- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Wordt hier trouwens nog F1 gekeken?
Jezus Christus, de Pool Robert Kubica had een engeltje op z'n schouder vanmiddag. Ik kan nog geen beelden van de crash vinden maar dit was gewoon ziekelijk...
En dan te bedenken dat hij niet meer dan een gebroken been heeft !!! Hulde aan alle mensen binnen de Formule 1 dat het mogelijk is zo'n veilige auto te bouwen.
Jazeker. Kubica ging er inderdaad heel erg hard af. Maar het was een behoorlijke slijtage slag.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Kubica had geluk ja. Dat ging verschrikkelijk hard.
Iemand nog de MotoGP gezien gisteren?
Geweldig gevecht tussen Stoner en Rossi de laatste ronden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wielerliefhebbers niet vergeten:
Op één (Belg een) om 15u35: Dauphiné Libéré,
rechtstreeks verslag van deze Franse rittenwedstrijd.
1ste rit: "Grenoble - Roanne " (219 km)
Commentaar: Renaat Schotte en Marc Wauters.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1234 stemmen
Kubica had geluk ja. Dat ging verschrikkelijk hard.
Iemand nog de MotoGP gezien gisteren?
Geweldig gevecht tussen Stoner en Rossi de laatste ronden.
Ja was, mooi gevecht. En ook leuk dat Pedrosa stiekem de hele tijd er erg kort achter zat, maakte het nog spannender. Jammer dat Stoner op het rechte stuk te snel was voor Rossi.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja was, mooi gevecht. En ook leuk dat Pedrosa stiekem de hele tijd er erg kort achter zat, maakte het nog spannender. Jammer dat Stoner op het rechte stuk te snel was voor Rossi.
Klopt ja, één klein foutje en Pedrosa ging er met de winst vandoor.
En aan de ene kant wel mooi dat Rossi de winst in de bochten kan pakken en Stoner met zijn Ducati op de rechte stukken, maar aan de andere kant is dat inderdaad ook wel weer jammer dat de topsnelheid van de ene motor hoger ligt dan die van de ander.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Perez is bijna rond met PSV
Bron VI
Ajax lijkt me dan verplicht om Sneijder te houden. Want als Grygera,Perez en Sneijder alle 3 weg gaan en ze krijgen er spelers als Delorge,Bakircioglu en Schilder voor terug vrees ik een zwaar seizoen voor de Amsterdammers
Maar het transferseizoen is nog vroeg. Misschien komen er nog ploegen met grote spraakmakende aankopen
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ben benieuwd wat voor transfersom ze ervoor vragen. Het zal wel erg laag zijn. En dan ook nog naar de concurrentie.
En ik mag hopen dat Delorge niet de enige aankoop is voor het middenveld.
Hij zal vast een aardige speler zijn en deed het best goed bij ADO, maar als het bestuur hem ziet als directe versterking...
Daarbij heb ik sterk mijn twijfels.
Het zou mooi zijn als er nog een speler van Barcelona gekocht kon worden voor op het middenveld.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wordt hier trouwens nog F1 gekeken?
Jezus Christus, de Pool Robert Kubica had een engeltje op z'n schouder vanmiddag. Ik kan nog geen beelden van de crash vinden maar dit was gewoon ziekelijk...
En dan te bedenken dat hij niet meer dan een gebroken been heeft !!! Hulde aan alle mensen binnen de Formule 1 dat het mogelijk is zo'n veilige auto te bouwen.
De crash: http://www.youtube.com/watch?v=T03t2HFwZVQ&NR=1
Blijf me verbazen dat het uiteindelijk allemaal zo meeviel met Kubica.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ongelofelijk ja.
En wat de commentator zegt over het hopen op de veiligheid van de F1-auto's, dat blijkt hier maar.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Zullen we dat dit jaar weer doen Freud?
Grappig, was een beetje op wielerpools aan het rondneuzen zie ik daar opeens een moviemeter subleague genoemd worden... Heb me (met uw permissie) maar even aangemeld, succes verzekerd! 
edit: verdraaid zeg, 2x op rij RG gewonnen... een select gezelschap!
