- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4767 stemmen
Mensen mensen. Hou het op de feiten. Rabobank heeft bewijs dat ie daar niet was. Da's logisch, anders neem je die maatregel niet.
Kom maar op met dat bewijs dan. Dit is een aanname, geen feit.
starbright boy (moderator films)
-
- 22598 berichten
- 5247 stemmen
Ja, dit klopt wel. Al zou ik het raar vinden moest Rasmussen eerst bekennen en dan ineens zijn versie volledig omdraaien. Of misschien had hij niet zo een drastische reactie verwacht van De Rooy?
Zo vreemd is dat toch niet? Rasmussen geeft toe, De Rooij neemt heftige maatregelen, Rasmussen ziet zijn tour en zijn complete carriere de vernieling in gaan, raakt in paniek. Wat doe je dan? ontkennen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dan is er de leugen Mexico-Italië. Dat heeft een renner aan een journalist verteld. Wat bedoel je met een reporter geloven ? Die renner heeft dat effectief verteld, daar is geen twijfel over.
Maar wie is te geloven in deze hele zaak? Van horen zeggen' zijn haast altijd de zuiverste roddels.
Eén man: de Rooij. En Rasmussen ontkent dat hij het toegegeven heeft.
Het tegendeel ook. Waar zijn de bewijzen tegen Rasmussen? Cassani én de desbetreffende journalist kunnen anders zeer makkelijk vervolgd worden wegens laster en eerroof.
Ik wou er maandag nog op wedden dat Rasmussen voor Parijs de Tour zou moeten verlaten. Rasmussen heeft op één Tour meer van de Franse pers te slikken gekregen dan Armstrong in zeven jaar.Ik ben er 100% van overtuigd dat de Rooij én de Rabobankploeg onder druk gezet zijn door de Tourdirectie om Rasmussen te verwijderen.
Wat zei tourbaas Prudhomme ook alweer in zijn persconferentie over Rasmussen? "Dit is de mooiste dag van de week". Komaan zeg. Dat klinkt zogoed als: "Hij is weg, en daar heb ik voor gezorgd".
En de Rooij gaf zijn versie net alsof hij met een geladen pistool tegen zijn hoofd stond.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Op televisiebeelden van de halve finale in de Ligapokal was te zien hoe de Nederlandse aanvoerder van Bayern tegenstander Fernando Meira in de edele delen greep. Het voorval werd echter niet door scheidsrechter Babak Rafati opgemerkt.
Op basis van televisiebeelden kan Van Bommel alsnog in staat van beschuldiging worden gesteld. Vorig seizoen kwam de Nederlander met obscene gebaren naar de aanhang van Real Madrid en een elleboog naar het gelaat van Pavel Pardo al in een negatief daglicht te staan.
We wouden toch voetballers in het Nederlands elftal die over lijken gingen.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Wat een heerlijk irritant mannetje is het idd. 
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Deze week o.a.
Ajax - Rangers 1-1
PSV -VVV 1-1
Feyenoord-Chelsea 1-1
AZ-Leverkussen 0-4
Wat een fijne week voor de top 4.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
ajax heeft geen vervanger nodig voor davids voorlopig wat mij betreft:
Stekelenburg
Ogararu Stam vermaelen Urby
Heitinga
Gabri Sneijder
Kennedy
Rommedahl Huntelaar
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Ajax heeft inderdaad geen vervanger nodig voor Davids. Maar achterin is het weer net zo'n zooitje als vorig seizoen
Dit lijkt me beter
Stekelenburg
Heitinga,Stam, (Aankoop), Vermaelen
Gabri Sneijder Emanuelson
Rommedahl Huntelaar Mitea (Als ie eindelijk eens fit is)
gotti
-
- 14090 berichten
- 5943 stemmen
Suarez lijkt nu ook zonder problemen te kunnen komen. Zal Ajax zich met deze aankoop goed genoeg voorbereiden voor het eventuele vertrek van Huntelaar?
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Waar is wavanbuuren nou om te zeggen dat Huntelaar niet weg gaat?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De renner heeft dat effectief verteld, daar is geen twijfel over.
Je snapt het probleem niet. De Rabobank en heeft compromiterende informatie gekregen. Iemand voor wie je de handen voor in het vuur steekt heeft gelogen !
En dat bewijs ligt er.
Dan is er natuurlijk geen andere conclusie mogelijk.
-
- 22598 berichten
- 5247 stemmen
Je snapt het probleem niet. De Rabobank en heeft compromiterende informatie gekregen. Iemand voor wie je de handen voor in het vuur steekt heeft gelogen !
En dat bewijs ligt er.
Zo dacht ik gisterenavond. Vandaag ben ik daar toch enigszins op teruggekomen omdat er niets meer op tafel gelegd is dan wat vage getuigenissen en een bekentenis volgens een onder gigantische, misschien wel onmenselijke druk staande man (De Rooy). Misschien is die man wel geknapt onder die druk.. Er is 0,0 ander bewijs op tafel gelegd. De oorlog en waarschijnlijke scheuring tussen ASO en UCI speelt daar een heel grote rol bij. Prudhomme was me bovendien net wat te euforisch en de andere Rabo's (de renners èn Breukink) laten tussen de regels door duidelijk merken dat het niet hun beslissing was.
Ik weet het allemaal ook niet meer.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
En dat bewijs ligt er.
Laat dat bewijs dan maar zien..
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
Niemand weet het meer. Wat ik wel weet is dat de Tour de Farce geen klap meer aan is. En net nu het de leukste in jaren leek te worden
.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
als De Rooy liegt (en terzelfdertijd dan ook Cassani), waarvoor hij eigenlijk geen reden heeft
Nou ja, het zou kunnen dat hij onder de druk bezweken is. Van de Tourorganisatie en de media. Mogelijk heeft hij te snel geoordeeld na het bericht van Cassani (gekoppeld aan de twijfel door de eerdere gemiste controles). En vervolgens achteraf, om zichzelf te verantwoorden, verzonnen dat Rasmussen heeft bekend. Het zou kunnen en in dat geval schandalig zijn.
