- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Snap zowiezo niet waarom Ajax zo lang wacht met Goossens. Ok hij is pas 18 maar Ajax moest hem persee houden anders was ie naar Engeland gegaan. En nu traint ie nog niet mee met het eerste terwijl hij volgens velen veel talent heeft
Dat geld van Babel kan Ajax beter in een goede centrum verdediger steken. Grygera moet toch vervangen worden lijkt me. Linksbuiten heb je dan al 3 man als je Goossens toevoegt aan de selectie.
En daarbij is dit het laatste jaar van Stam, dus een nieuwe verdediger halen is sowieso niet verkeerd, ook al zei Van Geel geen opvolger voor Grygera te gaan halen.
Ik zou zeggen: probeer Boulahrouz.
Kost maar €5 miljoen en Sevilla schiet ook niet op. Vraag me alleen wel af of hij naar Nederland wil, maar het is het proberen waard.
En anders maar eens die grote kerel uit Roemenië, ben zijn naam even kwijt.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Ik herriner me nog dat van Heeswijk een paar jaar geleden in de ronde van Spanje van kop af heel het peleton uit zijn wiel reed. Geeft me altijd een goed gevoel als de massasprint in de kiem wordt gesmoord.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Wat een prachtig nummertje van Cancellara zeg... Goed nieuws ook voor mensen die in Rondemaster nog met hun proloog team rijden 
Inderdaad een mooie stunt van de Zwitser
Ik had gisteren eerst bij Rondemaster de namen van Augé en Vogondy staan maar heb die vervangen door Haussler en Fofonov. Jammer voor het kopgroepje maar beter voor mij, hèhè 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
En daarbij is dit het laatste jaar van Stam, dus een nieuwe verdediger halen is sowieso niet verkeerd, ook al zei Van Geel geen opvolger voor Grygera te gaan halen.
Ik zou zeggen: probeer Boulahrouz.
Kost maar €5 miljoen en Sevilla schiet ook niet op. Vraag me alleen wel af of hij naar Nederland wil, maar het is het proberen waard.
Een vervanger van Grygera lijkt mij eigenlijk handiger dan een vervanger voor Babel.
Bouhlarouz is een optie net als Constantin die Roemeen. Ook las ik in Sportweek dat Michael Dingsdag van Heerenveen door Ajax was gepolst. Dus het lijkt erop dat van Geel wellicht toch bezig is met een verdediger
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Geweldige overwinning van Cancellara, wat een klasbak!
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Mooie beelden zeg, de gele trui op de kasseien!
Weet iemand trouwens waar je goeie info over de aankomsten kan vinden?
Rondemaster-technisch weer een rampzalige sprint. Ik maak een vrije val van 5000 plaatsen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rat?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Rat?
Hij was inmiddels al genoemd: Constantin.
Maar Rat heeft toch niet in de belangstelling gestaan van Ajax? Bij PSV toch, maar die zagen er vanaf.
Ik zie ook liever die Constantin denk ik, die is ook nog een stukje groter en wat jonger.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Cancellara geweldig en ook Napolitano ben ik blij mee aangezien die in al mijn teams zit. Nu maar hopen dat die door mag gaan.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
En dat is 3
PSV heeft overeenstemming bereikt met Ajax over de transfer van Kenneth Perez 32 naar de landskampioen. De club en speler waren in een eerder stadium al tot een akkoord gekomen. Perez tekent bij PSV een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog één seizoen.
