- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
hij heeft dit niet verdient
ze zochten, vonden en smeten rasmussen bij het grof vuil
echt triest
en die franse zijn blij dat hij weg is omdat ze niet konden winnen van hem
en contador KRIJGT de gele trui terwijl ook hij in zijn achter hoofd weet dat hij heeft verloren
erg jammer en ook zeer jammer voor Boogerd
starbright boy (moderator films)
-
- 22598 berichten
- 5248 stemmen
Vorig jaar was die ook enorm goed.
En vergeet vooral 2002 niet ,12e en winnaar van de koninginnenrit. En in 2001 was hij meen ik 10e.
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Ik zou wel graag willen weten hoeveel toevallige out of competition controles de renners per jaar krijgen want ik zie daarin nog de enige mogelijkheid om iets te vinden. En ook ben ik benieuwd hoe toevallig deze controles zijn. Heb het idee dat veel hiervan vooraf bekend is bij de sporters.
Was een paar weken terug bij Zembla aan de orde, de out of competition controles bleken ook minder onverwachts dan gedacht wordt. Misschien is deze aflevering nog wel te vinden op UitzendingGemist.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Ja daarom zeg ik het ook. Heb die aflevering toen gezien en was geschokt dat de sporters al vantevoren werden gebeld om te kijken of ze thuis waren want anders moest de controleur voor niks komen. Is natuurlijk volledig de omgekeerde wereld maar volgens de instantie die controleerde was dit gedaan in verband met de aanwezigheid van camera's bij de controle.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Jullie lijken gelijk te krijgen.
"Rasmussen heeft gelogen over zijn verblijfplaats. Hij heeft dus ook tegen de UCI gelogen. Daar moet een sanctie aan worden verbonden", aldus Atsma.
Welke straf de Deen krijgt opgelegd, is nog onbekend. "Rasmussen is veertien, vijftien keer gecontroleerd. Hij is niet positief bevonden", stelt Atsma. De CDA'er noemt dit een nieuwe situatie waarvoor een straf nog moet worden bepaald.
(nu.nl)
Het wordt steeds gekker. Hier staat dus blijkbaar geen straf op, maar die gaan ze nu verzinnen. De regels worden achteraf gemaakt. 
Ik heb echte elke vertrouwen in de UCI verloren.
De heksenjacht gaat door, alsof Rasmussen een pedofiel is die een keer een kind over z'n bol heeft geaaid en nu veroordeeld wordt voor kinderverkrachting. Ik moet ook denken aan Amerikaanse toestanden, waar terreurverdachten zonder bewijs en zonder proces opgepakt worden en vervolgens gemarteld op Guantanomo Bay. En het volk staat erbij te juichen.... 
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Ja daarom zeg ik het ook. Heb die aflevering toen gezien en was geschokt dat de sporters al vantevoren werden gebeld om te kijken of ze thuis waren want anders moest de controleur voor niks komen. Is natuurlijk volledig de omgekeerde wereld maar volgens de instantie die controleerde was dit gedaan in verband met de aanwezigheid van camera's bij de controle.
Ah, je was al op de hoogte
Maar opmerkelijker vond ik het nog wel dat de relatie tussen controleur en sporter bijna vriendschappelijk was. De controleurs hebben blijkbaar al vele malen dezelfde sporters getest en het ging er inderdaad allemaal wel erg gemoedelijk aan toe.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Jaksche zie ook al zoiets, dat bepaalde ploegen op de hoogte waren van wanneer deze controles plaats zouden hebben (ik moest meteen aan US Postal denken). De UCI is echt door en door verrot.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Daarom vraag ik me af of dit alleen in Nederland zo is of dat het in andere landen ook zo gaat.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik hou er maar aan vast dat we leuke bergetappes hebben gezien en wat mij betreft is Rasmussen de winnaar van deze tour, zolang niet is bewezen dat hij doping heeft gebruikt. Wat er verder gebeurt in deze tour interesseert me niet. Eigenlijk hoop ik nu op nog meer schandalen, dan verandert er daarna misschien écht iets en nemen ook de bobo's een keer hun verantwoordelijkheid en stappen op.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Rasmussen heeft me de Deense pers gepraat en noemt daarin de Rooij een gek, hij vindt het een dollemans actie. Hij beweert ook nog dat hij wél in Mexico was en niet in Italië en ook dat hij geen fax op z'n rug had..
