• 17.266 nieuwsartikelen
  • 182.336 films
  • 12.566 series
  • 34.775 seizoenen
  • 656.088 acteurs
  • 200.435 gebruikers
  • 9.465.708 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Eindelijk inderdaad. En groot gelijk.

Wat dat financiële betreft, het Nederlands elftal gaat definitief in juni naar Azië.

Voor geld dus.

Van Basten gaf nog aan dat hij spelers die week liever vrijgaf, maar dat de KNVB dit per se wilde.

Bah. En straks weer zeuren dat Nederland niet presteert omdat ze vermoeid zijn.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Cricket-coach Woolmer vermoord

Uitgegeven: 23 maart 2007 07:01

Laatst gewijzigd: 23 maart 2007 22:54

KINGSTON - De zondag overleden coach van het Pakistaanse cricketteam, de Brit Bob Woolmer, is vermoord. Dat heeft de Jamaicaanse politie in een verklaring bekendgemaakt. Tot nu toe was de doodsoorzaak van Woolmer onbekend.

De verklaring van de politie meldt dat de 58-jarige Brit, die zondag dood werd aangetroffen in zijn hotelkamer, is gewurgd. De internationale cricketbond liet direct na de bekendmaking van de politie weten dat het wereldkampioenschap in Jamaica ondanks het politieonderzoek naar de moord op Woolmer door zal gaan.

De ploeg van Woolmer was daags voor diens dood uitgeschakeld in het WK door debutant Ierland.

Bron:nu.nl

Apart dat niemand hier nog iets van heeft gezegd. Al is cricket niet echt mijn sport ,ik vond het wel verbazingwekkend.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat men navraag doet bij de Jamaicaanse handelswijze. Niet echt een land die je op voorhand vertrouwd. Dus alle persberichten die ze geven niet voor waar aanneemt. Men zoekt dus second opinions.

Lijkt me logisch. Nu.nl is geen betrouwbare bron.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Dan vind je het ANP ook geen betrouwbare bron?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Zoals beloofd speedy Oscar Freire

Art

• 13507 berichten
  • 3671 stemmen

Freire!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Zoals beloofd speedy Oscar Freire

Prachtkoers. En prachtwinnaar. Boonen voor de eerste maal op de derde plaats. Geen excuses. En geen schande om van een goeie Freire geklopt te worden.

De Ronde van Vlaanderen dan maar. Voor de derde maal op rij.

Met Boonen, Davis en Freire heb ik als pronostiek toch een 'wanorde'. Zal niet veel opbrengen vrees ik.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Voor de Ronde zet ik mijn geld ook op Boonen. Al is Team Mobile daar ook vaak erg sterk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

timbo_ schreef:

Voor de Ronde zet ik mijn geld ook op Boonen. Al is Team Mobile daar ook vaak erg sterk.

Boonen, Hoste (05 en 06 2de), de thuisrijdende Klier, Hincapie, Klöden, O'Grady. Het zal heel moeilijk worden.

Aankomstcomité Ronde van Vlaanderen

Ronde van Vlaanderen.

Leuk dat zo'n wedstrijd haast aan je deur aankomt.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Wat een fluttrainer is die Marco toch .

Weer met die domme 3 spitsen opstelling waar je geen reet mee creeert en hoe haal je het in je hoofd die Huntelaar de hele wedstrijd te laten staan .

En nu ook lekker Kuijt pissig maken en dan nog 1 of 2 spelers en dan heeft Marco eindelijk helemaal alleen maar (ex) Ajax spelers in Oranje die niks presteren .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Wat ik nou echt niet begrijp is waarom Landzaat er gewoon élke wedstrijd weer instaat.

En wat een aanfluiting is die van Basten toch, gaat ie 10 minuten voor tijd voor het eerst wisselen en brengt ie notabene een verdediger in!

SpaghettiWestern

• 129 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Wat een fluttrainer is die Marco toch .

Weer met die domme 3 spitsen opstelling waar je geen reet mee creeert en hoe haal je het in je hoofd die Huntelaar de hele wedstrijd te laten staan .

