- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik zat volledig mis in de rondemaster vandaag, Hushovd er uit gegooid wegens teleurstellende prestaties... Geen Hunter, geen Zabel... Ik sta meteen een miljoen achter, terwijl ik gister nog eerste was.
Het zijn dit jaar hoogst eigenaardige 'sprinten'. Altijd gekke uitslagen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Daar zou ik nu ook 17,5 mjn voor neerleggen.... 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Het zijn dit jaar hoogst eigenaardige 'sprinten'. Altijd gekke uitslagen.
Weinig controle in de laatste kilometers. Een echte trein ontbreekt, die zou eigenlijk van Quick-Step moeten komen. Maar Boonen heeft niet de benen als je het mij vraagt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We moeten juist blij zijn dat er eindelijk eens flink geld wordt neergelegd voor Neerlands talenten. Als je ziet hoeveel geld men uitgeeft voor een pak 'm beet B-spelertje als Nani ...
B-speler? Nani is één van de grootste talenten van europa.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Morgen een nu al leuke etappe. Heerlijk team samengesteld dat waarschijnlijk in geen velden of wegen te zien gaat zijn, maar goed, als het op voorpret aankomt win ik. 
Ik zit nog te broeden op een goede ploeg... morgen kan wel een echte maak het of kraak het dag worden... misschien maar niet teveel risico's nemen...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
B-speler? Nani is één van de grootste talenten van europa.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Eens met Quido...
Nederland was jarenlang de gekke henkie van Europa (Zlatan €12 miljoen, vd Vaart €5 miljoen enz). Terwijl voor spelers uit Frankrijk en Portugal veel meer geld werd neergelegd. En Babel wordt groter dan Nani
ik voorspel een grote carriére voor die jongen 
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Als je ziet hoeveel geld men uitgeeft voor een pak 'm beet B-spelertje als Nani ...
.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Ach ja, iedereen mekkert wel over die soms belachelijk hoge bedragen voor sommige spelers, maar dat is meer uitzondering dan regel hoor.
Een v. Nistelrooy was ook maar 9 miljoen naar Real geloof ik. En die heb ik toch 10 keer zo graag als Babel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Een v. Nistelrooy was ook maar 9 miljoen naar Real geloof ik.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Een v. Nistelrooy was ook maar 9 miljoen naar Real geloof ik. En die heb ik toch 10 keer zo graag als Babel.
Op korte termijn wel indd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Vergeet niet dat Babel nog steeds pas 20 is en zich nog sterk kan ontwikkelen. Ik denk wel dat hij het redt bij Liverpool. Hopelijk gaat Liverpool ook wat leuker voetbal spelen komend seizoen. En Ajax heeft nu geld zat om nog een paar leuke aankopen te doen. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik zit nog te broeden op een goede ploeg... morgen kan wel een echte maak het of kraak het dag worden... misschien maar niet teveel risico's nemen...
Na lang peinzen moeten deze 9 goedkope Fransen het vandaag voor me doen: Voeckler, Hinault, Le Mevel, Auge, Vogondy, Vaugrenard, Goubert, Turpin, Herve. Daarvan moet er toch zeker 1tje in de beslissende demarrage zitten... Zo niet kost het me slechts een half miljoentje (dus da's te overzien).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Drenthe voor 7 mjn naar Real.... Toch iets mis met de onderhandelingskracht van Feyenoord als Babel voor meer dan het dubbele van de hand gaat...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Een speler van €35 miljoen euro in de Nederlandse competitie?!
Zo'n speler heeft niet alleen een hoge vraagprijs maar zijn eisen zullen ook enorm zijn. En daar kan Ajax niet aan voldoen, dat weet ik haast wel zeker.
Dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde dat Ajax zich met 35 miljoen makkelijk weer kan versterken en dat ze er dus niet heel veel op achteruit zullen gaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Drenthe voor 7 mjn naar Real.... Toch iets mis met de onderhandelingskracht van Feyenoord als Babel voor meer dan het dubbele van de hand gaat...
7 miljoen voor iemand die in een heel seizoen drie wedstrijden echt goed heeft gespeeld vind ik bespottelijk. Je zou toch mogen verwachten dat scouts verder keken dan die paar wedstrijden op een jeugd EK. 17,5 miljoen voor Babel is nog belachelijker maar die heeft tenminste een heel seizoen laten zien op een bepaald niveau te kunnen spelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Drenthe voor 7 mjn naar Real....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Real Madrid heeft met Feyenoord een akkoord bereikt over Royston Drenthe. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. De Koninklijke moet nog wel om de tafel met de speler zelf. Met Dudek is al wel een akkoord bereikt.
Marca meldt dat er met de overgang van Drenthe zeven miljoen euro gemoeid is. Drenthe brak dit seizoen bij Feyenoord door onder Erwin Koeman. In de Kuip speelde hij voornamelijk op de linksbackpositie. Bij Real hebben ze ook die positie voor hem in gedachten, als opvolger van Roberto Carlos, die zijn carriere in Turkije vervolgt.
Bron: Nu.nl
Geloof er eerlijk gezegd weinig van.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
[17,5 miljoen voor Babel is nog belachelijker maar die heeft tenminste een heel seizoen laten zien op een bepaald niveau te kunnen spelen.
en zelfs 5 keer gescoord. Kopen die spits....
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Hij is ook niet gehaald als spits voor zover ik gelezen heb.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Na lang peinzen moeten deze 9 goedkope Fransen het vandaag voor me doen: Voeckler, Hinault, Le Mevel, Auge, Vogondy, Vaugrenard, Goubert, Turpin, Herve. Daarvan moet er toch zeker 1tje in de beslissende demarrage zitten...
Ik heb ook een team van vluchters en heb ook een paar die jij hebt maar dat je Chavanel bent vergeten! Staat kort in het Bolletjes-klassement en staat iets van zevende in het algemene klassement. Met het oog op de 14e juli kon je er vergif op innemen dat hij vandaag iets zou doen. En wat blijkt, hij zit vandaag in de kopgroep! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij is ook niet gehaald als spits voor zover ik gelezen heb.
Ik weet ook niet of het een goede verdediger wordt....
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Voor mij gewoon de sterkere sprinters vandaag. Hopelijk zet het zich zo door en wordt het een sprint van een klein peleton.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik weet ook niet of het een goede verdediger wordt....
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
aanvallende middevelder op links zo ver ik weet, en voor de rest die jongen is pas 20.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Babel is voor hangend op links. Ideale positie voor hem. Liverpool gaat nu ook aanvallender voetballen hoop ik met al deze nieuwe aankopen. De ruit Torres, Babel, Kuyt, Gerrard is om van te watertanden (al verwacht ik niet dat ze vaak op deze manier zullen spelen want Liverpool speelt meestal wat verdedigender). Maar Liverpool heeft weer een potentiële kampioensploeg voor het eerst sinds jaren! Een goede keeper, verschillende topverdedigers, een goed middenveld onder leiding van Gerard en een sterke aanval! De Premier League gaat spannend worden komend seizoen 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Lekkere etappe vandaag! En wat zonde van Vino 
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Die Cancellara heeft wel ballen moet ik zeggen
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.