- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5248 stemmen
Er kan nog veel meer aan de hand zijn. Dat staartbeentje van Klöden bijvoorbeeld. Als dat verhaal waar is, is het iets waar je minder snel van hersteld dan van de hechtingen van Vino. Misschien heeft Klöden gisteren wel een topdag gehad, maar verwachten ze dat hij de tour uiteindelijk toch niet uit zal rijden.
Vino is bovendien gestart als kopman en Klöden als luxeknecht/reservekopman. Het is nogal vroeg om te besluiten die volgorde direct om te gooien. Ik heb zelf de indruk dat de deal met Klöden was: dit jaar rij je de tour voor mij en ik volgend jaar voor jou.
Het zou me trouwens niets verbazen als uiteindelijk Kashechkin nog beter blijkt dan Vino èn Klöden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Het zou me trouwens niets verbazen als uiteindelijk Kashechkin nog beter blijkt dan Vino èn Klöden.
Mij ook niet, bergop is hij zeker minstens zo goed, ik ben wel benieuwd naar z'n tijdrit. Kashechkin is een groot talent, ik denk dat de bedoeling is dat hij volgend jaar kopman wordt, maar misschien dwingt hij het dit jaar al wel af.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar ook Valencia heeft nog steeds interesse en heeft een verhoogd bod gedaan.
Afwachten dus.
Maar Sneijder zal nog wel vertrekken, verwacht ik.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Wordt niks bij Ajax zo
Babel,Sneijder,Perez en de Mul weg ook een vertrek van Huntelaar is niet uitgesloten
Ajax is wel bezig met Lasse Nilsson en Xabier Prieto maar dat was al eerder gemeld dacht ik
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wordt tijd voor drie goede aanvallers erbij. Erg dun bezet nu. En een creatieve middenvelder.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Nilsson,Suarez en Prieto zullen er alle 3 wel bij komen
Dan nog een creatieve middenvelder. Daarvoor worden op verschillende sites o.a. genoemd Luka Modric, Lucas Biglia, Mbark Boussoufa en Mika Vayrynen
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Mika Vayrynen
Verrassend, maar zou best een interessante zijn. Al zie ik hem eerder als pure middenvelder dan als ´nummer 10´.
Ik snap er niets van dat-ie zo weinig speelt bij PSV. Was geweldig bij Heerenveen, nam tegen Nederland het hele Finse elftal op sleeptouw, maar komt bij PSV nog steeds niet verder dan een rol als invaller. Zelfs toen Aissati naar Twente was en Afellay geblesseerd. Dan nog krijgt Culina de voorkeur. Maar als ik hem dan zag invallen speelde hij altijd goed.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
ik ben wel benieuwd naar z'n [Kashechkin] tijdrit.
Kan-ie prima, dacht ik? Althans tot en met 40 kilometer dan toch.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wordt niks bij Ajax zo
Babel,Sneijder,Perez en de Mul weg ook een vertrek van Huntelaar is niet uitgesloten
Ajax is wel bezig met Lasse Nilsson en Xabier Prieto maar dat was al eerder gemeld dacht ik
Hoe vaak ga je dat huntelaar verhaal nou nog posten Spartaan? Die blijft gewoon. Daar durf ik wel een weddenschap op aan!
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dat staartbeentje van Klöden bijvoorbeeld. Als dat verhaal waar is
Ik hoorde vanmiddag op radio1 een schrijvende journalist zeggen dat dat inderdaad niet waar zou zijn...
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
De tijdritkwaliteiten van Rasmussen worden volgens mij echter veel te dramatisch voorgesteld, met name op basis van de beruchte etappe uit 2005 waarin hij twee keer viel en tig keer van fiets wisselde.
Dat denk ik ook. Bovendien komt hij nu behoorlijk zelfverzekerd op me over. Toch zal hij wel een minuut of 3 extra moeten winnen in de bergen, lijkt me. Dat kon wel eens lastig worden. Ze zullen hem nu niet meer vroeg laten gaan. En ik betwijfel of hij zomaar meer dan een minuut pakt in een slotklim.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Dat van Kloden is denk ik echt wel waar. Als die volledig fit was hoefde die echt niet te wachten dan had Kacheskin bij Vino mogen blijven.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Voor jou wel ja.. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Wordt tijd voor drie goede aanvallers erbij. Erg dun bezet nu. En een creatieve middenvelder.
Voor elke linie moet er wel een degelijke speler bijkomen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5248 stemmen
Dat van Kloden is denk ik echt wel waar. Als die volledig fit was hoefde die echt niet te wachten dan had Kacheskin bij Vino mogen blijven.
Kacheskin zat al verder vooruit. Die had zich nog een stuk meer terug moeten laten zakken.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
De etappe van morgen vind ik erg lastig te voorspellen. Zoveel scenario's mogelijk met een aankomst 'berg-af'.
