- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Van Marwijk is gewoon een wanhopige noodoplossing.
Co Adriaanse heeft 2x nee gezegd, de Noor Sollied hebben ze zelf aan de kant geschoven/heeft afgezegd en volgens Studio Voetbal heeft ook Huub Stevens bedankt voor de functie.
En Foeke Booy en Mario Been waren toch ook potentiële opvolgers? Ik weet niet wat daarvan terecht is gekomen, maar Van Marwijk lijkt mij tenminste gewoon een uiterste poging om op dit moment een trainer binnen te kunnen halen.
Kans dat het weer verkeerd uitpakt is met Booy en Been ook weer aanwezig. Van Marwijk heeft zijn sporen verdiend en bewezen een niet enorm getalenteerde groep veel beter te laten voetballen. Met als bewijs de uefa-cup.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ruilen voor Perez? 
Dat komt meer in de buurt. 
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Volgens ajaxfanz.nl (nog zo'n mooie geruchtensite) zou van Geel interesse hebben in Mustapha Riga en Kevin Kuranyi.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
En andere sites melden de interesse voor Sterchele en Biglia beide spelers die in Belgie voetballen
Zo blijft de transfercirkel rond gaan
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
En andere sites melden de interesse voor Sterchele en Biglia beide spelers die in Belgie voetballen
Zo blijft de transfercirkel rond gaan
En dat blijft nog 3 maanden zo. Tja, als er niet meer gevoetbald wordt moeten de pagina's toch vol, dus komen de geruchten, meestal uit "betrouwbare" maar vooral anonieme bronnen (eigen duim).
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
En uiteindelijk komt geen enkele van die spelers of hooguit 1
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Velen zullen weer denken dat ik dit verzin maar dat is dus niet zo
Ajax wil Vennegoor of Hesselink
Gepost door Alex L-X - Bron: Planet,Voetbalonline
Gepubliceerd: Maandag 4-6-2007 @ 14:13
Als het aan trainer Henk ten Cate ligt, versterkt Ajax zich voor komend seizoen met aanvaller Jan Vennegoor of Hesselink. De oefenmeester denkt de spits van Celtic nodig te hebben om samen in een 442 systeem met Huntelaar te kunnen spelen..
,,Hij voldoet aan alle eisen die we aan een spits van Ajax stellen, aldus Ten Cate. ,,Hij is sterk, kan goed combineren en scoort makkelijk. Daarnaast kan hij goed koppen, is hij Nederlander en nog international ook. Ik zou hem er heel graag bij willen hebben.
Ajax beschikt in Klaas-Jan Huntelaar al over een centrumspits. ,,Maar Jan is een heel ander type spits, meent Ten Cate. ,,Vennegoor of Hesselink kan een wedstrijd openbreken. Aan zon type voetballer hebben we behoefte. Zeker als we onze doelstellingen volgend jaar in stand willen houden.
Ajax heeft niet als enige interesse voor de 28-jarige spits. Zo bekeek een delegatie van het Engelse Tottenham Hotspur de aanvaller tijdens de laatste speelronde in de Schotse competitie.
Vennegoor of Hesselink toonde zich verrast over de belangstelling van Ten Cate. ,,Heel leuk om te horen, maar ik weet nog echt van niets, aldus de spits die tot de zomer van 2009 bij Celtic onder contract staat. ,,Maar ik sta voor alles open
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Mijn God, ik viel haast van mijn stoel af.
Jan moet maar lekker in Schotland blijven ballen.
Maar een nog lachwekkender gerucht:
Ajax heeft intresse in Henk Vos, aldus Ajaxshowtime.
Ik geloof er alleen 0,0 van, maar toch.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En hier een echt sportbericht.
Bron: VI.nl
4/6/2007 16:54
Claudio Ranieri is de nieuwe trainer van Juventus. De club uit Turijn heeft de komst bevestigd en zal de 55-jarige coach maandagavond presenteren.
'Hij is een man met internationale ervaring en visie', luidde een verklaring van Juventus. 'Met Ranieri is er een seizoen vol weelde en ambities geopend. Hij past perfect bij de plannen voor de middellange termijn die de club heeft.'
Ranieri keerde dit seizoen terug op het hoogste niveau in Italië. In de slotfase van de competitie slaagde hij erin Parma in de Serie A te houden. Na deze succesvolle klus kondigde hij zijn afscheid bij de Gialloblù aan.
Juventus was op zoek naar een nieuwe coach nadat het onlangs had besloten niet verder te gaan met Didier Deschamps. De Franse trainer loodste Juve afgelopen competitie naar de titel van de Serie B, maar kon niet door één deur met de clubleiding. Nadat droomkandidaat Marcello Lippi afhaakte, wendde de club zich tot Ranieri.
