• 17.262 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.026 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Dan wordt het weer een bouwjaar. Nee, Ajax moet zortgen dat de boel bij elkaar blijft. Sneijder houden en als dat echt niet anders kan, Perez houden.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Het lijkt me erg sterk dat ze Sneijder kunnen behouden.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Dan moeten ze wat aardiger gaan zijn voor Perez.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Ik snap ook niet helemaal waarom Perez weg moet.

De kans dat Sneijder weg zou gaan was groot maar ze kunnen moeilijk beide laten gaan

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speedy23 schreef:

Bjarne Riis stond stijf van de doping.

Tja, dat was wel duidelijk. Hij was altijd een knecht en opeens won hij de tour. Ik heb dat nooit vertrouwd.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ik snap ook niet helemaal waarom Perez weg moet.

De kans dat Sneijder weg zou gaan was groot maar ze kunnen moeilijk beide laten gaan

Als Sneijder gaat staat er een som geld tegenover dus dan kun je een opvolger aantrekken.

Het probleem met Perez is zijn instelling. Hij is zeer nuttig als stand-in voor Sneijder en heeft ook als invaller al z'n waarde bewezen. In die rol krijgt hij ook redelijk wat speelminuten. De meeste voetballers van 30+ die hun hele carriere in de middenmoot/subtop van Nederland hebben gespeeld zouden blij zijn met zo'n rol bij een topclub. Maar meneer Perez voelt zicht hier te goed voor. Wegwezen dan maar.

Spartaan1986

• 3619 berichten
  • 2201 stemmen

Als persoon mag ik Perez ook niet maar ik vind het bij tijd en wijlen een geweldige voetballer. Iemand die een ploeg uit een dal kan slepen zeg maar.

Het zou niet slim zijn van Ajax om hem te laten gaan want volgend jaar is zijn kans op een basisplaats vele malen groter

starbright boy (moderator films)

• 22639 berichten
  • 5258 stemmen

Zavo schreef:

Tja, dat was wel duidelijk. Hij was altijd een knecht en opeens won hij de tour. Ik heb dat nooit vertrouwd.

Ik heb Riis ook nooit vertrouwd (zeker de ploeg waar hij voor Telekom reed was de ultieme EPO-ploeg: Gewiss), maar dit is wel heel kort door de bocht. Voor hij de tour won was hij al eens vijfde en derde en bovendien al een paar jaar kopman.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Zavo schreef:

Maar meneer Perez voelt zicht hier te goed voor. Wegwezen dan maar.

En terecht als je iedere dag op de training ziet dat je samen met Sneijder met afstand de beste speler van het team bent.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Perez is lang niet goed genoeg om de '10' van Ajax te zijn. Het is een nuttige reserve maar niet meer dan dat. Smeijder gewoon behouden, aanvoerder maken en een contractje van €2,5 miljoen euro per jaar (een nieuwe speler halen is veel duurder). laat hem merken dat hij belangrijk is voor het 'nieuwe' Ajax. We moeten is stoppen spelers constant te laten gaan tegen een te lagen prijs, terwijl Ajax wel altijd de hoofdprijs voor spelers betaald. We kunnnen best zonder Perez, daar zijn er wel meer van die haalbaar zijn voor Ajax.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Sneijder behouden gaat denk ik héél lastig worden.

Zeker nu hij zelf al steeds meer aangeeft klaar te zijn voor de stap naar het buitenland.

Perez behouden zou daarom slim zijn.

