• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.950 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 655.001 acteurs
  • 200.329 gebruikers
  • 9.457.423 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

timbo_ schreef:

interview met Cassani waarin die zelfs nu nog vol lof over Rasmussens trainigsarbeid sprak.

Zat ook in het NOS journaal van 13:00 (maar zonder ondertitels). Via uitzendinggemist of nosjournaal.nl moet dat terug te vinden zijn. Hij vertelt ook dat hij Rasmussen niet alleen heeft gezien, maar hem zelfs heeft gesproken.

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Bennati. .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Koekebakker schreef:

Zat ook in het NOS journaal van 13:00 (maar zonder ondertitels). Via uitzendinggemist of nosjournaal.nl moet dat terug te vinden zijn. Hij vertelt ook dat hij Rasmussen niet alleen heeft gezien, maar hem zelfs heeft gesproken.

Yep.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Boogerd: "Ik ben niet kwaad op hem,maar wel op

de situatie.Volgens mij zijn er wel

ergere dingen in het leven dan wat hij

gedaan heeft.Zijn leven is kapot en hij

komt nooit meer aan de bak als renner",

aldus Boogerd."Ook voor mij is dit een

reden om iets totaal anders te doen."

bron: teletekst

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Boogerd gaf in een interview vanmorgen ook al min of meer aan het niet eens te zijn met het besluit van rabobank en erg veel medelijden met Rasmussen te hebben. Proefde dit trouwens bij meer rabo renners

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Dit gaat ook echt totaal nergens meer over.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Met moeite toch naar de etappe van vandaag gekeken. Leuk dat Bennati de etappe pakt trouwens, en hoe!

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Koekebakker schreef:

(quote)

Kan aan mij liggen maar mij wordt hieruit niet duidelijk op welk moment Cassani precies wat gezegd heeft.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

timbo_ schreef:

Boogerd gaf in een interview vanmorgen ook al min of meer aan het niet eens te zijn met het besluit van rabobank en erg veel medelijden met Rasmussen te hebben. Proefde dit trouwens bij meer rabo renners

Precies.

Die samenvatting van Teletekst hierboven is trouwens echt bagger.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Er staan quotes om heen, dus ik ga er vanuit dat hij het zo gezegd heeft.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Zavo schreef:

Er staan quotes om heen, dus ik ga er vanuit dat hij het zo gezegd heeft.

Zelfde interview zit in dat NOS-journaal van 13.00 uur. De essentie is echt heel anders.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Zelva schreef:

Kan aan mij liggen maar mij wordt hieruit niet duidelijk op welk moment Cassani precies wat gezegd heeft.

Nee bleek ook niet uit interview maar is wel meerdere malen of de verschillende zenders vandaag gezegd. NOS en EEN heb ik het verhaal in ieder geval gehoord vandaag. Voor mij is ook de enige vraag nog heeft die bekend? Of heeft Rabo bewijs? Als een van die twee vragen ja is dan ben ik akkoord met het besluit. Hij heeft met zijn volle verstand bij Rabo getekend dat hij ten alle tijde moet melden waar die is en als die dit niet of foutief doet hij wordt ontslagen. Dat staat zwart op wit dus mits Rabo bewijs heeft of hij heeft bekend heeft hij ook geen poot om op te staan bij zijn aangekondigde rechtzaak.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nee bleek ook niet uit interview maar is wel meerdere malen of de verschillende zenders vandaag gezegd. NOS en EEN heb ik het verhaal in ieder geval gehoord vandaag.

En dan kijk ik nu de Avondetappe waar door Mart Smeets wordt verteld dat Rolf Sørensen Rabobank heeft ingelicht nadat Cassani hem had verteld over de Dolomieten. En in dezelfde uitzending zit nog een verhaal van Sørensen vlak na de etappe van gisteren, waaruit blijkt dat hij toen nog van niets wist.

Sorry, ik volg het echt niet meer. Het stinkt gewoon.

Voor mij is ook de enige vraag nog heeft die bekend? Of heeft Rabo bewijs? Als een van die twee vragen ja is dan ben ik akkoord met het besluit.

