• 17.177 nieuwsartikelen
  • 181.981 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.101 acteurs
  • 200.341 gebruikers
  • 9.458.245 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

nou het schijnt dat epo (ooit wel is gehoord) juist gezond is bij top prestaties, maar idd er zijn natuurlijk mensen die er niks mee te maken willen hebben.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Mijn interesse is ook deels afgenomen door dit gedoe. Ik kijk het nog wel, maar minder intensief. De gedachte of een wielrenner die een goeie sprint/klim rijdt ook gebruikt heeft is er nu ook meteen.

En dat vind ik toch jammer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

Had vandaag van de hele kopgroep alleen Vasseur in mijn team. Wat een geluk dat die dan wint. Sta nu precies honderste in algemeen klassement.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Da's een mooie prestatie, chapeau! Ik had Flecha, die deed het iets minder geloof ik

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

[/quote]

Ajax dicht bij aantrekken Delgado

Volgens diverse Mexicaanse media is Ajax in verregaande onderhandeling met Cruz Azul over een transfer van César Delgado. De Argentijnse international moet naar verluidt vier miljoen euro kosten.

Na het vertrek van Ryan Babel (Liverpool) en Tom De Mul (Sevilla) zit Ajax bepaald niet ruim in de aanvallers. Het aantrekken van spits César Chelito Delgado, die tevens als rechtsbuiten uit de voeten kan, is volgens de Mexicaanse media dan ook aanstaande.

In 2004 zat Delgado bij de Argentijnse selectie, die destijds de Olmypische Spelen won. Toentertijd was er ook al interesse uit Amsterdam, maar kwam het niet tot een transfer. De 26-jarige Argentijn speelt sinds 2003 in Mexico bij Cruz Azul. In die periode reikte hij tot 57 doelpunten in 133 competitieduels.

Naast de naam van César Delgado wordt ook veelvuldig Artem Milevskiy genoemd. Een transfer van de aanvaller van Dinamo Kiev lijkt echter vanwege de financiën niet aan de orde.[quote]

(quote)

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Veel te blessuregevoelig helaas.

Net als Manucharyan, die ook wéér geblesseerd is.

Die Pellè trouwens is best een aardige spits, maar inderdaad wel overschat. Ben benieuwd of hij bij AZ iets kan gaan brengen.

Mitea en Manucharyan zijn behoorlijk overschatte spelers die vanwege hun blessures meer kosten dan ze opleveren. Helaas blijft ajax ze ieder jaar een kans geven. En dat terwijl ze spelers als Perez gelijk al afschrijven.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

timbo_ schreef:

Had vandaag van de hele kopgroep alleen Vasseur in mijn team. Wat een geluk dat die dan wint. Sta nu precies honderste in algemeen klassement.

'Onze' timbo_ in de top-100 van Rondemaster.

Ik had er vandaag niemand bijzitten en stijg bijna 200 plaatsen...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

In m'n laffe 5-mans teampje zat ene J. Voight waardoor ik er netto zowaar op vooruit ging... Boogerd 'timbo' United is ver weg, ik ga voor het MM zilver!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik heb gegokt op een massasprint en verloren. Ik wist dat de kans op een massasprint niet heel groot was, maar als hij er was gekomen had ik nog een kans op de 1e plaats gehad. Nu kan ik het verder wel vergeten, dus ik weet niet of ik het verder nog ga invullen.

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2297 stemmen

Pieter Montana schreef:

Morgen weer zo'n typische overgangsetappe. Te zwaar voor een massaspurt maar te kleine cols voor een favorietenspel. Ik gok op zo'n typische aanvaller: Jens Voigt

Ik zei het toch

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2197 stemmen

happie schreef:

(quote)

Mitea en Manucharyan zijn behoorlijk overschatte spelers die vanwege hun blessures meer kosten dan ze opleveren. Helaas blijft ajax ze ieder jaar een kans geven. En dat terwijl ze spelers als Perez gelijk al afschrijven.

