• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.416 gebruikers
  • 9.463.365 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Een jaar , leuke speler voor NEC of Vitesse niet meer en niet minder.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Stinissen ik vroeg eigenlijk voor de grap of het in spoilers moest. Maar omdat je jazeker zei heb ik het maar even aangepast, nou moet jij eigenlijk ook even jou bericht aanpassen anders heeft het geen zin

ON: De Mul is te goed voor Vitesse of NEC maar bij Sevilla zal het bankzitten worden denk ik.

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Yep

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

The Hunter schreef:

Niet verkeerd

Tom de Mul trouwens naar Sevilla?

Tja, van mij mag hij vertrekken. Maar zoals ik al eens eerder zei, ik verwacht niet dat hij het daar gaat maken.

Bij Ajax komt hij ook vaak net te kort en speelt hij maar een par goede wedstrijden en dan zou hij nu in de Primera Division willen spelen.

Ach, hij moet het zelf weten, maar ik verwacht dat hij over 2 jaar weer terug is in België.

Is het al zeker dat hij weg gaat. Want dat zou een aderlating voor Ajax zijn. 1 van de weinige buitenspelers die een fatsoenlijke voorzet af kan leveren

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

Nog niet zeker , dat van die voorzet klopt wel

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Is het al zeker dat hij weg gaat. Want dat zou een aderlating voor Ajax zijn. 1 van de weinige buitenspelers die een fatsoenlijke voorzet af kan leveren

Nee, nog niet zeker.

VI.nl meldt dat Sevilla bij De Muls zaakwaarnemer heeft geïnformeerd.

Jammer zou het wel een beetje zijn, want de eerste helft van dit seizoen deed hij het goed, maar een aderlating vind ik het zeker niet, gezien zijn grote wisselvalligheid.

Maar nu verdient Ajax er nog wat aan, volgend jaar zou hij voor niks weglopen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

stinissen schreef:

Nog niet zeker , dat van die voorzet klopt wel

Kijk Babel en Mitea zijn veel sneller als buitenspelers maar dat zijn beide wel egotrippers. Ze missen veel kansen maar moeten meer op de centrumspits letten ipv altijd alleen te gaan

Bij de Mul heb ik altijd het idee dat hij meer in dienst van het elftal speelde en dat maakt hem een betere teamspeler. Hij heeft nog een contract van een jaar en het is voor Ajax te hopen dat hij dat contract nog uitdient. Geloof deze buitenstaander maar daar ga je spijt van krijgen als je hem laat gaan naar Sevilla.

• 23816 berichten
  • 77572 stemmen

De enige spelers die potentie hebben in de aanval van Ajax zijn in mijn ogen Leonardo, Huntelaar en Babel.

Leonardo wordt echt een topper.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Leonardo zal altijd een wisselvallig talent blijven

Babel zal altijd een eenbenige egotripper blijven

Mitea is te snel geblesseerd,heeft talent maar moet dat komend seizoen wel laten zien

De Mul is de enige functionele buitenspeler bij Ajax. Over het algemeen een goede voorzet,redelijke snelheid en scoort ook geregeld

Alleen de invalbeurt tegen AZ zegt al genoeg. Hoe een wedstrijd kan veranderen...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Klopt, die invalbeurt was enorm belangrijk.

Maar de weken daarvoor was het 10x niks.

En dat is zo jammer, dat hij te wisselvallig is. Maar het zou ook wel jammer zijn als hij vertrekt naar Sevilla, omdat het daar net zo hard of harder is en omdat daar met 2 spitsen gespeeld wordt.

Ik denk dus gewoon dat hij het niet gaat redden en dan speelt hij over een tijdje bij een of andere subtopper.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

10xniks ben ik het niet mee eens

Hoe vaak is bijvoorbeeld een speler als Maduro al wisselvallig geweest. Hoe vaak krijgt hij de kans om het te herstellen en weer te 'verneuken'. Neem alleen al die wedstrijd tegen Groningen uit waar Ajax volgens mij met Maduro bij de rust met 2-0 achter stond en het in de 2e helft zonder Maduro nog 2-3 werd. En Maduro speelt nog altijd bij Ajax.

