hem sinds die Tour-etappe die hij van Indurain stal.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daarnaast heb ik gewoon een hekel aan hem sinds die Tour-etappe die hij van Indurain stal.
Nooit gestolen! Bruyneel was al ontsnapt toen Indurain hem trachtte terug te halen.
1995
- in de 7de etappe naar Luik achterhaalt Indurain de ontsnapte Belg Johan Bruyneel uit de concurrerende Once-ploeg; Bruyneel wint de eindsprint.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Maar het is wel een wat sneaky ventje. Niks voor de Rabobank.
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
was al ontsnapt toen Indurain hem trachtte terug te halen.
1995
- in de 7de etappe naar Luik achterhaalt Indurain de ontsnapte Belg Johan Bruyneel uit de concurrerende Once-ploeg; Bruyneel wint de eindsprint.
Hmm, waarschijnlijk geschreven door een landgenoot van je, want ik herinner me die etappe echt als gestolen. Het waren vele kilometers die Bruyneel in het wiel van Indurain reed. Buyneel nam nooit over, maar zat gewoon in z'n vuistje te lachen.
Van een eindsprint was trouwens geen sprake. Honderd meter voor de finish reed Bruyneel er gewoon voorbij. En juichen dat ie deed! Heel vervelend.
Opvallend trouwens dat je mooie overwinningen vaak nauwelijks onhoudt, maar dit soort naai-acties juist wel. Zo staat die etappe met Perreiro/Hincapie ook in m'n geheugen gegrift.
-
- 22598 berichten
- 5246 stemmen
Ik zie Bruyneel ook niet helemaal zitten. Zou liever een heel nieuw gezicht zien. Al is het ook weer niet heel gek. De man heeft voor Rabobank gefietst en was dit jaar erg vriendelijk voor de ploeg ten tijde van de Rasmussen-kritiek.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hmm, waarschijnlijk geschreven door een landgenoot van je, want ik herinner me die etappe echt als gestolen. Het waren vele kilometers die Bruyneel in het wiel van Indurain reed. Buyneel nam nooit over, maar zat gewoon in z'n vuistje te lachen.
In z'n vuistje te lachen? Man, hij zat ondersteboven binnenstebuiten als een mijnwerker op het buitenblad te stoempen en intussen 3 maal dood te gaan om bij Indurain, die alvast met de tijdrit was begonnen, in het wiel te blijven. En inderdaad ging-ie er bijzonder lafjes overheen vlak voor de finish. Het gequote stukje is pure geschiedsvervalsing.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Ik zie het eigenlijk wel zitten met Bruyneel. Tacktisch erg sterk en heeft enorm veel ervaring. En dat die Contador dan maar meeneemt als nieuwe klassementsrenner voor Rabo.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik zie het eigenlijk wel zitten met Bruyneel. Tacktisch erg sterk en heeft enorm veel ervaring. En dat die Contador dan maar meeneemt als nieuwe klassementsrenner voor Rabo.
Jij bent een gedachtenlezer zekers? Ik dacht precies hetzelfde.
Geloof mij, voor Rabo een ideale man: vakkennis én diplomatisch. Keert altijd zijn tong twee maal voor hij spreekt. 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Roy Makaay > lafaard
Een echte vent had op zijn minst een tweede penalty gemist
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
"Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens hebben Feyenoord te kennen gegeven voornemens te zijn spoedarbitrage aan te vragen bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. ‘Wij betreuren het dat het hierop uitdraait’, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. ‘We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.’"
Beetje jammer dit. Hopelijk kunnen ze nog een fatsoenlijk bedrag voor hem vangen na zo'n arbitragezaak. Hij zal zich wel gek hebben laten maken door die Lens. Die jongen is nog lang niet klaar voor een grote club als Real. Tegen Chelsea, Liverpoool en Porto speelde hij echt niet zo goed.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Bruyneel nieuwe ploegmanager Rabo?
Rabobank hoopt volgende week een opvolger voor Theo de Rooij te presenteren. Volgens De Telegraaf zou dat wel eens de Belg Johan Bruyneel kunnen zijn.
Het is niet te hopen. Dat lijkt me echt een heel slecht idee. Zoek iemand nieuw, met een onbesmet verleden. Bruyneel reed jarenlang voor Saiz en was ploegleider van Armstrong, dus die weet wel waar de EPO te koop is... Als Rabobank dat doet, vertrouw ik ze definitief niet meer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Armstrong en EPO is nooit bewezen. Het lijkt tegenwoordig wel echt dat als je de tour wint dat je automatisch op de dopinglijst belandt
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tankink verruilt QuickStep voor Rabobank.
Bram Tankink rijdt vanaf volgend seizoen voor de Rabobank-ploeg. De 28-jarige wielrenner van QuickStep tekent een contract voor twee jaar bij het team. Dat zegt de wielrenner op zijn website. Rabobank-woordvoerder Jacob Bergsma bevestigt de komst van de renner. Tankink reed de afgelopen vijf seizoenen bij het Belgische QuickStep en de twee jaar daarvoor bij voorganger Domo-Farm Frites.
Tankink stond ook in de belangstelling van T-Mobile; ook QuickStep had hem graag in de ploeg gehouden. De renner zelf is blij met zijn overstap. "In een goed gesprek met Erik Dekker werd me duidelijk dat ik een vrijere rol kan gaan krijgen bij Rabobank. Hij heeft me over de streep getrokken."
De in Haaksbergen geboren Tankink is de zeventiende Nederlander in de bankploeg. Op dit moment zijn het er ook zeventien, maar Michael Boogerd stopt aan het eind van het seizoen. Tankink boekte in zijn carrière onder meer een overwinning in 2005. Hij zegevierde toen in een etappe in de Ronde van Duitsland. (novum/hln)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Armstrong en EPO is nooit bewezen. Het lijkt tegenwoordig wel echt dat als je de tour wint dat je automatisch op de dopinglijst belandt
Armstrong niet nee, maar van bijna al z'n concurrenten van toen wel, waaronder in ieder geval de hele Telekom en ONCE ploegen. Je gaat mij niet vertellen dat US Postal zonder doping jarenlang iedereen wist te verslaan die wel met doping reed. Want niet alleen Armstrong was sterk, z'n hele ploeg was het, elk jaar weer... En Bruyneel was daar al die jaren ploegleider van...
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Wat een sukkel die Drenthe. Als ik Feyenoord was had ik hem allang verkocht voor die 12,5 miljoen, dat is hij toch nooit waard.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Die gaat zo floppen dat wil je niet weten. Wordt nog een grotere flop als Waterworld
-
- 22598 berichten
- 5246 stemmen
Dat is nou wel een uitstekend idee van Rabobank. Welke zichzelf respecterende ploeg wil Tankink nou niet hebben?
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat is nou wel een uitstekend idee van Rabobank. Welke zichzelf respecterende ploeg wil Tankink nou niet hebben?
Als-ie maar niet meer van die ultiem saaie gesprekjes neerpent.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Wat een sukkel die Drenthe. Als ik Feyenoord was had ik hem allang verkocht voor die 12,5 miljoen, dat is hij toch nooit waard.
Feyenoord hoopte zeker dat Madrid over de brug zou komen, net als Liverpool deed. Die Drenthe toch.. beetje jammer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.