En nu ook lekker Kuijt pissig maken en dan nog 1 of 2 spelers en dan heeft Marco eindelijk helemaal alleen maar (ex) Ajax spelers in Oranje die niks presteren .

jij snapt er helemaal niks van

het ligt niet aan de spelers. het ligt aan de tactiek

Kuyt had net zo weinig speelbare ballen gekregen als Huntelaar.

Ik snap die van Basten niet. Je speelt 4-3-3, en dan MOET je voorzetten geven van de zijkant.

Babel en Robben zijn geen vleugelspitsen, dus hoe moet Huntelaar in vredesnaam een speelbare bal krijgen?

Ajax speelde Twente, Feyenoord en PSV volkomen van de mat met 4-4-2

en wie scoorde er veel in die wedstrijden? => Huntelaar

Wanneer Ajax 4-3-3 speelt schakel je Huntelaar uit

en wat doet van Basten.....gewoon F*cking koppig 4-3-3 spelen, omdat dat ooit succes heeft gebracht

conclusie: Nederland moet gewoon 4-4-2 spelen, en dan spelen ze iedereen van de mat, net zoals PSV een pak slaag kreeg

en laat aub die amateur van een Jaliens thuis.......

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

SpaghettiWestern schreef:

jij snapt er helemaal niks van

het ligt niet aan de spelers. het ligt aan de tactiek

Kuyt had net zo weinig speelbare ballen gekregen als Huntelaar.

Ik zeg toch ook dat het (mede) aan de tactiek ligt, maar Kuijt kan tenminste zelf nog wat creeren, aan Huntelaar heb je niks met deze tactiek.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

snap idd niet waarom je je linksbackpositie wisselt als je voorin te kort komt..... Had Seedorf en Kuijt er rond de 70e minuut in moeten brengen. Beetje creativiteit en werklust hadden geen kwaad gekunt.

SpaghettiWestern

• 129 berichten
  • 0 stemmen

weet je wat het erge is

dat types als vBasten gewoon koppig blijven vast houden aan 4-3-3

ik ben een die-hard Ajax fan, en word kotsmisselijk van Ajacieden die met een bord voor hun kop rondlopen en te pas en te onpas roepen dat 4-3-3 heilig is en attractief is.

Ik vond er vanavond weinig attractiefs aan, ik vond Ajax uit tegen Twente en PSV super attractief

maar misschien ben ik de enige die dat inziet

Gewoon Hunter en Kuyt (of Babel) voorin met vlak erachter vdVaart

is dat zo moeilijk om een keer te proberen?

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

Gewoon onvoorstelbaar, alsof hij per se niet wil winnen.

kos

• 46816 berichten
  • 8940 stemmen

maar misschien ben ik de enige die dat inziet

Nou, dat roepen we al jaren .

SpaghettiWestern

• 129 berichten
  • 0 stemmen

dit heeft ook effect op de Ajax spelers

net nu het goed draait en er weer hoop is op kampioenschap, krijg je dit.

Nu wordt weer een hele golf van kritiek geuit op Ajax spelers, met dank aan vBasten....

zal me niet verbazen als ze totaal uitgeblust terug keren bij Ajax volgende week

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, wat zielig... kritiek op hen lijkt me terecht, zij falen... Maar misschien moet Ajax zijn spelers gewoon nooit meer beschikbaar stellen.

SpaghettiWestern

• 129 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, wat zielig... kritiek op hen lijkt me terecht, zij falen... Maar misschien moet Ajax zijn spelers gewoon nooit meer beschikbaar stellen.