Kenneth Perez
Kenneth Perez meldde zich afgelopen week nog op de eerste training van de Amsterdamse club, nadat een transfer naar PSV van de baan leek. De aanvaller moet nog wel medisch gekeurd worden, die keuring zal donderdag plaatsvinden. De Deens international begon zijn carrière in 1995 bij FC Kopenhagen. Via M.V.V. kwam hij in 1999 bij AZ terecht. Voor de club uit Alkmaar speelde hij maar liefs zeven seizoenen. Vorig seizoen maakte hij de overstap naar Ajax. In Amsterdam speelde hij 27 competitiewedstrijden en scoorde daarin 12 doelpunten.
bron: www.psv.nl
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
snik snik daar gaat ajax nog spijt van krijgen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Babel voor 95 procent zeker weg, De Mul is al weg en Perez nu al weg
Ajax mag minstens 2 buitenspelers erbij kopen lijkt me. Met alleen een breekijzer als spits komt Ten Cate er niet vanaf
stinissen (crew films & series)
-
- 23805 berichten
- 77556 stemmen
En een topper voor achterin en geen talenten en een topper voor voorin.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Grygera word niet vervangen zei van Geel
Vreemd want die verdediging is wel erg jong en onervaren op Stam na
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Dat wordt nog lastig als Sneijder ook weg gaat.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
En Babel is nu ook zeker weg.
Liverpool en Ajax hebben een akkoord bereikt over de transfer van Ryan Babel. De Amsterdammers gaan ruim 17 miljoen euro vangen voor de 20-jarige aanvaller, die momenteel in Engeland is om de transfer af te ronden.
Babel, die nog een contract tot 2010 had in Amsterdam, is met zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in Liverpool om samen met zn nieuwe trainer Rafael Benítez te praten over zijn plannen. Verder wordt de international vandaag medisch gekeurd en zullen daarna de onderhandelingen definitief worden afgesloten met het tekenen van de contracten.
Liverpool meldde zich afgelopen week, nadat Ryan Babel met Jong Oranje een sterk EK onder de 21 jaar bekroond zag worden met de titel. Men bood bij de ploeg van onder andere Dirk Kuyt toen 15 miljoen euro voor het jeugdproduct van Ajax, maar dat bod werd afgewezen.
De Amsterdammers zouden een prijs van 20 miljoen euro hebben geëist, waarna Liverpool woensdag een tegenbod van ruim 17,5 miljoen euro zou hebben gedaan. Na een vliegensvlugge onderhandeling kwamen de clubs tot een akkoord. Nu is het aan Ryan Babel zelf om de onderhandelingen met Liverpool af te ronden, maar dat lijkt geen probleem te worden. De international heeft al aangegeven dolgraag voor het Premiership-team uit te willen komen.
Bij de verliezend finalist van de Champions League zal Babel hoogstwaarschijnlijk als winger, de buitenste middenvelder, worden ingezet. Verder kan hij als stand-in voor in de spits fungeren, maar vanwege de grote concurrentie op die positie lijkt hij daar weinig aan spelen te gaan toekomen. Fernando Torres, Dirk Kuyt, Peter Crouch en Andriy Voronin zijn de spitsen die momenteel onder contract staan in Merseyside.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Die vervanger moet wel lukken met 17 miljoen. Mocht Sneijder ook nog vertrekken worden dat zelfs 35 miljoen. Nee dat zal wel goed komen.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Een speler van €35 miljoen euro in de Nederlandse competitie?!
Zo'n speler heeft niet alleen een hoge vraagprijs maar zijn eisen zullen ook enorm zijn. En daar kan Ajax niet aan voldoen, dat weet ik haast wel zeker.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Misschien door het verkoop van al die buitenspelers gaat ajax wel 4-4-2 spelen. Daar ben ik wel voorstander van. Zeker met dat gepruts van al die buitenspelers de laatste jaren .
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Misschien door het verkoop van al die buitenspelers gaat ajax wel 4-4-2 spelen. Daar ben ik wel voorstander van. Zeker met dat gepruts van al die buitenspelers de laatste jaren .
Nillson schijnt Babel te moeten gaan vergeten. Maar ik geef jou 100% gelijk! Ajax heeft al 10 jaar geen goede(!) buitenspelers dus kappen ermee dan. En zolang 4-4-2 spelen
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ajax ziet in Nilsson opvolger Babel’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 11 juli om 17:31
Lasse Nilsson speelt mogelijk volgend seizoen in de Amsterdam ArenA. Volgens het Friesch Dagblad is de aanvaller van SC Heerenveen in beeld bij Ajax als Ryan Babel daadwerkelijk vertrekt.
