- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
H'm, bijzondere sprint vandaag. Redelijk funest voor mij waarschijnlijk. Des te zuurder dat ik Pozzato gister uit mijn team heb gemikt.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De vraagprijs van Ajax zou bij 20 miljoen liggen en volgens de Telegraaf heeft Liverpool inmiddels weer een tegenbod gedaan dat daar dichtbij ligt.
Ik vind Babel een goede speler, die afgelopen jaar erg gegroeid is, maar mocht het daadwerkelijk 20 miljoen zijn dat Liverpool biedt, dan kan Ajax daar eigenlijk geen nee tegen zeggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet hoe lang Babel nog onder contract staat maar veel meer dan 10 mjn bieden lijkt mij erg oppertuun, daar kun je een hoop spelers voor krijgen die zich al meer bewezen hebben... Leuk hoor zo'n WK jr maar dat is zeker verdedigend gezien natuurlijk verre van top....
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
H'm, bijzondere sprint vandaag. Redelijk funest voor mij waarschijnlijk. Des te zuurder dat ik Pozzato gister uit mijn team heb gemikt.
Voor de Vlamingen was het heerlijk koersen vandaag. Eerste, tweede én groen. Wat wil een mens nog meer...
starbright boy (moderator films)
-
- 22599 berichten
- 5250 stemmen
Geel 
Leuke sprint vond ik. Ik hou van dat soort maffe verrassingen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tot juni 2010.
Van FCUdate.nl:
Van Geel wilde eigenlijk niet zeggen hoeveel geld Liverpool geboden heeft. "Maar ik wil wel zeggen dat het niet om een bod van veertien miljoen euro gaat. In dat geval hadden we dat bod namelijk niet serieus genomen. Liverpool heeft aanzienlijk meer geld geboden. Wij hebben inmiddels een tegenvoorstel gedaan", zegt hij.
Die gaat dus vertrekken.
Geef Perez weer wat vertrouwen laat die mooi in een vrije rol vanaf links spelen. En dan voor dat bedrag kunnen er best twee versterkingen gehaald worden.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Mooi bedrag voor Babel. Wel een beetje veel. Maar ja dat is 5 miljoen voor de Mul ook
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik betwijfel of Boonen de zege kado heeft gedaan, ik denk dat hij gewoon niet beter kon. Steegmans is het wel gegund overigens.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Mooi betoog van Tankink dat iedereen aan de kant moet gaan en hem z'n werk moet laten doen 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Mooi betoog van Tankink dat iedereen aan de kant moet gaan en hem z'n werk moet laten doen 
Ja, maar het waren toch duwende sprinters die de valpartij veroorzaakten, dus helemaal gelijk had hij niet (hij gaf de ronderenners de schuld).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik betwijfel of Boonen de zege kado heeft gedaan, ik denk dat hij gewoon niet beter kon. Steegmans is het wel gegund overigens.
Ik ben zeker van dat Boonen net zo gelukkig was als Steegmans. Bij de aankomst zelf zie je hoe Boonen lachte. Ik denk dat op dat ogenblik Steegmans het nog steeds niet door had dat hij won.
Vergeet niet dat Tom en Gert al van in de jeugdreeksen goeie vrienden zijn en Boonen heeft al meermaals gezegd dat, als bij Steegmans een wedstrijd kan laten winnen, hij het ook zou doen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ja, maar het waren toch duwende sprinters die de valpartij veroorzaakten, dus helemaal gelijk had hij niet (hij gaf de ronderenners de schuld).
De valpartij vond plaats op drie kilometer van de finish in Gent toen Erik Zabel met zijn voet uit zijn pedaal gleed nadat hij het achterwiel van een renner voor hem had aangetikt. Door de manoeuvre van de Duitse sprinter van Milram raakten verschillende renners achter hem uit balans, met een massale val tot gevolg. Cancellara, die zich voorin het peloton had geposteerd, smakte binnen enkele seconden op de al op het asfalt terechtkomen renners. De Zwitser liep ondanks de late binnenkomst geen tijdverlies op omdat de val in de laatste drie kilometer had plaatsgevonden. (novum/hln)
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Al sinds de proloog ben ik een beetje fan van Gert.
- 'En, hoe vind je Londen?'
- 'We zijn met de ploeg naar de Big Ben gegaan, maar die was toch niet zo groot'.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
De valpartij vond plaats op drie kilometer van de finish in Gent toen Erik Zabel met zijn voet uit zijn pedaal gleed nadat hij het achterwiel van een renner voor hem had aangetikt.
Zabel is toch echt een sprinter en geen tweederangssprinter (hoewel, in z'n huidige vorm...), dus dubbel ongelijk van Tankink.
edit: Volgens de Belgische tv was het niet Zabel, die werd 7e, dus die kon het ook niet zijn. Moet een andere Milram zijn geweest.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik ben zeker van dat Boonen net zo gelukkig was als Steegmans. Bij de aankomst zelf zie je hoe Boonen lachte. Ik denk dat op dat ogenblik Steegmans het nog steeds niet door had dat hij won.
Vergeet niet dat Tom en Gert al van in de jeugdreeksen goeie vrienden zijn en Boonen heeft al meermaals gezegd dat, als bij Steegmans een wedstrijd kan laten winnen, hij het ook zou doen.
