- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik had mijn team voor de proloog nog staan 
Mijn teamnaam is overigens Berggeiten en Co .
Van een hele andere orde : We zijn 8e geworden in het subleagueklassement van Wimbledon op Sportpools
. Nu maar hopen dat we ons revancheren bij de Tour de France.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Had Chavanel vandaag al ( toch wel de goeie van de twee genomen, oterfool
)
Voor de zekerheid even gechecked, maar ik had het wel goed gedaan 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Nadal heeft zicht echt goed ontwikkeld en is gewoon gelijkwaardig aan Federer op dit moment, maar ik ben blij dat Federer 'm er toch uitsleepte.
Same here.
Spectaculaire finale; Nadal gaf alles, en Federer had zijn dag niet. Ik gun het Nadal, maar nu nog niet. Federer verdient deze overwinning.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Mwoah, ik denk dat Federer toch nog (met nadruk op nog) de betere, vooral completere, speler is. Maar het is inderdaad indrukwekkend hoe Nadal zich verbeterd met elk jaar.
In ieder geval vind ik Federer mooier om naar te kijken. Wat een stijl heeft die man. Zo gracieus. Pracht van een backhand, mooie slice en dan die opslag van vandaag! 24 aces had hij. Die entree op het centre court ook, het lijkt arrogant, maar Federer komt er mee weg. En terecht.
Het powertennis van Nadal is verder een stuk degelijker (maar niet minder knap). Die slaat gewoon alles uit elke hoek met een onwijze power op 10cm van de lijn. Grappig ook dat alle netband-ballen van Nadal gewoon weer in het achterliggende servicevak komen omdat hij gewoon zo hard slaat.
Maar toch ben ik meer fan van Federer, omdat die als hij zijn niveau haalt gewoon het allerbest is. Jammer dat hij af en toe wat grillig is waardoor Nadal's constantheid de doorslag geeft.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die entree op het centre court ook, het lijkt arrogant, maar Federer komt er mee weg. En terecht.
Siemerink zei begin deze week: 'dat mag alleen als je Roger Federer heet'. En zo is het maar net. Overigens mag Nadal van mij wel eens Wimbledon winnen, maar dan wil ik eerst Federer eens in Parijs zien winnen want zo'n prachtige speler verdient ook die titel...
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Ik heb het niet gezien, maar wat deed Federer dan (arrogant) toen hij de baan opkwam?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1233 stemmen
Hij kwam op terwijl het lied 'Simply the best' door centre court schalde en hij zwaaide met een sjaal van ADO 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3306 stemmen
Ik heb het niet gezien, maar wat deed Federer dan (arrogant) toen hij de baan opkwam?
Hij draagt zo'n op maat gemaakt wit pak als hij de baan op komt met op zijn tas ook nog 4 sterren voor de Wimbledon titels die hij won. Dat zou je als arrogant op kunnen vatten, maar een koning mag toch wel zijn kroon dragen?
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Ik vind het juist enorm stijlvol, elegant zelfs. In woord en gebaar is Federer nog altijd erg bescheiden, van arrogantie geen sprake.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vind het een beetje onzin, dat jasje en die broek. Maar die broek van Nadal ziet er ook niet uit. 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Volgens mij is het ook niet arrogant bedoeld, maar wil hij zo laten zien aan de Britse mensen daar dat Wimbledon 'zijn' toernooi is. Vond het een mooi gebaar.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
En die broek van Nadal ziet er inderdaad niet uit 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3905 stemmen
Same here.
Spectaculaire finale; Nadal gaf alles, en Federer had zijn dag niet. Ik gun het Nadal, maar nu nog niet. Federer verdient deze overwinning.
Ben ik totaal niet me je eens. Beide spelers speelde allebei de eerste drie sets echt op de toppen van hun kunnen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat jasje ook wel stijlvol. In tegenstelling inderdaad tot die broek van Nadal.
Hij moet het allemaal zelf weten, maar tegenwoordig is zijn broek wel erg lang en zit hij ook behoorlijk strak.
En zoals de interviewster zei: Nadal gaat Wimbledon ook nog eens winnen.
Dat verdient hij ook zeker, zoals hij zich heeft verbeterd op gras, erg knap.
En Federer volgend jaar dan ook maar Roland Garros.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Liverpool heeft een bod van 10 miljoen uitgebracht op Ryan Babel
Als ik ajax was zou ik zeggen strim eromheen en weg ermee 
Van 10 miljoen kan je een betere linksbuiten kopen
Nog meer nieuws:
Feyenoord heeft volgens voetbalzone interesse in Frances Dickoh
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Even wat anders, op nu.nl:
'Albers haalt einde seizoen niet’
AMSTERDAM - De toekomst van Christijan Albers bij het Spyker F1-team hangt aan een zijden draadje. De prestaties van de Nederlander zijn ondermaats en nu één van zijn sponsoren niet betaalt, lijkt het einde helemaal onafwendbaar.