Hoe vaak is Mitea al geblesseerd geweest? Hoe wisselvallig is Babel wel niet geweest?

Allemaal hebben ze grote minpunten en een aantal pluspunten. Maar de Mul komt er dan nog het best van af wat mij betreft

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Maduro en Mitea zijn zowat het hele seizoen geblesseerd geweest en hebben allebei zeer weinig gespeeld, dus die vlieger gaat al niet op. En of die wedstrijd bij Groningen stond en viel bij Maduro, betwijfel ik ...

Babel mag dan wel veel verprutsen, hij houdt wel altijd drie man bezig en kan zomaar uit het niets toch scoren/iets forceren. Grootste probleem met De Mul is dat ie vaak geen vechtersmentaliteit toont. Doet ie dat wel (wedstrijden tegen Feyenoord, invalbeurt tegen AZ) dan heb je veel aan hem, anders niet. Zag hem afgelopen zaterdag met België, daar vecht hij voor elke bal, heb ik hem de laatste maanden bij Ajax niet veel zien doen. Waar het aan ligt? Gebrek aan vertrouwen, angst? Ik zou het niet weten.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

De mentaliteit bij Ajax ligt hem niet. Dus angst kan er mee te maken hebben

Die wedstrijd bij Groningen stond en viel absoluut bij Maduro als je alleen al zag hoe dat middenveld soepel liep de 2e helft

En Babel komt dreigend over maar is dat zelden. Daarvoor mist hij de rust en de precisie.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Voor de Nederlandse competitie zijn dat allemaal prima spelers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Die wedstrijd bij Groningen stond en viel absoluut bij Maduro als je alleen al zag hoe dat middenveld soepel liep de 2e helft

Was de hele eerste helft een slap zooitje. Natuurlijk speelde Maduro toen slecht, maar als de rest er ook geen flinke schep bovenop had gedaan, was die wedstrijd nooit gekanteld.

En Babel komt dreigend over maar is dat zelden. Daarvoor mist hij de rust en de precisie.
Ook al is ie het niet, dan nog staan er altijd 2 à 3 man om hem heen. Rendement kan inderdaad nog een stuk omhoog, maar denk dat iedere ploeg in Nederland blij zou zijn met iemand als Babel.

De Mul mag van mij overigens ook blijven, niet dat ik erg gecharmeerd ben van hem, maar als back-up is ie goed bruikbaar. En als hij ook hier die vechtersmentaliteit elke week kan tonen, dán is ie ook voor de basis erg nuttig.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Was de hele eerste helft een slap zooitje. Natuurlijk speelde Maduro toen slecht, maar als de rest er ook geen flinke schep bovenop had gedaan, was die wedstrijd nooit gekanteld.

(quote)
Ook al is ie het niet, dan nog staan er altijd 2 à 3 man om hem heen. Rendement kan inderdaad nog een stuk omhoog, maar denk dat iedere ploeg in Nederland blij zou zijn met iemand als Babel.

De Mul mag van mij overigens ook blijven, niet dat ik erg gecharmeerd ben van hem, maar als back-up is ie goed bruikbaar. En als hij ook hier die vechtersmentaliteit elke week kan tonen, dán is ie ook voor de basis erg nuttig.

De eerste helft was inderdaad van iedereen toen slecht alleen Maduro was het allerbelabberdst. Het was gewoon pijnlijk om te zien

Babel kan inderdaad mensen naar hem toe lokken maar zijn rendement is gewoon te laag. Wat heb je nou aan een linksbuiten die eenbenig is, alleen maar voor zijn eigen succes gaat en dan nog niet eens veel scoort? Sorry dat ik het zeg maar ik vind hem echt overschat. Maar daar zullen de ajacieden het niet mee eens zijn

