- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Hmm ben niet zo gecharmeerd van onze grote vrind Mitea. Ik ben zondag naar Ajax - Az geweest, daar was hij inderdaad niet best. Maar daar had ik wel begrip voor. Maar als ajax hem wil houden zullen ze daar wel een reden voor hebben.
Overigens ben ik positief over de invalbeurt van Maduro. Daarin speelde hij vrij sterk.
Ik vind Ten Cate een beetje partijdig met bepaalde dingen. De Mul en Babel hebben zo vaak slechte wedstrijden maar blijven toch bijna altijd staan en Mitea wordt na een half uur gewisseld terwijl hij naar mijn mening niet eens de slechtste was. Babel was ook niet vooruit te branden en zelfs Klaas Jan Huntelaar was niet in goede doen. Dat bedoel ik maar. Mitea is lang geblesseerd geweest, en dan is ie eindelijk fit en dan wordt ie na een half uur geslachtofferd voor het hele team.
Positief voor Ajax was wel de ijzersterke invalbeurt van de Mul. Als ik Ajax was zou ik er alles aan doen om dat talent te behouden.
Maduro ben ik als buitenstaander dan niet zo gecharmeerd van. Hij werd al door sommige als de nieuwe Rijkaard omschreven. Nou heb ik een tieveshekel aan RIjkaard omdat hij Sparta heeft laten degraderen maar als voetballer was hij toch al een stuk verder dan Maduro.
Maduro is zo sloom als een schildpad, heeft het inzicht van een slechtziende en de passing van een beginneling. Ik zie daar nou echt niks in. Het spijt me zeer
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat vond je dan van het eerste halfjaar van (het begin dus van zijn carriere) Spartaan? Toen was het misschien wel Ajax's beste.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Klaas Jan Huntelaar was niet in goede doen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Wat vond je dan van het eerste halfjaar van (het begin dus van zijn carriere) Spartaan? Toen was het misschien wel Ajax's beste.
Maar de laatste anderhalf jaar heeft hij toch niks gepresteerd?
Ik vind het best hoor als je je eigen kweek in bescherming wilt nemen maar deze jongen wordt niet beter
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Huntelaar had vaak balverlies en moest het hebben van het goede spel van De Mul
Ik snapte wel dat er gewisseld moest worden maar waarom Mitea?
Waarom die jongen nog onzekerder maken in zijn spel dan dat hij nu al is?
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ik heb zondag in de Arena gezeten en Huntelaar was juistem wel degelijk goed bezig. Waar ik verder vond dat Perez gigantisch door het ijs zakte en Mitea en Babel gewoon niet voldeden als buitenspelers. De Mul speelde een redelijke wedstrijd. De echte kracht van Ajax kwam bij alle spelers vandaan die achter Perez speelde. Die blinkte allemaal uit in goed spel.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
SEOUL - De kans lijkt groot dat Andwelé Slory zaterdagavond zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rechtsbuiten van Excelsior (volgend jaar Feyenoord) werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam. Als hij vanaf het beginsignaal speelt is dat waarschijnlijk als linksbuiten.
De zieke Kew Jaliens heeft vrijdag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen. Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen.
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg; Melchiot, Heitinga, Mathijsen en Bouma; Landzaat, Van Bronckhorst en Sneijder; Van der Vaart, Huntelaar en Slory.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik heb zondag in de Arena gezeten en Huntelaar was juistem wel degelijk goed bezig. Waar ik verder vond dat Perez gigantisch door het ijs zakte en Mitea en Babel gewoon niet voldeden als buitenspelers. De Mul speelde een redelijke wedstrijd. De echte kracht van Ajax kwam bij alle spelers vandaan die achter Perez speelde. Die blinkte allemaal uit in goed spel.
Ik vond De Mul wel MEER dan redelijk spelen
De verdedigers maakten idd een sterke indruk.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
SEOUL - De kans lijkt groot dat Andwelé Slory zaterdagavond zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rechtsbuiten van Excelsior (volgend jaar Feyenoord) werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam. Als hij vanaf het beginsignaal speelt is dat waarschijnlijk als linksbuiten.
De zieke Kew Jaliens heeft vrijdag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen. Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen.
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg; Melchiot, Heitinga, Mathijsen en Bouma; Landzaat, Van Bronckhorst en Sneijder; Van der Vaart, Huntelaar en Slory.
Schandalig weer
En hier verwacht Bassie ver mee te komen. Mathijsen,Bouma,Landzaat,Slory 
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Schandalig weer
En hier verwacht Bassie ver mee te komen. Mathijsen,Bouma,Landzaat,Slory 
Ben blij als Ruud weer terug komt en van Persie hersteld is. Is Bouhlarouz overigens niet mee?????
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ik vond De Mul wel MEER dan redelijk spelen
De verdedigers maakten idd een sterke indruk.
Ogararu deed zelfs een hakje en een pass achter het standbeen. Het was ongelofelijk.
"de trucjes van Ogararu"!!! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kunnen wel klagen over Mathijssen en Bouma maar ik weet zo ook niks beters...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik vind trouwens Ogararu wel een degelijke aanwinst voor Ajax, wat vinden jullie?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik ook. Goede aankoop.