Dat Ranieri tekent bij Juventus is een verrassing. Vorige donderdag, nadat hij had gemeld te vertrekken bij Parma, verkondigde hij nog dat hij bij Manchester City aan de slag zou gaan. Hij werkte eerder onder meer voor Valencia, Chelsea, Atlético Madrid en Fiorentina.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Vennegoor zou wel een goede aankoop zijn. Inderdaad iemand die een wedstrijd kan openbreken en dat hebben ze niet echt. Probleem is dat Vennegoor waarschijnlijk geen zin heeft als pinchhitter gehaald te worden, die wil gewoon in de basis spelen.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Henk Vos zou inderdaad sneu wezen. Maar ja. Vind het meer iets voor Peter Bosz om hem terug te halen.
Van al die geruchten zie ik Kuranyi wel zitten trouwens. Een goede spits.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Melchiot, Heitinga, Mathijsen, De Cler
Middenveld: Landzaat, De Zeeuw, Sneijder
Aanval: Van der Vaart, Kuyt, Slory
Bouhlarouz voor Mathijsen. Melchiot speelde goed dus die krijgt nog een kans. Sar voor de Steek. Alhoewel Stekelenburg ook wel sterkt keept de laatste weken. van Persie voor Slory. Ruud voor Kuyt. Van Bronckhorst voor Landzaat en dan heb je volgens mij wel een vrij sterk elftal er staan.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
"Volgens de NOS is Feyenoord dichtbij een akkoord met Roy Makaay. De onderhandelingen tussen de Rotterdammers en de aanvaller van Bayern München zouden al in een vergevorderd stadium zijn, zo meldt het Sportjournaal. "
Is een gerucht dat rondcirculeert op het internet. Het lijkt me een beetje stug eerlijk gezegd. Maar als het waar is zou dat wel geweldig zijn voor Feyenoord.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Mij ook, heeft iemand het zelf gehoord? Ik lees het namelijk niet eens op http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/index.html
Maar Studio Sport is doorgaans erg goed ingevoerd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Mij ook, heeft iemand het zelf gehoord? Ik lees het namelijk niet eens op http://www.nos.nl/nosstudiosport/voetbal/index.html
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Het staat op meerdere Internet pagina's behalve op de NOS site zelf. Ik zou echt niet weten waarom Makaay naar Feyenoord zou willen.
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Ik wel, ik zou alleen niet weten hoe ze dat willen betalen.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Makaay zal toch vast wel naar grotere clubs kunnen? Of wil hij perse terug naar NL of zo?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Er zijn ook voetballers die niet persé voor het geld kiezen. Op zich kan het voor een dergelijk ervaren speler een mooie uitdaging zijn om daar iets nieuws op te bouwen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Vraag me af waarom hij wel naar Feyenoord zou willen en niet naar PSV bijvoorbeeld.
En alleen al de vraag hoe Feyenoord dit financieel zou willen realiseren.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2431 stemmen
Als hij het inderdaad als een uitdaging ziet dan zal hij ook wel bereid zijn om flink salaris in te leveren. Ik zie het nog steeds niet echt gebeuren, maar hoop het uiteraard wel. Hij kan toch makkelijk naar een club die CL of Eufa cup speelt en/of mee kan doen voor een landstitel. Dat lijkt me als voetballer toch interessanter naast het hogere salaris.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En ondertussen staat Tim Janssen volgens een Portugese krant en enkele Nederlandse (geruchten)sites wel in de belangstelling van Benfica.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik zie het nergens staan van Henk Vos
Heb je een link?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat het inmiddels al weer verwijderd is, kan hem zelf ook niet meer vinden, maar het stond er echt.
Helaas is die site de laatste tijd behoorlijk ongeloofwaardig en dat blijkt hier ook maar weer uit, want anders was het er niet afgehaald.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Boulahrouz gaat voor €5,2 miljoen naar Bayern München.
Jammer, had hem graag bij Ajax gezien.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik voetbal nog eerder bij Ajax dan Henk Vos geloof mij maar 
Dat zal wel een slechte grap geweest zijn.
Vennegoor kan ik me wel iets van voorstellen, al moet ik bekennen dat mijn ideale ajax de 4-4-2 met Huntelaar en Babel speelt ipv Vennegoor. Wel ideaal als breekijzer, maar ik weet niet of hij zich in die rol kan schikken.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik denk dat als Ajax Vennegoor idd haalt het niet voor de reservebank zou zijn.
Daar is ie dan weer net te duur voor
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Vraag me af waarom hij wel naar Feyenoord zou willen en niet naar PSV bijvoorbeeld.
En alleen al de vraag hoe Feyenoord dit financieel zou willen realiseren.
Naar het schijnt is PSV veel meer geïnteresseerd in Lazovic, dit creërt wat ruimte voor Feyenoord(blijft de financiële vraag natuurlijk nog wijd open). Neem aan dat Makaay ook niet zit te wachten op een reserverol achter Lazovic.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.