• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.417 gebruikers
  • 9.463.445 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

Vraag me af waarom hij wel naar Feyenoord zou willen en niet naar PSV bijvoorbeeld.

En alleen al de vraag hoe Feyenoord dit financieel zou willen realiseren.

zie stam

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Naar het schijnt is PSV veel meer geïnteresseerd in Lazovic, dit creërt wat ruimte voor Feyenoord(blijft de financiële vraag natuurlijk nog wijd open). Neem aan dat Makaay ook niet zit te wachten op een reserverol achter Lazovic.

Voetbalzone meldt dat Olympique Lyon een serieuze optie is.

gideonvdb schreef:

(quote)
zie stam

Klopt, maar dit ligt anders.

De sportieve situaties van Ajax en PSV zien er iets rooskleuriger uit dan die van Feyenoord.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Ik voetbal nog eerder bij Ajax dan Henk Vos geloof mij maar

Dat zal wel een slechte grap geweest zijn.

Vennegoor kan ik me wel iets van voorstellen, al moet ik bekennen dat mijn ideale ajax de 4-4-2 met Huntelaar en Babel speelt ipv Vennegoor. Wel ideaal als breekijzer, maar ik weet niet of hij zich in die rol kan schikken.

Maar als Ten Cate inderdaad met een 4-4-2 systeem wil gaan werken, dan zie ik ook liever Babel en Huntelaar.

Vennegoor zou een redelijke pinchhitter kunnen zijn, maar daarvoor wil hij vast niet komen nee.

En ik heb eigenlijk ook niet echt behoefte aan hem. Dan zie ik veel liever Koller komen.

Of Koevermans.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

'Aston Villa gaat bod op Sneijder voorbereiden'

Teleurgestelde speler van Ajax Wesley Sneijder kan misschien volgend seizoen vertrekken naar Aston Villa. The Birmingham Mail weet te melden dat Villa aardig ver zal gaan om de Ajacied over te laten komen naar Villa Park. Eerder ketste voor de middenvelder een transfer naar het Spaanse Valencia CF af

Aston Villa-trainer Martin O'Neill heeft te horen gekregen dat hij aardig wat mag uitgeven om een zéér goede middenvelder binnen te halen en Sneijder lijkt daar de geschikte persoon voor te zijn. Deze grote financiële mogelijkheden worden bijgedragen door de steenrijke Randy Lerner.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Tja, ik ga er vanuit dat hij daar niet heen wil.

Geld hebben ze vast genoeg daar, maar het is geen topclub. Anders zou hij toch wel door de mand vallen met zijn uitspraken.

Ik snap trouwens best dat hij teleurgesteld is, maar ik ben ook teleurgesteld in zijn uitspraken, behoorlijk onvolwassen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Er komen echt nog wel clubs voor Sneijder en Ajax zal echt wel meewerken, maar Valencia bood gewoon veel te laag. Sneijder moet ook begrijpen dat Ajax er wel wat aan moet verdienen, anders kunnen ze ook geen opvolger halen.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Aston Villa alsjeblieft zeg

Dan moet je wel hopeloos zijn net als VdVaart en de Jong om daar heen te gaan. De competitie is ok maar die club is nog veel minder dan Ajax

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Alsof Aston Villa zoveel onder doet voor Ajax.. ik denk dat een degelijk team uit Engeland in Nederland vrij gemakkelijk aan de top meedraait. Ik geef Ajax wel het voordeel van de twijfel maar zo groot is het verschil niet.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1235 stemmen

Kai schreef:

Alsof Aston Villa zoveel onder doet voor Ajax.. ik denk dat een degelijk team uit Engeland in Nederland vrij gemakkelijk aan de top meedraait. Ik geef Ajax wel het voordeel van de twijfel maar zo groot is het verschil niet.

Aston Villa is echt een stap terug in vergelijking met Ajax. Villa haalt bijna nooit Europa, heeft een middelmatige selectie en ik neem aan dat een echte Engelse topclub ook wel een versterking ziet in Sneijder.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Kai schreef:

Het verschil is dat Ajax meer kans maakt om elk jaar de Champions League te spelen dan Aston Villa.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Tuurlijk is Ajax groter dan Villa! Mensen die dat niet zien kijken slechts naar begrotingen en zijn kennelijk blind voor 'onbeduidende zaken' als prijzenkasten enzo. Volgens mij is een speler als Sneijder ook niet gebaat bij een fysiek harde competitie. Is vaak geroemd om zijn tweebenigheid, maar als allebei je benen in de kreukels liggen...

Respekked

• 6287 berichten
  • 1235 stemmen

Mwoah, vind ik onzin. Van Persie gedijt ontzettend goed in Engeland en Robben heeft het tot vorig jaar ook heel behoorlijk gedaan. Twee spelers van hoog technisch kaliber. Denk dat Sneijder daar ook prima tussen past.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

PartyMarty schreef:

Tuurlijk is Ajax groter dan Villa! Mensen die dat niet zien kijken slechts naar begrotingen en zijn kennelijk blind voor 'onbeduidende zaken' als prijzenkasten enzo.

