- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Net alsof hij hier nog wat kan leren... Of nog beter kan worden. Moet hij eerst ELKE wedstrijd man of the match worden en 3 goals maken?Relax man.
En ik heb het al gezegd, omdat hij gewoon nog net niet klaar is voor de echte top.
En omdat hij naar een topclub wil en niet naar een subtopper.
Maar gezien zijn reactie nu kan hij beter verkocht worden voor 20 miljoen ja.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Relax man.
En ik heb het al gezegd, omdat hij gewoon nog net niet klaar is voor de echte top.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het ging er mij vooral om dat hij zelf zegt klaar te zijn voor een topclub.
De keuze voor Tottenham zou dan niet al te geloofwaardig overkomen.
En om op zijn kwaliteiten verder te gaan, dit zou het eerste seizoen kunnen zijn voor hem waarin hij volledige vrijheid heeft, vanwege het feit dat Gabri en Davids achter hem controleren.
Maar goed, deze discussie over Sneijder komt waarschijnlijk toch nooit tot een einde.
Iets anders dan maar:
De Spaanse competitie. Wat een laatste weken zeg, ongelofelijk spannend.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Volgens Fontein blijft Sneijder gewoon volgend seizoen bij Ajax
Bron: www.vi.nl
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Volgens Jaakke en Van Geel ook, dat roepen ze om beurten om de paar dagen.
Maar iedereen weet natuurlijk dat ze dat sprookje nooit nog dik 2 maanden vol kunnen houden. leuke poging, maar ik denk niet dat ze er zelf in geloven.
Real is er trouwens bijna
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Waarom in godsnaam
Net alsof hij hier nog wat kan leren... Of nog beter kan worden. Moet hij eerst ELKE wedstrijd man of the match worden en 3 goals maken?
Het is beter voor Ajax als hij blijft.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Van Nistelrooy is wel echt sensationeel bezig dit seizoen. Nummer vier en vijf en twintig alweer.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Ajax blijft spelers bekijken volgens www.voetbalprimeur.nl
Ajax bekeek opnieuw Kroaat Modric
Ajax heeft volgens de Kroatische sportsite Jutarnji het oog laten vallen op Luka Modric. De international van Kroatië staat onder contract bij Dinamo Zagreb en moet tussen de tien en twaalf miljoen euro kosten.
Volgens de krant heeft Ajax voor de vierde keer in twee maanden een delegatie laten afreizen om Modric te bekijken. De Kroaat is meerdere malen bekeken om het mogelijke vertrek van Wesley Sneijder op te vangen. Mocht de Utrechter toch in Amsterdam blijven dan lijkt Modric onhaalbaar voor de ploeg van trainer Henk ten Cate.
Naast Ajax is ook Shakhtar Donetsk in de markt voor de middenvelder. De Oekraïnse club heeft voldoende financiële middelen om Modric over te nemen, maar de 21-jarige middenvelder weet niet of een vertrek naar de Oekraïne een goede stap voor hem zal zijn.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Volgens Fontein blijft Sneijder gewoon volgend seizoen bij Ajax
Bron: www.vi.nl
Ze zeggen vanalles, maar ik geloof het pas als het 1 september is.
De quote in het artikel zelf is al heel wat minder overtuigend: 'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder bij Ajax'
En Ajax, AZ, PSV, Heerenveen, Groningen, Anderlecht, Bayer Leverkusen, Hertha BSC en Stade Rennes zouden interesse hebben in de Zweedse aanvaller Johan Oremo van Gefle IF.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax heeft genoeg aanvallers vind ik.. Al zou er misschien hoogstens nog 1 centrumspits bij kunnen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Weergaloos.
Hopelijk laat hij straks ook een geweldige pot zien, zodat het toernooi een mooie finalewedstrijd krijgt.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Ajax heeft genoeg aanvallers vind ik.. Al zou er misschien hoogstens nog 1 centrumspits bij kunnen.
De prioriteit bij Ajax ligt denk ik bij een centrale verdediger. Een degelijke voetballer als Grygera moet wel gewoon goed vervangen worden
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Van Nistelrooy is wel echt sensationeel bezig dit seizoen. Nummer vier en vijf en twintig alweer.
Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen.
Geweldig wat Van Nistelrooij heeft laten zien.
De held van Madrid.
Wel jammer dat Sevilla gisteren punten verspeelde, anders was het net zo'n laatste speeldag geworden als in Nederland.
Maar alsnog is het volgende week enorm spannend.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik denk toch weer dat Nadal het gaat winnen, die lijkt meer in vorm dan Federer, en gravel is sowieso zijn favoriete ondergrond.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De prioriteit bij Ajax ligt denk ik bij een centrale verdediger. Een degelijke voetballer als Grygera moet wel gewoon goed vervangen worden
Mee eens.
Ik heb deze week alleen wel ergens gelezen dat er geen vervanger voor Grygera gehaald werd.
