- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Dat continuïteitsprobleem heb je altijd. Neem Ajax bijvoorbeeld. Wat als volgend jaar Stam en Davids stoppen, Babel, Sneijder en Huntelaar (en misschien nog wel een paar talenten) verkocht willen (=moeten) worden? Zie daarom ook graag dat er nu nog wat andere spelers gehaald worden dan die van het kaliber Delorge en Colin.
De kans dat die 5 er na volgend jaar niet meer bij zijn is vrij groot. En dan ook alle 5. Als Ajax nu bezig is met spelers van het kaliber Delorge of een Colin dan lijkt het erop dat Ajax weer een stap achteruit doet. Feyenoord lijkt zo alleen maar te groeien en Ajax te dalen. PSV heeft overigens ook nog niet fantastisch ingekocht tot nu toe. Alex en Cocu gaan weg en voor beide hebben ze geen geschikte opvolger klaar staan
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3906 stemmen
PSV heeft overigens ook nog niet fantastisch ingekocht tot nu toe. Alex en Cocu gaan weg en voor beide hebben ze geen geschikte opvolger klaar staan
PSV heeft ook al meteen aangegeven geen vervangers voor deze twee te kopen dus die opvolger kun je nog lang op wachten. PSV heeft zich geprobeerd in de breedte te versterken om zo deze twee op te vangen. Dit is tot nu toe aardig gelukt dacht zeker wat middenveld en aanval betreft zijn we er niet op achteruitgegaan. Als we dan ook nog Andrés Guardado binnen gaan halen die dat overigens zelf al bevestigd heeft dan ziet het er helemaal goed uit. Maar ook zonder deze jongen zie ik het seizoen met vertrouwen tegemoet al zou een verdediger erbij niet vervelend zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3906 stemmen
De kans dat die 5 er na volgend jaar niet meer bij zijn is vrij groot. En dan ook alle 5. Als Ajax nu bezig is met spelers van het kaliber Delorge of een Colin dan lijkt het erop dat Ajax weer een stap achteruit doet. Feyenoord lijkt zo alleen maar te groeien en Ajax te dalen.
Je maakt hier echter één denkfout. Ajax vangt voor tenminste twee van die drie nog een grote smak geld. Van daaruit is het makkelijk versterken. Feyenoord heeft echter op dit moment nog erg weinig kapitaal op het veld staan wat doorverkoopbaar is. Het is te hopen voor Feyenoord dat de theorie van sommige hier dat de jonge spelers beter gaan spelen door de oudjes werkt want anders heeft Feyenoord over een jaar of drie een groot probleem.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
titelverdedigster amélie mauresmo ligt eruit, verloor met 6-7, 6-4, 1-6 van tjechische nicole vaidisova, 14e geplaatst.
mauresmo maakte in de laatste set ontzettend veel fouten en kreeg een waarschuwing omdat ze een bal het stadium uitsloeg. verder was ze ontzettend boos
Japie Mol
-
- 354 berichten
- 1997 stemmen
Michaela Krajicek moet nu tegen Bartoli. Ik zie kansen liggen voor een halve finale. Mocht ze die halen, dan speelt ze waarschijnljk tegen Henin. Dat zal denk ik op dit moment nog een niveau te hoog zijn.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ik vind die regenbuien erg irritant, ik wilde dit jaar wimbledon fatsoenlijk kijken maar het lukt niet. bartoli moet idd nog kunnen maar henin is misschien een maatje te groot voor mischa maar ze kan een set pakken als ze geluk heeft
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
anders heeft Feyenoord over een jaar of drie een groot probleem.
Ach, dat hadden we twee weken geleden ook nog. 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
PSV heeft ook al meteen aangegeven geen vervangers voor deze twee te kopen dus die opvolger kun je nog lang op wachten. PSV heeft zich geprobeerd in de breedte te versterken om zo deze twee op te vangen. Dit is tot nu toe aardig gelukt dacht zeker wat middenveld en aanval betreft zijn we er niet op achteruitgegaan. Als we dan ook nog Andrés Guardado binnen gaan halen die dat overigens zelf al bevestigd heeft dan ziet het er helemaal goed uit. Maar ook zonder deze jongen zie ik het seizoen met vertrouwen tegemoet al zou een verdediger erbij niet vervelend zijn.