Zat er wel een beetje aan te komen, hopelijk krijgt Giedo van der Garde nu een kans.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2415 stemmen
Positie Team Overall +/- Vermogen
1 Jan Anton Pijl 663 50.958.500
2 LeasePlan United * 1366 50.875.000
3 Zavo 1567 50.843.000
4 otherfools 4431 50.635.500
5 Epo is voor mietjes 11135 50.192.000
6 Boogerd United 12301 50.034.000
7 Borat Cycling Team 19237 49.055.500
8 Berggeiten en Co 21215 48.748.500
9 Robberts Moeder 21480 48.682.000
10 Henxel 21755 48.598.500
Ben zelf Leaseplan United.
Jammer dat er maar tien meedoen dit jaar 
En weet iemand hoe je dat !@#$% lijstje er wat beter in krijgt?
Ik ben trouwens Robberts Moeder (grapje op het werk)
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
VI redacteur Thijs Slegers rekent af met Ryan Babel na aanleiding van zijn mogelijke vertrek naar Liverpool'
'Ryan Babel wordt door iedereen opgehemeld maar is niets meer dan een simpele eenbenige egoist die veel kansen mist'. 'Slechte balaanname, weinig rendement en weinig oog voor een medespeler'. 'Zijn acties zijn voorspelbaar en alleen de meest achterlijke verdedigers trappen in zijn schijnbewegingen, scharen en andere kunstjes'. 'Zeer beperkte voetballer die toevallig Ajax op zijn cv heeft staan'. '16 miljoen is dan ook een bedrag dat je nooit meer voor hem zult ontvangen'.

Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Vind je..
Babel heeft alleen zijn snelheid mee maar voor de rest ben ik het met Thijs eens
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Vind het ook nogal onzin, behoorlijk talentvolle speler, maar 16 miljoen is idd belachelijk.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Vind het idd echt onzin. Babel vind ik zelfs 1 van de weinige spelers van wie de acties juist ONvoorspelbaar zijn. Daarnaast heeft hij een goede snelheid en is hij balvast. Z'n aanname is niet z'n sterkste punt, maar daar heeft ie inmiddels goed aan gewerkt.
Erg talentvolle speler, die een hele grote kan worden.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Babel onvoorspelbaar? Alsjeblieft zeg
Als je bij 1 speler van tevoren weet wat ie gaat doen is het Babel wel. Even naar binnen kappen en schieten als een blinde. Van de 50 schoten scoort ie 1x.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Babel onvoorspelbaar? Alsjeblieft zeg
Als je bij 1 speler van tevoren weet wat ie gaat doen is het Babel wel. Even naar binnen kappen en schieten als een blinde. Van de 50 schoten scoort ie 1x.
Ben ik het weer niet met je eens. Hij gaat even vaak buitenom als naar binnen om de bal voor te geven. Z'n linker wordt ook steeds beter.
Daarnaast is hij 1 van de weinige spelers in de eredivisie die 1 á 2 man zonder moeite kan uitspelen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Ben ik het weer niet met je eens. Hij gaat even vaak buitenom als naar binnen om de bal voor te geven. Z'n linker wordt ook steeds beter.
Daarnaast is hij 1 van de weinige spelers in de eredivisie die 1 á 2 man zonder moeite kan uitspelen.
Hij gaat 9 van de 10 x naar binnen. Dat is ook niet zo gek aangezien hij eenbenig is zoals Thijs al zei
Af en toe speelt ie eens een mannetje uit maar er zijn veel betere flankspelers. Daarnaast is ie als spits te min omdat ie te weinig scoort en als linksbuiten is ie vooral te min omdat hij een spits nooit goed kan bedienen en altijd alleen gaat.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Tja, dit wordt een beetje een welles-nietes verhaaltje. Ik vind dat ie zowel links als in de spits goed uit de voeten kan. Maar goed, we zullen zien in de komende jaren.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Zulke discussies eindigen altijd in welles-nietes 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach zowel voor Babel als voor Drenthe geldt dat als je er 10 miljoen voor kan krijgen dat je het direct moet doen. Er zijn zat beloften die het niet waarmaken. En na een internationaal toernooi moet je gewoon caashen. Ze kunnen over 2 jaar net zo goed minder waard zijn.....
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Maar veel waarschijnlijker meer...
Ik kan geen haalbaar talent voor ajax van 16 miljoen bedenken dat beter is dan Babel bijvoorbeeld.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Gek... ik kan er namelijk een stuk of 10 bedenken die beter zijn en voor minder geld weg kunnen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.