• 17.243 nieuwsartikelen
  • 182.279 films
  • 12.562 series
  • 34.741 seizoenen
  • 655.969 acteurs
  • 200.418 gebruikers
  • 9.463.628 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Wederom een 9-dart, ditmaal is Tony O'Shea de gelukkige en dat nog wel op zijn verjaardag

Mijn twee favorieten blijven het maar goed doen. Simon Whitlock heeft al twee gewonnen wedstrijden, net als Daryl Fitton maar die wint dan van Michael van Gerwen én Phil Taylor. Mijn droomfinale is nog altijd mogelijk .

En wederom een vieze lach in de richting van Tony Eccles die vandaag maar weer eens verloor en uitgeschakeld is.

En oh ja, wat leuk dat SBS6 Fitton tegen Taylor onderbrak voor één of ander zaadprogramma .

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

als barney wint van Fitton, MOET taylor van Van Gerwen winnen om door te gaan. en als fitton wint van barney, mag taylor verliezen van Van Gerwen maar niet met grote cijfers

en dat van O'shea is inderdaad lullig. Maar hij vatte het goed op: "kan me niks schelen, ik heb een prachtige vrouw, prachtige kinderen...ik ben rijk!"

helaas had ik zijn 9-darter gemist. Ik was er 20 seconden nadat hij werd gegooid

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Mag ik even zeggen dat ik blij ben dat mijn grote vriend Gary Anderson eindelijk van zijn cameravrees af is!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

anderson kan inderdaad zomaar het toernooi winnen als hij zo doorgaat

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Freud schreef:

De meeste usual suspects hebben zich al vanzelf ingeschreven, maar misschien is er nieuw bloed gearriveerd, dus toch nog maar eens:

Wielerliefhebbers der lage landen, verenigt u, en doe mee aan de GIRO MOVIEMETER-subleague op www.sportpools.net!!! U bent al ingeschreven, dan weet u wat u te doen staat, u bent nog niet ingeschreven, doe dat dan zo snel mogelijk en vergeet niet aan te melden voor de moviemeter subleague, met paswoord 'velo'. Meer wordt er van u niet verwacht.

Doen dus, hoe meer deelnemers, hoe meer kans dat we goed scoren!

Ik zou me niet inschrijven dit jaar want ik heb mijn zinnen gezet op de overwinning dit jaar. Een wekenlange voorbereiding moet dit jaar zijn vruchten af gaan werpen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Alé ik sta ook al ingeschreven, ik heb mijn zinnen gezet op het punten klassement .

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

BenicioDelToro schreef:

Mag ik even zeggen dat ik blij ben dat mijn grote vriend Gary Anderson eindelijk van zijn cameravrees af is!

Gelukkig wel. Het is gek om te zeggen maar Anderson zonder cameravrees is een enorme aanwinst in de sport .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En wielerliefhebbers, niet vergeten: van zaterdag 12 mei tot en met zondag 3 juni zend de vlaamse tv de Ronde van Italië rechtsreeks uit op één (Belg 1).

Zaterdag om 15.20 de proloog van 24 km.

Commentaar: Renaat Schotte en Hans De Clercq.

Rittenschema.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ook te volgen via www.sporza.be , maar ik weet niet of ze live beelden gaan kunnen tonen of enkel samenvattingen. bij de Belgische klassiekers hebben ze het eerste gedaan, maar ik weet niet of ze ook van de Giro de rechten hebben. In ieder geval een mooie geste van de vrt, want de beeldkwaliteit is best behoorlijk (full screen lukt net als je wat afstand neemt ).

Hoe dan ook zijn de beelden niet vanuit het buitenland te bekijken .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

Ook te volgen via www.sporza.be , maar ik weet niet of ze live beelden gaan kunnen tonen of enkel samenvattingen. bij de Belgische klassiekers hebben ze het eerste gedaan, maar ik weet niet of ze ook van de Giro de rechten hebben. In ieder geval een mooie geste van de vrt, want de beeldkwaliteit is best behoorlijk (full screen lukt net als je wat afstand neemt ).

Hoe dan ook zijn de beelden niet vanuit het buitenland te bekijken .

De VRT zend al enkele jaren de Giro rechtstreeks uit en ook dit jaar is het niet anders. Bereid je maar voor op mooie natuurbeelden van Italië, want daar is de RAI voor gekend.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

speedy23 schreef:

De VRT zend al enkele jaren de Giro rechtstreeks uit en ook dit jaar is het niet anders.

