• 17.263 nieuwsartikelen
  • 182.334 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.431 gebruikers
  • 9.465.085 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Het Nederlands Elftal stelt gewoonweg niet meer zoveel voor.

Wat moeten de Belgen dan zeggen? Mogen wij misschien enkele Nederlanders lenen?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Vlaams Belang leider Filip Dewinter heeft ook plan zeg..

De Belgische ploeg moet volgens hem gesplitst worden in een Vlaams en een Waals nationaal team.

Mooie goal trouwens van Quaresma, typisch een Quaresma goal ook, met buitenkantje rechts.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Opstelling Woensdag

Van der Sar,Heitinga,Bouhlarouz,Bouma,De Cler,C Seedorf,Sneijder,VDVaart,Robben,Huntelaar,Kuyt

Klinkt goed.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

The Hunter schreef:

Vlaams Belang leider Filip Dewinter heeft ook plan zeg..

De Belgische ploeg moet volgens hem gesplitst worden in een Vlaams en een Waals nationaal team.

Dit is een grap, toch....?

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Dit is een grap, toch....?

Voor hem niet. Sterker nog, hij is van plan binnenkort een actie te starten waarbij supporters hem kunnen steunen voor de oprichting van een Vlaamse nationale ploeg.

(Misschien weet Speedy er nog wat meer van)

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Niet echt verrassend toch? Vlaams Belang wil het liefst Vlaanderen onafhankelijk dus dan is zo'n voetbalelftal natuurlijk logisch.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

The Hunter schreef:

(quote)

Voor hem niet. Sterker nog, hij is van plan binnenkort een actie te starten waarbij supporters hem kunnen steunen voor de oprichting van een Vlaamse nationale ploeg.

Heb je een bron?

Anyway, volgens mij mag het niet eens van de FIFA.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Heb je een bron?

Anyway, volgens mij mag het niet eens van de FIFA.

Ik hoorde het vandaag op de radio.

Edit: www.hln.be

gotti

• 14091 berichten
  • 5949 stemmen

Zal alleen mogen wanneer Vlaanderen een apart land wordt lijkt me. En dat zie ik 123 nog niet zo snel gebeuren...

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

San Marco heeft vandaag bepaald dat Tim de Cler, Denny Landzaat en Kew Jaliens niet meegaan naar Slovenië. Edwin van der Sar gaat wel mee maar uit voorzorg gaan zowel Stekelenburg als Timmer ook mee.

Goed nieuws want Jaliens en Landzaat waren zwaar dramatisch gisteren. Tim de Cler is wel logisch want drie linksbacks zijn onnodig.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Robben is echt wel een vleugelspits..

Robben is geen echte vleugelspits in de vorm van 'achterlijn halen en een voorzet'. Trouwens flikker die hele Robben gewoon uit de basis en ga 3-5-2 spelen met Van Persie en RVN voorin. Ik ben dat mietje echt spuug en spuug zat, wat een kwal! En oh wat vind hij zichzelf toch altijd zielig als hij weer een schwalbe maakt ('ik probeer het niet te doen') of wanneer hij weer is geblesseerd is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Hunter schreef:

Helemaal geen grap hoor. Wel leuk met de komende verkiezingen in het achterhoofd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Erger me ook kapot aan die Robben. Vervelend ventje met vervelende maniertjes.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad. Die Robben wordt met de week vervelender.

En dan vooral nog dat huilhoofd als hij weer zo'n fopduik heeft gemaakt.

Erg balen dat Van Persie geblesseerd is nu, want dat is wel een geweldige speler om naar te kijken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

pff ik had dit weekend liever lekker eredivisie gekeken op talpa dan die oersaaise 0-0..

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Ik vind het wel vervelend worden als in elk interview wat Robben geeft wordt verwezen naar zijn gewoonte om te vallen als daar de mogelijkheid voor bestaat. Die jongen heeft aangegeven het te willen veranderen, geef hem daar dan ook even de tijd voor en ga niet als een stel mediageile paparazzi-journalisten meteen verhaal halen bij hem als hij een gesprekje heeft met de scheidsrechter. En dat nog wel van de NOS

Takada

• 12 berichten
  • 220 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Helemaal geen grap hoor. Wel leuk met de komende verkiezingen in het achterhoofd.