Wat win je bij Ajax dan voor prijzen De Nederlandse beker? .

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Leuk hoor die gaapsmilie, wat ik ermee wil zeggen dat Ajax wellicht een mooiere historie heeft?! En ik hoop dat je geheugen niet te zeer is aangetast om te weten wie kampioen werd in 2002, 2004 (totaal 29) of de CL van 1995 (totaal 4). En dan idd die bekers (16).

Amsteldam

• 57 berichten
  • 75 stemmen

kos schreef:

(quote)

Weten ze bij jou club nog wel wat een prijs is? Die kampioensschaal van jullie in '99 zal wel huilen dat hij daar zo alleen moet liggen. Al zijn vrienden liggen in Amsterdam.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik had het niet over de historie maar de club Aston Villa op dit moment (al heeft Villa een geweldige historie natuurlijk).

Maar op dit moment zwemt Aston Villa in het geld, heeft het een goede selectie maar wordt naar verwacht komende jaren nog flink verbeterd ivm de nieuwe eigenaar. Als ik Sneijder was zou ik Villa helemaal geen verkeerde optie vinden, team in opkomst, salaris vertweevoudigd, topcompetitie en je werkt onder Martin O'Neill een toptrainer.

Ik denk overigens niet dat Sneijder (op dit moment) geschikt is voor een basisplaats in een Europese topclub, al geef ik hem in München en Turijn een kans want daar wordt op dit moment gebouwd. Bij de andere clubs word het bank zitten voor Sneijder denk ik. Ik zou dan ook niet weten welke Engelse topclub een directe versterking in Sneijder ziet, Respekked?

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Denk ook niet dat Sneijder naar Engeland wil.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Kai schreef:

Maar op dit moment zwemt Aston Villa in het geld, heeft het een goede selectie maar wordt naar verwacht komende jaren nog flink verbeterd ivm de nieuwe eigenaar. Als ik Sneijder was zou ik Villa helemaal geen verkeerde optie vinden, team in opkomst, salaris vertweevoudigd, topcompetitie en je werkt onder Martin O'Neill een toptrainer.

Wat hij zegt dus.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Als Sneijder naar Engeland zou gaan zou het eerder naar Man Utd of Liverpool zijn denk ik.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1235 stemmen

Misschien formuleerde ik niet helemaal goed wat ik bedoelde.

Ik denk dat, mocht Villa serieuze interesse in Sneijder hebben, andere Engelse (sub)topclubs zich in de vingers laten snijden door daar niet op te reageren. Ik zou hem graag naar Arsenal zien gaan, denk dat hij daar ook best tussen past.

Want ook ploeg in opbouw, technisch en snel spel. Sneijder met zijn pass en inzicht een goede aanwinst.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Qua geld zou Villa het best kunnen, maar als Sneijder dit wil is hij gewoon wanhopig.

Hij is nog jong en kan nog best een jaar bij Ajax blijven.

Maar de transferperiode duurt nog 2 maanden, dus er komt heus nog wel een club voor hem.

Overigens uit de Telegraaf:

Perez overweeg Feyenoord serieus. Het is mede afhankelijk van de nieuwe trainer.

Dat had ik niet verwacht.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

The Hunter schreef:

Perez overweeg Feyenoord serieus. Dat had ik niet verwacht.

Waarom niet? Hij wil spelen (begrijpelijk) en wil het liefst in Nederland blijven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik had het ook niet verwacht maar zeker wel gehoopt. Maar als PSV opeens concreter wordt vrees ik het ergste.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Denk dat Ajax er minder problemen mee heeft om hem naar Feyenoord te laten gaan dan naar PSV. Denk zelfs dat ze niet mee zullen werken in dat laatste geval (want per sé weg hoeft hij ook niet).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens. Mijn ongeloof komt ook deels voort omdat ik Perez heel graag zou zien komen. Zal een zeer positieve kwaliteitsimpuls geven aan Feyenoord.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Wat wint Aston Villa?

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
en de johan cruyff schaal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

BTW Sneijder is zelf zijn prijs tegen Thailand aan het verhogen geloof ik als ik de assists zie bij Thailand - Nederland...
Of moet dit bericht gespoilerd worden tot vanavond?:P

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Was een vrij redelijke wedstrijd.Thailand heeft me af en toe aardig verrast met scherpe counters.Toch een regelmatige zege die 1-3

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Niet verkeerd

Tom de Mul trouwens naar Sevilla?

Tja, van mij mag hij vertrekken. Maar zoals ik al eens eerder zei, ik verwacht niet dat hij het daar gaat maken.

Bij Ajax komt hij ook vaak net te kort en speelt hij maar een par goede wedstrijden en dan zou hij nu in de Primera Division willen spelen.

Ach, hij moet het zelf weten, maar ik verwacht dat hij over 2 jaar weer terug is in België.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.