- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Check de bron maar
Ik verzin het niet
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat geloof ik wel, maar sorry ik kan dit bericht echt niet geloven. VD Gun als de nieuwe '10' van ajax. Ik kan wel 50 beter geschikte spelers bedenken 
Trouwens Sneijder definitief niet naar Valencia zegt de telegraaf.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
De Telegraaf meldde ook dat Mitea en Perez moesten vertrekken bij Ajax maar van Geel heeft dat ook ontkent.
Niet te serieus nemen die berichten van Telesport. AD Sportwereld vind ik wat betrouwbaarder
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Telegraaf is op sport gebied anders behoorlijk goed. Ze zijn vaak als eerst en vaak hebben ze het ook wel juist. Dat van Mitea en Perez kwam van Johan Derksen, later hebben dat veel kranten volgens mij klakkeloos overgenomen.
VD Gun dat kan ik trouwens echt niet geloven, VD Gun is 75% geblesseerd ongeveer en komt ook nog ontzettend veel kwaliteit te kort. Verder las ik pas dat ajax voor de komende jaren een ontzettend hoog budget (vergeleken AZ, Feyenoord en PSV) dus dan kunnen ze toch wel iets beters halen hoop ik.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Dat lijkt me ook maar na aankopen als Delorge en Bakircioglu kijk ik er ook niet zo van op als ze vd Gun zouden halen
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Delorge is voor de breedte en Bakircioglu is een nuttige aankoop aangezien Leonardo nog altijd geblesseerd is (ook erg blessure gevoelig) en De Mul zie ik nog wel vertrekken deze zomer. Dan heb je in Bakircioglu een nuttige speler (hoog rendement) en hij kan ook nog is op veel posities uit de voeten.
Delorge moet trouwens wel een kans krijgen vind ik, iedereen schrijft hem al af terwijl hij nog geen wedstrijd heeft gespeeld.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Delorge is voor de breedte en Bakircioglu is een nuttige aankoop aangezien Leonardo nog altijd geblesseerd is (ook erg blessure gevoelig) en De Mul zie ik nog wel vertrekken deze zomer. Dan heb je in Bakircioglu een nuttige speler (hoog rendement) en hij kan ook nog is op veel posities uit de voeten.
Delorge moet trouwens wel een kans krijgen vind ik, iedereen schrijft hem al af terwijl hij nog geen wedstrijd heeft gespeeld.
Ik denk dat beide het Ajax niveau niet aankunnen maar we zullen het wel zien
Overigens heb ik gister die Sterchele aan het werk gezien bij Belgie. Het is wel iemand die een bal goed kan vasthouden voorin en hij heeft ook wel snelheid. Lijkt me een goede aankoop voor Ajax mocht het binnenkort concreet worden
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik lag hier al krom van het lachen.
Mag hopen dat het inderdaad een grapje is.
De ideale opvolger van Sneijder, hahaha.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
'Ronaldinho kandidaat opvolger Sneijder'
Ajax heeft aangeklopt bij Barcelona voor sterspeler Dinho, die zelf heeft aangegeven ook wel toe te zijn aan een nieuw avontuur en open staat voor de legendarische Amsterdamse club. Een bedrag van ong. 15 miljoen euro schijnt voldoende te zijn om de Braziliaanse spelmaker los te weken, aldus Martin van Geel. Sneijder heeft inmiddels een akkoord bereikt met het gedegradeerde RKC Waalwijk, enkel de gelimiteerde transfersom staat nog in de weg voor een definitieve overeenkomst.
Check de bron, het is echt waar!
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Kijk, dat noem ik een betrouwbare bron. Kom maar op met die Ronaldinho!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mooie Giro trouwens, heb me uitstekend geamuseerd bij het kijken! En een leuke eindwinnaar ook, ik heb altijd al een boon gehad voor Di Luca
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
En om het bericht nog completer te maken:
Tim Janssen, de veelscorende aanvaller bij RKC, die niet kan leven met degradatie, vertrekt op zijn beurt naar FC Barcelona om het verlies van Ronaldinho op te vangen.