Zeker als er niet meteen een volwaardige vervanger is gehaald, dan kan Perez die positie zeker invullen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tja, dan kan Eindhoven de schaal nóg een jaartje houden... Het moet gewoon anders, want om Perez op de belangrijkste positie te zetten is gewoon een zwakte en een teken van gebrek aan kwaliteit.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Nou mocht die bij Ajax weggaan meteen naar Eindhoven halen die Perez. En kai ik denk dat het je erg gaat tegenvallen om een vervanger voor"de positie achter de spitsen aan te trekken die beter is dan Perez. Ajax kan alleen nog bidden dat Sneijder blijft (als Pereze ook gaat) anders gaan ze er zeker op achteruit komend jaar

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Voor het geld dat Sneijder opbrengt kun je echt wel een speler vinden die beter is dan Perez.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

starbright boy schreef:

(quote)

Ik heb Riis ook nooit vertrouwd (zeker de ploeg waar hij voor Telekom reed was de ultieme EPO-ploeg: Gewiss), maar dit is wel heel kort door de bocht. Voor hij de tour won was hij al eens vijfde en derde en bovendien al een paar jaar kopman.

OK, ik overdrijf een beetje, maar zijn progressie in een paar jaar tijd was wel erg opvallend.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Zavo schreef:

Voor het geld dat Sneijder opbrengt kun je echt wel een speler vinden die beter is dan Perez.

Mee eens, al moet ik eerlijkheidshalve bekennen geen Perez fan te zijn (ook geen hekel aan ofzo, gewoon een goede voetballer niet meer niet minder).

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Zavo schreef:

Dat zal nog niet meevallen. Het is niet zo dat als je 15 of 20 miljoen te besteden hebt je meteen een topper kunt halen.

Zo'n speler moet ook nog in Nederland willen voetballen (weinig kans dat een buitenlander die net zo goed is als Sneijder naar NL komt) en je moet een vorstelijk salaris aanbieden, wat lastig is om niet te grote verschillen in je selectie te krijgen met alle gevolgen vandien.

Zo'n verlies van Sneijder kan onmogelijk door een aankoop opgevangen worden. Of je moet zeer veel geluk hebben.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

VDH! Phelps!

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Het ene wereldrecord na het andere sneuvelt er vandaag bij het WK Zwemmen in Melbourne!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Zo'n verlies van Sneijder kan onmogelijk door een aankoop opgevangen worden. Of je moet zeer veel geluk hebben.

Maar een speler die beter is dan Perez lijkt me wel te vinden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Ik zou er weinig kunnen opnoemen die voor Ahax haalbaar zijn. Maar ik denk dat er gewoon een verschil heerst bij ons over hoe goed we perez vinden. Ik vind Perez bij de beste 20 voetballers (misschien wel 10) van de hele eredivisie zitten.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Seedorf

Maar die lijkt me niet haalbaar deze zomer.

Mooie actie trouwens van VDH met zijn zwembroek

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

Ik zou er weinig kunnen opnoemen die voor Ahax haalbaar zijn. Maar ik denk dat er gewoon een verschil heerst bij ons over hoe goed we perez vinden. Ik vind Perez bij de beste 20 voetballers (misschien wel 10) van de hele eredivisie zitten.

Ok dat is dan een verschil want ik vind dat niet

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Doet bij jullie sportpools het ook niet meer?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Hunter schreef:

Mooie actie trouwens van VDH met zijn zwembroek

Maar toch jammer voor die jongen dat hij nog nooit wereldkampioen geworden is. Het zou de kroon op zijn carrière zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Voor de wielerliefhebbers: Dwars door Vlaanderen. Rechtstreeks op Canvas/Ketnet om 14.20.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

speedy23 schreef:

Maar toch jammer voor die jongen dat hij nog nooit wereldkampioen geworden is. Het zou de kroon op zijn carrière zijn.

Ach, hij heeft nog een kans en die kroon heeft ie allang op! En trouwens bedankt voor de reminder van Dwars door Vlaanderen, ik ga er voor zitten!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Art schreef:

En trouwens bedankt voor de reminder van Dwars door Vlaanderen, ik ga er voor zitten!

Graag gedaan. Het deelnemersveld ziet er ook redelijk goed uit.

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Wat een fenomeen is die Phelps!

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Art schreef:

Het ene wereldrecord na het andere sneuvelt er vandaag bij het WK Zwemmen in Melbourne!

En dat is ook deze dag weer aan het gebeuren!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.