• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.017 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.146 acteurs
  • 200.358 gebruikers
  • 9.458.602 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Art schreef:

Dankzij hem weet ik wat Rabo in het Spaans betekent!

Zal even een stukje van zijn logje toendertijd plaatsen. Vond ik op internet en ik zit nu weer met een grote grijns op mijn gezicht

"...then an attack by Erik Dekker from "robo-bank"(yes robo like robo-cop not rabo...did U know that rabo is spanish for cock??) followed by some Kelme guy and that was the race.''

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Lees net dat Ajax achter Suarez aan zit. Lijkt me een goede aankoop. Wel sneu voor Groningen als het gebeurt, maar dat is nou eenmaal het voetbal.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

PartyMarty schreef:

Lees net dat Ajax achter Suarez aan zit. Lijkt me een goede aankoop. Wel sneu voor Groningen als het gebeurt, maar dat is nou eenmaal het voetbal.

Ik hoop dat dit lukt, want Suarez vind ik een van de beste spelers uit de eredivisie, hij is bovendien nog jong. Liever Suarez dan Nilsson.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Suarez zou inderdaad een geweldige aankoop zijn voor Ajax.

Overgens vind ik het nog steeds jammer dat Ajax en dan vooral ten Cate , Perez zo makkelijk heeft afgewimpeld. Eigenlijk zou Perez nu drie keer moeten scoren tegen Ajax zodat ten Cate ziet dat hij met Perez verkeerd bezig was.

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5249 stemmen

Art schreef:

Kai Reus!

Wielrenner Reus zwaargewond bij ongeval

Las het daarstraks, wat een naar nieuws zeg.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Ik heb zo'n vermoeden dat Perez nog wel eens een openbaring zou kunnen worden bij PSV.

Als ze niet zo dom zijn om hem weer aan de zijkant te zetten, maar rond/achter de spits opstellen, kan het zomaar de nieuwe Nilis worden.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Ik hoop dat Groningen trouwens mooi voet bij stuk houdt met Suarez.

Van Geel . Een beetje janken dat grote clubs goedkoop spelers bij hem willen weghalen en dan met 1,5 miljoen voor Suarez aankomen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2197 stemmen

Suarez is een aardig talentje maar ik snap niet dat Ajax hem nu persee wil hebben. Het is niet de nieuwe verlosser ofzo

Volgens het AD is Ajax rond met Heerenveen over Lasse Nilsson. Nilsson en Ajax moeten het alleen nog eens worden over zijn persoonlijke voorwaarden.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Suarez zou een geweldige aankoop zijn voor Ajax hoor.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2197 stemmen

Nee geweldig lijkt mij overdreven. Ik denk dat ajacieden nu een beetje te ver doordraven. Straks ga je me vertellen dat je Jurgen Colin ook als een goede aankoop ziet

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Suarez is toch wel van een ander niveau dan Colin.

Beetje rare vergelijking.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2197 stemmen

Het is maar een voorbeeld

Suarez is technisch zeer begaafd maar waar moet hij spelen? Huntelaar wou toch nog blijven voor een jaar en Ajax blijft 433 spelen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

kos schreef:

Ik heb zo'n vermoeden dat Perez nog wel eens een openbaring zou kunnen worden bij PSV.

Als ze niet zo dom zijn om hem weer aan de zijkant te zetten, maar rond/achter de spits opstellen, kan het zomaar de nieuwe Nilis worden.

Ik vind het een ook een erg goede voetballer maar ook een erg overbodige voor PSV. Aisatti en Affelay zouden iedere week op die positie moeten spelen om verder door te groeien. Maar ons bestuur is toch al erg raar bezig. We hebben ons versterkt met Aisatti, Bakkal, Perez, Lazovich, Reis, zonneveld en Van der Leegte. Op zonnveld na allemaal middenvelders of aanvallers terwijl ons grote probleem komend seizoen met het vertrek van Alex nu juist achterin zal komen te liggen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Toch maakt Boonen geen sterke indruk. Al twee keer achter z'n eigen knecht geeindigd.

En daar gaan de 'knechten' in de fout. Zijn ploegmaten (Sebastien Rosseler, Bram Tankink, Matteo Tossato, Cedric Vasseur) moeten eerst de 'trein' maken tot op ongeveer één kilmeter voor de meet. Daar moet Steven de Jongh als voorlaatste overnemen tot tussen de 600 en 500 meter van de aankomst. Dan is het de beurt aan Gert Steegmans die Tom Boonen moet afzetten tussen de 200 à 150 meter van de streep. En daar moet dan Boonen zijn. Dat is het enige wat hij moet doen, buiten de trein volgen.

Dat, en dat alleen is wat er moet gebeuren. Als één van deze schakels wegvalt of zijn werk niet naar behoren doet, loopt alles in het honderd. En dat is al twee maal wat Steegmans, weliswaar onvrijwillig, gedaan heeft.

Vergeet niet, Boonen is helemaal geen rassprinter. Hij is een klassiek renner die het, nu hij in zijn nog jonge jaren is, kan doen op de zuivere kracht.

starbright boy (moderator films)

• 22599 berichten
  • 5249 stemmen

Precies. Boonen is geen McEwen, Boonen is eerder een jonge Museeuw qua type renner.

Hoewel er iets onbevangens van Boonen af is, is het vooral zijn treintje dat niet goed draait.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

starbright boy schreef:

Precies. Boonen is geen McEwen, Boonen is een jonge Museeuw qua type renner.

Is dan ook Museeuw onder zijn vleugels genomen toen zij net bij elkaar reden.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kim Clijsters deze ochtend om 6 (zes) uur gehuwd voor de wet.

