- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Waarom dat dan? Die gaat toch niet op kop rijden als twee teammaats voorop rijden. Toen ze terug werden gepakt draaide die ook weer gewoon mee en sloten ze aan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Maar weer een prachtige rit vandaag. Wel weer erg laat aangevallen. Wat dat betreft worden de volgende bergetappes erg interessant. Als Solar overigens wil kan die goed voor de bolletjestrui gaan. Rasmussen kan moeilijk iedere keer met die jongen meespringen als hij voor het geel rijdt en de achterstand is niet al te groot meer.
Overigens gaat rondemaster dit jaar erg lekker bij mij. Sta 317e in algemeen klassement. Nu morgen hopen dat ik de goede namen gok bij rondemaster. Mochten jullie sterke gevoelens hebben bij een renners wat morgen betreft meldt het even.
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Aardige etappe,
Contador was verrassend goed vandaag. Verder ook geweldig aanvallend gereden door Evans en Valverde. En leuk dat T - Mobile Kim Kirchen mee had zitten, kwam voor mij uit de lucht vallen dat hij zo goed bergop meekon.
Door het ijs gezakt vandaag zijn Mentsjov en Schleck, beiden zullen nu wel voor hun kopmannen gaan werken. Net zoals Klöden nu wel de volledige steun zal krijgen. Leuk dat pure klimmers als Mayo en Rasmussen goed stand hielden.
De 1ste 9 renners staan nu nog heel dicht op elkaar, het wordt dus nog spannend in de Pyreneeën.
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Morgen weer zo'n typische overgangsetappe. Te zwaar voor een massaspurt maar te kleine cols voor een favorietenspel. Ik gok op zo'n typische aanvaller: Jens Voigt 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Was inderdaad een prachtige rit vandaag! Petje af voor Soler en toch ook voor zijn team die zich tot dusver al een paar keer goed hebben laten zien in deze Tour. Voor Soler zal de bergtrui net iets te hoog gegrepen zijn, denk toch weer aan Rasmussen maar hou ook Popovych in de gaten of één van de Spanjaarden. Verder maakte Evans een sterke indruk en ik zie hem na vandaag als de topfavoriet. Maar Parijs is nog ver zoals onze Joop ooit zei 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Overigens gaat rondemaster dit jaar erg lekker bij mij. Sta 317e in algemeen klassement. Nu morgen hopen dat ik de goede namen gok bij rondemaster. Mochten jullie sterke gevoelens hebben bij een renners wat morgen betreft meldt het even.
De rustdag slecht verteerd; prompt vergeten het team aan te passen. Nu was de dag voor de rustdag gelukkig ook een bergrit maar ik had normaal gesproken toch zeker de helft van m'n team weggegooid... Morgen gewoon gokken inderdaad... een hoop Fransen er maar in zetten lijkt me...
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Laten we het hopen voor het Nederlands voetbal dat Huntelaar blijft
Las trouwens dat Mitea weer eens geblesseerd uitgevallen is na 25 minuten in een oefenwedstrijd. Hij wist in die tijd wel weer te scoren. Hij scoort zowiezo veel voor iemand die niet veel speelt
Iets anders AZ is bezig een groot Italiaans talent vast te leggen. Ene Pellé weet iemand hier meer van?
Veel te blessuregevoelig helaas.
Net als Manucharyan, die ook wéér geblesseerd is.
Die Pellè trouwens is best een aardige spits, maar inderdaad wel overschat. Ben benieuwd of hij bij AZ iets kan gaan brengen.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
De 1ste 9 renners staan nu nog heel dicht op elkaar, het wordt dus nog spannend in de Pyreneeën.
Verder maakte Evans een sterke indruk en ik zie hem na vandaag als de topfavoriet.
Op dit moment zie ik vier favorieten voor de eindzege. De eerste vier uit mijn oorspronkelijke top-10 lijstje namelijk. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Knap gezien dat Rasmussen goed zou gaan rijden ercee
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb dat ook! Zeker nadat ie met een hoop misbaar weg ging bij Rabobank, terwijl ie daar zelf geen deuk in een pakje boter heeft gefietst!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Iets anders AZ is bezig een groot Italiaans talent vast te leggen. Ene Pellé weet iemand hier meer van?
Pelle was de spits van italië tijdens het jeugd Wk in Nederland als ik me niet vergis. Kwam op mij toen een beetje over als een Toni achtig type. Moet het verder nog wel gaan bewijzen natuurlijk, maar als ie fit blijft zou het wat kunnen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, kan me nog herinneren dat hij een penalty stiftend nam.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dubbel en dik verdiende overwinning van Soler. En dat voor een neo-prof... 
Even zijn 'palmares' bij de profs opgesnort. Dit jaar in Milaan-Turijn, was hij de enige die in een zware beklimming DiLuca kon volgen, met wie hij overigens naar de meet ging en tweede werd.
2006: 2e in Circuito de Combita (COL)
2006: 1e in 2e etappe Circuit de Lorraine, Gérardmer (FRA)
2006: 1e in Eindklassement Circuit de Lorraine (FRA)
2006: 2e in 4e etappe Vuelta Ciclista a Burgos, Lagos de Neila (ESP)
2007: 2e in Milano - Torino, Torino (ITA)
2007: 122e in Proloog Tour de France, London (FRA)
2007: 155e in 1e etappe Tour de France, Canterbury (FRA)
2007: 179e in 2e etappe Tour de France, Gent (FRA)
2007: 155e in 3e etappe Tour de France, Compiegne (FRA)
2007: 99e in 4e etappe Tour de France, Joigny (FRA)
2007: 55e in 5e etappe Tour de France, Autun (FRA)
2007: 119e in 6e etappe Tour de France, Bourg-en-Bresse (FRA)
2007: 4e in 7e etappe Tour de France, Le Grand Bornard (FRA)
2007: 33e in 8e etappe Tour de France, Tignes (FRA)
2007: 1e in 9e etappe Tour de France, Briançon (FRA)
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Misschien hoeven we in dat geval blij te zijn dat die botsing met een toeschouwer het einde betekende van zijn tourdeelname...
