- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb ook niks *tegen* de Rabo's, maar of (ik noem eens wat) Kloden, Evans of Menchov de tour wint is mij om het even.
Mij maakt dat wel degelijk uit. Mede dankzij jongens als Freire en Rasmussen haalt Rabobank al jaren mooie publiciteit. Als het alleen van de Nederlanders had moeten komen waren ze misschien allang gestopt met sponsoren. Uiteindelijk wordt het Nedrlandse wielrennen daar weer beter van.
En als de buitenlandse spits van je clubbie er 30 in schiet per jaar ben je toch ook blij?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Toch jammer dat het Wielrennen zo verpest is ...
Vroeger was ik die hard Tour fan maar nu vind ik er niks meer aan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Heb dat gelukkig totaal niet. Heb de hele week nog niet aan doping gedacht. Heerlijk !
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Redelijke etappe vandaag. Leuker dan de afgelopen week omdat er nu ontwikkelingen op 2 fronten waren. Jammer dat de kopmannen elkaar nog geen pijn deden. Verder opmerkelijk dat Föthen de groep van 40 nu al niet kon bijbenen. Sterk optreden van Thomas Dekker trouwens, eindelijk weer eens een Nederlander na boogie die niet gelijk lost. Tankink gaat trouwens ook redelijk bergop dit jaar.
Sterk optreden van de Rabo `s en Caisse `d Espargne. Ik sta voor morgen nog steeds helemaal achter Sastre en Valverde. Vino gaat morgen flink wat inleveren. Ik verwacht ook wel wat van die Sloveen van de Lampre ploeg: Valjevic.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Sastre vond ik vandaag niet overtuigen keek af en toe erg moeilijk. Maar heb toch het idee dat als het bergop gaat hij in principe iedereen eraf zou moeten kunnen rijden. Valverde daarentegen twijfel ik enigzins over. Voor morgen nog niet echt maar voor volgende week wel. Valverde heeft denk ik toch echt te weinig inhoud.
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Sastre vond ik vandaag niet overtuigen keek af en toe erg moeilijk. Maar heb toch het idee dat als het bergop gaat hij in principe iedereen eraf zou moeten kunnen rijden. Valverde daarentegen twijfel ik enigzins over. Voor morgen nog niet echt maar voor volgende week wel. Valverde heeft denk ik toch echt te weinig inhoud.
Sastre keek wel wat moeilijk. Maar dat kan natuurlijk ook zijn om de concurrentie wat te bedriegen. Zelfs Lance Armstrong keek soms erg moeilijk, zodat de concurrentie hoop kreeg. Die daarna snel de grond werd ingeboord. Wat betreft Valverde, ik heb wel vertrouwen in hem. Zijn mentale toestand blijft wel een zorgenkindje, aangezien hij nog nooit de Tour uitreed.
Misschien een domme vraag, maar weet iemand waarom Cunego niet meedoet dit jaar? Vorig jaar immers winnaar van de witte trui.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is de eerste Belg eigenlijk al binnen? 
Ze waren allemaal zeer vroeg binnen vandaag. Er stond namelijk friet op het menu. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heb dat gelukkig totaal niet. Heb de hele week nog niet aan doping gedacht. Heerlijk !
Ik wel. Begin van de week, toen Smeets erover begon te lullen tegen Patrick Lefevre. Ik dacht, daaaaaaar gaan we weer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Misschien een domme vraag, maar weet iemand waarom Cunego niet meedoet dit jaar? Vorig jaar immers winnaar van de witte trui.
Uit de krant van 14/6:
Cunego geeft forfait voor Tour.
De Italiaan Damiano Cunego komt niet aan de start van de Tour de France (7-29 juli). De 25-jarige Cunego is volgens zijn team Lampre nog niet voldoende gerecupereerd van zijn inspanningen in de Giro, waarin hij vijfde werd. In 2004 won hij de Giro. (belga/hln)
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Uit de krant van 14/6:
Cunego geeft forfait voor Tour.
De Italiaan Damiano Cunego komt niet aan de start van de Tour de France (7-29 juli). De 25-jarige Cunego is volgens zijn team Lampre nog niet voldoende gerecupereerd van zijn inspanningen in de Giro, waarin hij vijfde werd. In 2004 won hij de Giro. (belga/hln)
Ah, bedankt. Tenminste geen groot dopingschandaal gemist. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mij maakt dat wel degelijk uit. Mede dankzij jongens als Freire en Rasmussen haalt Rabobank al jaren mooie publiciteit. Als het alleen van de Nederlanders had moeten komen waren ze misschien allang gestopt met sponsoren. Uiteindelijk wordt het Nedrlandse wielrennen daar weer beter van.