En nu iets serieus, wat een heerlijke wedstrijd gisteren tussen Denemarken en Zweden, maar ook wat een dramatisch einde.
3 goals binnen een half uur voor Zweden, Denemarken scoort er daarna net zoveel en komt op gelijke hoogte.
Poulsen deelt net voor tijd een knal uit aan Rosenberg, krijgt rood, Zweden een penalty, maar die wordt niet meer genomen, omdat een boze Deense fan de scheidsrechter wil belagen.
En de UEFA beslist de eindstand hoogstwaarschijnlijk met 3-0 in het voordeel van Zweden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik blijf het wel een raar verhaal vinden, waarom niet gewoon die laatste minuut afspelen nadat de man is ingerekend?
Al is dat overigens wel een nadeel voor de strafschopnemer van Zweden omdat hoe langer het duurt tot het nemen van de penalty hoe moeilijker het wordt natuurlijk.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
En een leuke eindwinnaar ook, ik heb altijd al een boon gehad voor Di Luca
.

Inderdaad een mooie winnaar, Di Luca is een prachtrenner die definitief bewijst meer te zijn dan een playboy die een klassieker wel aankan. Sterker nog, Di Luca is echt een karaktermens. Een playboy mét wilskracht zeg maar. 
Mooie winnaar, voor wie ik ook altijd een zwak heb gehad (of een zwakke boon?)!
Jammer dat ik te weinig van de Giro gezien heb trouwens, slechts een paar bergritten in de tweede week, de legendarische laatste bergrit naar die knoert van een berg waarvan ik de naam vergeten ben heb ik gemist verdommekes. Volgende keer minder studeren (of werken). 
En jammer dat de laatste grote rondes in de schaduw staan bij alle negatieve berichtgevingen en gebeurtenissen, want met Vinokoerov en Di Luca hebben we twee prachtrenners als winnaar gehad.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik blijf het wel een raar verhaal vinden, waarom niet gewoon die laatste minuut afspelen nadat de man is ingerekend?
Al is dat overigens wel een nadeel voor de strafschopnemer van Zweden omdat hoe langer het duurt tot het nemen van de penalty hoe moeilijker het wordt natuurlijk.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, waarom niet die penalty en dan affluiten zonder blessuretijd gespeeld te hebben.
Maar het werkt inderdaad in het nadeel van de penaltynemer. Stel dat hij hem mist, eindigt het in 3-3 en daarover zou ook veel commotie ontstaan dan, dus het lijkt me toch wel een goede beslissing.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
, ik heb altijd al een boon gehad voor Di Luca
.
Ik weet perfect wat je bedoeld, maar dit gezegde wordt dikwijls verkeerd gebruikt.
Een boontje voor iemand hebben = Verliefd zijn op iemand.
Di Luca nieuwe leider in ProTour.
De Italiaan Danilo Di Luca is na zijn zege in de Ronde van Italië de nieuwe leider in het klassement van de ProTour. De renner van Liquigas sprokkelde in de Giro 107 punten en springt in de stand over zijn landgenoot Davide Rebellin.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
[Een boontje voor iemand hebben = Verliefd zijn op iemand.
Mijn passie voor wielrennen gaat ver, maar ook weer niet zó ver
. Een boon voor iemand hebben is "een zwak, een voorliefde voor iemand hebben", staat in Van Daele, en zo bedoelde ik het ook. Als je 'boontje' gebruikt ipv boon dan gaat het wel richting verliefdheid denk ik.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik lees net dat Feyenoord Van Marwijk terug wil. Blijkbaar is het beleid daar niet veranderd en blijft men zwalken. Eerst werd er geroepen dat er een duidelijk profiel voor een nieuwe trainer was, dan proberen ze Adriaanse te halen, dat lukt niet en dan komen ze op de proppen met een totaal ander type trainer als tweede keus.
