- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Spyker aan de leiding van een grand prix 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen

En wat werd hij weer snel voorbij gereden. Hoe kwam hij zo aan de leiding eigenlijk? Dat heb ik helaas gemist.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
AMSTERDAM - Ajacied Edgar Davids heeft in het gestaakte oefenduel met Go Ahead Eagles zijn linker scheenbeen gebroken. Dat meldt de officiële website van de club zaterdagavond.
ANP
De middenvelder, die zijn scheenbeen brak in een duel, zal zeker drie maanden uit de roulatie zijn. De oefenwedstrijd tegen Go Ahead werd gestaakt na supportersrellen op de tribune.
Lekker dan 

Hopelijk komt hij er snel weer bovenop, want Ajax zal hem missen.
Misschien Vertonghen nu voor linkshalf (maar die ligt er ook nog een paar weken uit) of Emanuelson tijdelijk doorschuiven.
Of nog een nieuwe middenvelder halen, zodat die, als Davids definitief stopt, ook een volwaardiger speler kan worden.
Leonardo traint weer op het veld trouwens, zijn herstel gaat sneller dan verwacht.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vinokourov over and out. Jammer. Ik denk dat hij gisteren te diep geweest is.
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Prachtige rit, de mooiste tot nu toe naar mijn mening. Leuk duel ook tussen Rassmussen en Contador
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Geweldige rit!! Valverde is nu definitief een renner voor 1 of 2 weken daarna kan die niks meer.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Schitterende etappe waarin Rasmussen samen met Contador het klassement op zijn kop heeft gezet. En Soler reed vandaag ook behoorlijk sterk. Echt een heerlijke etappe waarin de Rabo's ijzersterk hebben gereden. Ben benieuwd wat het morgen gaat worden 
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Haha geweldig interview ook met Boogerd net. Wordt vast nog wel herhaald.
"Vuile kutfr... ooohw rotfransen"
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Prachtige rit, eindelijk boring Evans er af, hoewel hij nog niet afgeschreven mag worden. Ik hoop dat Rasmussen of Contador de tour wint.
Vinokourov over and out. Jammer. Ik denk dat hij gisteren te diep geweest is.
Het verbaast mij niet. Hij heeft het hele jaar nog niet echt goed geklommen. Een tijdrit winnen betekent niet dat je ook meteen goed klimt.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Alleen jammer dat Menchov het zo laat afweten. Hij zou een meesterknecht voor Rasmussen kunnen zijn. Helaas finisht ie vandaag op dik 10 minuten terwijl mannen als boogerd en Dekker er veel eerder afgingen.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Het tijdperk Armstrong is voorbij en dat laat zich merken. Deze eerste Pyreneëenrit was alvast een mooi spektakel, en ik verwacht de volgende dagen enkel meer van hetzelfde. 
Hoewel Rasmussen als tweede eindigde, blijft de voornaamste conclusie dat hij de tijdrijders, met name Evans en Klöden, een stuk achteruit heeft geslagen.
Op dit moment lijkt Contador zijn grootste concurrent, maar dan moet die laatstgenoemde zijn achterstand van om en bij de twee minuten toch nog goed weten te maken in de bergen. Zoals gisteren namelijk bleek, zijn beide heren in het tijdrijden aan elkaar gewaagd.
Ondertussen moeten enkele mannen uit de top tien toch ook spijt hebben dat ze Rasmussen in die ene Alpenrit een minuut of drie (vier?) hebben laten wegrijden.
En hoed af voor Michael Boogerd, een man die blijft verbazen met zijn onuitputtelijk krachtenarsenaal. 
Al mag ook Soler niet vergeten worden, want dit is een man met toekomst. In de bergen weliswaar. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het tijdperk Armstrong is voorbij en dat laat zich merken. Deze eerste Pyreneëenrit was alvast een mooi spektakel, en ik verwacht de volgende dagen enkel meer van hetzelfde.
Wat een verschil vooral met vorig jaar, toen het ook een open tour was, maar het vooral afwachten, afwachten en vooral niet aanvallen was. Dit jaar is bijna elke etappe de moeite waard. Hopelijk blijven we verschoond van een nieuw dopingschandaal (dat gedoe rond Rasmussen vind ik vooral zoeken naar een schandaal, blijkbaar kunnen sommige journalisten er niet genoeg van krijgen).
starbright boy (moderator films)
-
- 22598 berichten
- 5248 stemmen
Fraaie etappe. De papieren voor Rasmussen worden steeds beter. Zeker met Evans op drie ipv 1 minuut. Gewonnen heeft hij sowieso pas zaterdag, want die tijdrit is echt anders dan de eerste.
En Boogerd is nog lang niet versleten en ook Dekker heeft een zeer fraai staaltje laten zien vandaag. Het soort staaltjes waar ik op hoopte in een tour waar hij toch het aan hem toegedichte talent enigszins moet bevestigen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22598 berichten
- 5248 stemmen
Alleen jammer dat Menchov het zo laat afweten. Hij zou een meesterknecht voor Rasmussen kunnen zijn. Helaas finisht ie vandaag op dik 10 minuten terwijl mannen als boogerd en Dekker er veel eerder afgingen.
Menchov heeft toen hij er af was bewust laten lopen. Zien we de komende dagen nog wel een keer denk ik.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Laten we het hopen. Rasmussen kan hem goed gebruiken.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen

