- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
Tottenham een maatje te groot voor Ajax?
Absoluut.
Als je nog geen eens van Fc Kopenhagen kunt winnen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
EDIT: Hoe komt men er in godsnaam bij dat VD Vaart zijn carriere heeft vergooidt
Absolute held van Hamburg, een top vedette in Duitsland, Champions league gespeeld en aan het eind van zijn contract heeft hij de clubs voor het uitzoeken.
)sowieso al goed genoeg voor Barcelona zijn of zo.
maxcomthrilla
-
- 15587 berichten
- 2877 stemmen
Och dat hele Wielrenner is toch al verpest.
Inderdaad,
Vroeger keek ik uit naar de Tour de France en kende ik veel favorieten.
Tegenwoordig valt alles weg door doping en van hetgeen wat overblijft weet je ook geen 100% of ze niet gebruiken.
Laat ze in godsnaam eens gewoon op pasta gaan fietsen, lijkt mij allemaal veel mooier. Dopingzondaars gewoon voorgoed uitsluiten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Als je nog geen eens van Fc Kopenhagen kunt winnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
EDIT: Hoe komt men er in godsnaam bij dat VD Vaart zijn carriere heeft vergooidt
Absolute held van Hamburg, een top vedette in Duitsland, Champions league gespeeld en aan het eind van zijn contract heeft hij de clubs voor het uitzoeken.
Precies. Maar hier denken ze dat Ajax-spelers die alleen maar eredivisie-niveau ervaring hebben (
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Vroeger keek ik uit naar de Tour de France
Dat had ik vroeger ook veel meer. Waar ik vele jaren geleden 'helden' zag zwoegen en zweten, zie ik nu een wedstrijd met in mijn achterhoofd altijd hetzelfde: heeft die 'gepakt'? En die kan niet mee. Vergeten te 'pakken' zeker?
Stom, ik weet het, maar de media pompen het ons dagelijks in...
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
(de haat zit overigens wel diep he, kos ... vrij kinderachtige posts plaats je hier geregeld).
Ik vind dat ik gewoon doodnormale opmerkingen plaats hoor.Als iemand van PSV naar Tottenham kon zou ik hem dat ook ten zeerste aanraden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Wat is dit toch voor onzin
Ik vind dat ik gewoon doodnormale opmerkingen plaats hoor.
smiley) en dat je áltijd uithaalt als het Ajax betreft. Vreselijk als men meer negatieve 'interesse' uit voor een andere club heeft dan positieve voor de eigen club, NEC in jouw geval.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Hoezo 'negatieve interesse'?
(en ik kan hier best een boom over NEC opzetten hoor, maar dat is niet echt interessant voor de meesten denk ik
) .
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ja beetje wel
In het Nederlands elftal speelt ie de sterren van de hemel maar in Duitsland speelt ie ergens in de middenmoot met Hamburger SV
En dan te bedenken dat heel Nederland (wellicht ook Europa) zegt dat hij juist is opgeleefd bij HSV. Want zijn carriere was destijds bij ajax in een neerwaartse spiraal.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Precies, mee eens. Hij heeft zelf gezegd klaar te zijn voor een topclub, Tottenham Hotspur is géén topclub.
Wel een goede subtopper die het de laatste tijd goed doet, maar kom op, zo verliest hij wel zijn geloofwaardigheid.
Bij Ajax kan hij precies zijn spelletje spelen met Gabri en Davids erachter en zou hij nog meer kunnen leren komend seizoen, ook op Europees gebied.
En ja, hij speelt nu wel in een grotere competitie en verdient een hoger salaris. En hij speelt wel tégen clubs als Arsenal en Man. United, maar ik neem aan dat het zijn doel is om ooit bij een club áls Man. United te spelen. Of iets van dat kaliber in ieder geval.
Ik vind het ook wanhopig als hij dit doet.
Bij VDV lag het wel iets anders, maar om het voorbeeld van De Jong te nemen... Die kan daar nu geloof ik weer vertrekken.
De Jong had ook niet het talent van Van der Vaart of Sneijder. De Jong had het te hoog in bol. Heeft kan je ook zeggen trouwens.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Hoezo 'negatieve interesse'?
precies. Maar hier denken ze dat Ajax-spelers die alleen maar eredivisie-niveau ervaring hebben (
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Tottenham een maatje te groot voor Ajax?