Toch redelijk eenvormige teams bij Rondemaster. Ik had zelf eerst wat meer aanvallers in gedachten maar ben toch voorzichtig geweest. Cobo nu mijn grootste troef en ik hoop op de dalerskwaliteiten van Sastre.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
De dagen hierna zijn bij rondemaster de dagen dat je het verschil kan maken. Als je morgen een renner van de eerste drie hebt doe je het al erg goed.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Ik heb het idee dat Hincapie misschien iets gaat proberen, of in ieder geval een US Postal renner.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Ik heb ook een discovery channel renner op mijn lijstje staan voor morgen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Hoe vaak ga je dat huntelaar verhaal nou nog posten Spartaan? Die blijft gewoon. Daar durf ik wel een weddenschap op aan!
Inderdaad, om Huntelaar is het al weken stil. Die blijft gewoon.
Sneijder zal wel vertrekken waarschijnlijk, aangezien Valencia al weer een bod heeft gedaan afgelopen week en ook Real er een voorbereid.
Suárez wordt op 30 juli bepaald in de arbitragezaak, dus dat is nog afwachten.
Belangrijkste is gewoon dat er een nieuwe middenvelder bijkomt, want die Xabi Prieto is, als die komt, in eerste instantie toch gehaald als vervanger van De Mul.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Ik heb het idee dat Hincapie misschien iets gaat proberen, of in ieder geval een US Postal renner.
.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Inderdaad, om Huntelaar is het al weken stil. Die blijft gewoon.
Sneijder zal wel vertrekken waarschijnlijk, aangezien Valencia al weer een bod heeft gedaan afgelopen week en ook Real er een voorbereid.
Suárez wordt op 30 juli bepaald in de arbitragezaak, dus dat is nog afwachten.
Belangrijkste is gewoon dat er een nieuwe middenvelder bijkomt, want die Xabi Prieto is, als die komt, in eerste instantie toch gehaald als vervanger van De Mul.
Laten we het hopen voor het Nederlands voetbal dat Huntelaar blijft
Las trouwens dat Mitea weer eens geblesseerd uitgevallen is na 25 minuten in een oefenwedstrijd. Hij wist in die tijd wel weer te scoren. Hij scoort zowiezo veel voor iemand die niet veel speelt
Iets anders AZ is bezig een groot Italiaans talent vast te leggen. Ene Pellé weet iemand hier meer van?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Timmy Simons nieuwe aanvoerder PSV.
Timmy Simons is de nieuwe aanvoerder van de Nederlandse landskampioen PSV. Dat heeft hoofdcoach Ronald Koeman tijdens het trainingskamp in Oisterwijk bekend gemaakt aan de spelersgroep. Simons volgt Phillip Cocu op, die de afgelopen drie seizoenen de aanvoerdersband van PSV droeg.
Rode Duivel Simons was het afgelopen seizoen al reserveaanvoerder en dus de logische opvolger van Cocu, die aan het einde van het seizoen liet weten te stoppen bij PSV. Simons was in het seizoen 2006-2007 de enige in de selectie die alle 34 competitiewedstrijden in de basis stond en uitspeelde. Ook bij de Rode Duivels is de 30-jarige Simons aanvoerder. (belga/hln)
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Na een stilte van enkele jaren, laat Columbia weer van zich horen. Heel knap wat die Soler laat zien, zo'n typische (relatief) onbekende en bescheiden berggeit.
En de bom is ontploft in het peleton. Laat het spelletje van de favorieten maar beginnen. 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Prachtig van Soler, zeer attent van Rasmussen en Valverde liet zich ook aardig zien. Mooie etappe.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Soler 
Contador heeft me nu echt overtuigd. Toekomstig Tour-winnaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Leipheimer.
.
Waarom dat dan? Die gaat toch niet op kop rijden als twee teammaats voorop rijden. Toen ze terug werden gepakt draaide die ook weer gewoon mee en sloten ze aan.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Dubbel en dik verdiende overwinning van Soler. En dat voor een neo-prof... 
En voor Vinokourov lijkt het nu echt wel voorbij. Hetzelfde geldt voor Menchov, Karpets, Kacheskin en nog enkele andere, die nu volledig ten dienste zullen staan van hun (nieuwe) kopman.
De rest van de favorieten, een groep van een kleine tien man, zal in de Pyreneeën verder uitsluitsel moeten brengen over deze Tour.
Nu Karpets met andere woorden geen kans meer maakt op de overwinning, kan ik mijn eeuwige reserve Klöden promoveren tot persoonlijke favoriet. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Iets anders AZ is bezig een groot Italiaans talent vast te leggen. Ene Pellé weet iemand hier meer van?
Overschatte speler. Gaat het niet redden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.