• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.949 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.951 acteurs
  • 200.329 gebruikers
  • 9.457.256 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1997 stemmen

Oja sorry je hebt gelijk. Excusez moi.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Finisterra schreef:

Begrijp me niet verkeerd, ik durf mijn hand voor niemand (ook niet Rasmussen) in het vuur steken dat ze geen doping nemen...

Jawel, voor één man: Boogerd.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Jongens toch stop die uitzending nou effe...

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Pijnlijk inderdaad, erg vreemd dat ze gewoon doorgingen terwijl er op de achtergrond iemand lag te sterven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Was een erg leuke uitzending tot aan dat moment ja. Je kon goed merken dat ze allemaal niet meer wisten wat ze moesten. Wel een goed antwoord van de man van de UCI.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Smeets ging er inderdaad nog best professioneel mee om, maar de regie had het gewoon stil moeten leggen. En idd niets in te brengen tegen McQuaids antwoord.

Japie Mol

• 354 berichten
  • 1997 stemmen

Iemand lag te sterven? Huh...Ik heb het gister niet gezien. Waar gaat dit over?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Precies achter de gesprekstafel (op lokatie in de buitenlucht) kreeg iemand een hartaanval en viel paf op de grond. Ik schakelde pas in overigens toen de ambulance aan kwam rijden, ik dacht, goh, een oefening voor de kijkers thuis en op de cols 'wat te doen als een fietser valt'... Slecht dat ze gewoon doorgingen (wel eerder afgelopen), het was beter geweest het programma even stil te leggen om later weer in te schakelen. En die verschrikkelijke Smeets: "Zo is het leven." Maar wel de camera erop...

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Tja zelfs de altijd zo kalm en wijs overkomende Smeets was even de kluts kwijt. Zijn woordkeuze was niet echt gelukkig, maar de regie had gewoon gelijk door moeten geven het programma stil te leggen.

Wel zonde want de uitzending op zich was één van de leukere met de familie Boogerd.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Tja, koste wat het kost moest het statement omtrent Rasmussen van die gast van de UCI live gebracht worden he. Ik vond het smakeloos.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Hmm was McQuaid niet daarvóór al aan het woord? Ach ik denk dat Smeets er vanavond nog wel zijn mond over open zal trekken.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Nee hoor, de ambulance-broeders waren op de achtergrond al flink aan het reanimeren...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Mug schreef:

En die verschrikkelijke Smeets: "Zo is het leven." Maar wel de camera erop...

Daar kan Smeets natuurlijk niks aan doen

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Tuurlijk wel, gewoon z'n mond houden en weglopen (ook al mocht dat blijkbaar niet van de regisseur). Hetzelfde gold natuurlijk voor de familie Boogerd. Nog gezellig doorpraten over wat ze morgen allemaal gaan doen en zo. Er zijn momenten dat je gewoon de handdoek in de ring moet gooien en de stekker uit het stopcontact moet trekken. Ik vind het een schande, maar blijkbaar ben ik weer te ouderwets in dit soort opvattingen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Nee ik vind het ook een schande dat het programma doorging maar ik vind dit niet de familie Boogerd of Mart Smeets aan te rekenen. Die waren overdonderd en wisten duidelijk niet wat te doen. Een regisseur is er om op dergelijke momenten knopen door te hakken en beslissingen te nemen. Hij besloot door te gaan en waarschijnlijk zelfs de camera erop te richten niet Smeets of de familie Boogerd.

Pure

• 770 berichten
  • 0 stemmen

Mug schreef:

Nee hoor, de ambulance-broeders waren op de achtergrond al flink aan het reanimeren...

Ach ik had de late herhaling gezien, dan komt niet altijd alles even goed mijn bovenkamer in maar dat maakt het voorval eigenlijk alleen maar erger. Het had de NOS en het programma gesiert als ze er accuut mee stopten met de belofte er morgen (vandaag) op terug te komen.

Ik ben het wel met Timbo eens dat je de Boogerdjes en Smeets niets aan kan rekenen. Het is natuurlijk een uiterst ongewone situatie en je kon aan de gezichten aflezen dat ze overdonderd en in de war waren. De afsluiting voelde ook erg ongemakkelijk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Men moet de zaken niet overdrijven hoor. Ik neem alle afleverigen op, en amper drie minuten na het voorval is het programma afgesloten in alle sereniteit, zonder muziek en zonder eindgeneriek. Je zag op die zeer korte tijd dat Smeets en de Boogerds er zeer van onder de indruk waren.