Ik ben dan geen ajacied maar dat lijkt me toch een heel opmerlijk standpunt
Ik ben ajacied. Tottenham is geen heel maatje te groot dan Ajax, maar ajax verloor dit seizoen van Kopenhagen, Espanyol en Werder. Ik vind Tottenham niet minder dan deze ploegen en dus kan ajax er ook tegen tottenham vanaf gaan. Plaats Ajax eens in de premier league, dan zul je zien dat ze niet verder komen dan een plaats in de subtop. En ook daar moeten ze voor knokken.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1234 stemmen
Achja, Ajax en Tottenham, het zal om het even zijn wanneer ze tegen elkaar spelen. Maar denk dat Tottenham over een heel seizoen wat gelouterder is, door een sterkere competitie. In vergelijking met Villa is Tottenham een prima keuze (mocht er geen interesse bestaan vanuit het andere deel van London of Manchester), 5de van Engeland biedt perspectieven.
X. Hernandez
-
- 180 berichten
- 429 stemmen
Om maar wat punten te noemen waar ik het niet mee eens ben:
Bij punt 2: Tegen inderdaad, zoals ik al zei, hij zal juist vóór zo'n club willen spelen.
Punt 3: Een degelijk subtopper, hiervoor geldt hetzelfde, het is dus géén topclub.
Punt 4: Klasrijke spelers spelen er nog meer bij Man. United/Barcelona enz.
Punt 5: Wennen aan het hoogste niveau, als hij zegt klaar te zijn voor een topclub, klinkt dit wat ongeloofwaardig.
En dat de Spurs een maatje te groot zijn voor Ajax, dat lijkt me ook wel meevallen.
- punt 2 en 3 kan ik je kritiek begrijpen maar vergelijk de spelers eens met elkaar, kan je mss tot een ander inzicht komen: berbatov contra babel, de mul contra lennon, keane contra huntelaar: het lijkt me toch duidelijk waar de meerwaarde aan kwaliteit zit.
- punt 4: wie zijn plaats zou sneijder dan innemen bij topclubs? jij noemt FCB en ManU? het lijkt me toch beter dat sneijder zou rijpen.
- punt 5: hij zegt klaar te zijn, waarom zit hij dan nog niet bij topclub, hij is klaar voor andere competitie maar daarom niet direct bij DE topclub
ik vind dat spurs veel meer kwaliteit hebben dan ajax, maar dat is persoonlijk
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1234 stemmen
Vind het geen hele sterke vergelijking die je maakt hoor, het zijn maar drie spelers. Daarvan is Huntelaar wel de meerdere van Keane als je het mij vraagt en vergelijk je de slechtste speler van Ajax met een aardig talent. Om daar nou heel Tottenham voor op een hoger niveau te plaatsen. Bovendien heeft Tottenham cijfermatig (57-54) de verdediging van Feyenoord.
En vergeet niet: Ajax heeft iets wat Tottenham niet heeft, Davids 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Iets dat Tottenham niet nodig had 
Trouwens Davids doet het prima bij Ajax daar niet van...
En Robbie Keane doet (nog!) niet onder voor Huntelaar denk ik en Berbatov is op dit moment gewoon beter.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik denk dat Tottenham en Ajax ongeveer gelijkwaardig zijn. Nederlandse top vs. Engelse subtop. Als Sneijder daarvoor kiest kiest hij dus voor geld. De spurs spelen geen CL en ik zie ze het gat met de echte top (Man Un, Chelsea, Liverpool) ook niet zomaar dichten de komende jaren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Dat had ik vroeger ook veel meer. Waar ik vele jaren geleden 'helden' zag zwoegen en zweten, zie ik nu een wedstrijd met in mijn achterhoofd altijd hetzelfde: heeft die 'gepakt'? En die kan niet mee. Vergeten te 'pakken' zeker?
Stom, ik weet het, maar de media pompen het ons dagelijks in...
Ik heb anders al weer enorm veel zin in de tour. In misschien wel de vooraf meest open tour in 10 jaar. Zoveel kanshebbers waarvan er eigenlijk geen een echt bovenuit steekt.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
tottenham hotspur is een top club alleen niet wat prestaties betreft en wat de tour betreft is vinokourov de te kloppen man.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
moet het nog zien met vinokourov. Kloden, Sastre, Menchov, Leipheimer, Valverde en Contador zijn voor mij ook allen kanshebbers.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik hoor en lees trouwens regemaltig dat Tottenham één van de rijkste clubs is. Vraag me alleen nog steeds af waar de spelers blijven..