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Veel te blessuregevoelig helaas.
Net als Manucharyan, die ook wéér geblesseerd is.
Die Pellè trouwens is best een aardige spits, maar inderdaad wel overschat. Ben benieuwd of hij bij AZ iets kan gaan brengen.
Ben als buitenstaander toch altijd vrij enthousiast over Mitea. Al speelt ie 20 minuten toch weet ie altijd wel te scoren. Jammer inderdaad dat ie altijd zo blessuregevoelig is. Maar ik vind het terecht dat Ajax hem komend seizoen nog een kans geeft.
Over Pellé: Als ie echt heel goed was had Milan of Inter hem toch wel aangenomen dacht ik zo? Hij zal voor AZ begrippen een topspits zijn
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De grote clubs wachten vast tot hij het ook echt bewezen heeft en Pellé zit nog in het opleidingsproces. Pellé heeft opvallend veel weg van het spelen van Laquinta.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Hij is nu inmiddels 22 dus het 'talent' zijn gaat binnenkort verdwijnen vanwege zijn leeftijd. Hij moet het wel laten zien komend jaar
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
De Duitse televisie heeft besloten de tour niet meer verder uit te zenden na het dopinggeval van vandaag. Ach ze moeten het zelf weten maar veel hypocrieter kan het bijna niet wat mij betreft. Of ze moeten natuurlijk of de Olympische Spelen ook het gewichtheffen en honderd meter sprint en nog enkele andere onderdelen overslaan.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Ze hadden het dan ook aangekondigd vooraleer de Tour begonnen was. Hun frustraties kan ik daarbij enigszins begrijpen, maar de tegenreactie is vrij radicaal en daarmee zullen ze vooral de Duitse kijker op de tenen trappen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Het is net als het Belgisch voetbal. Steeds minder mensen nemen de Tour na zulke incidenten nog serieus
Hele sporttak gaat kapot. Erg triest maar begrijpelijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Ik heb echt het idee dat het wielrennen weinig schade ondervindt bij de normale man. De mensen die ik ken die wielrennen kijken zijn er weinig of niet minder door gaan kijken. Verder kun je zeggen dat de hele sporttak kapot gaat. Dat mag je natuurlijk vinden maar het blijft een feit dat ze op de duitse tv andere sporten uitzenden die eenzelfde imago hebben. Ik vind het meten met twee maten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
en daarmee zullen ze vooral de Duitse kijker op de tenen trappen.
Duitse Eurosport zal er niet rouwig om zijn denk ik.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Daar had ik nog geen rekening mee gehouden.
Maar dat komt ook grotendeels door het feit dat het overgrote deel van de Belgische bevolking geen beschikking meer heeft over Eurosport via de kabel, enkel via digitale televisie.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Ik heb echt het idee dat het wielrennen weinig schade ondervindt bij de normale man. De mensen die ik ken die wielrennen kijken zijn er weinig of niet minder door gaan kijken. Verder kun je zeggen dat de hele sporttak kapot gaat. Dat mag je natuurlijk vinden maar het blijft een feit dat ze op de duitse tv andere sporten uitzenden die eenzelfde imago hebben. Ik vind het meten met twee maten.
Dat laatste klopt wel maar ik ken zat mensen die het vroeger keken(waaronder mijn pa) maar door dit gehannes er maar mee gekapt zijn. Als er een winnaar komt bij elke etappe heb je constant de gedachte van: 'sta jij hier wel eerlijk'. Dat neemt de lol weg bij een sport
Daarnaast vind ik het ook altijd jammer voor de mensen die voor zichzelf erg goed gereden hebben maar never nooit worden genoemd omdat ze bijvoorbeeld 130e zijn geworden. Dat vind ik bij meer sporten een handicap bij een marathon
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Ja dat eerste ken ik niet in mijn omgeving. Ik heb niemand over Contador toen die gister zo ontzettend hard wegging horen zeggen toen ik het er met ze over had die zal wel aan de doping zitten. Maar inderdaad als jij dat wel hebt is de sport weinig meer aan. Kijk je eigenlijk nog wel??
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Ik kijk af en toe nog wel de tour moet ik je eerlijk bekennen. Maar door bovenstaande dingen is het plezier een beetje afgenomen. Het spijt me..
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
weet je wat het is en daarom volg ik het nog steeds al stouw ik me helemaal vol met de beste dope die er is dan nog kom ik niet een colletje van de vierde catogorie over daarom mijn diepe respect, wel lullig voor de mensen die schoon rijden (boogerd? bijv die heel vaak tweede werd achter mensen die later betrapt zijn).Mijn oplossing, generale pardon wanneer nu betrapt levenslange schorsing + jaar gevangenis en een jaar salaris boete, of gewoon legaliseren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Leagliseren vind ik absoluut geen optie omdat je de mensen die de sport clean willen bedrijven bijna dwingt om te gaan gebruiken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.