• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.561 series
  • 34.740 seizoenen
  • 655.967 acteurs
  • 200.416 gebruikers
  • 9.463.365 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Mag ik dan ook nog lachen in de richting van Tony Eccles. Vandaag geslacht door James Wade .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Phil Taylor Toch weer even laten zien nog steeds verreweg de beste te zijn, inclusief even een negendartertje.

Tony Eccles, wat een schlemiel

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Phil = god

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

overdrijven is ook een kunst

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zelfs God kan niet zo goed darten als Phil Taylor

P8rb

• 10773 berichten
  • 1833 stemmen

9-Darter

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Laurent Delorge komt volgens de Telegraaf transfervrij over naar Ajax.

Lijkt me helemaal geen versterking, maar misschien valt het mee en is hij een goed invaller.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voegt kwalitatief niks toe aan de selectie van Ajax. Ik snap deze zet niet zo.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ivan Basso heeft voor een ommezwaai in 'Operacion Puerto' gezorgd. De 29-jarige Italiaan, die vorige week zijn ontslag indiende bij Discovery Channel, bekende betrokkenheid in het dopingschandaal.

"De antidopingprocureur heeft maandag Ivan Basso opnieuw gehoord. De renner heeft in niet mis te verstane bewoordingen toegegeven dat hij betrokken is bij de zaak-Fuentes", deelde het CONI mee. Overigens zou de Varenees zich vervolgens op geheel vrijwillige basis aangeboden hebben. Basso is hiermee de eerste renner die toegeeft betrokken te zijn in de 'Operacion Puerto'.

De winnaar van de laatste Giro d'Italia heeft ook zijn medewerking in het onderzoek naar de praktijken van dopingarts Eufemiano Fuentes bevestigd. Basso zal daarin het Italiaans Olympisch Comité bijstaan, en kan in ruil een mogelijke strafvermindering krijgen.

Renato Di Rocco, voorzitter van de Italiaanse wielerbond, had op zijn beurt een speciale mededeling. "Ivan heeft gedaan wat iedereen aan Pantani ook had gevraagd, maar wat die niet wou doen. Ik vraag u vandaag dan ook, in naam van het wielrennen, laat Basso niet alleen."

Slechts één dag nadat Ivan Basso toegaf betrokken te zijn in de affaire-Fuentes heeft nu ook Michele Scarponi schuld bekend. Dat maakte het CONI zojuist bekend. De renner van Acqua & Sapone heeft ook beloofd zijn medewerking te verlenen met hoop op een mogelijke strafvermindering.

Bron: Wieleruitslagen.be

Nu gaan er egt koppen rollen vrees ik, als er 1 schaap over de dam is... Ullrich heeft trouwens laten weten dat hij nog steeds niks te bekennen heeft. En ook Valverde's naam wordt steeds vaker genoemd, en het AD noemde vandaag...Frank Schleck. Hoewel ik die laatste betwijfel, denk bij Amigo de Birillo eerder aan Sastre of Lombardi... Ook Paolini (Clasicómano Luigi) wordt genoemd even als.....Paolo Bettini (Clasicómano).

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

‘Delorge voor twee jaar naar Ajax’

Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 9 mei om 08:18

Een opmerkelijke transfer enkele uren voordat de play-offwedstrijd tussen SC Heerenveen en Ajax van start gaat. Volgens De Telegraaf heeft Laurent Delorge namelijk een tweejarige verbintenis bij de Amsterdammers getekend.

De middenvelder van ADO Den Haag, die door de degradatie transfervrij mag vertrekken, werd door de Friezen begeerd en niks leek een driejarige verbintenis in de weg te staan. Nu zou de 27-jarige Belg gisteren in het grootste geheim een medische keuring in het VU-ziekenhuis doorstaan hebben.

Delorge, die ook als rechtsbuiten opgesteld kan worden, speelde het voorbije seizoen 28 competitieduels voor de Hofstedelingen. Daarvoor stond hij op de loonlijst bij Coventry City, Lierse SK en Anderlecht.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Delorge

Weer een Belg .

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Niks mis met Belgen, snap alleen de keus voor deze Belg niet. Vorig seizoen onopvallend bij ADO, waarom zou hij bij Ajax dan wel opbloeien?

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Inderdaad niets mis met Belgen (Simons bij PSV) maar Ajax haalt gewoon altijd de verkeerde Belgen. Martens ok maar Delorge ... Ach ja misschien hebben we geluk en gaat De Mul nu naar ADO.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

De Mul,Vertonghen en Vermaelen zijn alledrie tot nu toe redelijk geslaagd bij Ajax.