Of er hebben er ondertussen nog 10 nee gezegd of er is dus géén duidelijk profiel van een type trainer.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Speciaal voor de ajacieden de afscheidskolom van Grygera. Jammer dat ie weg gaat was 1 van de beste verdedigers in Nederland naar mijn mening
Grygera: Fantastische momenten bij Ajax
www.voetbalonline.nl, 3 juni 2007 22:06 - Komend seizoen is Zdenek Grygera niet meer in Nederland te bewonderen. Na de play-off-finale tegen AZ nam de Tsjech afscheid van Ajax. Op de site van de Amsterdamse club kijkt de 27-jarige verdediger, die naar Juventus vertrekt, nog eenmaal terug. Grygera zegt warme gevoelens te koesteren voor de club: ,,Ik heb bij Ajax fantastische momenten beleefd.’’
,,Het is altijd een droom van me geweest om ooit in Italië te spelen’’, vertelt hij. ,,Vroeger, toen ik met mijn ouders op vakantie ging naar Italië, was Juventus al mijn favoriete Italiaanse club. Ik kan me vooral de Champions Leaguefinale tegen Borussia Dortmund nog goed herinneren. Bij Juventus speelden toen onder meer Angelo di Livio en Alessandro del Piero. Moreno Torricelli was die tijd mijn favoriet. Niet alleen vanwege zijn uiterlijk, zijn lange haar, maar toch vooral vanwege zijn manier van voetballen.’’
Blessureleed overschaduwde zijn verblijf in Amsterdam. Zo vertoefde de Ajacied tijdens zijn afscheidstoernee, de laatste maanden, vooral op de Toekomst. Revalidatieoefeningen bepaalden de werkdagen van de Tsjech. Ook op het trainingsveld naast de ArenA werkte Grygera hard aan zijn herstel. In de beslissende fase van het seizoen kwam de revalidant niet meer in actie. Rond de herstelsessies voorzag selectiegenoot Edgar Davids hem tussen alle bedrijven door wel van bruikbare informatie over zijn toekomstige club. Grygera: ,,Ook met Pavel Nedved en Zlatan heb ik over Juventus gesproken. Ik heb, denk ik, genoeg informatie.’’
Met Ajax speelde de verdediger al eens een wedstrijd tegen Juventus. Het Champions Leagueoptreden op 23 november 2004 liet geen onuitwisbare indruk achter. Vooral niet omdat slechts 6.865 supporters een plekje hadden gevonden in het Stade Delle Alpi. De talloze lege tribuneplaatsen bepaalden het beeld en de armoedige voetbalsfeer.
,,De Amsterdam ArenA is vrijwel elke thuiswedstrijd van Ajax uitverkocht. De club heeft fantastische supporters dat is ook echt iets om trots op te zijn. Wat de belangstelling voor de Europese wedstrijden betreft, is het blijkbaar anders in Italië. Daar wachten de fans liever tot de kwartfinale of de halve finale, voordat ze een kaartje kopen.”
Terugkijkend op zijn Amsterdamse jaren tovert Grygera een lach op zijn gezicht. ,,Ik heb bij Ajax een goede tijd gehad. Zowel in fysiek als mentaal opzicht ben ik sterker geworden. Achteraf is het goed geweest om na Tsjechië naar Nederland te gaan. Ik was vier jaar terug nog niet klaar voor de stap die ik nu ga maken. Elk seizoen in Nederland kende zo zijn hoogte- en dieptepunten. Het kampioenschap uit 2004 is natuurlijk een absoluut hoogtepunt. Negatief zijn alle blessures die ik ooit heb gehad, waardoor ik telkens weer opnieuw moest beginnen. Alles overziend heb ik hier vooral fantastische momenten beleefd.’’
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wat een slijmbal wat betreft Juventus. 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Ik lees net dat Feyenoord Van Marwijk terug wil. Blijkbaar is het beleid daar niet veranderd en blijft men zwalken. Eerst werd er geroepen dat er een duidelijk profiel voor een nieuwe trainer was, dan proberen ze Adriaanse te halen, dat lukt niet en dan komen ze op de proppen met een totaal ander type trainer als tweede keus.
