- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Het probleem is denk ik dat het in de breedte een matig team is. Ze hebben met Simons en Kompany een paar goede spelers en dan een paar redelijke spelers, maar daarbuiten is het echt weinig tot niks.
Ik vind persoonlijk die blonde middenvelder van Standard wel erg goed. DE ideale aankoop voor Feyenoord lijkt me, typisch een speler voor hen, kan effe niet op zijn naam komen.
-edit- Karel Geraerts
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik denk dat Feyenoord wel uitkijkt met het kopen van Belgen na dit seizoen. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Mja
. Maar deze heeft wel een meerwaarde, net als Simons die ze destijds ook wilden hebben natuurlijk, tevergeefs.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Want wanneer er een goeie bondscoach komt die met spelers als, Kompany, Van Buyten, vd Borre, Vermaelen, de Mul en Simons, kan werken is het toch een eitje voor het team om zich te kwalificeren voor grote toernooien? Er is namelijk genoeg talent, vooral de toekomstige verdediging van België gaat ijzersterk worden denk ik!
Inderdaad.
Genoeg talent en ook ervaring met o.a. Simons en Deschacht.
Als dit team goed gecoacht wordt moet het zeker een eindtoernooi kunnen bereiken.
Want ik denk zeker dat ze zich kunnen meten aan het
Nederlands elftal, dat is tegenwoordig ook niet zoveel beter.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Was trouwens die 1-5 niet de grootste thuisnederlaag die PSV ooit heeft geleden? Aangezien de 0-4 van 2 seizoenen terug wel de grootste thuisnederlaag was die Ajax ooit had geleden..
Skyper
-
- 646 berichten
- 0 stemmen
nee, niet de grootste.
Maar wel de grootste sinds zo'n 40 jaar ofzo.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Aan het rijtje goede voetballers uit België kan je Steven Defour ook wel invullen, denk ik. Of heeft die sinds zijn afgeketste transfer naar Ajax zijn oude niveau niet meer gehaald? Ik hoor de laatste tijd zo weinig over hem, ik herinner alleen een paar incidenten die weinig met het voetballen zelf te maken hebben.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als dit team goed gecoacht wordt moet het zeker een eindtoernooi kunnen bereiken.
Voila. Een waarheid als een koe. Maar het probleem is dat de laatste bondstrainers geen sikkepit waard waren. Net zoals de huidige.
Wat men in Nederland niet weet is dat de Belgische ploeg door haar slecht spelen haar hoofdsponsor Dexia eind vorig jaar afgehaakt heeft net zoals co-sponsors Continental en Peugeot.
En zelfs de tv is haast niet meer geïnteresseerd in de nationale ploeg. Voor de interland België-Kazachstan betaalde de commerciële zender VTM amper € 50.000. Voor een thuiswedstrijd van de Nederlanders wordt er tien maal zoveel betaald.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1833 stemmen
Was trouwens die 1-5 niet de grootste thuisnederlaag die PSV ooit heeft geleden?
nee dat was geloof ik 0-5
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Aan het rijtje goede voetballers uit België kan je Steven Defour ook wel invullen, denk ik. Of heeft die sinds zijn afgeketste transfer naar Ajax zijn oude niveau niet meer gehaald? Ik hoor de laatste tijd zo weinig over hem, ik herinner alleen een paar incidenten die weinig met het voetballen zelf te maken hebben.
Heeft zondag met Standard Luik een zeer goeie match gespeeld (2-3 gewonnen).
Een paar quotes uit het veslag: Vooral een alomtegenwoordige Steven Defour zette de Roeselare-organisatie voor grote problemen.
Even later mikte Dufoor op de buitenkant van de paal.
Na een aanval over een achttal stations stuurde weer Defour de sterke spelende Witsel diep en na zijn goal zorgde de jonge Luikenaar nu voor de assist.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Vergeet het maar. Boonen heeft teveel verstoppertje gespeeld de jongste dagen.
Verstoppertje? Hij juichtte nog als die tweede werd 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
nee dat was geloof ik 0-5
Oh , dan moet Ajax dat volgend seizoen maar verbreken. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Voila. Een waarheid als een koe. Maar het probleem is dat de laatste bondstrainers geen sikkepit waard waren. Net zoals de huidige.
Wat men in Nederland niet weet is dat de Belgische ploeg door haar slecht spelen haar hoofdsponsor Dexia eind vorig jaar afgehaakt heeft net zoals co-sponsors Continental en Peugeot.
En zelfs de tv is haast niet meer geïnteresseerd in de nationale ploeg. Voor de interland België-Kazachstan betaalde de commerciële zender VTM amper € 50.000. Voor een thuiswedstrijd van de Nederlanders wordt er tien maal zoveel betaald.
En de Belgische bond ook niet dan, lijkt me.
Die moeten toch ook inzien dat het zo niet langer doorkan.
