• 17.157 nieuwsartikelen
  • 181.963 films
  • 12.553 series
  • 34.708 seizoenen
  • 655.008 acteurs
  • 200.331 gebruikers
  • 9.457.520 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

Eigenlijk hebben ze dan Moreni per ongeluk betrapt. Gewoon via loting. Dat wil voor mij zeggen dat ze toch eens moeten gaan denken aan een controle na elke rit van elke renner. Zeker nu blijkt dat renners van het midden van het klassement blijken te gebruiken om zelfs door een overgangsetappe te komen.

Maar misschien is het ook niet aan mij om een steentje bij te dragen aan de paranoia dat geen enkele renner nog te vertrouwen is .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Makaay heeft het 'boekje' blijkbaar niet gelezen....

Voortaan de jongere garde maar de penalties laten nemen....

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2197 stemmen

Het wordt weer een spannende klassieker komend seizoen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik ben blij dat er nu ook een Franse ploeg een dopinggeval heeft, ik ben de hypocrisie van die Fransen behoorlijk zat. Omdat ze zelf geen klassementsrenners van niveau hebben worden buitenlanders voor dopingzondaars uitgemaakt en dat terwijl Virenque nog steeds een nationale held is...

starbright boy (moderator films)

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Blij is een groot woord, maar ik ben het wel met je eens. En niet alleen virenque, wat te denken van Moreau? Die zat ook in het fameuze Festina '98 team. Ben ergens ook wel blij dat het een renner van 34 is en niet nog eens een van 24.

Alle renners na elke etappe controleren is trouwens echt niet te doen. Organistorisch bijna onmogelijk en bovendien vrijwel onbetaalbaar.

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Dit is gewoon walgelijk. Ik hoop niet dat hij zo laf is om te ontkennen. Ik hoop dat hij zegt wie hem geholpen heeft, wie meegewerkt heeft aan deze smerigheid. Want dit kan hij nooit alleen gedaan hebben. Ik hoop ook dat Astana zo snel mogelijk het peloton verlaat.

Volgens mij doelde Boyer hiermee op een terugtrekking van Astana uit het wielrennen in het algemeen. Waarmee hij het graf heeft gegraven voor zijn eigen ploeg.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Rasmussen uit de Tour meldt Radio 1.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Overigens, doping of geen doping, ik heb dit jaar de leukste bergritten van de laatste 10 jaar in de tour gezien. Al blijkt de hele Top 10 morgen positief, het blijft een mooie sport.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

Zelva schreef:

Staat ook op NOS teletekst, verder geen nieuws. Laat het een fout zijn of iets dergelijks...

-edit-

Van de NOS site:

RABOBANK ZET RASMUSSEN UIT TOUR

Klassementsleider Michael Rasmussen is woensdagavond door de directie van de Rabo-ploeg uit de Tour de France gehaald. De Deen zou de interne regels van de Nederlandse formatie hebben overtreden.

"Het is niet bekend of de rest van de ploeg donderdag in de 17de etappe van start gaat", aldus woordvoerder Jacob Bergsma. Meer informatie wilde hij nog niet verstrekken.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Zelva schreef:

WAT?!

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Stelletje idioten.

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Nou is deze tour definitief gedaan en is de crisis in de wielersport compleet. Maar wel opvallend dat Rabobank Rasmussen eruit gooit. Hij is dus niet betrapt op doping bij een controle, maar rabobank heeft iets gevonden/gemerkt/gezien/gehoord.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25200 stemmen

WAAAAAAAAAAT !?!?!?!?!??!?!?!

In de woorden van Frank Boeijen :

Zeg me dat het niet zo is .....

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

En nu ook bevestigd..

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Volgens Mart Smeets heeft Rasmussen gelogen over de plek waar hij getraind heeft. Er schijnt iemand te zijn geweest die hem in juni in de Dolomieten heeft gezien, terwijl hij zogenaamd in Mexico zat. dat was voor Rabobank schijnbaar de reden om 'm uit het team te gooien.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

jezus, wat een waanzin weken zeg. Elke dag zit ik weer met verbazing en verbijstering de headlines te lezen. Wat een idioot verhaal weer..