Zonder Alex zag je de laatste wedstrijden van het seizoen (op Vitesse thuis na dan) al dat het een stuk minder was. Nu ook nog Cocu weg is ziet het er slecht uit voor PSV. Van der Leegte,Zonneveld en Lazovic zijn gehaald maar geen van die 3 zijn geschikte opvolgers voor Alex en Cocu. Onbegrijpelijk dus dat ze er geen vervangers voor terugkrijgen. Net zo onbegrijpelijk als dat Ajax geen vervanger koopt voor Grygera
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3906 stemmen
Je kunt toch geen vervanger kopen voor die twee spelers. Als je vervangers voor dat niveau wilt kopen heb je tientallen miljoenen nodig. Verder lag de dip op het einde van het seizoen natuurlijk echt niet alleen aan het ontbreken van Alex maar aan het in een dip zitten van het hele team. Zeer begrijpelijk en zelfs erg slim om dus te investeren in de breedte. Verder vergeet je voor het gemak ook nog Aisatti en Bakkal die we er ten opzichte van die moeilijke periode in het seizoen bij hebben.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3906 stemmen
Ook Vi meldt nu het nieuws van de waarschijnlijke PSV aankoop.
Tweede international Mexico op weg naar PSV
3/7/2007 18:55
Na Carlos Salcido staat PSV op het punt een tweede Mexicaanse international vast te leggen. José Guardado ziet de overgang naar Eindhoven zitten.
Persoonlijk is de international zo goed als rond met PSV. Volgens Guardado (20) zelf moeten er alleen nog wat details worden ingevuld. 'Hopelijk kunnen we het nieuws van de overgang snel naar buiten brengen', zei de linkspoot voor de Mexicaanse televisie.
Alleen zijn club Atlas kan de overgang nog frustreren. PSV moet immers met de Mexicaanse club overeenstemming bereiken over een afkoopsom.
Guardado heeft twee seizoenen achter de rug bij Atlas, waar de twintigvoudige international een vaste waarde is. Ook in de nationale ploeg van Mexico is hij een basiskracht. In de strijd om de Copa América is de linkspoot vanwege een blessure nog niet in actie gekomen.
kos
-
- 46808 berichten
- 8937 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fernando Torres tekent woensdag in Liverpool
De handtekeningen ontbreken nog, maar die handelingen zullen woensdag de transfer van Fernando Torres naar Liverpool gaan bezegelen.
Atlético Madrid bevestigde in een summiere verklaring overeenstemming te hebben bereikt met Liverpool. 'De speler heeft de medische keuring doorstaan', meldde de Engelse club over het verloop van de transfer. 'Alle overeenkomsten liggen klaar, woensdag zal hij zijn handtekening zetten.'
Atlético Madrid en Liverpool hadden elkaar al gevonden in de voorwaarden voor een transfer van de 42-voudig international. Naar verluidt is met de overgang een bedrag van 36 miljoen euro gemoeid.
Het was echter wachten op Fernando Torres zelf. De 23-jarige aanvaller brak zijn vakantie vroegtijdig af om de laatste details in te vullen. De medisch keuring was een van de laatste hobbels. De handtekening is het laatste wat ontbreekt.
Bron:VI.nl

Eindelijk tekent Torres bij een topclub en kan hij zich op Europeees niveau gaan bewijzen. Ik zie hem gaan met pijn in mijn ATlético hart maar hij verdient het. Hij is jaren trouw geweest nu is het tijd dat hij voor zijn carriére kiest. We krijgen ook Reyes, Forlán en Luis Garcia ervoor terug natuurlijk.
Over enkele jaren is Fernando José Torres Sanz dé topspits van de wereld.
'FC Twente is rond met Stein Huysegems'
De financiën leken een te groot struikelblok, maar FC Twente lijkt toch ruimte te hebben gevonden voor Feyenoorder Stein Huysegems.
Een kleine maand geleden maakte FC twente de belangstelling voor Huysegems al kenbaar. De pogingen de Belg los te weken bij Feyenoord leken echter af te ketsen op de financiën.
Trainer Fred Rutten, en bij FC Twente ook technisch manager, meldde dinsdag bij de eerste training van een komst van Huysegems niet te weten.
Maar volgens RTV Oost is er toch een doorbraak gekomen in de vastgelopen onderhandelingen. FC Twente zou al rond zijn met Feyenoord en Huysegems. Zeker is dat de Tukkers geen spelers hebben ingebracht om de transfer mogelijk te maken.