Ik hoop voor Ajax dat de Mul blijft wie weet wil ie na de zomer van 2008 alsnog bijtekenen. Het ligt er maar net aan hoe hij zich manifesteert. Maar zowiezo is het zonde om een speler na 1 seizoen alweer weg te doen. Hij kan nog genoeg betekenen voor Ajax. En als een club als Sevilla meer in hem ziet dan Ajax dan zien ze bij Ajax iets niet goed lijkt me. Van beide kanten wat aanpassen en het moet goed komen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Het is ook niet zo dat Ajax De Mul kwijt wil, maar andersom. En dat Sevilla wat in hem ziet, wil natuurlijk ook niet al te veel zeggen. Vd Meyde heeft in het buitenland ook niks klaargespeeld, en die was bij Ajax toch stukken beter dan De Mul. En nogmaals: Ajax ziet De Mul ook liever blijven. Maar als hij weg wil, kun je dat ook beter nu doen, dan krijg je tenminste nog geld.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

VD Meyde beter dan De Mul???

Absoluut niet mee eens, De Mul is echt beter vind ik en niet een beetje ook niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Denk dat de feiten voor zich spreken.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Babel kan inderdaad mensen naar hem toe lokken maar zijn rendement is gewoon te laag. Wat heb je nou aan een linksbuiten die eenbenig is, alleen maar voor zijn eigen succes gaat en dan nog niet eens veel scoort? Sorry dat ik het zeg maar ik vind hem echt overschat. Maar daar zullen de ajacieden het niet mee eens zijn

Ik hoop voor Ajax dat de Mul blijft wie weet wil ie na de zomer van 2008 alsnog bijtekenen. Het ligt er maar net aan hoe hij zich manifesteert. Maar zowiezo is het zonde om een speler na 1 seizoen alweer weg te doen. Hij kan nog genoeg betekenen voor Ajax. En als een club als Sevilla meer in hem ziet dan Ajax dan zien ze bij Ajax iets niet goed lijkt me. Van beide kanten wat aanpassen en het moet goed komen.

Gelukkig heeft de Mul wel de rendement???? 14 uit 74 voor Babel lijkt me toch iets beter als de schamele 6 doelpunten uit 63 voor Tommetje.

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

Niemand de wedstrijd België - Finland aan het kijken ? Best begrijpelijk... toch nog een lichtpunt : het is hilarisch dat een hulpeloze uil die van de ene deklat naar de andere vliegt, zoveel paniek en wanorde veroorzaakt.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Jammer dat Litmanen er niet bij is, anders had ik wel gekeken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

Denk dat de feiten voor zich spreken.

Leg is uit aub

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Lazovic zo goed als zeker naar PSV.

PSV en VItesse zijn eruit: ...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Leg is uit aub

De Mul heeft dit seizoen 4 goals gemaakt, Vd Meyde 11 op zijn hoogst bij Ajax.

Om maar een voorbeeld wat goals betreft te geven.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dan moet je eerlijk zijn

Zijn eerste volledige seizoen scoorde hij maar 2x.

Het seizoen daarop maar 5.

En als laatst had hij een uitschieter met 11. Maar dat zegt lang niet alles over een vleugelspeler, ik vind De Mul voetballend veel sterker dan VD Meyde.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben eerlijk

De Mul scoorde zijn eerste volledige seizoen (en dat was in de subtop bij Vitesse) net zo weinig.

Goed, misschien zou hij er volgend jaar ook meer dan 4 maken, maar ik vind hem in ieder geval nu nog niet beter dan Vd Meyde.

Als hij slim was, had hij zich komend seizoen gewoon bewezen door elke wedstrijd inzet te tonen, maar hij overschat zichzelf.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Iets waar VD Meyde koning in was;)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En de Belgen deden het weer. Nu 2-0 verloren tegen Finland. Ik ga verhuizen...

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Iets waar VD Meyde koning in was;)

Maar dat maakt De Mul m.i. nog niet beter.

België is trouwens echt drama zeg. Weer 2 jaar wachten op een volgende poging tot kwalificatie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.