Manucharyan zie ik ook niet veel in. Wel heeft ie een redelijke schotkracht maar daar blijft het bij. Mitea heeft altijd pech met blessures maar heeft zijn snelheid en afronding mee. Daarnaast kan ie een spits ook nog eens optimaal bedienen

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

Slechts een overgangsetappe ...tot Astana uit het niets besluit om er een stevige ruk aan te geven. Moreau lijkt alvast het grootste (en van de 'groten' ook slechts het enige?) slachtoffer te gaan worden, want naast de pijn van zijn val, moet hij bijna (met enige overdrijving natuurlijk) dubbel zo snel rijden als het peleton. Het was sportief gezien al een (geheel) andere Tour de France, maar zulke verwikkelingen maken we zelden mee.

EDIT: Een vraag naar jullie toe. Heeft Vinokourov dan zoveel baat bij deze actie? Een concurrent minder is een concurrent minder, maar het blijft enkel en alleen bij Moreau. Daarbovenop heeft Vinokourov toch al aanzienlijk wat tijd goed te maken om hier echt vruchten mee af te werpen. Of is hij hier één of ander blufspelletje aan het spelen, waarmee hij wil laten zien dat hij alsnog een kandidaat is voor de overwinning? Moedig en typisch voor een Vinokourov, maar dan moet hij toch massa's vertrouwen in zichzelf hebben. En wat met Klöden, heeft hij als nieuwe kopman dan plots niets meer te zeggen? Ik weet duidelijk niet goed wat ik hiervan moet denken.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Bizarre etappe tot zover. Wielrennen is keihard.

Zal een leuke finale gaan worden. Kansen voor de vrijbuiters of een afgeslankte massasprint?

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2297 stemmen

Matchostomos schreef:

EDIT: Een vraag naar jullie toe. Heeft Vinokourov dan zoveel baat bij deze actie? Een concurrent minder is een concurrent minder, maar het blijft enkel en alleen bij Moreau. Daarbovenop heeft Vinokourov toch al aanzienlijk wat tijd goed te maken om hier echt vruchten mee af te werpen. Of is hij hier één of ander blufspelletje aan het spelen, waarmee hij wil laten zien dat hij alsnog een kandidaat is voor de overwinning? Moedig en typisch voor een Vinokourov, maar dan moet hij toch massa's vertrouwen in zichzelf hebben. En wat met Klöden, heeft hij als nieuwe kopman dan plots niets meer te zeggen? Ik weet duidelijk niet goed wat ik hiervan moet denken.

Ik kan hier ook niet veel aan toevoegen. De enigste verklaring lijkt me om Klöden een plaatsje hoger te krijgen in het klassement aangezien die op zo'n 30s van Moreau staat. Maar omdat Vino het zou doen om zelf terug hoger in het klassement te komen, lijkt me uitgesloten. 8m05 goedmaken? Tenslotte, is het inderdaad van de favorieten alleen Moreau die afhaakt. Beetje onzinnige actie van Vino, maar wel spannend

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Je zegt het zelf al:

Pieter Montana schreef:

De enigste verklaring lijkt me om Klöden een plaatsje hoger te krijgen in het klassement aangezien die op zo'n 30s van Moreau staat.

Het gaat niet om Vino, maar om Kloden. Die kan een gevaarlijke outsider op achterstand zetten.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik denk dat hier wel wat frustratie in zit van Vino en co. Toen Vino viel werd er ook niet gewacht. Niet alleen daarom, maar gewoon de frustratie van de hele tour tot nu toe voor Astana. En Moreau heeft tot nu toe goed gereden, dus is wel een belangrijke concurrent minder.

edit: Volgens mij is Boonen nog degene die het meest profiteert.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Hm, niet dus.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Leuke rit met inderdaad een opmerkelijke hoofdrol voor Astana! Wederom respect voor Barloworld En bij de finish zie je weer wat voor klungels die Dijkstra en Ducrot wel zijn!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Art schreef:

En bij de finish zie je weer wat voor klungels die Dijkstra en Ducrot wel zijn!