Karim El Ahmadi, die in de belangstelling staat van Feyenoord, betrekken in een deal was sowieso geen optie voor de Enschedese club. 'Een ruil is niet aan de orde', stelde Fred Rutten op TV Oost. 'FC Twente gaat spelers niet ruilen.'
Misschien dat dit een opening biedt om El Ahmadi naar Rotterdam over te laten komen. 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Michaela Krajicek moet nu tegen Bartoli. Ik zie kansen liggen voor een halve finale. Mocht ze die halen, dan speelt ze waarschijnljk tegen Henin. Dat zal denk ik op dit moment nog een niveau te hoog zijn.
Als ze maar niet arrogant wordt. Wat ik nu in het AD lees:
"Krajicek had eigenlijk op een confrontatie met Jankovic gerekend. ,,Ze heeft al erg veel gepresteerd dit seizoen. Ik zie in haar de toekomstige nummer één van de wereld. Maar het maakt mij niet zoveel uit. Als ik goed speel, kan ik ze allebei hebben. "
Eh.... het kan ook wel iets minder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is daar arrogant aan dan?
Ze geeft aan dat als ze goed speeelt dat ze ze allebei KAN hebben (moet ze dan zeggen dat ze kansloos is?). Ze voelt zich goed en is zelfverzekerd, en terecht. Ik zeg hetzelfde; als ze goed en constant speelt dan kan ze ze allebei hebben.
Japie Mol
-
- 354 berichten
- 1997 stemmen
Ik hoor Jan Siemerink overigens net zeggen bij RTL 5 dat hij denkt dat Serena gaat winnen van Henin. Mocht dat zo zijn dan speelt Krajicek weer tegen Serena, net als ene paar weken geleden op Roland Garros. Ik vond krajicek toen, ondanks het verlies in twee sets aardig meekomen. met de amerikaanse. Ik zou het ook een veel leukere halve finale vinden. Hoe denken jullie hierover? (Verwacht zelf overigens dat Henin 'gewoon' wint van Serena. Zeker gezien haar fysieke gesteldheid).
starbright boy (moderator films)
-
- 22608 berichten
- 5253 stemmen
Als ze maar niet arrogant wordt. Wat ik nu in het AD lees:
"Krajicek had eigenlijk op een confrontatie met Jankovic gerekend. ,,Ze heeft al erg veel gepresteerd dit seizoen. Ik zie in haar de toekomstige nummer één van de wereld. Maar het maakt mij niet zoveel uit. Als ik goed speel, kan ik ze allebei hebben. "
Eh.... het kan ook wel iets minder.
Typisch Nederlandse verwarring van zelfverzekerheid met arrogantie. Ik vind dat zelfvertrouwen juist zeer positief.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Typisch Nederlandse verwarring van zelfverzekerheid met arrogantie. Ik vind dat zelfvertrouwen juist zeer positief.
Wat is daar nou weer Typisch Nederlands aan?
Eerst iemand de hemel inprijzen, en dan zeggen dat je eigenlijk net zo goed, zo niet beter bent. (Want dat is wat de uitdrukking 'ik kan ze hebben' inhoudt)
Laten we wel wezen, voorlopig heeft ze één keer een kwartfinale gehaald in een GS. Heel goed, absoluut, en ik hoop ook zeker dat ze verder komt, maar een reactie als: 'het zal zwaar worden en ik zal mijn best doen' lijkt me meer op zijn plaats (hoewel die plaats er niet meer is daar Jankovic er dus uit ligt.
Bij de weg: Ik sprak enkel de hoop uit dat ze niet arrogant wordt. Ik zei niet dat ze het is, maar zo'n uitspraak stemt me niet gelukkig.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2198 stemmen
Je kunt toch geen vervanger kopen voor die twee spelers. Als je vervangers voor dat niveau wilt kopen heb je tientallen miljoenen nodig. Verder lag de dip op het einde van het seizoen natuurlijk echt niet alleen aan het ontbreken van Alex maar aan het in een dip zitten van het hele team. Zeer begrijpelijk en zelfs erg slim om dus te investeren in de breedte. Verder vergeet je voor het gemak ook nog Aisatti en Bakkal die we er ten opzichte van die moeilijke periode in het seizoen bij hebben.