Ik denk dat Martin van Geel wel weet wat hij in huis haalt. Misschien is Delorge gehaald als invaller voor Sneijder en Perez.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk niet, De Mul gaat naar Sevilla

Dat kan hij makkelijk aan met zijn geweldige techniek en passeeracties...

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Vermaelen is zeker geslaagd bij Ajax. Vertonghen moet nog slagen, maar heeft zeker het talent. Ben bang dat Delorge een tweede de Mul word. Oftewel een gigantische flop.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Beetje overdreven om te stellen dat de Mul is geflopt.

happie

• 6263 berichten
  • 426 stemmen

Nee hoor.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2200 stemmen

Vind ik ook.

Hij heeft goed gespeeld en het is niet eens zeker dat hij deze zomer vertrekt. Misschien dient ie zijn contract wel uit

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Mijn reactie was er ook een op die dat De Mul naar ADO gaat

Maar geflopt is hij niet, hij heeft zich goed ontwikkeld, zeker aan het begin van dit seizoen.

Laatste weken gaat het echter een stuk minder. En waarom hij dan niet wil bijtekenen vraag ik me af.

Dan zit het waarschijnlijk toch niet lekker tussen hem en de groep of hij denkt zelf inderdaad dat hij naar een grotere club kan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Hij wil graag naar Spanje, en ik geef hem groot gelijk. Maar bij Ajax zou hij voor volgend seizoen niet mistaan.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Tja, ik wil ook best naar Spanje. Lekker weer, lekker eten.

Maar De Mul komt echt tekort voor de Spaanse top.

Dan wordt het met hem ook zo'n Daniel de Ridder verhaal, terwijl hij bij Ajax gewoon de kans heeft gekregen en volgend seizoen ook gewoon krijgt waarschijnlijk.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Taylor verliest met 7-6 van Fitton .

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Fitton heeft de goeie instelling. Sprak gister al vol vuur en speelde erg goed. Mooie poule is dat.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

De meeste usual suspects hebben zich al vanzelf ingeschreven, maar misschien is er nieuw bloed gearriveerd, dus toch nog maar eens:

Wielerliefhebbers der lage landen, verenigt u, en doe mee aan de GIRO MOVIEMETER-subleague op www.sportpools.net!!! U bent al ingeschreven, dan weet u wat u te doen staat, u bent nog niet ingeschreven, doe dat dan zo snel mogelijk en vergeet niet aan te melden voor de moviemeter subleague, met paswoord 'velo'. Meer wordt er van u niet verwacht.

Doen dus, hoe meer deelnemers, hoe meer kans dat we goed scoren!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Hunter schreef:

Maar De Mul komt echt tekort voor de Spaanse top.

Wie zegt dat hij naar de Spaanse top wil en een speler als De Mul kan prima meekomen met de top van Spanje.

Dan wordt het met hem ook zo'n Daniel de Ridder verhaal, terwijl hij bij Ajax gewoon de kans heeft gekregen en volgend seizoen ook gewoon krijgt waarschijnlijk.

Daniel de Ridder flopte bij Celta de Vigo, dat is geen Spaanse top, dat is degradatievoetbal.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Weet niet of het al op tv is geweest, dus om commentaar te voorkomen spoilertags.
Play-offs:
Heerenveen-Ajax 1-0
Twente-AZ 1-1

Ik verwacht toch wel dat Ajax en AZ het zondag allebei in hun voordeel opknappen. Ook al was bij Ajax vooral de eerste helft erg slecht.
Snap niet dat Perez er niet eerder werd ingezet of in de basis mocht starten
.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wie zegt dat hij naar de Spaanse top wil en een speler als De Mul kan prima meekomen met de top van Spanje.

(quote)

Daniel de Ridder flopte bij Celta de Vigo, dat is geen Spaanse top, dat is degradatievoetbal.

Dat was als reactie op de geruchten en Sevilla is momenteel Spaanse top. Ik denk dat hij daarin niet meekan.

Celta de Vigo is, ondanks die degradatie, gewoon Spaanse subtop en dat kan hij niet aan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De tijd dat Celta subtop was, is voorbij. Als ze weer degraderen, dan zijn ze twee keer gedegradeerd in 3 jaar, dat is geen subtop. Bij Sevilla kan hij ook makkelijk meedraaien, het Spaanse voetbal is perfect voor een speler als hem. In de Primerá división krijg je altijd de ruimte om te voetballen, daar kan De Mul wel mee omgaan.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Ajax kwam wel erg goed weg zeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.