Maar het lijkt mij ook minder aannemelijk dan dat Rasmussen bekent, schrikt van de consequenties en vervolgens ontkent.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En dat bewijs ligt er.
Maar iedereen blijft maar om en om de pot draaien. Eén simpele vraag, die precies niemand durft te stellen in het wielerentourage: "Waar is het bewijs?" Dat is toch niet teveel gevraagd zeker?...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Excuses, ik volg het niet echt goed. Als er inderdaad geen bewijs komt, dan is het uitermate kwalijk.
Het lijkt mij dat de regie bij de Tour compleet verdwenen is.
Je laat toch niet toe als er allerhande negatieve dingen worden gezegd.
De hetze van vooral "Franse" ploegen tegen Rasmussen verwonderde me al.
Ik ben het met France Soir eens dat de Tour is overleden.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Wat een goed interview van Boogerd gister. Hij probeert zich zelfs in de situatie van Rasmussen te verplaatsen, om te concluderen: ik kan niet boos op hem zijn. Wordt vervolgens ook nog uitgescholden door een toeschouwer, na 12 fantastische touren zonder één smetje op dopinggebied. Ik kan het alleen maar met Ducrot eens zijn: 'Na Zoetemelk de grootste klasbak die we hebben gehad.' 
En daar tegenover dan Prudhomme, die doodleuk staat te vertellen dat dit het beste is wat de tour kon overkomen. Compleet gestoord.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Waar is wavanbuuren nou om te zeggen dat Huntelaar niet weg gaat?
Huntelaar gaat niet weg.
Aanbod tot weddenschap staat nog steeds 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
]
Maar iedereen blijft maar om en om de pot draaien. Eén simpele vraag, die precies niemand durft te stellen in het wielerentourage: "Waar is het bewijs?" Dat is toch niet teveel gevraagd zeker?...
Zeer irritant ook dat zo'n Smeets gisteravond die vraag niet zelf kan bedenken in een interview met Breukink. Maar ik zou de zaak voor deze ene keer ook even willen omdraaien. Ik blijf erbij dat als Rasmussen in Mexico had gezeten hij dat binnen een paar minuten aan De Rooy had kunnen bewijzen en anders wel aan de media. Als Rasmussen in Mexico had gezeten hadden wij dat inmiddels al lang en breed geweten want dan had Rasmussen of een fanatieke journalist al lang zijn tickets hotelreserveringen of getuigen die hem hebben gezien op laten voeren in de media.
-
- 22598 berichten
- 5247 stemmen
Een feit. ASO en UCI vechten om de regie over de ruggen van renners en de Franse pers speelt met ze.
Prudhomme klonk gisteren verontwaardigd ten opzichte van de pers en zei iets in de zin van "Eerst schreven jullie dat het klassement niet geloofwaardig was met Rasmussen aan kop, nu schrijven jullie dat het klassement zonder hem niet meer geloofwaardig is". Dat is natuurlijk ook onzin, maar als Prudhomme werkelijk had gedacht dat hiermee deze tour gered was en de Franse pers had geapplaudiseerd en de wedergeboorte van de tour had gevierd, dan is het een man die volstrekt niet in de gaten heeft wat de staat van de tour en het wielrennen nu is, zich laat leiden door de pers en derhalve iemand die dan totaal niet geschikt is om de baas van de tour te zijn.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
_O-
De schoonfamilie van Rasmussen zegt nu dat hij daar zat
"Schoonfamilie Rasmussen: Michael was in Mexico
KOPENHAGEN - Michael Rasmussen was in juni wel in Mexico. De schoonfamilie van de renner heeft dit vrijdag in de Deense krant BT verklaard. „Ja, hij was hier in juni”, zegt Jordi Munoz, de zwager van Rasmussen.
Rasmussen, die is getrouwd met een Mexicaanse, verbleef bij Jordi en zijn vrouw Yasmin in de buurt van de stad Durango. De journalist Jorge Hernandez, die werkt voor de locale krant El Siglo, heeft in BT verklaard dat zijn schoonmoeder Melina Carrete eveneens heeft bevestigd dat Rasmussen in Mexico was. Waar de renner precies verbleef op 13 en 14 juni kunnen zijn schoonmoeder en zwager echter niet nauwkeurig zeggen. "
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Had ik wel al verwacht dat de familie hem zou gaan steunen. Had toch liever een wat objectievere bron gehad 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Had ik wel al verwacht dat de familie hem zou gaan steunen. Had toch liever een wat objectievere bron gehad 
Je haalt de woorden uit mijn mond
Gelukkig stond er bij het bericht van iketes ook al een smiley 
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Lol, ik eis een ooggetuigenverslag van de plaatselijke poelier!
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Nja, het is toch allemaal de schuld van die Prudhomme gast 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Lol, ik eis een ooggetuigenverslag van de plaatselijke poelier!
Die moet een Deense kip toch zeker herkend hebben 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Boogerd in de kopgroep van vandaag. Wat zou ik het ongeloofelijk mooi vinden als die vandaag won.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Boogerd in de kopgroep van vandaag. Wat zou ik het ongeloofelijk mooi vinden als die vandaag won.
Precies, ongelofelijk dat ie dit toch weer doet. De voorsprong loopt mooi op in elk geval met 7:30
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Precies, ongelofelijk dat ie dit toch weer doet. De voorsprong loopt mooi op in elk geval met 7:30
Op welke zender kijken jullie nu 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.