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De MovieMeter subleague op sportpools.net heeft voor het tweede jaar op rij overtuigend de subleague-pool voor Roland Garros gewonnen! 
We hebben het weer geflikt
Ik had niet verwacht dat ik nog zo hoog mee draaide toen ik Djokovic in de halve finale zag staan van de week
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ja, en mij nog inhalen ook
. Ben wel blij dat Nadal nog gewonnen heeft, want zonder Federer was ik anders wel heel ver naar onder getuimeld. Maar goed, dat was het risico dat ik van in het begin wel had verwacht.
Grappig trouwens dat Roland Garros blijkbaar zoveel makkelijker te voorspellen is dan de andere tornooien, want daar scoren we nooit zo goed.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Perez is bijna rond met PSV
Bron VI
Ajax lijkt me dan verplicht om Sneijder te houden. Want als Grygera,Perez en Sneijder alle 3 weg gaan en ze krijgen er spelers als Delorge,Bakircioglu en Schilder voor terug vrees ik een zwaar seizoen voor de Amsterdammers
Maar het transferseizoen is nog vroeg. Misschien komen er nog ploegen met grote spraakmakende aankopen
Grygera lijkt me geen aderlating, want Vermaelen en Heitinga hebben laten zien dat ze minstens zo ver zijn. Zo niet nog verder. Perez speelde nooit. Alleen Sneijder zou een zwaar verlies wezen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Perez speelde nooit.
Zijn 12 goals heeft hij gescoord op de training??
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Zijn 12 goals heeft hij gescoord op de training??
nee, bij jong Ajax 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Ik hoop alleen niet dat PSV ook zo dom is om Perez voor de linkerkant te halen. Een Luc Nilis-positie zou ideaal zijn.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Grygera lijkt me geen aderlating, want Vermaelen en Heitinga hebben laten zien dat ze minstens zo ver zijn. Zo niet nog verder. Perez speelde nooit. Alleen Sneijder zou een zwaar verlies wezen.
Met alle respect voor Vermaelen en Heitinga maar ik vind Grygera toch een klasse beter. Wat extra ervaring naast Stam kan ook niet misstaan denk ik zo
Perez speelde best wel vaak nog en scoorde ook nog geregeld. Daarnaast bleek hij ook belangrijk tijdens invalbeurten
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Grygera lijkt me geen aderlating, want Vermaelen en Heitinga hebben laten zien dat ze minstens zo ver zijn. Zo niet nog verder.
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Constantin lijkt met trouwens een uitstekende opvolger voor Grygera.
EDIT: Heitinga moet zich op het middenveld concentreren en niet meer in de verdediging opgesteld worden.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Deschacht lijkt me voor Ajax een betere optie
Constantin schijnt nogal een 'schopper' te zijn
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Constantin lijkt met trouwens een uitstekende opvolger voor Grygera.
EDIT: Heitinga moet zich op het middenveld concentreren en niet meer in de verdediging opgesteld worden.
Mee eens, daar komt hij veel beter tot zijn recht.
Al zou centraal in de verdediging natuurlijk ook nog kunnen, maar daar zullen normaal gesproken toch Vermaelen en Stam staan.
En Perez was belangrijk ja. Ook al was hij geen basisspeler en speelde hij ook zijn beste wedstrijden als invaller. Die 12 goals waren niet onbelangrijk.
Ben wel benieuwd hoe hij het volgend jaar bij PSV zal hebben, aangezien hij is gehaald voor de aanval, maar PSV toch vaak met 2 spitsen speelt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
PSV en Ajax zijn er nog niet uit en ik hoop dat Ajax zich hard blijft opstellen. Perez dacht slim te zijn door er eerst snel met PSV uit te komen in de hoop dat de clubs er ook snel uit zouden komen. Maar het lijkt mij logisch dat Ajax aan PSV een miljoentje meer vraagt dan aan Feyenoord of een buitenlandse club, aangezien het een directe concurrent is.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Iedereen loopt weg bij Ajax
Grygera,Sneijder,Perez,De Mul,Lindenbergh
En wat komt er tot nu toe voor terug? Delorge,Bakircioglu, Slijngard
Kan me niet voorstellen dat de ajacieden tot nu toe tevreden zijn over de gang van zaken
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
- Lindenbergh lig ik niet zo wakker van.
