• 17.239 nieuwsartikelen
  • 182.247 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.887 acteurs
  • 200.408 gebruikers
  • 9.462.664 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Mee eens een paspoort maakt je nog geen Nederlander.

Nederlander zijn ben je van je binnen. Een paspoort of een woonruimte hier verandert dat niet. Je bent nou eenmaal in een andere cultuur opgegroeid als nieuwkomer

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

gideonvdb schreef:

(quote)
dan zijn er nog weinig nederlanders in de grote steden. en nu weer ontoppic.

Klopt. In de grote steden wonen namelijk veel mensen van buitenlandse afkomst,

Maar idd nu weer on-topic

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ben benieuwd of makaay komt naar feyenoord nu van marwijk weer de scepter zwaait.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Wat een rare etappe vandaag in de dauphine. De afgelopen jaren waren de favorieten voor de tour hier meestal toch wel redelijk goed. Maar Vinokourov en Valverde vandaag waren echt enorm slecht. Begin te twijfelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gideonvdb schreef:

ben benieuwd of makaay komt naar feyenoord nu van marwijk weer de scepter zwaait.

Sowieso benieuwd welke spelers er gecontracteerd zijn of welke zo goed als rond zijn met Feyenoord. Aangezien van Marwijk nu getekend heeft maar eerst een garantie wou hebben voor een kwaliteitsinjectie zullen er al wat spelers binnen moeten zijn. Even afwachten maandag.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

timbo_ schreef:

Maar Vinokourov en Valverde vandaag waren echt enorm slecht. Begin te twijfelen.

Valverde was gewoon ziekjes maar dat Vino zo geparkeerd stond en dan zoveel tijd moet toegeven dat is inderdaad behoorlijk beneden zijn kunnen. Maar die Szmyd blijft mij maar verbazen. Zou leuk zijn als hij iets kan gaan betekenen in de Tour. En met Mentsjov zit het toch ook wel aardig goed, benieuwd waar hij dit jaar toe in staat is

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Maar Vinokourov en Valverde vandaag waren echt enorm slecht. Begin te twijfelen.

12u50, nog 145 km: Intussen is de Spaanse Tour-hoop Alejandro Valverde in de auto van de ploegleider gestapt. Valverde is ziek en houdt het voor bekeken. Vanochtend zijn ook Gesink, Knaven en Belohvosciks niet meer gestart.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Verklaart een hoop en Vino bleek de etappe gewoon te hebben laten lopen. Even afwachten hoe ziek Valverde is en hoe snel die weer beter is maar aan de andere kant hij zal dinsdag toch wel te horen krijgen dat hij niet mag starten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

‘Feyenoord houdt Castelen niet tegen’

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 15 juni om 07:21

De kans is groot dat Romeo Castelen volgend seizoen niet meer in De Kuip te bewonderen is. Feyenoord houdt namelijk rekening met een vertrek van de Oranje-international, die nog een verbintenis tot volgend jaar zomer heeft.

De 24-jarige vleugelaanvaller werd de afgelopen weken al in verband gebracht met verschillende clubs uit het Premiership, die bereid zouden zijn om diep in de buidel te tasten. De Zuid-Hollanders staan zelf ook niet onwelwillend tegenover een vertrek, om zo toch nog een transfersom te kunnen ontvangen.

“De situatie is vrij duidelijk”, legde interim-manager Peter Vogelzang aan het Algemeen Dagblad uit. Óf Romeo tekent nu bij, of hij vertrekt een jaar voor het aflopen van zijn contract zodat Feyenoord een vergoedingssom krijgt. De kans op een vertrek is veruit het grootst,”

“Los van Castelen houden we deze zomer rekening met meer inkomsten uit transfers om de exploitatie sluitend te krijgen’’, aldus de bestuurder, die al zag hoe de Kuipbewoners twee miljoen euro ontvingen voor de transfer van Danko Lazovic van Vitesse naar PSV.