Mja, ik vind het toch ook wel sneu voor die Rasmussen..
Overigens verliest Rabobank hiermee zo'n 600.00 aan prijzengeld, om maar niet te spreken over de winst die door de reclame gemaakt zou worden..
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Ik hou er maar aan vast dat we leuke bergetappes hebben gezien en wat mij betreft is Rasmussen de winnaar van deze tour, zolang niet is bewezen dat hij doping heeft gebruikt. Wat er verder gebeurt in deze tour interesseert me niet. Eigenlijk hoop ik nu op nog meer schandalen, dan verandert er daarna misschien écht iets en nemen ook de bobo's een keer hun verantwoordelijkheid en stappen op.
Vind ik een beetje paardekleppen-mentaliteit. Als je 3 x ongeoorloofde zaken doet om een dopingcontrole te vermijden, word je als positief beschouwd. Rasmussen wist dat, en nam toch het risico. Eigen schuld dus.
Ik vind het wel jammer voor renners als Boogerd en Dekker, die waarschijnlijk zelf ook wel een etappe hadden kunnen winnen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Rasmussen heeft me de Deense pers gepraat en noemt daarin de Rooij een gek, hij vindt het een dollemans actie. Hij beweert ook nog dat hij wél in Mexico was en niet in Italië en ook dat hij geen fax op z'n rug had..
Mja, ik vind het toch ook wel sneu voor die Rasmussen..
Overigens verliest Rabobank hiermee zo'n 600.00 aan prijzengeld, om maar niet te spreken over de winst die door de reclame gemaakt zou worden..
Ik hik ook nog steeds op twee gedachten. Stel je toch voor dat Rabo is gezwicht voor de druk dan ontnemen ze Rasmussen gewoon de tourwinst. Aan de andere kant ze zullen iemand er toch niet zomaar uitzetten?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dekker gaat ook met de verkeerde arts in zee, dus ik zou er maar niet al te zeker van zijn dat hij wel schoon rijdt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Dadelijk blijkt dat Rasmussen gewoon in Mexico was
.
Ach ja, Boogerd stopt, Rasmussen wordt ontslagen.. Het is dadelijk gewoon weer een derderangs Frans wielerclubje. Schijnbaar is dat precies wat ze willen.
p.s. ronduit belachelijk dat ze eerst de renners zelf laten kiezen of ze nog willen koersen en als die keuze verkeerd uitvalt alsnog de renners dwingen om te starten 
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Ik hik ook nog steeds op twee gedachten. Stel je toch voor dat Rabo is gezwicht voor de druk dan ontnemen ze Rasmussen gewoon de tourwinst. Aan de andere kant ze zullen iemand er toch niet zomaar uitzetten?
Het zou niet alleen Rasmussens tourwinst zijn, ook die van de Rabo... ik denk echter dat het vooral om het redden van het imago ging. Vroeg of laat was de bom waarschijnlijk alsnog gebarsten, en dan heeft 'men' meer respect voor een ploeg die haar eigen renner eruit zet. Daar zijn ze aardig in geslaagd volgens mij
niemand neemt Rabo wat kwalijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Het zou niet alleen Rasmussens tourwinst zijn, ook die van de Rabo... ik denk echter dat het vooral om het redden van het imago ging. Vroeg of laat was de bom waarschijnlijk alsnog gebarsten, en dan heeft 'men' meer respect voor een ploeg die haar eigen renner eruit zet. Daar zijn ze aardig in geslaagd volgens mij
niemand neemt Rabo wat kwalijk.
Ik nog niet maar als mogelijke imagoschade de reden is dan neem ik ze enorm veel kwalijk. Ik wil eigenlijk alleen maar weten was Rasmussen in Mexico of Italie. Het antwoord op die vraag zal mijn mening bepalen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Misschien ging hij gewoon vreemd met een Italiaanse schone.
.
Dat was ook mijn eerste gedacht. Hij in Italië, terwijl zijn madame dacht dat hij in de ijle lucht van Mexico aan het trainen was.
Stel je voor dat het nu echt zo is. Het zou hilarisch zijn. 
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Ik nog niet maar als mogelijke imagoschade de reden is dan neem ik ze enorm veel kwalijk. Ik wil eigenlijk alleen maar weten was Rasmussen in Mexico of Italie. Het antwoord op die vraag zal mijn mening bepalen.