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Even de persconferentie afwachten, maar het lijkt er op dat ze'm op basis van geruchten er uit zetten, uitermate twijfelachtig allemaal.

Er is nu echt nog maar één oplossing voor het wielrennen: helemaal van onderaf opnieuw opbouwen. De UCI kan zichzelf het beste opheffen (want ook organisatiorisch is het een zootje met al die ruzies rond de Pro Tour) en alle ploegleiders, ploegartsen, etc. moeten weg en vervangen worden door anderen, misschien het beste van buiten het wielrennen. De renners zijn namelijk niet de enige schuldigen.

Maar zoals ik al zei, het ware mooie bergetappes!

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Klassementsleider Michael Rasmussen is woensdagavond door de directie van de Rabobank-ploeg uit de Tour de France gehaald. De Deen zou de interne regels van de Nederlandse formatie overtreden hebben.

" Het is niet bekend of de rest van de ploeg donderdag in de 17de etappe van start gaat", stelde woordvoerder Jacob Bergsma. Meer informatie wilde hij nog niet verstrekken.

Bron NOS

P.s. wat is die Antoine Bodar toch een vervelende media geile man.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Het is me toch een spektakel, dat wielrennen

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Zavo schreef:

Even de persconferentie afwachten, maar het lijkt er op dat ze'm op basis van geruchten er uit zetten, uitermate twijfelachtig allemaal.

Ik vermoed dat ze ergens bewijs hebben gevonden dat Cassani gelijk heeft. Of dat Rasmussen bekend heeft te hebben gelogen.

En dat de UCI het beste kan worden opgeheven lijkt me duidelijk.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

Nou dit weer...

Waar moet het zo langzamerhand heen met de wielersport? Zowat elke favoriet wordt tegenwoordig ontmaskerd.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Al ik Raborenner was zou ik zeker niet van start gaan morgen, wat de ploeg ook beslist. De hele tour voor Rasmussen gewerkt en dan dit...

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Denk je dat die renners nog zin hebben in de tour? Die stappen eruit.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Dat die directie niet snapt dat dit op deze manier het begin van het einde voor de Rabobankploeg is. Volgend jaar maar een team louter om Freire bouwen? Wat moet je anders nog daar. Menchov kan het niet aan, zeker niet zonder Boogerd, die dus ook weg is. Rasmussen gaat zijn contract heus niet verlengen nu, die is dus ook weg. Flecha is ook altijd matig in de tour, Thomas Dekker komt voorlopig nog tekort.

Die ploeg kun je nu net zo goed helemaal opheffen.

Maar vooral asociaal is het tegenover Boogerd in zijn laatste tour.

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Rasmussen wordt ongetwijfeld uit het team gegooid. Die willen ze niet eens meer hebben. Als hij al geen forse schorsing aan zijn broek krijgt. Einde carriere. Komt er nergens meer in.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

Zelva schreef:

Maar vooral asociaal is het tegenover Boogerd in zijn laatste tour.

Ik vind het ook echt zielig voor Boogerd en de anderen van de Rabobank. Ze hebben de longen uit hun lijf gefietst en dan dit....

DieGo

• 5808 berichten
  • 2415 stemmen

En de volgende biecht van Jans Koerts bij de avondetappe is een feit..

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

starbright boy schreef:

Rasmussen wordt ongetwijfeld uit het team gegooid. Die willen ze niet eens meer hebben. Als hij al geen forse schorsing aan zijn broek krijgt. Einde carriere.

Schorsing van wie? Door de UCI voor het overtreden van interne regels van de Rabobank?

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

starbright boy schreef:

Rasmussen wordt ongetwijfeld uit het team gegooid. Die willen ze niet eens meer hebben. Als hij al geen forse schorsing aan zijn broek krijgt.

Waarvoor? Omdat hij gezegd heeft dat hij ergens was, terwijl hij ergens anders was? Ik geef toe dat het verdacht is, maar ik vind dit dus echt geen reden voor schorsing.

• 22598 berichten
  • 5248 stemmen

Als hij tegen de UCI gezegd heeft dat hij in Mexico is en hij was in Italie dan gaan ze dat niet pikken. Zal ongetwijfeld een regel voor bestaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.