Ik zeg niet dat hij het 'm niet gunt, ik zeg alleen dat ik denk dat hij gewoon geklopt werd.
kos
-
- 46807 berichten
- 8936 stemmen
- 'We zijn met de ploeg naar de Big Ben gegaan, maar die was toch niet zo groot'.
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Geweldig 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Eventjes de tussenstand na etappe 2 
1 otherfools ..................723 +3708 50.657.850
2 Zavo.............................870 +697 50.604.875
3 Jan Anton Pijl ............ 900 -237 50.592.150
4 LeasePlan United.....4398 -3032 50.033.175
5 Boogerd United......... 11532 +769 49.578.150
6 Epo is voor mietjes... 13497 -2362 49.384.400
7 Borat Cycling Team.. 15719 +3518 49.057.750
8 Berggeiten en Co...... 20346 +869 47.852.075
9 Henxel.......................... 21924 -169 47.267.075
10 Robberts Moeder...... 23280 -1800 46.629.900
Voor morgen heb ik het maar opgegeven met Freire en Bennatti, waar eerder Zabel al sneuvelde... de Franse b-sprinters deden wat ze moesten doen dus daar heb ik nog maar een Fransman bij gedaan... ik noem geen namen! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
edit: Volgens de Belgische tv was het niet Zabel, die werd 7e, dus die kon het ook niet zijn. Moet een andere Milram zijn geweest.
hln.be blijft er bij dat: "Door de manoeuvres van de Duitse sprinter van Milram raakten verschillende renners achter hem uit balans".
Maar Zabel zou zijn sprint kunnen verder zetten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Yep zabel bleef nog net zitten maar door zijn utwijkmanouvre vielen de anderen.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Maar als je ziet hoe Boonen aan zijn stuur trekt om voorbij Steegmans te komen... ik denk dat Boonen echt probeerde te winnen, maar niet kon.
kos
-
- 46807 berichten
- 8936 stemmen
Lijkt me nogal duidelijk dat Boonen voor de winst ging, hij zet zichzelf behoorlijk voor lul door achteraf te beweren dat dit niet zo was
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
En zure punten laat liggen voor de gewilde groene trui. Steegmans was gewoon een op hol geslagen locomotief die al eerder bij de eindstreep was dan gedacht. Je zag letterlijk z'n verbazing. Boonen kan het wel overigens, verbazingwekkend hoeveel ruimte er zat tussen hem en de rest van de groep.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3904 stemmen
Ja Zabel werd zo enorm uit het wiel gereden dat er een gat van vijf meter ontstond en iedereen achter zabel volledig kansloos was.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Tot juni 2010.
Van FCUdate.nl:
Van Geel wilde eigenlijk niet zeggen hoeveel geld Liverpool geboden heeft. "Maar ik wil wel zeggen dat het niet om een bod van veertien miljoen euro gaat. In dat geval hadden we dat bod namelijk niet serieus genomen. Liverpool heeft aanzienlijk meer geld geboden. Wij hebben inmiddels een tegenvoorstel gedaan", zegt hij.
Die gaat dus vertrekken.
Geef Perez weer wat vertrouwen laat die mooi in een vrije rol vanaf links spelen. En dan voor dat bedrag kunnen er best twee versterkingen gehaald worden.
Of Ajax laat John Goossens doorstromen
Of geef Mitea eens de kans links voorin en dan 90 minuten voor de verandering 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Of Ajax laat John Goossens doorstromen
Of geef Mitea eens de kans links voorin en dan 90 minuten voor de verandering 
Ook doe moeten een kans krijgen. Uiteraard. Mitea's jaar van de waarheid, nu moet hij het toch laten zien.
Ook voor Goossens geldt dat hij dit jaar wel wat minuten moet gaan maken in het eerste, hij kan niet eeuwig in Jong Ajax bljiven.
En hopelijk kan Manucharyan ook eens wat langer achter elkaar spelen. Talent heeft hij genoeg, die blessuregevoeligheid alleen..
Nu is het nieuwe seizoen begonnen en traint hij weer (/nog steeds) apart.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2197 stemmen
Snap zowiezo niet waarom Ajax zo lang wacht met Goossens. Ok hij is pas 18 maar Ajax moest hem persee houden anders was ie naar Engeland gegaan. En nu traint ie nog niet mee met het eerste terwijl hij volgens velen veel talent heeft
Dat geld van Babel kan Ajax beter in een goede centrum verdediger steken. Grygera moet toch vervangen worden lijkt me. Linksbuiten heb je dan al 3 man als je Goossens toevoegt aan de selectie.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat een prachtig nummertje van Cancellara zeg... Goed nieuws ook voor mensen die in Rondemaster nog met hun proloog team rijden 
Pieter Montana
-
- 6681 berichten
- 2297 stemmen
Wat een prachtig nummertje van Cancellara zeg... Goed nieuws ook voor mensen die in Rondemaster nog met hun proloog team rijden 
Compleet onverwachts, wel. Al had ik het zeker ook Frederik Willems gegund. Op 500 meter van de streep gegrepen worden, dat moet pijn doen.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Wat een prachtig nummertje van Cancellara zeg...
Je moet het vooral durven als geletruidrager. En op die manier heeft Cancellara wel wat weg van een Vinokourov, beide vertonen namelijk de allures van een klassiek renner zoals daar enkel vroeger nog sprake van was. Een Armstrong, Ullrich, Basso en dergelijke, zie ik zulke huzarenstukjes niet uithalen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.