Het Friese medium meldt dat beide clubs een akkoord hebben bereikt over een transfersom van vier miljoen euro. Bovendien zou de 25-jarige Zweed reeds akkoord zijn gegaan met het contractvoorstel.
Nilsson kwam drie seizoenen geleden over van IF Elfsborg en scoorde sindsdien eenentwintig maal voor de Friese formatie. Inmiddels droeg hij twee maal het shirt van de nationale trots, waarvan de laatste maal in het oefenduel tegen Ivoorkust (0-1) in november vorig jaar.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Nilsson is op dit moment wel een betere voetballer dan Babel dus het zou een eventuele aanwinst kunnen wezen.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Volgens de belangenbehartiger hebben de Amsterdammers al een aanbieding gedaan en wacht het op een antwoord van de Baskische club. “De berichten zijn allemaal op waarheid berust. Ajax heeft om drie redenen interesse in Xabi. Één omdat Henk ten Cate hem goed kent en denkt dat hij zonder meer in Nederland zal slagen.”
“Twee omdat hij als de ideale opvolger van de naar Sevilla vertrokken Tom de Mul wordt gezien en drie omdat Ten Cate uiterst tevreden is over de prestaties van Gabri en van mening is dat Xabi hetzelfde of meer kan bieden. We moeten niet vergeten dat hij nog maar 23 jaar is”, aldus Cermeño tegenover El Díario Vasco.
Real Sociedad staat welwillend tegenover de overgang van de op dit moment meest veelbelovende speler. De middenvelder heeft nog een contract tot volgend jaar zomer en heeft inmiddels laten weten geen trek te hebben in een jaar Segunda División. Prieto, voluit Xabier Prieto Argarate, kan zowel centraal op het middenveld of als rechtervleugelaanvaller uit de voeten. Het jeugdexponent van de club uit San Sebastían kwam in meer dan honderd wedstrijden vijtien keer tot scoren.
Fernando García Macua, presidentskandidaat bij Bilbao, gaf gisteren te kennen dat hij de hoop op de handtekening van Prieto niet opgegeven heeft, maar dat Ajax grote kans maakt om zijn verkiezingsbelofte af te snoepen. Ook Almería heeft inmiddels belangstelling getoond. De aanbieding van de promovendus is volgens de Spaanse media echter niet voldoende.
Nog een buitenspeler dus de hoop op 4-4-2 laat ik maar varen. Vervanger voor de Mul, nou ja veel slechter kan hij niet wezen.
kos
-
- 46806 berichten
- 8936 stemmen
Een speler van €35 miljoen euro in de Nederlandse competitie?!
Zo'n speler heeft niet alleen een hoge vraagprijs maar zijn eisen zullen ook enorm zijn. En daar kan Ajax niet aan voldoen, dat weet ik haast wel zeker.
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zat volledig mis in de rondemaster vandaag, Hushovd er uit gegooid wegens teleurstellende prestaties... Geen Hunter, geen Zabel... Ik sta meteen een miljoen achter, terwijl ik gister nog eerste was.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Ik zat volledig mis in de rondemaster vandaag, Hushovd er uit gegooid wegens teleurstellende prestaties... Geen Hunter, geen Zabel... Ik sta meteen een miljoen achter, terwijl ik gister nog eerste was.
En ik kruip weer een beetje uit mijn dal, heh.
Morgen een nu al leuke etappe. Heerlijk team samengesteld dat waarschijnlijk in geen velden of wegen te zien gaat zijn, maar goed, als het op voorpret aankomt win ik. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De twintigjarige Babel speelde in het totaal 73 competitiewedstrijden voor Ajax. Hij maakte veertien doelpunten, waarvan slechts vijf in het afgelopen seizoen.
Daar zou ik nu ook 17,5 mjn voor neerleggen.... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er begint een hype te ontstaan door het afgelopen EK. De scouts van die clubs komen wel wat achterlijk over zo. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Ooit de loopbaan van ene Thierry Henry gezien? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.