Of er hebben er ondertussen nog 10 nee gezegd of er is dus géén duidelijk profiel van een type trainer.
Nou denk dat het profiel iets in de richting is van een succescoach die sterk boven de groep staat. Denk dat van Marwijk de beste optie is na het afzeggen van Adriaanse.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nou denk dat het profiel iets in de richting is van een succescoach die sterk boven de groep staat. Denk dat van Marwijk de beste optie is na het afzeggen van Adriaanse.
De enige overeenkomst tussen Adriaanse en Van Marwijk is ervaring. En is Van Marwijk nu zo'n succescoach? 1x de uefa cup, maar verder? En met de jonge talenten had hij alleen maar ruzie (van Persie, Leonardo), hij lijkt me dus niet geschikt voor deze groep.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Van Marwijk is gewoon een wanhopige noodoplossing.
Co Adriaanse heeft 2x nee gezegd, de Noor Sollied hebben ze zelf aan de kant geschoven/heeft afgezegd en volgens Studio Voetbal heeft ook Huub Stevens bedankt voor de functie.
En Foeke Booy en Mario Been waren toch ook potentiële opvolgers? Ik weet niet wat daarvan terecht is gekomen, maar Van Marwijk lijkt mij tenminste gewoon een uiterste poging om op dit moment een trainer binnen te kunnen halen.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Wat een slijmbal wat betreft Juventus. 
Hoezo? Is toch niet zo raar dat een niet-Italiaan Juve als favoriete club in Italië heeft? Had ie dan moeten zeggen dat ie liever voor Empoli of Ascoli oid zou spelen 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Van Marwijk lijkt mij tenminste gewoon een uiterste poging om op dit moment een trainer binnen te kunnen halen.
Zou kunnen, maar ik zou dan nog eerder Ron Jans proberen binnen te halen, die heeft tenminste bewezen met jonge spelers iets op te kunnen bouwen. Of Foppe de Haan, maar die zal het niet willen waarschijnlijk.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
'Van der Gun mogelijk terug naar Ajax'.
'Ajax ziet Van de Gun als ideale opvolger Sneijder
Hoewel hij nog niet is vertrokken is ajax druk op zoek naar een goede vervanger voor Weley Sneijder.
Vele namen worden genoemt, maar een oude bekende voor de Amsterdammers, Cedric van der Gun, lijkt het toch te gaan worden.
Martin van Geel heeft volgens diverse media gisteren een goed gesprek gehad met de aanvallende middenvelder, over een terugkeer naar zijn oude liefde.
Van der Gun was zeer gecharmeert van de interesse.
Waarschijnlijk tekent van der Gun een 2-jarig contract met de optie voor nog 2 seizoenen.
In het contract zal een aparte clausule worden opgenomen ivm de vele blessures van de voetballer.
Bron: www.sport.be
Lijkt me niet waar. Net alsof ze wat aan van der Gun hebben. Zonde van het geld om die te halen.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Telegraaf is op sport gebied anders behoorlijk goed. Ze zijn vaak als eerst en vaak hebben ze het ook wel juist. Dat van Mitea en Perez kwam van Johan Derksen, later hebben dat veel kranten volgens mij klakkeloos overgenomen.
Dan hoop ik dat ze het over deze twee spelers ook goed hebben.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
'Ronaldinho kandidaat opvolger Sneijder'
Ajax heeft aangeklopt bij Barcelona voor sterspeler Dinho, die zelf heeft aangegeven ook wel toe te zijn aan een nieuw avontuur en open staat voor de legendarische Amsterdamse club. Een bedrag van ong. 15 miljoen euro schijnt voldoende te zijn om de Braziliaanse spelmaker los te weken, aldus Martin van Geel. Sneijder heeft inmiddels een akkoord bereikt met het gedegradeerde RKC Waalwijk, enkel de gelimiteerde transfersom staat nog in de weg voor een definitieve overeenkomst.
Check de bron, het is echt waar!
Voor 15miljoen zou je volgens mij nog niet eens zijn schoenveters kunnen kopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.