- Grygera was niet te houden.
- Sneijder is nog LANG niet weg.
- De Mul is jammer maar ook weer niet cruciaal, ik denk dat Bakircioglu op z'n minst even goed is.
- Ik denk niet dat Perez weg gaat btw en zeker niet naar PSV. Of er zal flink betaald moeten worden. Maar aangezien veel supportersites op dit moment met een Perez offensief bezig zijn zie ik nog wel een mogelijkheid dat Perez in A'dam blijft zo niet moet er een vervanger komen.
Daarnaast duurt het transferseizoen nog maanden en op dit moment hoeft alleen Grygera nog maar vervangen te worden. En misschien een extra centrumspits. Voor de rest is er op dit moment nog reden voor paniek, aldus een ajacied. 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Grygera was niet te houden? Volgens mij las ik ergens dat er vele gesprekken waren maar dat Ajax geen salarisverhoging wou geven?
Lindenbergh snap ik dat je er niet wakker van ligt.
De kans dat Sneijder voor 31 Augustus nog vertrekt acht ik op 90 procent. Je ziet het zo vaak kijk alleen al naar Bouma of Mathijsen
De Mul is ook nog niet weg maar moeten ze gewoon proberen te houden. Ik kan me herinneren dat Ajax zich wou vestigen op Nederlandse spelers of in ieder geval spelers die de NL taal machtig zijn/waren
4 van de 5 die vertrekken zijn dat.
Perez is zo goed als rond dus reken er maar op dat die weg gaat.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
- Perez gaat niet naar PSV denk ik iig. Dan zou de pleuris wel is kunnen uitbreken volgend seizoen, als de publiekslieveling van Ajax de sterren van de hemel speelt in Eindhoven.
- Grygera was toch wel naar Juventus gegaan, hij zei al voordat hij bij Ajax kwam dat hij naar Italië wou aan het eind van zijn contract. Al vond ik wel dat Zdenek in zijn eerste 2 seizoen in Amsterdam zwaar onderschat werd (Ajax met Grygera haalde veel meer punten dan zonder).
- Sneijder gaat weg tegen heel veel geld als hij al gaat. Maar dan zal eerst een carousel van middenvelders in Europa moeten starten denk ik. Anders geloof ik niet dat er een club +15 miljoen voor Sneijder over heeft.
- De Mul wil zelf weg en dan wordt het een moeilijk verhaal voor Ajax. Daar tegen overstaat dat Ajax een behoorlijk prijs kan vragen voor De Mul en zoals ik al zei denk ik niet dat Bakircioglu voor hem onder doet.
Trouwns nog even over Feyenoord:
- Feyenoord is dichter bij een transfer met Makaay zovalt in vele media te lezen.
- Het middenveld gaat waarschijnlijk versterkt worden met Obodai, wat ik een briljante aankoop zou vinden (werd ernstig onderschat bij Ajax) en gaat het helemaal maken daar.
- En de eisen van Hofland zijn geen probleem voor Feyenoord, zo zeggen ze zelf. Nu alleen nog met de club eruit.
- De kans is echter klein maar Feyenoord heeft ook Van Bronckhorst nog niet uit het hoofd gezet.
Als ik dit zo lees is het bestuur op dit moment goed bezig in Rotterdam-zuid. Wanneer 3 van deze aankopen ook daadwerkelijk komen dan zie ik Feyenoord volgend seizoen weer meedoen om de eerst 5 plaatsen. Nu nog even wachten of Van Marwijk nog wil tekenen. En dan kan er begonnen worden met de bouw van een nieuw Feyenoord.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
- Perez gaat niet naar PSV denk ik iig. Dan zou de pleuris wel is kunnen uitbreken volgend seizoen, als de publiekslieveling van Ajax de sterren van de hemel speelt in Eindhoven.
Dit is al zo'n beetje rond...
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
- Grygera was toch wel naar Juventus gegaan, hij zei al voordat hij bij Ajax kwam dat hij naar Italië wou aan het eind van zijn contract. Al vond ik wel dat Zdenek in zijn eerste 2 seizoen in Amsterdam zwaar onderschat werd (Ajax met Grygera haalde veel meer punten dan zonder).