*** Onbegrijpelijk het laatste beetje hoop dat ik in Feyenoord had is nu ook weg. Weer een knap staaltje kapitaal vernietiging van Feyenoord! Castelen is op dit moment nog altijd de beste Feyenoorder en juist die moet weer verkocht worden

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Hij heeft nog maar een contract voor een jaar, dus als hij niet wil bijtekenen lijkt het me logisch dat ze hem proberen te verkopen om toch nog wat centen te pakken. Het schijnt dat sommige clubs bereid zijn een behoorlijk bedrag op tafel te leggen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Wel raar dat ze de beste speler wegsturen

Hoorde dat Vincken ook al weg mag dus dan zou je alleen nog Slory op rechts hebben

stinissen (crew films & series)

• 23815 berichten
  • 77572 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Wel raar dat ze de beste speler wegsturen

Hoorde dat Vincken ook al weg mag dus dan zou je alleen nog Slory op rechts hebben

Ze sturen hem niet weg hoor alleen als hij niet wil bijtekenen anders loopt hij voor niets de kuip uit, dit doet Feyenoord wel goed.

stinissen (crew films & series)

• 23815 berichten
  • 77572 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Ze sturen hem niet weg hoor alleen als hij niet wil bijtekenen anders loopt hij voor niets de kuip uit, dit doet Feyenoord wel goed.

Vincken zal nooit wat worden veels te licht , leuke speler voor MVV of zo.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2199 stemmen

Ik zie hem graag bij Sparta komen hoor ondanks zijn Zuid verleden

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Sparta, Feyenoord, allebei Rotterdamse middenmoters, wat is het verschil...

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Zelfde geldt hiervoor. Het gaat om het principe. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat een Tim VIncken niet wordt opgeroepen en een Frank van der Struijk wel

Om het principe? dat is dan weer jammer. Je gaat toch geen extra verdediger opofferen voor een flankspeler. Laat dan die krant van een de Ridder thuis zou ik zeggen.

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

PSV bied 500000 voor Perez en Feyenoord en Ajax zijn eruit over een transfersom van 2 miljoen. Aan Feyenoord verkopen lijkt mij.

Feyenoord wijst ajax af voor Slory. Ajax is bereid om ver te gaan voor Zuiverloon.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1234 stemmen

En volgens radio Rijnmond heeft van Bronckhorst een 'Feyenoord-clausule'. Als hij wil, mag hij gratis bij Barca weg, mits naar Feyenoord uiteraard.

Tja.. het zal wel.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

Als alle geruchten over de spelers die naar Feyenoord zouden komen waar zijn hebben we een prima elftal. Maar eerst zien dan geloven. Vorig seizoen waren er ook geruchten over topspitsen die naar Feyenoord zouden komen...

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Opgelet

Op 7 Juli gaat de Tour de France weer van start in London. Zoals elk jaar is er dus ook weer het spel AD Rondemaster. Om onze traditie in ere te houden heb ik dus ook weer een MovieMeter subleague aangemaakt, dus schrijft u allen in .

Subleaguenaam: MovieMeter

Wachtwoord: fuentes ( ).

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

PatrickL schreef:

Als alle geruchten over de spelers die naar Feyenoord zouden komen waar zijn hebben we een prima elftal. Maar eerst zien dan geloven. Vorig seizoen waren er ook geruchten over topspitsen die naar Feyenoord zouden komen...

Die spitsen konden ze niet betalen die ze wouden halen. Gio zou dan transfervrij zijn. Perez kost maar 2 miljoen. En ze willen Hofland ook die is niet zo duur. Ik hoorde vandaag dat er een investeerder is die 10 miljoen in feyenoord tankt en dat bedrag gingen ze helemaal besteden aan spelers. Als ze deze drie al kunnen halen dan is feyenoord al stapje verder als dit seizoen. Het zijn stuk voor stuk allemaal versterkingen.

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Een eenzijdige NBA finale. De Caveliers kwamen er iedere wedstrijd net niet aan te pas. Wel jammer dat het verschil zo groot is tussen de winnaar van het Oosten en het Westen.

Maar hulde aan Fransisco Elson Speelde wel weinig maar toch een degelijke play off serie. Een mooi seizoen. En erg knap gezien dat hij bij de Denver Nuggets vorig seizoen vrij weinig speelde en nu dit seizoen vrij veel goede wedstrijden voor een topteam heeft gespeeld.