Natuurlijk, daar ben ik het ook mee eens. Maar voorlopig is er nog geen duidelijkheid over beiden en snap echt niet wat de Rabobank-ploeg denkt te bereiken door hier geheimzinnig over te blijven doen. Uiteraard had dit allemaal al volledig uitgelegd moeten worden in de persconferentie van vannacht. Waarom is dat niet gebeurd? Was er nog wat te verbergen?

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Zelva schreef:

Natuurlijk, daar ben ik het ook mee eens. Maar voorlopig is er nog geen duidelijkheid over beiden en snap echt niet wat de Rabobank-ploeg denkt te bereiken door hier geheimzinnig over te blijven doen. Uiteraard had dit allemaal al volledig uitgelegd moeten worden in de persconferentie van vannacht. Waarom is dat niet gebeurd? Was er nog wat te verbergen?

Mee eens dat er veel vragen blijven, maar ervan uit gaande dat Rabo gelijk heeft: wat hadden ze gisteravond anders kunnen doen om jouw geheimzinnigheid weg te nemen? Je kunt toch moeilijk verwachten dat ze video-opnames hebben gemaakt?

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Mee eens dat er veel vragen blijven, maar ervan uit gaande dat Rabo gelijk heeft: wat hadden ze gisteravond anders kunnen doen om jouw geheimzinnigheid weg te nemen? Je kunt toch moeilijk verwachten dat ze video-opnames hebben gemaakt?

De Rooij in detail laten vertellen wat er precies is gebeurd, welke informatie van wie precies een rol heeft gespeeld en wat Rasmussen precies heeft gezegd. Iets wat hij nu nog niet heeft gedaan, behalve een vage oncontroleerbare verklaring, die bovendien vol zit met tegenstrijdigheden met latere interviews met andere mensen. Lijkt me bijvoorbeeld sterk dat de overige renners het al wel wisten en Breukink nog niet.

Wegblijven van een persconferentie waardoor er daar niets nieuws gemeld kan worden, is natuurlijk ook ontzettend belachelijk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Maar welke zijn de bewijzen van Cassani dat Rasmussen in Italië zat? Het is makkelijk vertellen.

De renners zijn op en top zenuwachtig:

Boogerd slaat toeschouwer.

Cadel Evans gooit Cola naar fotograaf.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Zelva schreef:

En dan kijk ik nu de Avondetappe waar door Mart Smeets wordt verteld dat Rolf Sørensen Rabobank heeft ingelicht nadat Cassani hem had verteld over de Dolomieten. En in dezelfde uitzending zit nog een verhaal van Sørensen vlak na de etappe van gisteren, waaruit blijkt dat hij toen nog van niets wist.

Sorry, ik volg het echt niet meer. Het stinkt gewoon.

Ik kan je dat verhaal van die Cassani die vol lof over Rasmussen sprak in die etappe naar Tignes (voor ophef rond Rasmussen) en dat dat het balletje aan rollen bracht (Sorensen is deense journalist dus zou zo maar kunnen dat die het was) toch wel echt garanderen. Dat is echt zo vaak verteld vandaag. Zo erg stinkt het dus niet. Tenminste dat gedeelte. Alleen het gedeelte wat betreft heeft die bekend of niet dat is dubieus. Dat Cassani dit al voor de problematiek rond Ramsussen heeft gemeldt sterkt mij echter vooralsnog de kant van Rabo en De Rooij te kiezen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

speedy23 schreef:

Maar welke zijn de bewijzen van Cassani dat Rasmussen in Italië zat? Het is makkelijk vertellen.

dat is het hele probleem maar dat hij dit al zei voordat er ook maar enige vorm van verdachtmaking was geeft hem voor mij op zijn minst het voordeel van de twijfel.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speedy23 schreef:

Boogerd slaat toeschouwer

Die Fransen verdienen ook niet beter.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Art schreef:

Met moeite toch naar de etappe van vandaag gekeken.