Ik denk dat het voortbestaan van de ploeg belangrijker wordt geacht dan het winnen van de Tour. Als Rabo de tour uitgereden had met de wetenschap dat een van haar renners dusdanig fout zat zouden ze hier genadeloos op afgerekend worden naderhand. Het blijft een moeilijke situatie, maar als Rasmussen idd gelogen had over zijn verblijfplaats (dit moet niet te licht opgevat worden; hier is geen enkele reden toe voor een 'schone' renner) heeft Rabo imo de juiste beslissing gemaakt. Maar eerst het lange wachten (kuch* Landis... *kuch) op sluitende informatie.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
al zat hij op z,n mountainbike op mount everst of was hij aan het racen in timboektoe wat maakt mij dat uit
het slaat nergens op rasmussen is nummer 1 en ik heb genoten van die geweldige tik die contador kreeg
maar wat zal cassani betaald hebben gekregen voor dit lullig nieuws
want iedereen wilde rasmussen weg hebben ze hadden er alles voor over ( denk daar maar eens aan )
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
p.s. ronduit belachelijk dat ze eerst de renners zelf laten kiezen of ze nog willen koersen en als die keuze verkeerd uitvalt alsnog de renners dwingen om te starten 
Is dat gebeurd?
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
maar wat zal cassani betaald hebben gekregen voor dit lullig nieuws want iedereen wilde rasmussen weg hebben ze hadden er alles voor over ( denk daar maar eens aan )
Hij zegt dat hij terloops heeft gemeld dat hij Rasmussen zag trainen in de stromende regen, zonder zich de verblijfsplaatsimplicaties te realiseren. Een Deense journalist was zo alert om dat te leggen naast de door hem opgegeven lokaties.
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
al zat hij op z,n mountainbike op mount everst of was hij aan het racen in timboektoe wat maakt mij dat uit
het slaat nergens op rasmussen is nummer 1 en ik heb genoten van die geweldige tik die contador kreeg
Als hij Contador die tik gaf door middel van een intensieve dope-training maakt het je wel wat uit lijkt me?
Ik sluit niets uit, maar vind het wel verdacht.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Overigens ontkende Rasmussen tegenover Deense kranten dat hij heeft toegegeven in Italie te zijn geweest.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Dat was ook mijn eerste gedacht. Hij in Italië, terwijl zijn madame dacht dat hij in de ijle lucht van Mexico aan het trainen was.
Stel je voor dat het nu echt zo is. Het zou hilarisch zijn. 
Wellicht ontging je het 'sarcasme' van kos. Rasmussens 'madame' is een Mexicaanse...
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Nou ja, sarcasme... het was meer om het absurde van de hele toestand te benadrukken.
het was ook geen reactie op jou btw.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
dat begreep ik ook wel, kos.
Absurd was een beter woord inderdaad.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb het nog even nagezocht, maar bij mij speelt onderstaand bericht van maandag jongstleden nog altijd door mijn hoofd. Is verschenen in de internationale pers.
Wil ik maar zeggen, dat haast iedereen verdacht is, ook de nieuwe leider.
LOUDENVIELLE-LE LOURDON -
Na Rasmussen ook Contador in opspraak .
Na Michael Rasmussen is nu ook Alberto Contador in opspraak geraakt. De Spanjaard uit de Discovery-ploeg, tweede in de algemene rangschikking van de Tour de France, zou door zijn rol als kroongetuige in de Spaanse dopingzaak rond arts Eufemiano Fuentes van de lijst verdachte wielrenners zijn geschrapt.
Dit zou blijken uit informatie waarover de Süddeutschen Zeitung zegt te beschikken. Contador zou in de stukken, afkomstig van de Spaanse politie en de internationale wielrenunie UCI, voorkomen als geregelde klant van Fuentes. In één document komt de afkorting A.C. voor. Alles zou stammen uit de tijd dat Contador bij Liberty Seguros fietste.
Contador zou in 2006, toen de hele zaak in Spanje aan het licht kwam, de Spaanse wielerbond in het onderzoek te hulp zijn geschoten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Rasmussens 'madame' is een Mexicaanse...
Wist ik wel, maar dat was echt mijn eerste gedacht. Zijn vrouw bedriegen met een italiaanse en daardoor de Tour verliezen. Het zou wat zijn. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.