- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ben eruit 100% strafschop.
En als Nani €25 miljoen opbrengt... dan kan Ajax er €50 voor Sneijder vragen. Bleghr wat heb ik toch een hekel aan die Portugese ballerina's.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Volgens de regels is het aan beide kanten een strafschop. Aan de andere kant gaan ze beiden gewillig naar de grond en is de bal redelijkerwijs al buiten bereik. Voor elke beslissing valt wel te zeggen, maar het moet wel consequent gebeuren.
Gelukkig was die vrije trap ook weer overdreven, en verdiende Nederland het gewoon om hier te winnen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Die Nani is nu al een verwend nest, dat gaat natuurlijk helemaal erg worden als hij in Engeland gaat voetballen. Hij ziet er trouwens zoooo jaren '80 uit, het is net Michael Jackson toen hij nog niet eng was.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mooie uitslag 
Had het van tevoren niet verwacht, eerlijk gezegd.
Zuiverloon verraste me ook op Nani.
Gadverdamme, wat een verschrikkelijke speler is dat. Raakt die gefrustreerd en dan slaat die maar.
En die 25 miljoen voor hem is al helemaal belachelijk.
Verder viel Drenthe weer op, ook Maduro speelde goed. Maar Jenner mag er wel per direct uit.
Nu maar een gelijkspel tussen Nederland en België, dan zijn beide teams door en ligt Portugal er uit.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Eeh ja nogal wiedes. Als ik naar het Nederlands Elftal kijk wil ik Nederlanders zien. Een Nederlander is iemand met een Nederlands paspoort, verder hoef je toch niet te kijken?
Ik was overigens wel *tegen* het solliciteren van Kalou naar die plek in Oranje, spelers die buiten Nederland geboren zijn moeten laten we zeggen noodzakelijkerwijs kiezen voor Oranje, niet omdat dat toevallig zo beter uitkomt. De keuze voor Nederland moet vind ik buiten het voetbal liggen. Voor de Surinaamse jongens is dat geen issue, voor Medunjanin natuurlijk ook niet. Maar ik zou het niet OK vinden als bijvoorbeeld Cziommer of De Guzman voor Nederland zouden spelen...
Mee eens. Kalou deed het alleen maar omdat dat hem beter uitkwam. Hij sprak nog niet eens Nederlands.
En hij speelt nu toch ook 'gewoon' voor Ivoorkust?
Deze jongens zijn grotendeels afkomstig uit Suriname/Nederlandse Antillen, dus gewoon Nederlands.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Maar Jenner mag er wel per direct uit.
Het lijkt me dat Beerens die positie vanaf nu over gaat nemen.
Ik zou daar eigenlijk ook totaaaal geen problemen mee hebben...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
de Spelen .
De Spelen ?
Wel erg grote woorden voor een klein jeugdtoernooitje. De grote aandacht die het nu krijgt absoluut onwaardig.!!!
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
De Spelen ?
Wel erg grote woorden voor een klein jeugdtoernooitje. De grote aandacht die het nu krijgt absoluut onwaardig.!!!
Ik denk dat hij met de Spelen doelde op Olympische Spelen in Beijing 2008 waarvoor Nederland zich gekwalificeerd heeft door de halve finales te bereiken.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Oh, dat. Ja dat is natuurlijk wel een belangrijk punt. Wat natuurlijk nog niks af doet aan het feit dat aan dit toernooi wel erg veel aandacht wordt geschonken door de (TV)/media. Je zou bijna denken dat we bezig zijn aan een wereldkampioenschap 
kappeuter (crew films)
-
- 74739 berichten
- 5987 stemmen
Het frustreert niet zo als naar het huidige Nederlands elftal kijken, dus ik vind het een mooie escape. Niet alle negatieve heisa en poeha van de EKs en WKs. Ik vind dat wel prettig.
De heroische zegetocht van vorig jaar zal ik niet gauw vergeten.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Geweldige prestatie van Jong Oranje! En wat een prachtkerel is die Royston Drenthe toch!
Het team zit goed in elkaar, jammer van de blessure van Waterman maar Vermeer is een behoorlijke vervanger.
Ik mis alleen één speler: Haris Medunjanin! Die jongen moet toch gewoon altijd spelen!? Volgens mij heeft Foppe gewoon iets tegen hem.
Maar ik ben hartstikke trots op de jongens. 
Nu Jong België ook nog naar de halve finales, dat verdienen ze wel. Veel grote talenten lopen daar rond, zeg.
Wat doen we zaterdag, een salonremise maar? Dan zijn we allebei door! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik mis alleen één speler: Haris Medunjanin! Die jongen moet toch gewoon altijd spelen!? Volgens mij heeft Foppe gewoon iets tegen hem.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4563 stemmen
Nu Jong België ook nog naar de halve finales, dat verdienen ze wel. Veel grote talenten lopen daar rond, zeg.
Wat doen we zaterdag, een salonremise maar? Dan zijn we allebei door! 
akkoord! 
het zou leuk zijn voor onze Duivels om nog eens een succesje te boeken, want de laatste tijd valt er weinig te juichen bij onze 'grote jongens'.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik weet het. En je hebt ook gelijk als je zegt dat het elftal goed loopt, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar Haris is gewoon een geweldige voetballer! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
akkoord! 
het zou leuk zijn voor onze Duivels om nog eens een succesje te boeken, want de laatste tijd valt er weinig te juichen bij onze 'grote jongens'.
De 'grote' Rode Duivels zijn inderdaad de weg volledig kwijt. Bij Jong België loopt heel wat talent rond -en dan doen Moussa Dembélé nog niet eens mee! - die moeten dat toch echt beter kunnen dan de oudere generatie.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Weet iemand waarom de Mul niet mee deed bij Belgie gister?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik weet het. En je hebt ook gelijk als je zegt dat het elftal goed loopt, dat ben ik helemaal met je eens.