Overigens mooi dat hij zich vergeleek met Seedorf, omdat Seedorf de enige Nederlander is met 4 Cl titels en hij de enige Nederlander met NBA titel is.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2431 stemmen

happie schreef:

(quote)

Die spitsen konden ze niet betalen die ze wouden halen. Gio zou dan transfervrij zijn. Perez kost maar 2 miljoen. En ze willen Hofland ook die is niet zo duur. Ik hoorde vandaag dat er een investeerder is die 10 miljoen in feyenoord tankt en dat bedrag gingen ze helemaal besteden aan spelers. Als ze deze drie al kunnen halen dan is feyenoord al stapje verder als dit seizoen. Het zijn stuk voor stuk allemaal versterkingen.

Het zou fantastisch zijn als die spelers komen, dit soort ervaren jongens naast die jonge spelers zou al een hele verbetering zijn. Ik wil mezelf alleen niet blij maken met een dooie mus net als vorig seizoen toen er ook allerlei goede spelers zouden komen.

Perez heeft toch duidelijk aangegeven dat hij naar PSV wil dus dat zal wel niet doorgaan. Gio heeft een tijdje geleden aangegeven nog een seizoen bij Barcelona te willen blijven. Die geruchten over Makaay geloof ik al helemaal niks van.

happie

• 6262 berichten
  • 426 stemmen

Ja inderdaad tis altijd maar afwachten wat ze halen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Basso krijgt twee jaar: "Ik blijf trainen met het oog op 2009"

Ivan Basso is voor twee jaar geschorst door de Italiaanse Wielerfederatie (FIC). Dat deelde een woordvoerder van de 29-jarige Italiaan mee. Basso, winnaar van de Giro in 2006, had zijn betrokkenheid in 'Operacion Puerto' (de zaak met bloeddoping rond de Spaanse dokter Fuentes) toegegeven. De FIC beschuldigde Basso van overtredingen op de artikels 2.2 (gebruik of poging tot gebruik van een verboden middel) en 2.6 (bezit van verboden middelen) van de Wereldantidopingcode. Basso werd eveneens veroordeeld omdat hij toelating gegeven had om zijn bloed te bewaren met als doel dat later te gebruiken om de sportieve prestaties te verbeteren.

De schorsing van twee jaar houdt rekening met de 243 dagen voorlopige schorsing die de Italiaan al uitzat en is dus effectief tot 24 oktober 2008. "Ik kan niets anders doen dan dan me bij deze schorsing neerleggen", reageerde Basso. "Ik ga blijven trainen met het oog op de wedstrijden in 2009. Over een eventueel beroep heb ik nog niet nagedacht. Dat is iets dat ik met mijn advocaat moet bespreken. Op dit ogenblik kijk ik enkel naar de toekomst." (hln.be)

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Timmy757 schreef:

Opgelet

Op 7 Juli gaat de Tour de France weer van start in London. Zoals elk jaar is er dus ook weer het spel AD Rondemaster. Om onze traditie in ere te houden heb ik dus ook weer een MovieMeter subleague aangemaakt, dus schrijft u allen in .

Subleaguenaam: MovieMeter

Wachtwoord: fuentes ( ).

Hehe

Intussen ingeschreven en de ultieme proloog ploeg staat al klaar voor slechts 31,77 miljoen!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Als Feyenoord Van Bronckhorst en Makaay kan halen, dan zijn ze weer op de goede weg.

Ben wel benieuwd wat er van gaat komen, maar het jubileumjaar lijkt wat minder ernstig te gaan verlopen.

Perez zie ik niet naar Feyenoord gaan, ondanks dat ze een hoger bod hebben gedaan.

Slory lijkt me trouwens ook wel een versterking voor Feyenoord voor op de rechterflank, logisch dat ze die willen behouden.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Respect voor Moreau. Die man heeft de vorm van zijn leven en gaat gewoon de Dauphinee winnen.

Verder kan ik nog nauwelijks serieuze kandidaten bedenken voor de Tour. Of het moet Valverde zijn maar daar hoor ik weinig van.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Nee dat komt omdat die ziek is uitgevallen deze week. Verder is Moreau in de Dauphine altijd bij de betere dus op zich niet zo verassend. De grote namen buiten Evans hebben zich deze Dauphine gewoon rustig gehouden. Menchov, Leipheimer en Vino hebben nooit maximaal gereden deze week.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

timbo_ schreef:

Menchov, Leipheimer en Vino hebben nooit maximaal gereden deze week.

Die mannen hebben in voorgaande jaren allemaal al bewezen de tour niet te kunnen winnen. Tenzij het een verlegenheidswinnaar wordt, daar vrees ik eigenlijk voor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.