Is het weer zover? Gister hadden ze bijna ruzie, wat was Dijkstra toen irritant zeg... Ik heb het vandaag nog niet gezien (volg het via het web).

Ducrot vind ik meestal nog wel OK, maar dat de NOS iemand als Dijkstra in dienst houdt kan ik werkelijk niet begrijpen. Bij het schaatsen maakt hij ook al blunder na blunder.

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

En wie werd er tweede in de etappe ...jawel, Cancellara. Hij speelde het toch maar weer bijna klaar. Al mag je ervan uitgaan dat hij de twee resterende tijdritten hoogstwaarschijnlijk met zijn vinger in de neus wint.

Vinokourov was duidelijk op wraak uit en ontsnapte op vier kilometer van de aankomst, zonder resultaat echter. Maar dat kleine momentje laat meer dan eens blijken dat Vinokourov, meer dan wie ook op deze wereld, nog gelooft in een plaats op het hoogste schavotje.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Goed voor mijn sportpools-team deze uitslag. Cancellara, Fischer, Bonnet, Kirchen en Kashechkin heb ik.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Eén moment dacht ik dat Rasmussen tegen de hekken lag, maar gelukkig, het was een Saunier-Duval renner.

Ik denk dat ik Cancellara maar standaard opneem in mijn team. Wat een punten pakt die man zeg. Hoewel ik dit

Matchostomos schreef:

Al mag je ervan uitgaan dat hij de twee resterende tijdritten hoogstwaarschijnlijk met zijn vinger in de neus wint.

dan weer betwijfel.

Vinokourov was duidelijk op wraak uit en ontsnapte op vier kilometer van de aankomst, zonder resultaat echter. Maar dat kleine momentje laat meer dan eens blijken dat Vinokourov, meer dan wie ook op deze wereld, nog gelooft in een plaats op het hoogste schavotje.

Dat denk ik niet. Vino zal voor ritwinst willen gaan. Voor het overige een wanhoopspoging van Astana onder het motto: 'doe je niks dan heb je ook niks'.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Matchostomos schreef:

En wie werd er tweede in de etappe ...jawel, Cancellara. Hij speelde het toch maar weer bijna klaar. Al mag je ervan uitgaan dat hij de twee resterende tijdritten hoogstwaarschijnlijk met zijn vinger in de neus wint.

nou dat lijkt me niet.

Wel prachtig hoe ze in een vlakke etappe gewoon een hele lading er af rijden door gewoon simpelweg pokkehard te fietsen. .

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

eRCee schreef:

Ik denk dat ik Cancellara maar standaard opneem in mijn team.

Hij gaat ook nog 2 tijdritten winnen als het een beetje meezit.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Zavo schreef:

Hij gaat ook nog 2 tijdritten winnen als het een beetje meezit.

Nee: 2x Kloden.

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

kos schreef:

Wel prachtig hoe ze in een vlakke etappe gewoon een hele lading er af rijden door gewoon simpelweg pokkehard te fietsen. .

Dat heet waaiervroming, kos. En dan is het snel gebeurd.

@kos en eRCee: Waarom trekken jullie de kansen van Cancellara in de resterende tijdritten zo in twijfel. Met zijn vinger in de neus is iets of wat zwaar uitgedrukt, maar men zal toch van goede huize moeten zijn om hem daar te verslagen (enkel Klöden acht ik daartoe in staat). Zeker na wat hij vandaag toch maar weer in de sprint liet zien.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het is jammer dat in het puntenklassement niet alle ritten even zwaar tellen (zoals in de Giro), anders had Cancellara serieus mee kunnen doen. Nu zit de puntentelling zo in elkaar dat alleen sprinters kunnen winnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

Ik reken ook op Cancellara voor de tijdritten. Zeker bij de eerste drie in ieder geval dus punten halen doet die genoeg.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Deze tijdritten zijn toch wel wat te lang voor Cancellara lijkt me.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

is wereldkampioen tijdrijden en zwitsers kampioen. Gaan beide over 50 + kilometer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.