Pieter Montana

• 6681 berichten
  • 2297 stemmen

Tommeke, Tommeke pakt groen !

boerenpummel

• 1012 berichten
  • 3648 stemmen

Al de 2e voor jullie

Wij wachten nog...

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Kai Reus, wat erg. Ik hoop van harte dat het goed komt.

Uiteraard in een andere categorie, maar van Vino vind ik het ook niet zo mooi. Die moest/zou sowieso wel gaan aanvallen, daar hoeft hij geen tijdverlies voor te hebben. Nu vraag ik me af of hij de etappe van morgen uberhaupt overleeft.

Afsluiten met goed nieuws:

Di Luca wordt niet langer vervolgd

De openbaar aanklager van Pescara heeft gevraagd om Danilo Di Luca niet langer te vervolgen. De winnaar van de laatste Giro lijkt dan ook niet betrokken te zijn in het dopingonderzoek 'Oil for drug'.

"Ik heb altijd gezegd dat ik zou worden vrijgesproken, dus echt verrast ben ik niet", verklaarde Di Luca. "Toch is dit een opluchting. Nu wacht nog het belangrijke gesprek met antidopingprocureur Ettore Torri. Ik heb goede hoop dat ik opnieuw mijn onschuld zal kunnen aantonen."

Met die laatste uitspraak doelt Di Luca op zijn bezoek zaterdag bij de antidopingprocureur van het Italiaans Olympisch Comité (CONI), die zich baseert op hetzelfde dossier. "Dat is belangrijk want het oordeel van de sportrechter is voor mij even belangrijk als dat van de gewone rechtbank."

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Pieter Montana schreef:

Tommeke, Tommeke pakt groen !

Vrijdag de 13de een ongeluksdag? Niet voor Tornado Tom.

Prachtsprint. Hoe hij over de bijna volledige weg nog een renner van Geroldsteiner moest omzeilen. En op één kilometer van de aankomst door een andere renner zijn versnellingsapparaat stukgereden. Voor hetzelfde geld slaat het in zijn wiel en dan is het 'game over'.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3597 stemmen

Amen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik ben niet in vorm dit jaar wat voorspellingen betreft. Ik had Boonen niet meer verwacht, helaas wint hij toch. Ik dacht dat er trouwens een regel was dat je niet van je lijn mocht afwijken, want dat deed Boonen wel. Freire was volgens mij sneller, jammer dat hij nu de tour waarschijnlijk gaat verlaten met twee tweede plaatsen.

maxcomthrilla

• 15583 berichten
  • 2872 stemmen

Afgelopen week weinig van de tour meegekregen, maar in de avondetappe zag ik wel dat de Astana ploeg scheurtjes vertoonde. Alle lijstjes bij elkaar opgeteld, berekend volgens het systeem: nr. 1 krijgt 10 punten, nr 2. 9 punten etc. levert het volgende resultaat op:

01 - 65 punten - Klöden

02 - 49 punten - Vinoukourov

03 - 46 punten - Sastre

04 - 46 punten - Valverde

05 - 45 punten - Menchov

06 - 40 punten - Evans

07 - 17 punten - Moreau

08 - 14 punten - Karpets

09 - 13 punten - Kashetskin

10 - 13 punten - Leipheimer

11 - 09 punten - Rasmussen

12 - 09 punten - Zubeldia

13 - 07 punten - Schleck

14 - 06 punten - Contador

15 - 03 punten - Beltran

16 - 02 punten - Pereiro

17 - 01 punt - Föthen

Verrassend dat niemand Rogers ( T - Mobile ), opnoemt bij de beste 10, hij is immers toch de kopman daar ). En Pereiro komt er ook maar bekaaid vanaf als ex - lucky tourwinnaar. Verder grappig dat iedereen veel verwacht van Astana. Maar liefst 4 man die Klöden zien winnen en 2 Vinoukourov. Samen met Sastre, Menchov en Evans constant vertegenwoordigd in ieders top 10.

Ik ben reuze benieuwd naar de bergen, laat het echte werk maar komen!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3904 stemmen

Heb er ook zin in. Zou me wel erg verbazen mocht Vinokourov er morgen of zondag niet gigantisch afgereden worden en op minuten binnenkomen. Om over Kloden maar te zwijgen. Die stapt voor dinsdag op zeker af denk ik. Misschien Kascheskin (hoop het niet want die heb ik nergens in mijn pools) nog maar anders is de tour al over voor Astana denk ik.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Wat is dat nou weer voor onzin?!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Ik dacht dat er trouwens een regel was dat je niet van je lijn mocht afwijken, want dat deed Boonen wel.

Fout. Boonen zat perfect, het gat volledig open, kon vrank en vrij spurten zolang hij volledig op kop zat.

Freire heeft trouwens ruiterlijk toegegeven dat hij tekort kwam, te wijten aan de perikelen aan zijn zitvlak.

Freire start vandaag niet meer.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Nou ja, Boonen schoof wel flink naar rechts tijdens zijn sprint. Ik denk niet dat Freire er voorbij was gekomen, maar goed, het helpt hem toch ook niet.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Knisper schreef:

Nou ja, Boonen schoof wel flink naar rechts tijdens zijn sprint. Ik denk niet dat Freire er voorbij was gekomen, maar goed, het helpt hem toch ook niet.

Inderdaad, was duidelijk dat Freire er langs wou, mou door een snok naar rechts van Boonen kon hij niet. OK, het was niet erg genoeg voor diskwalificatie, maar het gebeurde wel. Freire zei in het interview na de rit ook dat Boonen niet recht bleef sprinten.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Leuk hoor, dat sprinten, maar vandaag begint het echt! Ik denk dat Vino het op die laatste klim meteen gaat proberen. Of hij gaat slagen is een tweede. Ik tip vandaag voor de winst Valverde, Kloden komt in het geel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.