Ik kan alleen niet meer terugvinden waar ik dat las, dus ik weet ook niet of het betrouwbaar was of niet.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Mee eens.
Ik heb deze week alleen wel ergens gelezen dat er geen vervanger voor Grygera gehaald werd.
Ik kan alleen niet meer terugvinden waar ik dat las, dus ik weet ook niet of het betrouwbaar was of niet.
Ik las op een Belgische voetbalsite dat Olivier Deschacht van Anderlecht genoemd wordt als mogelijke opvolger
Ook de naam van de Roemeen Constantin wordt veelvuldig genoemd
Het zou wel raar zijn als ze geen vervanger oproepen. Met alleen jonkies als Vermaelen,Emanuelson en Heitinga red je het achterin niet
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik las op een Belgische voetbalsite dat Olivier Deschacht van Anderlecht genoemd wordt als mogelijke opvolger
Ook de naam van de Roemeen Constantin wordt veelvuldig genoemd
Het zou wel raar zijn als ze geen vervanger oproepen. Met alleen jonkies als Vermaelen,Emanuelson en Heitinga red je het achterin niet
Dat van Constantin heb ik ook gelezen ja.
En die vervanger zou ook gewoon logisch zijn inderdaad. Stam zal zijn blessures volgend jaar ook wel krijgen, dan nog een schorsing erbij bij een ander en je zit al veel te krap.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Een verdediger van 25/26 zou mooi zijn voor Ajax. Niet te oud niet te jong maar toch al enige ervaring op Europees niveau
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jammer dat Federer zo slordig was.
Zo veel breakkansen missen en later ook veel te veel onnodige fouten.
Terechte overwinning van Nadal.
En Jong Oranje heeft een goede start gemaakt op het EK-21.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Je bedoelt Jong Bijlmer heeft een goede start gemaakt op het EK-21 
Nee het was allesbehalve goed. Drenthe stak er als enige bovenuit. En dat van een Spartaan 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Zoals je wilt 
Drenthe was de beste man inderdaad, maar goed, Israël is ook niet de fijnste ploeg om aanvallend tegen te voetballen, dus de 3 punten zijn gewoon netjes.
België-Portugal is trouwens redelijk in evenwicht. Toch nog wat hoop voor de Belgen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2200 stemmen
Ja Jong Belgie is volgens mij favoriet bij dit toernooi
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
De Kroaat is meerdere malen bekeken om het mogelijke vertrek van Wesley Sneijder op te vangen.
Ajax heeft in Vertonghen echter al een prima linkshalf (een positie waar Sneijder ook redelijk vaak speelt) in huis. Mocht je met een echte aanvallende middenvelder spelen, dan kan Ajax Perez opstellen. Toch jammer dat Ten Cate het niet ziet zitten in Perez.
Btw. De Belgen doen het (ondanks het gemis van Dembele) best goed tegen de Portugezen. Met name de 'Ajacieden' en Van den Borre spelen erg goed.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ajax heeft in Vertonghen echter al een prima linkshalf (een positie waar Sneijder ook redelijk vaak speelt) in huis. Mocht je met een echte aanvallende middenvelder spelen, dan kan Ajax Perez opstellen. Toch jammer dat Ten Cate het niet ziet zitten in Perez.
Maar met Davids erbij speelde Sneijder niet meer linkshalf.
Dus voor volgend seizoen zullen ze ook een nummer 10 willen halen, want Davids en Gabri zijn vaste basisspelers.
Inderdaad erg jammer dat Perez gaat vertrekken. En dan ook nog naar de concurrent waarschijnlijk.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Moet hij eerst ELKE wedstrijd man of the match worden en 3 goals maken?
Nou ja als hij dat volgend seizoen doet. Vind ik dat alleen maar prima.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Ahh man...Phil Taylor verliest met 11-4 van Barney 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ah, wat jammer voor het Belgische team.
Ze speelden erg goed. En dat zelfs zonder Dembele, Defour en Kompany.
Helaas geen 3 punten, had het ze gegund.
Nu moet Nederland maar van die Portugezen winnen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wordt hier trouwens nog F1 gekeken?
Jezus Christus, de Pool Robert Kubica had een engeltje op z'n schouder vanmiddag. Ik kan nog geen beelden van de crash vinden maar dit was gewoon ziekelijk...
En dan te bedenken dat hij niet meer dan een gebroken been heeft !!! Hulde aan alle mensen binnen de Formule 1 dat het mogelijk is zo'n veilige auto te bouwen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De MovieMeter subleague op sportpools.net heeft voor het tweede jaar op rij overtuigend de subleague-pool voor Roland Garros gewonnen! 
Met vijf ploegen in de top 100 deden we het dan ook helemaal niet slecht
. Wil je ook tot dit top-team behoren? In de loop van de maand komt er zowel een Wimbledon-pool als een(en dat is natuurlijk het jaarlijks hoogtepunt) een Tour-pool, kansen genoeg dus! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.