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
moet het nog zien met vinokourov. Kloden, Sastre, Menchov, Leipheimer, Valverde en Contador zijn voor mij ook allen kanshebbers.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Nogal suffe finale tussen Henin en Ivanovic. Het leek even spannend te gaan worden maar dat waren slechts wat beginzenuwen van Henin. Ik snap eigenlijk niet waarom ze in het vrouwentennis ook niet gewoon 3 sets moeten winnen. Die wedstrijden zijn meestal weer over voordat ze begonnen zijn.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
- punt 2 en 3 kan ik je kritiek begrijpen maar vergelijk de spelers eens met elkaar, kan je mss tot een ander inzicht komen: berbatov contra babel, de mul contra lennon, keane contra huntelaar: het lijkt me toch duidelijk waar de meerwaarde aan kwaliteit zit.
- punt 4: wie zijn plaats zou sneijder dan innemen bij topclubs? jij noemt FCB en ManU? het lijkt me toch beter dat sneijder zou rijpen.
- punt 5: hij zegt klaar te zijn, waarom zit hij dan nog niet bij topclub, hij is klaar voor andere competitie maar daarom niet direct bij DE topclub
ik vind dat spurs veel meer kwaliteit hebben dan ajax, maar dat is persoonlijk
De Mul, dan noem je ook iemand. Maar goed, Keane heeft natuurlijk wel aanzien daar. Maar ook Huntelaar is niet zomaar een spits.
En ik kan ook niet geloven dat het voor Sneijder een droom is om met Berbatov te spelen.
Welke plaats Sneijder in zou moeten nemen bij een topclub zou ik niet weten. Maar ik heb dan ook nooit gezegd dat Sneijder al klaar is voor een topclub als Barcelona.
Kom ik ook meteen bij het 5e punt. Het is gewoon beter als hij nog een jaar bij Ajax blijft. Hij wilde een kampioenschap halen met Ajax, zei hij vorig jaar, dat lijkt hij weer vergeten te zijn. En hij kan meer ervaring opdoen op Europees niveau.
Ook zijn rust bewaren, zoals dat bijvoorbeeld in de play-offs niet lukte bij hem, dat moet eruit.
Als hij komend seizoen een completere speler kan worden, dan weet ik zeker dat die echte topclub wél komt.
Ik blijf er dus ook bij dat als hij nu naar een club als Tottenham vertrekt, dat dat deels uit wanhoop is.
Kom op, hij is pas 22, hij kan nog 15 jaar voetballen op het hoogste niveau. Helaas zit de voetballerij tegenwoordig niet meer zo in elkaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Wat een waardeloos editie van Roland Garros dit jaar. Echt nauwelijks wedstrijden die je ook maar een beetje bijblijven. Sinds de kwartfinale volgens mij geen vijfsetter geweest. Echt dramatisch. Bij de vrouwen is het al net zo erg. Hoop dat het een uitzondering was en dat we volgend jaar weer een mooie editie krijgen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Sja, de slopende vijfsetters zijn leuk om naar te kijken maar ik kan ook wel genieten van een Federer die Robredo alle hoeken van de baan laat zien of een Nadal die vanuit waar dan ook nog een passing kan slaan.
gotti
-
- 14091 berichten
- 5946 stemmen
Inderdaad. Heb enorm genoten van Nadal, die gehakt maakte van o.a. Carlos Moya. Waarschijnlijk wordt het mooiste voor het laatst bewaard...
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Het is gewoon beter als hij nog een jaar bij Ajax blijft.
Net alsof hij hier nog wat kan leren... Of nog beter kan worden. Moet hij eerst ELKE wedstrijd man of the match worden en 3 goals maken?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax moet een miljoen of 17 pakken en dan Sneijder lekker verkopen, hij is toch niet gemotiveerd nu en dan zijn we dat karakter ook is kwijt daarbij komt nog dat ik denk dat het niet zo heel moeilijk is Sneijder te vervangen als je nog zoveel geld uit te geven hebt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.