En als de buitenlandse spits van je clubbie er 30 in schiet per jaar ben je toch ook blij?
Je hebt valide punten maar zo werkt het op 1 of andere manier niet met wielrennen bij mij. Zie het allicht toch meer als een individuele sport.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heb de hele week nog geen Tour gekeken , Heerlijk !
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je hebt valide punten maar zo werkt het op 1 of andere manier niet met wielrennen bij mij. Zie het allicht toch meer als een individuele sport.
Oké fair enough......
Al zal je vandaag weer een aantal staaltjes zien dat een aantal mensen die goed zijn zich simpelweg zullen opofferen voor de ploeg (niet in de laatste plaats Boogerd waarschijnlijk).
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Ik snap dat ook niet. Ik supporter de Nederlanders wel maar toch niet Flecha, Menchov of Freire? Zal me echt worst zijn dat die toevallig voor Rabobank rijden.
Heb ik andersom. Liever een buitenlander van de Rabo als winnaar dan de gemiddelde Stef Clement. Prachtploeg: veel talent, renners met een hart, stabiele samenstelling, prima ploegleiding en geen dopingperikelen. Ik ben fan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Al zal je vandaag weer een aantal staaltjes zien dat een aantal mensen die goed zijn zich simpelweg zullen opofferen voor de ploeg (niet in de laatste plaats Boogerd waarschijnlijk).
Gelijk. Ik heb één van de grootste wielrenners ooit horen zeggen: "De kopman is maar zo sterk als de zwakste man in zijn ploeg". Daar zit ergens veel waarheid in.
Je hebt als kopman je ploegmaats heel erg nodig, en zeker in de wielersport op de weg.
Het veldrijden daarentegen zie ik het ook veel meer als individuele sport.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Heb ik andersom. Liever een buitenlander van de Rabo als winnaar dan de gemiddelde Stef Clement. Prachtploeg: veel talent, renners met een hart, stabiele samenstelling, prima ploegleiding en geen dopingperikelen. Ik ben fan.
heb ik precies hetzelfde.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Rasmussen
. Al redt die het niet hij valt tenminste aan. Prachtige renner.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Geweldig mooie rit!
En dat Rasmussen het gewoon weer flikt, grandioos! 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Zulke ritten zijn zeldzaam de laatste tijd! Chapeau voor Rasmussen!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Fantastische rit! Leve Rasmussen, Mayo en Moreau, die de aanval durven te zoeken en er succes mee hebben.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4767 stemmen
Zeer leuke rit inderdaad. Een geweldige Rasmussen, eindelijk wat vuurwerk in de favorietengroep en ook mooi om Mayo terug eens echt te zien meedoen.
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Ergens blijft het zonde dat de tijdrit in de Tour zo extreem belangrijk is (gelukkig is er dit jaar geen ploegentijdrit). Rasmussen kennende is hij er dinsdag weer vandoor; dat wordt sowieso een prachtige rit.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ergens blijft het zonde dat de tijdrit in de Tour zo extreem belangrijk is (gelukkig is er dit jaar geen ploegentijdrit). Rasmussen kennende is hij er dinsdag weer vandoor; dat wordt sowieso een prachtige rit.
En dan te bedenken dat die fransen de ploegentijdrit er aantal jaren uit hebben gelaten omdat de ploeg van post toch altijd won! Maar je hebt gelijk, nu is het wel in het voordeel dat er geen is. En het is volgens mij voor het eerst dat er geen (ploegen)tijdrit voor de bergen zit.
Wat een laffe Valverde trouwens vandaag! Mag lijden dat ie er nog een keer doorzakt!
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Tja dat tijdperk ken ik alleen van de vele verwijzingen van Mart Smeets in zijn jaarlijkse avondprogramma's tijdens de tour (vorig jaar lieten ze elke dag een etappe uit de 'legendarische' tour van '80 zien). Dit is trouwens voor de eerste keer in jaren dat Moreau wél de verwachtingen waar kan maken. Vandaag zat de wind hem niet mee helaas (anders waren hij en Mayo er allang vandoor geweest).
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Sjonge jonge, die Evans
, niet te filmen gewoon
...
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Wat een dramatische dag voor T-Mobile. Rogers, Cavendish en Burghardt stappen af, en ze raken ook nog eens het geel kwijt.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Sjonge jonge, die Evans
, niet te filmen gewoon
...
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Volgens mij deed hij helemaal niks
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.