Ja, maar vroeger niet via internet, en dit jaar wel .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Ik kijk wielrennen sowieso bijna altijd via de vlaamse tv. Veel beter commentaar. Bij de NOS heb je soms minuten lange stiltes, geef mij dan maar het Belgische geouwehoer!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Ja, maar vroeger niet via internet, en dit jaar wel .

Waarom zou je op internet volgen als je een tv hebt.

En wat betreft internet: de livestreaming van sporza.be is in het buitenland niet te bekijken, omdat er rechten op de beelden rusten. De eigenaars van de contracten (de organisatoren van de evenementen) zeggen uitdrukkelijk dat de beelden alleen op het Belgische grondgebied te bekijken mogen zijn.

Jammer voor de Nederlanders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spanje U-17 verslaat België u-17 na strafschoppen in de halve finale.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

En Nederland verliest in dat toernooi de strijd om de 5e plaats van onze Oosterburen

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

godver taylor uitgeschakeld en barney door

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

En Barcelona dacht dat ze met de 5-2 overwinning van vorige keer de finale van de Copa del Rey al hadden bereikt. Maar Getafe dacht daar anders over en wint met 4-0 van de Catalanen. Wat een afgang voor Rijkaard en zijn mannen

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Art schreef:

En Barcelona dacht dat ze met de 5-2 overwinning van vorige keer de finale van de Copa del Rey al hadden bereikt. Maar Getafe dacht daar anders over en wint met 4-0 van de Catalanen. Wat een afgang voor Rijkaard en zijn mannen

Hha zo slecht dat het wel weer grappig wordt

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Whitlock

Maar gelukkig hebben we nog een aantal hele leuke spelers over. Barney, de Gary's, O'Shea en natuurlijk Fitton .

Wel een beetje jammer dat Wade door is ten koste van Scottie too Hottie.

En een lange neus naar Tony Eccles die het minste legs én het laagste gemiddelde van de tweede ronde heeft gehaald .

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

speedy23 schreef:

Waarom zou je op internet volgen als je een tv hebt.

Maar als je geen tv hebt, is het prachtig .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje U-17 verslaat België u-17 na strafschoppen in de halve finale.

Met in de verlengingen twee afgekeurde doelpunten van de Belgen die zeker na de rust de betere ploeg waren.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Wel een beetje jammer dat Wade door is ten koste van Scottie too Hottie.

No worries! Gary Anderson gaat hem vandaag van de oche vegen!

Jammer van Whitlock inderdaad...

En Barney gaat het nog heel lastig krijgen met O'Shea!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Jammer van Phil Taylor. Hij kan het de laatste tijd niet bolwerken in Nederland, erg jammer. Ik merk wel dat Van Gerwen altijd beter gaat spelen als hij weet dat hij uitgeschakeld is.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

AHWA schreef:

Jammer van Phil Taylor. Hij kan het de laatste tijd niet bolwerken in Nederland, erg jammer.

Ik vond hem een beetje laconiek na zijn uitschakeling. Alsof het hem niet kan schelen dat ie eruit ligt. Is niet typisch Taylor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

moviefreak#1 schreef:

En een lange neus naar Tony Eccles die het minste legs én het laagste gemiddelde van de tweede ronde heeft gehaald .

Wat heb je toch tegen die Eccles? Die gaf toch gewoon toe dat die niet wou winnen zie het probleem niet zo. Die van Gerwen reageerde een stuk kinderachtiger.

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

Ik zie nu pas dat dat dartgebeuren hier in Nijmegen is. iemand enig idee of je daar makkelijk kaartjes voor kunt scoren? dan ga ik er misschien wel even langs.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

De keren dat ik heb gekeken zat de zaal steeds maar halfvol.

Zal misschien iets drukker worden nu de kwart finales beginnen, maar lijkt me niet dat het uitverkocht raakt.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

De zalen zitten in Nederland altijd maar halfvol omdat ze van die gigantische zalen uitkiezen, waardoor de sfeer een stuk minder is dan bij toernooien in Engeland.

Inderdaad reageerde Taylor wat laconiek. Ach ja, beter dan Barney die na z'n verlies altijd zegt wat voor een loser hij is Tenminste, dat deed hij vroeger

kos

• 46815 berichten
  • 8939 stemmen

maar wat kosten die kaartjes gemiddeld?

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

taylor had gewoon respect voor van gerwen. van gerwen is de jongere versie van taylor (nog niet helemaal maar..)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.