- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
www.sporza.be dan op live tour klikken
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Precies, ongelofelijk dat ie dit toch weer doet. De voorsprong loopt mooi op in elk geval met 7:30
Zal wel tekort in het klassement staan om echt de ruimte te krijgen. Overigens wel jammer voor de belg Frederik Willems die in de kopgroep zat maar door een overstekenden hond is gevallen en terug is gevallen in peleton.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
10:10 alweer, nog maar 17 minuten en boogerd rijdt in geel 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Boogerd in de top 10 zou al erg mooi zijn.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Zeer irritant ook dat zo'n Smeets gisteravond die vraag niet zelf kan bedenken in een interview met Breukink.
Slordig inderdaad. Breukink zei "er kwamen nieuwe feiten aan het licht" waarop Smeets hem onderbrak. Hij vroeg niet "welke feiten en hoe weet je dat", maar hij vulde Breukink aan: "dat Rasmussen in Italie zat." En Breukink kon verder vertellen.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Maar ik denk dus dat dat leugentje niet belangrijk is geweest, maar wel datgene wat nog gaat komen..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben het met France Soir eens dat de Tour is overleden.
Dan ben jij in de minderheid. Gisteren het volk gezien langs de Franse wegen? Kijk zaterdag maar eens naar de tijdrit, en zondag in Parijs. Een massa volk en het volk wil brood, bloed en spelen. 
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Dan ben jij in de minderheid. Gisteren het volk gezien langs de Franse wegen? Kijk zaterdag maar eens naar de tijdrit, en zondag in Parijs. Een massa volk en het volk wil brood, bloed en spelen. 
En er kijken nog altijd elke dag een miljoen Nederlanders via de tv naar..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
10:10 alweer, nog maar 17 minuten en boogerd rijdt in geel 
Je denkt toch niet dat ze hem in het geel gaan laten komen? Hij staat 'maar' op 27:50. 
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Je denkt toch niet dat ze hem in het geel gaan laten komen? Hij staat 'maar' op 27:50. 
Ze laten hem wel steeds verder uitlopen, alweer 12 minuten 
2 minuten van de top 10 af..
En verschil is alweer bijna 14 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Telegraaf is natuurlijk niet de beste krant van nederland maar toch
Nederlands journalist liep primeur Rasmussen mis
Een journalist van de Nederlandse krant de Telegraaf wist voor de start van de Tour dat Rasmussen in juni niet in Mexico is geweest. Maar de man heeft nagelaten de onthulling de wereld in te sturen.
"Toen Telesport (de sportsectie van de Telegraaf, red) hem voor de Tourstart in Londen vroeg of hij aan de andere zijde van de Atlantische Oceaan weer een trainingskamp had gedaan, antwoordde hij met een duidelijk NEE. Een antwoord waar wij weken mee geworsteld hebben", aldus verslaggever Raymond Kerckhoffs op de website van de Telegraaf.
Rasmussen had eerder aan de Deense media én aan de Rabobank-ploeg verklaard dat hij drie weken in Mexico was. Ook aan de UCI had Rasmussen laten weten dat hij van 4 tot en met 22 juni aan de andere kant van de oceaan verbleef.
Maar waarom pakte de Telegraaf dan niet eerder uit met deze onthulling? Frans Schrader, chef van Telesport, zegt het volgende over zijn verslaggever: "Op het moment dat hij dat hoorde was er geen enkele aanleiding om dat te publiceren. Hij had alle reden om dat voor zich te houden. Het speelde geen enkele rol."
En ook toen de hele geruchtenmolen rond Rasmussen op gang schoot, zweeg de Telegraaf. "We hadden geen hard bewijs", aldus Schrader. "Als je het publiceert en het is onjuist heb je een leger advocaten op je dak. Het harde bewijs dat hij in Italië was kwam van de Italiaanse verslaggever voor de Deense televisie. Toen hebben we ook gezegd: nu gooien we het er ook uit."
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Leest iemand hier trouwens dagelijks die gesprekken van Bram Tankink in het AD. Erg leuk om te lezen en ook een geschikte kerel. Zegt ook gewoon precies wat die vindt. Zo heeft die gisteren even zijn onderhandelingen met de verschillende teams en ploegleiders besproken. Erg grappig.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Boogerd in de kopgroep van vandaag. Wat zou ik het ongeloofelijk mooi vinden als die vandaag won.
Oke, oke, ik zet de tv weer aan!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Leest iemand hier trouwens dagelijks die gesprekken van Bram Tankink in het AD. Erg leuk om te lezen en ook een geschikte kerel. Zegt ook gewoon precies wat die vindt. Zo heeft die gisteren even zijn onderhandelingen met de verschillende teams en ploegleiders besproken. Erg grappig.
Mooi toen zijn vrouw vroeg of hij wel mocht vertellen dat Rabobank meer wilde betalen voor 2 jaar zijn fietsdiensten.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Wat gun ik het Boogerd en de hele Rabo ploeg om vandaag de etappe te winnen.
17:35 als het zo doorgaat fietst hij zich zo de top 5 (zelfs podium?
) in (op).
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
'Ik doe geen uitspraken meer over waar ik was in juni. Dat is nu aan mijn advocaat.'
Jaja...
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6564 stemmen
Zou wél ERG klote zijn als hij gewoon wel de waarheid spreekt trouwens....
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ja, dan kan De Rooy het wel schudden natuurlijk. Dit dreigt een affaire te worden met behoorlijke staartjes.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
13e plaats voor Boogerd in algemeen klassement, voor Mayo...
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Boogerd heeft de explosiviteit van een natte dweil. En je zal ook eens één keer in je carriere mazzel hebben...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Balen wat had ik het Boogerd gegund. Maar zoals al eerder gezegd het was gewoon niet zwaar genoeg. Veel meer een Thomas Dekker rit was het.
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6564 stemmen
Jammer voor Boogerd, ik had het 'em ZO graag gegund!
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten!
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Ik heb nog wel interessant nieuws maar het is denk niet slim om dat hier zo neer te zetten, dus stuur maar een pm als je het wilt horen 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jammer voor Merckx én Boogerd. Beiden in hun laatste officiële UCI-wedstrijd. Ik had ze het beiden echt gegund.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Vind de uitleg van de UCI ook maar merkwaardig.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2596 stemmen
Tour de Dopage goes on?
Wie o wie?
Weet je wat ik trouwens zo gemeen vind?
Waarom bestaan er wel middeltjes om topsporters beter te doen presteren maar is er niets om simpele kantoorklerkjes als ik boven mezelf te doen uitstijgen?
Ik wil ook wel eens een superdag hebben! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.