De wedstrijden van de Belgische ploeg worden toch ook voortaan per stuk verkocht aan de zender die er nog iets voor over had?
Of is dat alweer voorbij?
gideonvdb
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad.
Genoeg talent en ook ervaring met o.a. Simons en Deschacht.
Want ik denk zeker dat ze zich kunnen meten aan het
Nederlands elftal, dat is tegenwoordig ook niet zoveel beter.
street-racer
-
- 81 berichten
- 13 stemmen
mag ik even vragen wie hier ook voor feyenoord is!!!
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Heb ik nooit gezegd 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Heeft iemand al de cover van de Nr. 14 gezien? Lucius wordt daar (denk ik) gequote: 'Naar Ajax? In geen honderd jaar' Lijkt me toch wel een sterk staaltje van zelfoverschatting, niet?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Die scheids
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Verstoppertje? Hij juichtte nog als die tweede werd 
Was dan ook de enige maal. En het opsteken van die armen is op minder dan één week al drie maal gebeurd.
Trek voor Milaan-San Remo je broek maar op!
[mompelmodus]hoopiktoch[/mompelmodus] 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De wedstrijden van de Belgische ploeg worden toch ook voortaan per stuk verkocht aan de zender die er nog iets voor over had?
Of is dat alweer voorbij?
Nu weet ik de precieze prijs niet. Maar de commerciële VT4 heeft sinds begin vorig jaar een contract met de KBVB. Die zendt tot 2010 alle uitmatchen van de Duivels uit voor zo'n 300.000 euro per wedstrijd, maar houdt zich afzijdig voor de thuiswedstrijden.
Uit hln.be van 16 maart jongstleden:
De KBVB besliste de uitzendrechten match per match te verkopen, maar dat bleek geen succes. Voor de match België-Kazachstan, in augustus 2006, werd door VTM maar 50.000 euro neergeteld. De volgende wedstrijden van de Belgen gingen zelfs gratis naar VTM, omdat die zender twee wedstrijden uit het vorige contract (2003-2006) niet had kunnen uitzenden.
En ook nog een Belgenmop:
Belgische voetbalbond krijgt uitzendrechten België-Azerbeidzjan niet verkocht
Nooit kwam er meer voetbal op tv dan nu, maar toch komt de EK-kwalificatiematch België-Azerbeidzjan mogelijk niet rechtstreeks op het scherm in Vlaanderen. Onze zenders zijn maar matig geïnteresseerd. Bondsvoorzitter De Keersmaecker dreigt nu met de rechten naar Nederland te stappen, maar onze noorderburen wijzen dat idee af.
Bron: nieuwsblad.be op 8/9/06.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Blijf het maar een vreemd verhaal vinden. "Ik juichde voor de voordeelregel die ik goed heb toegepast". Dat lijkt me meer een regel die hij MOET toepassen.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Lucius waarschijnlijk dit seizoen niet meer in aktie. Kan er ook nog wel bij voor Feyenoord. Denk niet meer dat ze vijfde blijven.
Als NAC dit weekend van PSV wint. Denk ik dat het nog weleens een mooi einde van de competitie gaat worden. Als ajax supporter hoop ik daar natuurlijk op.
Ik vond het in ieder geval een goede wedstrijd van Ajax. Ze speelde goed en werkte keihard, net als thuis tegen bremen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ongelovelijk idd.. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vond het maar belachelijk klinken eigenlijk die verklaring.
Het kán natuurlijk best zo zijn, maar houd dat dan voor jezelf, bespreek het na de wedstrijd of steek een paar minuten later je duim op naar je assistent.
Maar niet direct na een goal, dat kun je gewoon niet maken 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nu weet ik de precieze prijs niet. Maar de commerciële VT4 heeft sinds begin vorig jaar een contract met de KBVB. Die zendt tot 2010 alle uitmatchen van de Duivels uit voor zo'n 300.000 euro per wedstrijd, maar houdt zich afzijdig voor de thuiswedstrijden.
Uit hln.be van 16 maart jongstleden:
De KBVB besliste de uitzendrechten match per match te verkopen, maar dat bleek geen succes. Voor de match België-Kazachstan, in augustus 2006, werd door VTM maar 50.000 euro neergeteld. De volgende wedstrijden van de Belgen gingen zelfs gratis naar VTM, omdat die zender twee wedstrijden uit het vorige contract (2003-2006) niet had kunnen uitzenden.
(afbeelding) En ook nog een Belgenmop:
Bedankt voor de uitleg. En de mop 
Gratis, ongelofelijk gewoon.
Maar er is dus weer een contract.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Het kán natuurlijk best zo zijn, maar houd dat dan voor jezelf, bespreek het na de wedstrijd of steek een paar minuten later je duim op naar je assistent.
Maar niet direct na een goal, dat kun je gewoon niet maken 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vond het niet erg aannemelijk, dat was het verschil.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=91074/sc=b3be7a
Ik geef hem eindelijk eens gelijk..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.