En wat werd hij weer snel voorbij gereden. Hoe kwam hij zo aan de leiding eigenlijk? Dat heb ik helaas gemist.
Omdat hij toch achteraan startte en er regen in de lucht hing, hebben ze hem vanuit de pits laten starten, direct op regenbanden.
Toen het vervolgens inderdaad begon te regen, moest de rest naar binnen en lag hij direct aan kop 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Zeer fraaie rit. Contador en Rasmussen definitief de besten bergop. Ideaal koppel zou je zeggen, waarom nu die ruzie? Niet zo slim van de Deen vooral.
Menchov heeft toen hij er af was bewust laten lopen. Zien we de komende dagen nog wel een keer denk ik.
Ik denk het niet. Hij heeft nog helemaal niets laten zien en is ook geen aanvaller. Kruis erover. Mag van mij vertrekken bij de Rabo.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kruis erover. Mag van mij vertrekken bij de Rabo.
Ik kan het niet helpen, maar op Menchov zou ik nooit mijn geld gezet hebben. In heb er nooit enig vertrouwen in gehad. Raar eigenlijk. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mja toch 'wint' hij de Vuelta. Ergens heeft-ie het in zich, maar hij lijkt zo flegmatiek. Een broodrijder. Rijdt vandaag ook echt geen meter op kop voor Rasmussen (iit Dekker en Boogerd) en komt lachend op 11 minuten binnen, ergerniswekkend.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Nog meer gokken vandaag. Ooit moet het toch goed uitpakken zou je zeggen.
Ik ben benieuwd naar Soler. Zal wel eens kunnen gaan aanvallen op Port de Bales. Die hoekige stijl van hem ziet er niet uit maar het gaat wel hard!
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Nog meer gokken vandaag. Ooit moet het toch goed uitpakken zou je zeggen.
Nou, vier van mijn zeven gokkers mee.
Rabo lijkt me wat te veel en onnodig werk doen tot nu toe. Menchov voorin is een goeie zet maar dan moet je er ook van profiteren door geen kopwerk te doen in het peloton. Ook Rasmussen heeft al wat inspanningen gedaan.
Boeiende ontwikkelingen, dat wel.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Rabo lijkt me wat te veel en onnodig werk doen tot nu toe. Menchov voorin is een goeie zet maar dan moet je er ook van profiteren door geen kopwerk te doen in het peloton. Ook Rasmussen heeft al wat inspanningen gedaan.
Snap er niets van. Waarom is het een goeie zet om Menchov voorin te hebben? Die heeft daar niets te zoeken. Er zitten een paar mensen in die op niet al te grote afstand staan van Rasmussen, je kunt het echt niet gebruiken om die mensen een minuut of 8 te laten inlopen en dat gaat gebeuren als ze je nu maar laat gaan. Het zijn geen mensen die je er op een paar kilometer berg wel weer er even afrijdt. Kopwerk is dus noodzakelijk en daar heb je Menchov bij nodig.
Mag inderdaad wel oprotten. Sowieso is het belachelijk dat ie er überhaupt zo vroeg al af moest gisteren, zoals iedere keer. En zelfs in de tijdrit wint ie maar 12 seconden op Boogerd. 't Is dat Rasmussen het zo goed doet, anders was dit een dramatour voor Rabobank geworden.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Na de tijdrit van gisteren stijgt mijn respect voor Rasmussen met de dag, maar vinden jullie ook niet dat hij meer en meer begint te lijken op [url=http://www.freshfurniture.co.uk/Product_Images/Toys_Dobby_The%20House_Elf_from_harry_potter.jpg]'Dobby'[/url

Rasmussen rijdt een ijzersterke Tour tot nu toe, vooral ook mentaal en tactisch is ie geweldig bezig.
Jammer alleen dat het verpest wordt door al die kritiek van (met name) de Fransen, die zijn prestaties verdacht vinden (alsof Rasmussen niet al jaren een van de allerbeste klimmers van het peloton is)
en van de heren bonzen die nu al zeggen dat als Rasmussen de Tour wint, hij een onverdiende winnaar is (hoezo onpartijdige UCI-directeur?!).
Ik zie het nu al gebeuren dat als Rasmussen de Tour wint, dat het dan daarna alleen maar zal gaan over wel of geen doping (net als bij Pantani, Ullrich, Armstrong etcetera).
Eeuwig zonde. 
Maar voorlopig geniet ik nog wel eventjes van onze ijzersterke Raboploeg!
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Leuke etappe maar dat kwam vooral door het laatste stukje. Vino toont wederom karakter, wat een klasbak!
En dat gevecht tussen Contador en Rasmussen, heerlijk!
En weer tijdwinst voor de twee. Ik kijk nu al uit naar de etappe van woensdag!
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2726 stemmen
Nou, wat had Rasmussen weer veel aan Menchov vandaag.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Wat een figuur toch ook die Vino, echt ongekend.
.
Ook een buiging voor Contador en Boogerd
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Nou, wat had Rasmussen weer veel aan Menchov vandaag.
Menchov reed zich helemaal kapot en dunde het groepje uit na een man of 10-15. Erg goed werk van de beste man.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3903 stemmen
Contador was echt fantastisch. Wat gaat die ontzettend hard weg. Rasmussen kraakte maar boog niet maar ik ben er nog niet gerust op voor woensdag. Maar als ik het iemand buiten Rasmussen gun is het de voor mij nieuwe Pantani. Al denk ik persoonlijk dat Contador zelfs die nog klopt wat explosiviteit en hard weggaan betreft
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Maar als ik het iemand buiten Rasmussen gun is het de voor mij nieuwe Pantani.
Jij hebt ook goed geluisterd naar Boogerd 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.