Stekker uittrekken wordt niet gedaan, nooit. Remember 9/11.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mug schreef:

Heb er net nog eens naar gekeken en het inteview met McQaid was al afgelopen hoor toen de rode ambulance aankwam.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Die ambulance zal er toch wel niet binnen 1 minuut zijn geweest? Enfin, ik vind dat als zoiets gebeurt je gewoon het beeld even op zwart zet, uitlegt dat je zo weer terug komt en zeker niet gaat inzoomen (!) op het slachtoffer. Ben het derhalve met Mug eens.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

dat inzoomen was idd een foutje voor de rest hadden ze wel respect ervoor dat ze zonder muziek afsloten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3305 stemmen

Een storm in een glas water. Smeets lost het ook goed op. Zo is het leven inderdaad. De patiënt heeft het overleefd.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ehm, Vinokourov betrapt. Geen nieuws?

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Waarom, Vino, waarom?!

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Wat nu weer!? Vino positief: http://www.lequipe.fr/. Astana gaat zelfs helemaal opstappen, zo lijkt het.

Juist van hem had ik het niet verwacht. Klote.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

En de gehele Astana ploeg heeft ook nog eens de tour verlaten ( bron: www.telegraaf.nl)

Wat een hypocriet mannetje die Vinokourov! Eerst uithalen naar Rasmussen, die nog geen eens betrapt is en dan zelf aan de bloedtransfusie zitten! Ik vond hem altijd een sympathieke kerel maar als blijkt dat hij echt doping heeft gebruikt dan vind ik dat zeer kwalijk. Wat een laag bij de grondse klootzak! En vind ik het ontzettend jammer dat Kirchen, Cobo en Zubeldia gisteren niet om de ritzege konden vechten en Vino telkens maar geprezen wordt om zijn zogenaamde strijdlust.

Hij maakt zo `n mooie sport straks nog kapot....Eeuwig schorsen!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3903 stemmen

Ik geloof het nog niet helemaal. Overal staat al dat L'Equipe het meldt en als er een krant is die er alles aan doet de sport kapot te maken zijn zij het. Totdat de tour het heeft bevestigd heb ik nog hoop.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Tsja, het opstappenv an Astana zegt wel genoeg.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

"Vinokoerov testte positief"

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Volgens de Franse krant L'Equipe heeft de Kazak Aleksandr Vinokoerov (Astana) positief getest na de tijdrit van zaterdag. Vinokoerov zou net voor die rit een bloedtransfusie hebben gekregen.

Het bloedstaal van Vinokoerov na de tijdrit bevatte twee verschillende soorten rode bloedcellen. Dit wijst erop dat de Kazak kort daarvoor vreemd bloed toegediend heeft gekregen. Vinokoerov had die tijdrit ook gewonnen.

Het laboratorium van Châtenay-Malabry gaat nu het eerste staal van Vinokoerov vergelijken met het bloedstaal dat werd afgenomen na zijn tweede ritzege, de bergrit van maandag naar Loudenvielle. Astana heeft het nieuws intussen bevestigd.

Astana heeft de daad bij het woord gevoegd. De ploeg stapt meteen uit de Ronde van Frankrijk, na het nieuws over de positieve test van Vinokoerov.

De UCI houdt de lippen voorlopig op elkaar. "Ik kan geen commentaar geven, tot ook het B-staal onderzocht is", zei voorzitter Pat McQuaid. David Millar was net een persconferentie aan het geven, toen het nieuws binnenkwam.

"Jezus Christus, ik weet niet wat ik moet zeggen", zei de renner van Saunier Duval. Dit maakt me zo triest. Ik heb de indruk dat de renners het nooit zullen begrijpen." Millar werd zelf twee jaar geschorst voor dopinggebruik.

kos

• 46802 berichten
  • 8934 stemmen

Ik snap echt niet hoe dit kan? je weet toch dat je enorm gecontroleerd wordt? vooral als je etappes wint?

Volgens mij is er iets grondig mis met die controles.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wordt ook bevestigd door Team-Astana.

Winokurow positv getestet

Alexandre Vinokourov wurde letzten Samstag nach dem Zeitfahren der Tour de France positiv auf verbotene Bluttransfusionen getestet. Das bestätigt Astanas Teamsprecherin Corinne Druey. Der Kasache hatte die Etappe gewonnen. Gleich mehr .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.