Heitinga is toch te wisselvallig voor de rechtsback positie, die doet het 100x beter controlerend op het middenveld.
Wat Mitea betreft, ik ben er geen enorme fan van, maar van mij mag hij wel blijven.
Ten Cate moet hem gewoon een kans geven, want De Mul en Babel zijn soms ook dramatisch.
En Maduro inderdaad verhuren. Hij heeft het laatste jaar geen pepernoot geraakt, maar aan het begin was hij veelbelovend. En het mag toch niet gebeuren dat hij vertrekt naar een andere club en daar weer goed gaat spelen.
Gewoon een contractverlenging aanbieden en ervaring op laten doen in de Nederlandse subtop.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Idd, men moet hem nog niet afschrijven.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ajax kan Maduro het best verkopen nu levert ie nog wat op. Misschien is Hamburger SV iets voor hem.
Maar verhuren is ook geen slecht idee alleen betwijfel ik of hij het na die periode wel gaat redden bij Ajax. Maar we zullen het wel zien
Iets anders: Babel viel weer aardig door de mand als centrumspits vanavond bij Jong Oranje. Op links vind ik hem al niet geweldig maar als centrumspits is hij nog minder. Misschien is achter de spitsen iets voor hem?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Misschien was het hele team vandaag ruk en kreeg Babel ook geen fatsoenlijke ballen? Na 1 wedstrijd kun je er moeilijk eerlijk over oordelen.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Misschien was het hele team vandaag ruk en kreeg Babel ook geen fatsoenlijke ballen? Na 1 wedstrijd kun je er moeilijk eerlijk over oordelen.
Maar ik beoordeel het ook niet op 1 wedstrijd. De keren dat ie bij Ajax centraal mocht staan bakte hij er ook weinig van. Als linkerspits redelijk, als centrumspits matig.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Ik vind trouwens Ogararu wel een degelijke aanwinst voor Ajax, wat vinden jullie?
Mee eens. Ik ben de laatste maanden echt fan hem geworden. Hij is aanvallend beter geworden en verdedigend valt er ook niks op hem aan te merken. De roep om Trabelsi terug te halen is wat dat betreft verdwenen. Ondanks dat Hatem weg mag bij City.
happie
-
- 6263 berichten
- 426 stemmen
Iets anders: Babel viel weer aardig door de mand als centrumspits vanavond bij Jong Oranje. Op links vind ik hem al niet geweldig maar als centrumspits is hij nog minder. Misschien is achter de spitsen iets voor hem?
Ik denk dat we wat verwend zijn na vorig jaar met Jong Oranje. Het is wel een verschil natuurlijk Huntelaar of Babel in de spits. Maar vorig jaar stond er ook wel een beter team. Met Zomer, Affelay, Hofs, Urby en Castelen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ajax kan Maduro het best verkopen nu levert ie nog wat op. Misschien is Hamburger SV iets voor hem.
Maar verhuren is ook geen slecht idee alleen betwijfel ik of hij het na die periode wel gaat redden bij Ajax. Maar we zullen het wel zien
Die twijfel heb ik ook zeker, maar daarom lijkt het me juist het beste om hem te verhuren in plaats van te verkopen.
Dan zie je hem niet meer terug en na een jaartje verhuur kan hij zich bewijzen.
Zo niet, dan inderdaad verkopen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat we wat verwend zijn na vorig jaar met Jong Oranje. Het is wel een verschil natuurlijk Huntelaar of Babel in de spits. Maar vorig jaar stond er ook wel een beter team. Met Zomer, Affelay, Hofs, Urby en Castelen.
Mee eens ja.
Maar goed, vorig jaar draaide het (in de voorhoede) de eerste paar wedstrijden ook niet lekker.
En toch won Nederland.
Niet dat ik verwacht dat Nederland nu weer zo ver gaat komen, maar ze kunnen misschien nog wel in het toernooi groeien.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Nederland lijd vlak voor tijd met 0-2 tegen Zuid-Korea door 2 doelpunten van vd Vaart waarvan 1 penalty
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ook de einduitslag.
Heb de wedstrijd niet gezien, dus weet niet hoe er gespeeld is, maar misschien komt er vanavond nog een samenvatting.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Nee de wedstrijd wordt integraal uitgezonden om 17:30 op SBS 6 
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
'Van der Gun mogelijk terug naar Ajax'.
'Ajax ziet Van de Gun als ideale opvolger Sneijder
Hoewel hij nog niet is vertrokken is ajax druk op zoek naar een goede vervanger voor Weley Sneijder.
Vele namen worden genoemt, maar een oude bekende voor de Amsterdammers, Cedric van der Gun, lijkt het toch te gaan worden.
Martin van Geel heeft volgens diverse media gisteren een goed gesprek gehad met de aanvallende middenvelder, over een terugkeer naar zijn oude liefde.
Van der Gun was zeer gecharmeert van de interesse.
Waarschijnlijk tekent van der Gun een 2-jarig contract met de optie voor nog 2 seizoenen.
In het contract zal een aparte clausule worden opgenomen ivm de vele blessures van de voetballer.
Bron: www.sport.be
V
-
- 8369 berichten
- 3383 stemmen
Gezien de vele fouten lijkt me dat logisch ja. Gelukkig maar trouwens. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.