Cocu brengt idd weinig op en Alex was al eigendom van Chelsea
Tja PSV zit met de gebakken peren...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nog steeds denk ik, maar dat wordt afwachten natuurlijk. Feyenoord heeft nog steeds een mindere selectie dan Ajax, AZ of PSV. En of de nieuwe spelers het team op sleeptouw willen/kunnen nemen is maar zeer de vraag. Er zit nog geen echte leider bij de nieuwe aankopen of dat moet Gio misschien zijn (nooit een leiderstype geweest). Verder ben ik benieuwd wat er gebeurd als er weer geen prijzen worden gepakt en de talenten wéér niet doorstromen (daar bakt Feyenoord al jaren niets van), hoe gaan die salarissen van die topspelers dan betaald worden? Ik vind dat Feyenoord een erg groot risico neemt op dit moment en het is te hopen dat het goed uitvalt anders zou de club weleens ernstig in de problemen kunnen komen.
Cocu brengt idd weinig op en Alex was al eigendom van Chelsea
Tja PSV zit met de gebakken peren...
Valt wel mee, Cocu is op te vangen door één van de 3 supertalentvolle middenvelders die alle 3 van hetzelfde kaliber kunnen worden. Verder heeft PSV integenstelling tot bijvoorbeeld Feyenoord een selectie met waarden. Men kan dus spelers voor veel geld verkopen dus ik zie het probleem bij PSV niet zo.
-
- 22608 berichten
- 5253 stemmen
Wat is daar nou weer Typisch Nederlands aan?
Uitingen van zelfvertrouwen worden in Nederland constant weggezet als arrogant en nergens is gewoon blijven (en valse bescheidenheid) zo'n deugd als in Nederland.
Laten we wel wezen, voorlopig heeft ze één keer een kwartfinale gehaald in een GS. Heel goed, absoluut, en ik hoop ook zeker dat ze verder komt, maar een reactie als: 'het zal zwaar worden en ik zal mijn best doen' lijkt me meer op zijn plaats (hoewel die plaats er niet meer is daar Jankovic er dus uit ligt.
Bij de weg: Ik sprak enkel de hoop uit dat ze niet arrogant wordt. Ik zei niet dat ze het is, maar zo'n uitspraak stemt me niet gelukkig.
Ik vind het enorm verfrissend. Weg met die valse bescheidenheid die hier altijd heerst in uitspraken als "het zal zwaar worden en ik zal mijn best doen". Als je denkt dat je het kan zeg het dan ook gewoon.
En ook dat "laten we wel wezen ze heeft een keer de kwartfinale gehaald..." vind ik ook weer zo typisch Nederlands waarbij we alles wat boven het maaiveld uitkomt weer op de grond moeten trekken. Dat irriteert me echt. Veel meer dan de arrogantie van welke sporter dan ook.
Ze heeft bovendien al diverse WTA toernooien gewonnen en stond als jeugdspeelster nummer 1 op de wereldranglijst. Bovendien is het ook voor Bartoli haar eerste grandslamkwartfinale.
Kortom: ik wordt blij van zulke uitspraken. Geeft hoop voor de toekomst.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Uitingen van zelfvertrouwen worden in Nederland constant weggezet als arrogant en nergens is gewoon blijven (en valse bescheidenheid) zo'n deugd als in Nederland.
Wat een achterlijke generalisatie.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad.
En ben benieuwd, ze gaat zometeen beginnen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2274 stemmen
Ben het ook eens met Starbright, leuke meid die Krajicek, ik gun het haar.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Kwartfinale: Ivanovic - Vaidisova 
de 2 knapste vrouwen die er nog zijn 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
hij hebt gewoon gelijk.
Nou, dan zal dat voor Nederlanders als jij en starbright boy gelden.
Niet voor mij in elk geval.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dit moet Krajicek nog leren ... om met dergelijke situaties om te gaan zoals nu. In de vorige wedstrijden was ze bij de minste of geringste tegenslag ook meteen aan het schreeuwen en slaan met haar racket, maar draaide het snel weer om. Nog iets volwassener worden en de controle over je emoties én slagen weten te behouden en ze kan met gemak top 10 speelster worden.
-
- 22608 berichten
- 5253 stemmen
Klopt, maar wat een megastap heeft ze gemaakt zeg. Na één jaar nagenoeg stil te hebben gestaan zit er weer een flinke ontwikkeling in.
Jammer dat ze eruit ligt, maar ik zie haar nog een stuk verder komen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.