Kuyt had ook gefaald vandaag, nogmaals: het lag niet aan de spelers (op Jaliens na) maar aan de tactiek.

als Ajax fan hoop ik echt dat er zo weinig mogelijk Ajacieden in Oranje spelen. Zijn de provincialen blij, en wij blij

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Provencialen..... je woont zelf een een dorps attractiepark.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja dat waren weer 2 lange uren. Ik zag het al aankomen bij de opstelling. Roemenië met 1 spits tegen 4 van onze verdedigers. En dan het verhaal van de opkomende backs ophangen. Ja inderdaad, Jaliens is drie keer mee opgekomen en 3 keer de bal op een knullige manier kwijtgespeeld. Onbegrijpelijk dat zo'n man de hele wedstrijd blijft staan. En dan Rafael van der Vaart als defensieve middenvelder, hoe komt ie erop En waarom in vredesnaam Landzaat dan ? Stel dan De Zeeuw of Heitinga als defensieve middenvelder op en ga met VDV én Sneijder naar voren spelen. En het 4-3-3 systeem, ik krijg er wat van. Wederom zag je Babel alleen in het centrum kruipen zodat er geen enkele voorzet richting Huntelaar of een schietkans voor Sneijder kwam.

Dan de wissels. Wachten wachten wachten en dan het verlossende woord : een wissel ! Emanuelson voor Landzaat Hoe krijgt ie voor het elkaar. Dan nog wel 5 minuten Seedorf maar daar staat een woedende Kuyt tegenover die wel eens het volgende slachtoffer kon gaan worden van het Circus San Marco. En breekijzers hadden we schijnbaar niet nodig vandaag... tja...

Woensdag weer een dag

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zeer mak Nederland. Voetbal met de rem erop.

Portugal - België: 4-0. 45 schitterende minuten van de Portugezen met alle vier de goals in de tweede helft en met Quaresma en Ronaldo als de topvedetten.

De 0-3 van Quaresma, was trouwens een wereldgoal. Prachtig.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Reinbo schreef:

Het houdt ook nooit op..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Ik snap die van Basten niet. Je speelt 4-3-3, en dan MOET je voorzetten geven van de zijkant.Babel en Robben zijn geen vleugelspitsen, dus hoe moet Huntelaar in vredesnaam een speelbare bal krijgen?

Robben is echt wel een vleugelspits..

P8rb

• 10773 berichten
  • 1833 stemmen

speedy23 schreef:

De 0-3 van Quaresma, was trouwens een wereldgoal. Prachtig.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

De verdediging heeft zich over het algemeen aardig gehouden. Maar Jaliens was een aanfluiting. Een bal normaal aannemen lukte niet eens.

Het middenveld kwam weinig creativiteit vanaf. Waarom kan Ceedorf niet ipv Landzaat. Een basisspeler van AC Milaan tegenover een bankzitter van Wigan Athletic.

Babel bracht niks voorin. Hij is misschien 1x langs zijn man gekomen maar de voorzet was dan weer niks.

Huntelaar kreeg weliswaar weinig aangespeeld maar als het een keer lukte deed hij er weinig mee.

Robben had het zoals gewoonlijk weer drukker met zichzelf dan met het spel.

Nee dramatisch was het. Stekelenburg was de enige die een voldoende verdiende.

Opstelling Woensdag

Van der Sar,Heitinga,Bouhlarouz,Bouma,De Cler,C Seedorf,Sneijder,VDVaart,Robben,Huntelaar,Kuyt

timbo_

• 13116 berichten
  • 3907 stemmen

Snap werkelijk niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Het Nederlands Elftal stelt gewoonweg niet meer zoveel voor. En druk maken over systemen en dergelijke is verloren moeite als je spelers gewoon niet goed genoeg zijn.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Dat kan je beter niet hardop zeggen want het gros van de mensen is er natuurlijk van overtuigd dat we Europees kampioen worden in 2008

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Treurig gewoon dit.

Verwacht Van Basten nu serieus dat hij met deze spelers Europees kampioen kan gaan worden?

En waarom niet Seedorf opstellen? De beste speler in de selectie en die dan nog op de bank zetten voor nota bene Landzaat.

Dan nog zo'n kluns van Jaliens in de verdediging, het middenveld met de punt naar achteren...

Nee, dit was weer treurig om te zien allemaal.

Heitinga, Boulahrouz en Seedorf maar eens in de basis zetten woensdag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.