- Sneijder gaat weg tegen heel veel geld als hij al gaat. Maar dan zal eerst een carousel van middenvelders in Europa moeten starten denk ik. Anders geloof ik niet dat er een club +15 miljoen voor Sneijder over heeft.
- De Mul wil zelf weg en dan wordt het een moeilijk verhaal voor Ajax. Daar tegen overstaat dat Ajax een behoorlijk prijs kan vragen voor De Mul en zoals ik al zei denk ik niet dat Bakircioglu voor hem onder doet.
Trouwns nog even over Feyenoord:
- Feyenoord is dichter bij een transfer met Makaay zovalt in vele media te lezen.
- Het middenveld gaat waarschijnlijk versterkt worden met Obodai, wat ik een briljante aankoop zou vinden (werd ernstig onderschat bij Ajax) en gaat het helemaal maken daar.
- En de eisen van Hofland zijn geen probleem voor Feyenoord, zo zeggen ze zelf. Nu alleen nog met de club eruit.
- De kans is echter klein maar Feyenoord heeft ook Van Bronckhorst nog niet uit het hoofd gezet.
Als ik dit zo lees is het bestuur op dit moment goed bezig in Rotterdam-zuid. Wanneer 3 van deze aankopen ook daadwerkelijk komen dan zie ik Feyenoord volgend seizoen weer meedoen om de eerst 5 plaatsen. Nu nog even wachten of Van Marwijk nog wil tekenen. En dan kan er begonnen worden met de bouw van een nieuw Feyenoord.
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Ajax wou vorig jaar vooral Nederland sprekende spelers kopen. Dat heeft zo wat overal gestaan. 4 van de 5 die (mogelijk) vertrekken zijn Nederlands of spreken Nederlands
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Ajax wou vorig jaar vooral Nederland sprekende spelers kopen. Dat heeft zo wat overal gestaan. 4 van de 5 die (mogelijk) vertrekken zijn Nederlands of spreken Nederlands
Als ze dan Seedorf terughalen 
Maar nee, dat is niet reëel.
Feit is wel dat er inderdaad Nederlandse spelers vertrekken. Degene die ze nu al gekocht hebben spreken echter ook allemaal Nederlands, al zijn dit geen vervangers.
Maar aan de andere kant, de selectie van Ajax bestaat grotendeels uit Nederlandse spelers, dus dan is het ook minder gek dat er een Nederlander vertrekt 
Van Perez verwacht ik wel dat hij naar PSV vertrekt, jammer, maar niet meer te voorkomen dat hij weggaat, denk ik.
De Mul zou €4 miljoen moeten kosten. Geloof niet dat Sevilla dat er voor gaat betalen, maar goed. Bakircioglu lijkt me ook niet minder, dus dat is een goede vervanger.
En De Mul wil zelf zijn contract niet verlengen, dus nu verkopen lijkt me toch het beste.
Grygera behouden was ook niet mogelijk. Voor hij naar Ajax kon stond hij al in de belangstelling van Juventus en hij is er nu wel klaar voor die stap te maken.
En als Feyenoord inderdaad Makaay en Van Bronckhorst kan halen, dan zijn ze goed bezig.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dit is al zo'n beetje rond...
Nee hoor zie bijvoorbeeld vi.nl
En ik heb sterk het idee dat dat niet rond gaat komen, mits er enkele miljoenen tegenoverstaan.
En op de vraag van de Nederlands sprekende spelers. Bakircioglu kan misschien wel een beetje Nederlands. En met de terugkeer van Vertonghen en Schilder heb je nog 2 Nederlandse spelers erbij + Slijngard komt over (nog een Nederlandse speler). En ook Delorge spreekt de Nederlandse taal. Nou zijn dit waarschijnlijk niet meteen allemaal basisspelers. Maar als je nu de beste 11 pakt zijn er toch veel Nederlandstalige spelers bij (9):
Stekelenburg, Stam, Vermaelen, Emanuelson, Sneijder, Heitinga ,Davids, Huntelaar, Babel. Dus Ik zie het probleem niet zo met die paar buitenlandse spelers (die er nog niet zijn).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.