- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Verdachten mishandeling Jan Kromkamp aangehouden
EINDHOVEN - De politie heeft maandagavond op het politiebureau in Eindhoven twee 18-jarige Eindhovenaren aangehouden voor de mishandeling van PSV-voetballer Jan Kromkamp afgelopen zaterdag. De jongemannen meldden zich daar omdat zij aangifte wilden doen tegen Kromkamp omdat die hen ook mishandeld zou hebben. Een politiewoordvoerder heeft dat dinsdag gemeld.
Jan Kromkamp werd zaterdagavond na afloop van de vriendschappelijke wedstrijd tussen VV Acht en PSV op het parkeerterrein van de amateurclub uit zijn auto getrokken en in elkaar geslagen. De verdediger liep een gebroken neus, een gebroken jukbeen, gebroken oogkas en een lichte hersenschudding op.
Hij heeft de nacht van zaterdag op zondag ter observatie doorgebracht in het ziekenhuis. Kromkamp is inmiddels weer thuis en heeft maandag aangifte gedaan.
Vastgezet
De aangehouden Eindhovenaren zijn officieel aangemerkt als verdachte en ze zijn vastgezet. Ze worden dinsdag verhoord. Hun aangifte is nog niet opgenomen. Nader onderzoek moet uitwijzen of het nodig is dat Kromkamp eventueel ook verhoord moet worden.
Volgens eerdere berichten van de politie was sprake van twee of drie daders. De politie sluit andere aanhoudingen dinsdag nog niet uit.
Een geschrokken Kromkamp meldde dinsdag op de internetpagina van PSV dat het inmiddels beter gaat. De wonden in zijn gezicht genezen voorspoedig en het oog in de gebroken oogkas kan hij alweer opendoen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ik zie Boulahrouz en Motta graag arriveren bij Ajax. Beide spelers komen (vooralsnog) net tekort voor de top, maar zijn prima spelers voor Ajax.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat linkerbeen wordt niet beter want dat zit in hem. Verder is hij erg egoistisch als er een doelrijpe kans is.
Een jaar trainen op je linkerbeen elke dag ruim een uurtje en je bent bijna 2-benig. Verder is egoisme iets waar wel veel spitsen last van hebben en dat moet er ook wel uit te krijgen zijn.
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Een jaar trainen op je linkerbeen elke dag ruim een uurtje en je bent bijna 2-benig. Verder is egoisme iets waar wel veel spitsen last van hebben en dat moet er ook wel uit te krijgen zijn.
Dus er zitten 2 grote makken aan Ryan Babel. Hij kan idd nog leren hij is nog jong maar is hij dan al toe aan een basisplaats. Een speler bij zo''n grote club als Ajax moet toch nagenoeg compleet zijn om het te redden
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
[quote]Spartaan1986 schreef:
Hij scoort er in de vi competitie manager al 2 jaar lustig op los voor me dus ik ben t niet met je eens! Prima vervanger van Sneijder, zag in de play-offs dat ie ook een mooie vrije trap heeft en 15 assists getuigen duidelijk van een goeie voorzet, waar het nog wel eens aan ontbreekt in Ajax. Denk dat KJ hem graag ziet komen iig. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dus er zitten 2 grote makken aan Ryan Babel. Hij kan idd nog leren hij is nog jong maar is hij dan al toe aan een basisplaats. Een speler bij zo''n grote club als Ajax moet toch nagenoeg compleet zijn om het te redden
Misschien heb je daar wel een beetje gelijk. Maar Babel zal (terecht) niet genoegen nemen met een plaats op de bank. Het is een beetje te vergelijken met Stekelenburg misschien, Maarten is geen topkeeper maar heeft wel de potentie. Voor de technische staf van Ajax dan het dillemma verkopen met de kans een topkeeper te verliezen. Of houden en op dit moment een goede keeper hebben waarvan je hoopt dat het een topkeeper wordt. Van de bank worden ze immers ook niet beter. Voor mij hebben ze allebei nog het voordeel van de twijfel.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tot nu toe is Di Luca de beste in de Giro, maar kan hij dit ook aan? Dit is één van de zwaarste beklimmingen die er is.
In het verleden had Di Luca altijd moeite met echte bergen, ben benieuwd of hij het vandaag wel kan. Stiekem hoop ik dat hij eraf gereden wordt. Helaas kan ik de etappe vandaag niet zien.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Prachtige klim idd. Di luca wordt er wel afgereden, denk ik.
Ik voorspel Piepoli als winnaar.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4563 stemmen
Oproepje aan de Belgen hebben jullie wat informatie over Sterchele en Boussoufa (al kennen we die wel een beetje in Nederland)?
Boussoufa was in Gent echt de top, maar daar kreeg hij de volledige vrijheid. Bij Anderlecht heeft hij een meer vaste rol in het systeem en komt zo minder tot zijn recht. Al laat hij af en toe nog leuke dingen zien. Beschikt over een goede techniek.