Van mij hoeft het niet meer. De tour is voorbij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Ik kijk wel maar kijk ook voor het eerst met minder plezier. Wel nog benieuwd naar Zaterdag. Denk dat Evans de tour toch nog wint.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik hoop op Contador, maar ik ga echt niet meer kjiken, ik zie de uitslag wel.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Wat mij achteraf nog het meeste stoort, is dat als L'Equipe (en andere pers) niks over de waarschuwingen had geschreven, dat dit alles nooit gebeurd was.

Het is heel kwalijk (en vooral eng) dat de pers invloed op de uitslag van een sportevenement uitoefent.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

timbo_ schreef:

Ik kan je dat verhaal van die Cassani die vol lof over Rasmussen sprak in die etappe naar Tignes (voor ophef rond Rasmussen) en dat dat het balletje aan rollen bracht (Sorensen is deense journalist dus zou zo maar kunnen dat die het was) toch wel echt garanderen. Dat is echt zo vaak verteld vandaag.

Nou als je nog een linkje hebt graag, ik heb het nog nergens kunnen vinden. Rolf Sørensen kan het niet geweest zijn, want die wist tot gisteren na de etappe van niets.

Alleen het gedeelte wat betreft heeft die bekend of niet dat is dubieus.

En volgens de PZC heeft het ook helemaal geen rol gespeeld bij het terugtrekken van Rasmussen uit de Tour.

Manager Theo de Rooij besloot 's middags al Rasmussen uit de Tour terug te trekken.

Dus we kunnen er nu wel vanuit gaan dat De Rooij blijkbaar eerder Cassani gelooft dan zijn eigen renner.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Na een dag blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat de Rabo Rasmussen er uit zet als het alleen om het liegen over de verblijfplaats gaat. De Tour winnen zie ik ze de komende 10 jaar niet doen, dus weg kans. Lol is er voor mij verder ook af, want die paar vlakke ritten en de tijdrit kunnen me niet meer boeien...

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Knisper schreef:

Wat mij achteraf nog het meeste stoort, is dat als L'Equipe (en andere pers) niks over de waarschuwingen had geschreven, dat dit alles nooit gebeurd was.

Het is heel kwalijk (en vooral eng) dat de pers invloed op de uitslag van een sportevenement uitoefent.

Tja, en als die journalisten van the Washington Post het Watergate schandaal niet naar buiten hadden gebracht, had Nixon nooit ontslag moeten nemen.

Een typisch geval van de boodschapper die aangevallen wordt.

Rasmussen is diegene die 3 x verkeerd handelde, en daardoor "toevallig" dopingcontroles ontweek.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Zelva schreef:

(quote)

Nou als je nog een linkje hebt graag, ik heb het nog nergens kunnen vinden. Rolf Sørensen kan het niet geweest zijn, want die wist tot gisteren na de etappe van niets.

(quote)

En volgens de PZC heeft het ook helemaal geen rol gespeeld bij het terugtrekken van Rasmussen uit de Tour.

(quote)

Dus we kunnen er nu wel vanuit gaan dat De Rooij blijkbaar eerder Cassani gelooft dan zijn eigen renner.

De Rooy zegt nog steeds dat Rasmussen bekend heeft. Als dat zo is dan worden al jouw vragen toch beantwoord? Je blijft de hele dag al je vooringenomen standpunt verdedigen, terwijl niemand van ons weet wat er precies is gebeurd.

En nogmaals: Wat is het belang van de Rooy om hierover te liegen?

Het belang van Rasmussen om te liegen lijkt me heel wat duidelijker.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach in 1930 namen ze al stiekem de trein, tour is juist leuk omdat iedereen van alles probeerd om te winnen. Zolang rasmussen niet gepakt wordt ben je een lul als je hem er uit haalt...

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Reinbo schreef:

Ach in 1930 namen ze al stiekem de trein, tour is juist leuk omdat iedereen van alles probeerd om te winnen. Zolang rasmussen niet gepakt wordt ben je een lul als je hem er uit haalt...

Aangezien 3 x de dopingcontrole omzeilen blijkbaar reglementair gelijk staat met gepakt worden, klopt je redenering niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij was hij daarvoor gewaarschuwd en beboet.. Of is er nu sprake van een nieuw geval?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.