Zijn we eindelijk verlost van die Daniël VanBuyten

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Ronnievb schreef:

Die jongen heeft aangegeven het te willen veranderen

Volgens mij heeft ie dat al een lange tijd geleden aangegeven, maar hij gaat er gewoon mee door. Eigen schuld, dus.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ronnievb schreef:

Ik vind het wel vervelend worden als in elk interview wat Robben geeft wordt verwezen naar zijn gewoonte om te vallen als daar de mogelijkheid voor bestaat. Die jongen heeft aangegeven het te willen veranderen, geef hem daar dan ook even de tijd voor en ga niet als een stel mediageile paparazzi-journalisten meteen verhaal halen bij hem als hij een gesprekje heeft met de scheidsrechter. En dat nog wel van de NOS

Ach, daar maakt hij het toch zelf na dat iedereen er over begint. Blijf dan gewoon op je benen staan. En loop niet altijd zo te janken. Alsof het een verslaving is ofzo, als je geen schwalbes wilt maken doe je dat gewoon niet dat is heel simpel.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Ten Cate gaf zojuist toe in Studio Voetbal dat de kans groot is dat Perez volgend jaar weg is bij Ajax

Wat vinden jullie ervan?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik zou hem ook niet in mijn basis 11 zetten. Het is wel een nuttige reserve maar dat wil hij zelf niet dus dan is dit misschien wel de beste oplossing. En ik hoop dat Ajax dan een creative/aanvallende en een verdedigende (Kivuvu??) middenvelder terugkoopt

Doom

• 8214 berichten
  • 1547 stemmen

Koop liever een sterke verdediger. Dit aangezien we moeten onthouden dat Grygera vertrekt. Hij zorgt toch samen met Stam voor een ijzersterk centraal duo.

Ik kon vanavond Hugo Borst trouwens niet uitstaan. Wat een misselijk figuur. Hij denkt werkelijk dat hij alles beter weet. Zijn minachtende blik richting de camera's, wanneer ten Cate netjes verteld nog geen contact te hebben gehad met Frank de Boer, is misselijk.

Ook zijn zogenaamde betrouwbare bronnen iedere keer weer. Hij blijkt het alleen wel erg vaak fout te hebben. Zo betrouwbaar zijn ze dus niet.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben juist groot fan van Borst. Is goed geïnformeerd, scherp, kritisch en kan prachtig schrijven. Mulder die is verschrikkelijk, daar komt weinig zinnigs uit. Zijn analyses zijn ook een lachertje het voegt namelijk helemaal niks toe dat verhaaltje dat hij verteld kan ik ook (als de NOS dit leest: ik doe het voor de helf minder )

En het dieptepunt voor mij als voetballiefhebber is elk programma met van Hanegem wat een walgelijke vent. Die een uur lang grappig en droog probeert te zijn maar waar feitelijk niks uit komt van toevoegende waarde.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Idd, Borst is geweldig.

Artifact

• 229 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens. Toevallig woont zijn collega (baas AD internet redactie) hier in de straat

SpaghettiWestern

• 129 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ten Cate gaf zojuist toe in Studio Voetbal dat de kans groot is dat Perez volgend jaar weg is bij Ajax

Wat vinden jullie ervan?

als Sneijder ook weggaat, moet je dan 2 vervangers zien te vinden voor die positie.

Lijkt me dan niet zo slim...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Kai schreef:

En het dieptepunt voor mij als voetballiefhebber is elk programma met van Hanegem wat een walgelijke vent. Die een uur lang grappig en droog probeert te zijn maar waar feitelijk niks uit komt van toevoegende waarde.

haha daar haal je wel een punt aan idd, maar ik vind JUIST zijn droge opmerkingen van toegevoegde waarde. Ik ben het wel met je eens wat betreft de inhoud van zijn uitspraken..

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Wat vinden jullie ervan?

Jammer, maar begrijpelijk. Als Sneijder tenminste blijft.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Niet dat ik het nationale Nederlandse voetbal echt goed volgt, maar klopt mijn gedacht een beetje dat coach Van Basten een eigenzinnig en koppig aan zijn eigen visie vasthoudend iemand is?

Van wat ik gezien heb was er een onmacht in de Nederlandse voorhoede, waarom versterkte hij die niet? Dit deed mij een beetje denken aan de faliekante match tegen Noord-Ierland in 2001.

Doping? Daar gaan we nog een keer: Bjarne Riis stond stijf van de doping.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Jammer, maar begrijpelijk. Als Sneijder tenminste blijft.

Grygera en Perez al weg.

Dan moet Sneijder wel blijven anders valt het een beetje uit elkaar.

Of Ajax moet hele goede vervangers kopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.