Sterchele werd topschutter in de voorbije competitie en heeft meerdere keren bewezen dat hij een uitstekende spits is, die zeker meer kan dan enkel goaltjes maken. Het enige vraagteken bij hem is of hij het ook op een niveau hoger kan. Speelde tot nu toe enkel voor Charleroi en Germinal Beerschot in de hoogste klasse en nog maar éénmaal voor de nationale ploeg. Er zou een prijskaartje van 4.5 miljoen euro rond zijn nek hangen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ik heb de hele tijd voorspeld dat Di Luca het niet zou redden maar ik geloof er niks van dat hij het vandaag nog gaat verspelen. Heb er in ieder geval al zin in en heb natuurlijk geregeld dat ik het wel kan zien 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Let wel op vandaag: de reportage op één begint met de Ronde van België om 14 uur, waarna er later overgeschakeld wordt naar de Giro.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Niet weer.
Was vorig jaar ook al. Wat een ramp dat die ronde van Belgie net vandaag moet beginnen.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik zie Boulahrouz en Motta graag arriveren bij Ajax. Beide spelers komen (vooralsnog) net tekort voor de top, maar zijn prima spelers voor Ajax.
Mee eens, zou ze beide graag zien komen.
Heb alleen al gelezen dat Van Geel in Barcelona is geweest en dat Motta (en Saviola) niet haalbaar zijn.
Wat Perez betreft, ik hoop ook dat hij blijft. Technische speler en bij invalbeurten vaak beslissend geweest.
Hij zal alleen komend jaar niet weer genoegen nemen met invalbeurten, dus de kans dat hij gaat vertrekken lijkt me best groot.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En Roland Garros dan?
Zit overdag altijd op Canvas.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Luca Toni van Fiorentina naar Bayern München trouwens.
Ik keek er wel van op eigenlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Bedoelde of Roland Garros dan niet op Eurosport kwam.
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
Ja, klopt. Tot 4 uur.
Eurosport2 zendt wel vanaf half 3 uit, maar ik besef me dat lang niet iedereen dat kan ontvangen.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Wotte legt taken bij RKC neer
Al na een half seizoen gaan RKC Waalwijk en Mark Wotte uit elkaar. De oefenmeester legde vandaag met onmiddellijke ingang zijn taken neer. RKC is op zoek naar een vervanger.
Wotte werd in december 2006 gehaald als opvolger van de ontslagen Adrie Koster. Op dat moment stonden de Waalwijkers al in de degradatiezone. Het lukte Wotte niet om de Brabantse club, ondanks enkele spraakmakende tussentijdse transfers, uit die zone te krijgen. In de finale van de promotie/degratie-play-offs werd RKC verslagen door VVV, waardoor de ploeg volgend jaar in de Jupiler League speelt.
Voor Wotte reden genoeg om zijn koffers te pakken. De trainer vindt dat hij zijn doelstellingen en die van de club niet heeft waargemaakt. RKC zegt zijn beslissing te waarderen en te respecteren.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Zat er trouwens wel aan te komen. Wotte heeft gewoon geen zin in een jaar Jupiler League.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Heb alleen al gelezen dat Van Geel in Barcelona is geweest en dat Motta (en Saviola) niet haalbaar zijn.
Volgens mij was Motta wel haalbaar hoor, hij stond er iig wel voor open. En ik meende dat Motta sowieso overbodig was geworden bij Barcelona en uit kon kijken naar een nieuwe club.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ja, klopt. Tot 4 uur.
Eurosport2 zendt wel vanaf half 3 uit, maar ik besef me dat lang niet iedereen dat kan ontvangen.
Wij hier al jaren niet meer. Heeft iets met rechten te maken. Als men digitaal gaat krijgt men het wel te zien.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Zijn er nog mensen die het tennis volgen?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zat er trouwens wel aan te komen. Wotte heeft gewoon geen zin in een jaar Jupiler League.
Wat vooral aan hem ligt...
Vraag me niet precies waarom maar ik heb echt een hekel aan die man. Wotte heeft de laatste jaren weinig gepresteerd, is niet loyaal aan zijn clubs en heeft zelden kritiek op zijn eigen functioneren.
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Wat vooral aan hem ligt...
Vraag me niet precies waarom maar ik heb echt een hekel aan die man. Wotte heeft de laatste jaren weinig gepresteerd, is niet loyaal aan zijn clubs en heeft zelden kritiek op zijn eigen functioneren.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Safin ligt eruit 
Verkerk ook 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
En Olympique Lyon heeft ene Alain Perrin gestrikt als de nieuwe trainer. Ik dacht dat ze bezig waren Deschamps te contracteren, die gelijktijdig opstapte bij Juventus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.