- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Dat is zo maar hij heeft wel een halve Tour in zijn benen en heeft al flink wat inspanningen moeten doen 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Ik reken ook op Cancellara voor de tijdritten. Zeker bij de eerste drie in ieder geval dus punten halen doet die genoeg.
Uiteraard moet je hem meenemen, maar voor mij niet de topfavoriet in de lange tijdritten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Kloden en Cancellara zullen 1 en 2 zijn verwacht. In welke volgorde twijfel ik nog over maar denk toch Cancellara. Die halve tour geldt overigens ook voor de rest en vandaag bewijst die dat het met de benen nog wel goed gaat.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Kloden en Cancellara zullen 1 en 2 zijn verwacht. In welke volgorde twijfel ik nog over maar denk toch Cancellara.
Oke dat staat: ik zeg Kloden (ruim).
Kan ik lekker toch nog een keer winnen van de onbedreigde nummer 1 in onze subleage. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Wat zetten we erop
Maar viel vandaag toch flink tegen. Ga vandaag kelderen. Hoop nog binnen de eerste 250 te blijven en dan morgen weer een goede vluchter erbij te hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Bronckhorst hoeft geen winstpremies
Giovanni van Bronckhorst heeft het bestuur van Feyenoord laten weten dat hij geen premie hoeft wanneer de Rotterdammers winnen. De verdediger werd deze zomer van FC Barcelona gehaald.
Feyenoord staat sinds kort niet meer onder toezicht van de KNVB. Dat betekent dat de club weer financieel gezond is. Van Bronckhorst wil er met zijn keuze voor zorgen dat Feyenoord niet weer in financiële zorgen komt.
De international betrad ook al eerder het trainingsveld dan was afgesproken. Aanvankelijk zou hij namelijk langer vakantie hebben, omdat de Primera Division later ten einde was gekomen dan de Eredivisie.
Prachtig gebaar van Giovanni. 
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Hm.. Gonchar doet niet mee zie ik.
Is Gonchar niet renner af? Ontslagen door zijn werkgever T-Mobile vanwege dopinggebruik en daarna niet meer naar een nieuwe gezocht. Of bega ik nu een grote vergissing?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Correct. Ter verificatie:
Gonchar moet onschuld bewijzen aan T-Mobile
Sergei Gonchar zal de Tour de France net zoals de Giro d'Italia niet rijden voor T-Mobile. Het is zelfs maar de vraag of de Oekraïner ooit nog voor de Duitse ProTour-formatie zal rijden. De ploegleider constateerde een te hoge bloedwaarde bij de 36-jarige renner, die vorig jaar nog in de roze trui reed tijdens de Giro. Ook tijdens de Tour was hij drie dagen lang de klassementsleider en won de twee tijdritten.
Een voor de Ronde van Italië bleek z'n bloedwaarde te hoog en kreeg hij van de ploegleiding een startverbod. Teammanager Bob Stapleton spreekt duidelijke taal tegenover de NOS. "Zijn bloedspiegel toonde aan dat er iets abnormaal was. We zullen nieuwe bloedmetingen doen, waarna we zullen bekijken of hij sowieso nog voor ons zal rijden."
T-Mobile is de opvolger van Telekom, dat de afgelopen week een hoop dopingproblemen over zich heen kreeg. Legio renners gaven toe in de jaren negentig gedrogeerd rond te hebben gereden. Door deze kwesties is de ploegleiding extra voorzichtig.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat is zo maar hij heeft wel een halve Tour in zijn benen en heeft al flink wat inspanningen moeten doen 
Dat geldt toch voor iedereen, zeker ook voor Kloden. Ik gok toch op Cancellara, al zijn er zeker ook andere kandidaten (Kloden, Vino, Evans, Karpets, Millar)
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ja dat wel, maar Cancellara moet overleven in de bergen en dat vergt toch wel meer in spanning dan de tijdrijders die vooraan het klassement staan. Maar we zullen zien 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Overigens vind ik het wel grappig dat toen Unibet geen wildcard kreeg iedereen hier begon te zeuren dat een ploegje als Barloworld wel werd toegelaten. Ik ben achteraf erg blij dat ze meedoen want zijn een aanwinst voor de tour.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Om 16.58:
Volgens mij is Boonen nog degene die het meest profiteert.
Om17.04:
Hm, niet dus. 
