- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Die mannen hebben in voorgaande jaren allemaal al bewezen de tour niet te kunnen winnen. Tenzij het een verlegenheidswinnaar wordt, daar vrees ik eigenlijk voor.
Maar de mannen die hebben bewezen hem wel te kunnen winnen doen allemaal niet mee dus kom je al snel bij de top 2 t/m 8 van de afgelopen jaren uit.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Gelegenheidswinnaar, neem ik aan? 
Euhm, kan ook. 
Mijn neologisme kwam eigenlijk van de term 'verlegenheidsdiagnose', dat is dus een bepaalde diagnose die wordt toegekend bij gebrek aan beter. Zo'n winnaar bedoel ik eigenlijk.
Maar de mannen die hebben bewezen hem wel te kunnen winnen doen allemaal niet mee dus kom je al snel bij de top 2 t/m 8 van de afgelopen jaren uit.
Of er moet een verrassing opstaan. Rasmussen die ineens 5 minuten pakt in de bergen ofzo.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En de Belgen mogen voor de eerste maal sinds 1928 naar de Olympische Spelen met voetbal. Met dank aan Nederland natuurlijk, alhoewel ze het globaal gezien wel verdienen.
Voor België is het al sinds 1976 geleden dat er nog een ploegsport Olympisch gespeeld heeft, namelijk hockey.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik heb toch mijn twijfels bij die laatste goal van de belgen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat Bailly kan, kan ik ook, dacht Vermeer. Die bal ging inderdaad wel erg knullig door zijn handen. Ik vond België trouwens wel tegenvallen. Als Nederland echt gewild had, had er best gewonnen kunnen worden. Och ja, samen Portugal naaien is altijd wel leuk
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik heb toch mijn twijfels bij die laatste goal van de belgen.
Ik ook. Maar dit keer was ik blij dat hij erin ging 
België ook door en Portugal eruit. Kon niet beter.
Ben benieuwd wie de tegenstander van Nederland zal worden, het kan allemaal nog in die poule.
Maar vanavond ga ik toch de laatste wedstrijd uit de Spaanse competitie kijken, ongekend spannend daar, net als dit seizoen in Nederland.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Weet iemand of het spaanse voetbal nog ergens live te zien is vanavond? Tv / internet.
stinissen (crew films & series)
-
- 23815 berichten
- 77572 stemmen
Weet iemand of het spaanse voetbal nog ergens live te zien is vanavond? Tv / internet.
canal plus
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Canal plus inderdaad, ofwel Sport1 tegenwoordig.
En voor als je dat niet hebt:
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het programma Sopcast installeren.
Aan de linkerkant staat een downloadlink, installeren en het bestandje uitpakken en dan die link aanklikken onder Sopcast.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dank voor de link; het is interessant aan het worden daar in Spanje.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Zie ik het goed?
Staat Real met 0-1 achter en is Barca, dat met 0-4 voor staat, kampioen?
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Zo was het inderdaad. Inmiddels staat Madrid - Mallorca 1-1. Barca nog steeds kampioen bij deze stand.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Overigens doet Radio 1 ook live verslag bij Barcelona en Real.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Real in de slotminuten kampioen met 12 goals minder voor en 7 goals meer tegen dan Barça. Blijf het merkwaardig vinden.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5945 stemmen
Niet minder bizar dan de play offs die we hier nu hebben. Maar ik snap je punt. Winnen op doelsaldo lijkt me meer rechtvaardig.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De richtlijnen op de grote toernooien zijn dezelfde als in Spanje overigens...
Overigens ben ik in m'n nopjes met deze kampioen!
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het onderliggende resultaat om kampioen te worden ook geen goede richtlijn om te bepalen wie kampioen wordt.
Gewoon doelsaldo ..das toch het meest rechtvaardig?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Overigens ben ik in m'n nopjes met deze kampioen!
Ik ook.
Zinderende slotdag in Spanje en een geweldige huldiging in het stadion net 
Ben het er mee eens dat op doelsaldo rechtvaardiger is, maar dat is inderdaad net zo'n kwestie als die play-offs.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik vind het onderliggende resultaat om kampioen te worden ook geen goede richtlijn om te bepalen wie kampioen wordt.
Gewoon doelsaldo ..das toch het meest rechtvaardig?
Doelsaldo is het beste ja.
Alhoewel dat ondere ook niet onterecht is.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Om bijna te vergeten, er waren ook nog wedstrijden op het EK-21.
Vandaag nog een stel busjes zien rijden met (toen al) uitzinnige Engelsen.
Halve finales dus
Nederland-Engeland
Servië-België.
Zou mooi zijn als we de Belgen treffen in de finale.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Engeland was echt een drama. Gelukkig zat ik gratis in de Goffert, maar anders.. Op het omhaaltje van Lita en de twee opstootjes op het einde, slaapverwekkend 'kick and rush' voetbal. Veel matige voetballers. Grote finale kans voor Nederland.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Ook een goeie kans voor de Belgen zeker als Felliani en Vertonghen terug in de ploeg komen want tegen Nederland werden hun defensieve en opbouwende kwaliteiten wel erg gemist. Ook jammer dat de zekerheid in de defensie weg is, door het verdwijnen van Vermaelen.
Nu zou ook Martens twijfelachtig zijn, maar heeft nog tot woensdag tijd om te herstellen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Had het Sevilla wel gegund eigenlijk.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Ben blij dat Real kampioen is en niet Frankie 'Lama' Rijkaard. Walgelijke vent die mijn club 5 jaar terug nog eens naar de verdoemenis heeft geholpen. Daarnaast vind ik het voetbal van Real Madrid ook stijlvoller en hou ik wel van traditionele clubs
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Had het Svilla wel gegund eigenlijk.
Had het Sevilla ook wel gegund op zich, leuke club met een mooi stadion en een mooie sfeer altijd. Ben Sevilla ook wel beter gaan volgen sinds Escudé erheen ging, maar Real is ook een erg mooie winnaar.
Wat een huldiging ook zeg, ongelofelijk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ben blij dat Real kampioen is en niet Frankie 'Lama' Rijkaard. Walgelijke vent die mijn club 5 jaar terug nog eens naar de verdoemenis heeft geholpen. Daarnaast vind ik het voetbal van Real Madrid ook stijlvoller en hou ik wel van traditionele clubs
- Wat is er zo walgelijk aan Rijkaard. Dat is nou juist één van de weinige trainers waar ik symphatie voor heb! Staat altijd iedereen netjes te woord, kan goed met zijn spelers overweg, houdt het rustig rondom de club enz.
- Is Barcalona geen traditionele club?
- Wat bedoel je precies met het stijlvollere voetbal van Real?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.