Maar Haris is gewoon een geweldige voetballer! 
Medunjanin is zeker een geweldige voetballer, maar helaas liet hij dat de eerste wedstrijd niet zien.
En gisteren liep het gewoon goed, dus ik denk niet dat hij er tegen België in zal staan.
En het zou inderdaad erg leuk zijn als België de halve finales haalt.
Dus zoals ik al zei, gewoon een mooi (doelpuntrijk) gelijkspel.
Nog mooier zou het dan zijn als Israël punten pakt tegen Portugal, maar dat zie ik eigenlijk toch niet gebeuren.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Weet iemand waarom de Mul niet mee deed bij Belgie gister?
De Mul stond ook in de eerste match al niet in het basiselftal en is ook nooit echt een basisspeler geweest bij de belgische beloften. Ging normaal gezien wel weer een invalbeurt gekregen hebben, maar de rode kaart van Felliani strooide roet in het eten.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Wel vreemd
Een middenvelder van Lokeren krijgt wel speelminuten en een meestal basisspeler bij Ajax valt niet eens in
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Wel vreemd
Een middenvelder van Lokeren krijgt wel speelminuten en een meestal basisspeler bij Ajax valt niet eens in
Omdat Overmeire een meer controlerende middenvelder is
. Het leek me nu ook niet opportuun op De Mul in te brengen.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4563 stemmen
Bij Jong België loopt heel wat talent rond -en dan doen Moussa Dembélé nog niet eens mee! - die moeten dat toch echt beter kunnen dan de oudere generatie.
ook Kompany en Defour zijn er hier niet bij en zo kun je er nog wel een paar opnoemen. Er staat inderdaad een lichting jong talent klaar, alleen nu hopen dat er ook een aantal gaan doorbreken. Uiteindeljk zijn 10 spelers van de U21-kern ook al opgeroepen voor de nationale ploeg.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Het frustreert niet zo als naar het huidige Nederlands elftal kijken, dus ik vind het een mooie escape. Niet alle negatieve heisa en poeha van de EKs en WKs.
Vind ik ook. Het vorige WK van Nederland was in alles een sof (slecht spel, slechte resultaten, geruzie, gezeur, laf countervoetbal, een coach die z'n beste spelers niet opstelt), de bende van Foppe werkt gewoonweg verfrissend. Met dit team heb ik meer dan met Marco's 'Oranje B'.
Zelfs het late-avondprogramma is veel beter verzorgd. Weinig B-artiesten en veel voetbalknowhow (Van Halst is m'n favoriet) in een gezellig sfeertje. En een bondscoach die elke dag wel even tijd heeft voor een praatje. Al met al vermaak ik me kostelijk.
happie
-
- 6262 berichten
- 426 stemmen
Wel vreemd
Een helaas meestal basisspeler. en een middenvelder moet je niet gaan vergelijken met een rechtsbuiten.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Harris is een geweldige voetballer als je aanvalt, maar verdedigen kan/doet hij niet. Vandaar dat Vloet hem ook vaak wisselde daar had hij een uitstekend oog voor.
Zelfs het late-avondprogramma is veel beter verzorgd. Weinig B-artiesten en veel voetbalknowhow (Van Halst is m'n favoriet) in een gezellig sfeertje. En een bondscoach die elke dag wel even tijd heeft voor een praatje. Al met al vermaak ik me kostelijk.
Eens behalve die idioot van een Gullit, respect voor zijn prestaties als voetballer maar Talpa trap die kerel er nou is een x uit!
Gister ook weer met zijn gelul van 'een muur moet altijd springen'
Wat een onzin, er zijn zoveel keepers die niet een willen dat de muur springt. Of Barcalona - Bremen afgelopen jaar waar Ronaldihno die bal gewoon simpel strak over de grond schoot en heel bremen dat over de bal heen springt.
Ik heb het nog even nagezocht in een boek van Frans Hoek (keepers goeroe, oa. oud keeperstrainer Barcalona) en ook daar staat dat een muur niet altijd moet springen (kom uit een keepersfamilie dus dat onderwerp lag hier nogal gevoelig thuis). 
Daarnaast kan die man nooit geloofwaardig over Feyenoord praten al vind hij geloof ik zelf van wel. Het is bijna genant als hij nu vertelt wat Feyenoord beter moet doen. En echt de ene domme opmerking is nog niet uitgesproken of de volgende volgt al.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
van marwijk nieuwe trainer van feyenoord 
stinissen (crew films & series)
-
- 23815 berichten
- 77572 stemmen
Een Nederlands paspoort heb je zo hier. Dat maakt je nog geen Nederlander vind ik. Als je geboren en getogen bent en de taal vloeiend spreekt ben je voor mij Nederlander
Mee eens een paspoort maakt je nog geen Nederlander.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Mee eens een paspoort maakt je nog geen Nederlander.
en nu weer ontoppic.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
van marwijk nieuwe trainer van feyenoord 
Mooi! Hopelijk dat 'de garanties' waar hij om vroeg nu ook snel komen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Omdat Overmeire een meer controlerende middenvelder is
. Het leek me nu ook niet opportuun op De Mul in te brengen.
Het gaat mij niet om de positie maar om het principe 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2199 stemmen
Een helaas meestal basisspeler. en een middenvelder moet je niet gaan vergelijken met een rechtsbuiten.
Zelfde geldt hiervoor. Het gaat om het principe. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat een Tim VIncken niet wordt opgeroepen en een Frank van der Struijk wel
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.