Of een wereld van verschil in zes minuten. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ja dat wel, maar Cancellara moet overleven in de bergen en dat vergt toch wel meer in spanning dan de tijdrijders die vooraan het klassement staan. Maar we zullen zien 
Lijkt me onzin. Cancellara gaat lekker in de bus zitten relatief op het gamak. De grote mannen MOETEN voluit in de bergen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Lijkt me onzin. Cancellara gaat lekker in de bus zitten relatief op het gamak. De grote mannen MOETEN voluit in de bergen.
Precies, Cancellara heeft zich juist heel rustig gehouden in de bergen en dat zijn vorm nog goed is heeft hij vandaag laten zien.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Is het weer zover? Gister hadden ze bijna ruzie, wat was Dijkstra toen irritant zeg...
Haha ik keek het in de herhaling in het tourjournaal (moest 's middags werken) terwijl ik de uitslag al wist... zit Dijkstra tot 10x toe te zeggen dat Vasseur op het verkeerde moment ging, zijn kans had verkeken, nu te laat was, enz. enz. Man ik zat me slap te lachen.
Mijn regel is dat zodra Dijkstra het begrip hollen en stilstaan in de mond neemt ik naar de Belg zap. Mijn tourergernis nummer 1!
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Waar ik met het meest bij Dijkstra aan erger is dat ie de namen die in de kopgroep rijden ongeveer 37 keer in het uur opnoemt. Ik zap ook vaak naar de belgen. Zonde natuurlijk, want die Ducrot is idd wel ok.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Vind ze beiden wel ok. Bij de Belgen knap ik altijd een beetje af op het monotone stem geluid van de commentatoren.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Ajax vindt pinchhitter Urzaíz in Spanje
19/7/2007 22:06
Henk ten Cate heeft zijn gewenste spits binnen. Ajax vond in Spanje het breekijzer waar de Amsterdamse club op zoek naar was: Ismael Urzaíz.
De 35-jarige Urzaíz, die voor één jaar gaat tekenen in Amsterdam, heeft al een medische keuring achter de rug. 'Hij is zo fit als een hoentje', vertelde technisch directeur Martin van Geel tegen het ANP over de Spanjaard.
'We hebben onze pinchhitter binnen. Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar', vervolgde Van Geel. 'Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.'
Urzaíz begint in Amsterdam aan zijn eerste buitenlandse avontuur. Na zestien jaar, waarvan de laatste elf voor Athletic de Bilbao, leek het einde van zijn carrière nabij. Maar de oud-international koos voor Ajax als mogelijke laatste station.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Vind het commentaar op Nederland vaak ook irritant. Vooral Dijkstra vervalt veel te vaak in cliche's en is mij te gelijkhebberig, terwijl hij het vaak niet heeft. Van Ducrot ben ik ook geen liefhebber, maar hij kan ermee door. Nee, doe mij maar Mart; vreselijk als presentator, maar top als het om wielercommentaar gaat.
Ik kijk meer naar de Belg; vakkundige liefhebbers. Wie was trouwens de co-commentator naast Wuyts de afgelopen week? Vond hem erg fijn.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Hans 'zeker en vast' de Clercq toch gewoon? Of zat er deze week een ander?
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Zou zo maar kunnen, was er wel eentje die er vaker zit. Maar het was een ander dan vandaag.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Live kijk ik aigenlijk altijd op Belgie, maar meestal moet ik werken en dan zit ik dus vast aan de lange samenvatting bij de NOS om 19:30.
De Belgische commentatoren zijn gewoon veel beter op de hoogte, ze zenden ook veel meer wielrennen uit, dus ze zien meer en weten meer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hans 'zeker en vast' de Clercq toch gewoon? Of zat er deze week een ander?
Zou zo maar kunnen, was er wel eentje die er vaker zit. Maar het was een ander dan vandaag.
Ex-bondstrainer wielrennen José De Cauwer.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Vandaag moet het dan maar gebeuren voor Rondemaster. Mijn team is zo goed dat er zelfs geen plek meer is voor Jens Voigt. 
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Ducrot is geweldig.
'Dan gaat ie daar zitten linkeballen', 'Bennati rijdt op kop, dat KAN helemaal niet
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Ik heb altijd het idee dat hij elk moment in slaap kan vallen. Wat kan die man monotoom en sloom praten. Ik kan m niet uitstaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Hier staan de bekende Ducrot uitspraken die hij bijna dagelijks ophoest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.