- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Idd, dat riepen we voor de aankoop al
.
Ja de organisatie van Ajax zou vaker dit mm-topic in de gaten moeten houden.. Kunnen ze nog wat van leren ook 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vannacht begon het F1 seizoen eindelijk weer! En ferrari was werd ontzettend sterk:) Raikonen haalden de eerste overwinning voor ferrari binnen. Massa kwam vanaf achteraan toch nog knap tot een 6de plaats.
Opvallend was debutant Hamilton die lang sneller was dan zijn teamgenoot en 2voudig wereldkampioen Fernando Alonso. Echter in de laatste sessie van de race moest hij Alonso toch voor laten gaan. Hamiloton haalde in z'n eerste race echter wel knap het podium en werd 3de.
Albers was niet geweldig.. Hij startte vanuit de pits. Waarna hij met een gelukje toch bij de staart van het veld kon aansluiten omdat er voor hem een aanrijding was geweest. Lang kon Albers er echter niet van genieten want later zou hij te laat remmen en de bandenstapel in rijden.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Ajax heeft PSV afgeslacht 1-5. Ik heb de wedstrijd live gezien en ik moet zeggen dat het wat geflatteerd was maar de overwinning was terecht.Wordt het nog spannend om het kampioenschap
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk voetbalmiddagje 
Wat een afgang voor PSV. Toch maar duidelijk nu wat een problemen het oplevert zonder Alex.
Complimenten voor Ajax, lekker gevoetbald en vooral aanvallend goed spel.
Feyenoord-Willem II en Heracles-AZ werd allebei 0-0.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Heerlijk voetbalmiddagje

Wat een afgang voor PSV. Toch maar duidelijk nu wat een problemen het oplevert zonder Alex.
Complimenten voor Ajax, lekker gevoetbald en vooral aanvallend goed spel.
Feyenoord-Willem II en Heracles-AZ werd allebei 0-0.
Ik had liever dat de 2 laatste wedstrijden 1-1 waren geworden
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik had liever dat de 2 laatste wedstrijden 1-1 waren geworden 
Want?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me logisch. 2 0-0 wedstrijden op 1 dag vind ik teveel
Oh, op die manier

Er is al weer een hele discussie losgebarsten over de scheidsrechter.
Braamhaar zou juichen op het moment dat Perez scoorde.
Hier
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2432 stemmen
Oh, op die manier

Er is al weer een hele discussie losgebarsten over de scheidsrechter.
Braamhaar zou juichen op het moment dat Perez scoorde.
Hier
Dat gebaar van Braamhaar ziet er best dubieus uit idd.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zie er niks in en Braamhaar heeft Ajax al vaak genoeg gedupeerd dus dit lijkt me erg vergezocht. Vandaag floot hij trouwens redelijk voor zijn doen, normaal gesproken is het een drama, zeker in topwedstrijden.
edit: OK, als ik het vertraagd afspeel, zie ik het ook, schijnt dat hij blij was dat hij de voordeelregel goed had toegepast. Rare jongens die scheidsrechters. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En wat gezegd van de sublieme wissel Tom De Mul als rechtsbuiten? Sire, er zijn nog Belgen...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Tom de Mul doet het sowieso erg goed dit seizoen, mooie speler.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1387 stemmen
Tom de Mul doet het sowieso erg goed dit seizoen, mooie speler.
Afgezien van een enkele wedstrijd vind ik hem bijzonder slecht.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Dat van Braamhaar sloeg echt nergens op
. Ook al is het om die voordeelregel dan nog moet hij zich gewoon inhouden om misverstanden te voorkomen.
Trouwens wel duidelijk waarom Ajax het kaartenklassement aanvoert.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Eindelijk gezonde, harde strijd. Zo moet het elke week. Engelse tafarelen. Dat voetbal mag hier best wat harder.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Schitterend die beleving bij Ajax vandaag. Misschien een rare suggestie maar misschien dat het bij Ajax meer leefde dan bij PSV omdat PSV geloof ik maar twee Nederlanders in het veld had staan. Bij Ajax 8 (!) Nederlanders in de basis. Er is nog hoop
.
En dat gezever met Braamhaar : Ik heb de hele wedstrijd gezien en die man heeft één fout gemaakt (Huntelaar had geel moeten hebben) dus commotie om niets als je het mij vraagt. 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Erg goed van Ajax, zo hoor je dit soort wedstrijden te spelen.
Koeman had helemaal gelijk. Met geen enkele kaart van het veld gaan in zo'n wedstrijd kan echt niet. Daar schortte het aan.
Wat die scheids sloeg idd ook helemaal nergens op.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Vond het juist wel grappig wat hij zei: 'Was effe kicken' 
kos
-
- 46816 berichten
- 8940 stemmen
Tja, dat kan je als scheids echt niet maken.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dan moet je toch een wat beter opletten. Eindelijk weer eens een echte rechtsbuiten en niet zo eentje die steeds naar binnen trekt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Eindelijk weer eens een echte rechtsbuiten en niet zo eentje die steeds naar binnen trekt.
Dat bedoel ik. Hopelijk heeft de trainer van de nationale ploeg hem ook gezien. Zo'n gemotiveerd speler kan een verschil maken bij de armzalige Rode Duivels, want nu is het echt te triest voor woorden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Tja ik snap het probleem bij de Belgen eigenlijk niet. Wat is precies het probleem? Ik bedoel ze hebben genoeg goede spelers, ik snap dan ook niet waarom dat ze het zo moeilijk hebben tijdens interland voetbal. Kun jij dat misschien uitleggen Speedy?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2202 stemmen
Je bedoelt waarschijnlijk afgezien van een enkele wedstrijd vind ik hem erg goed.
Want wat jij nu zegt slaat nergens op. Als er 1 speler zich ontwikkelt heeft bij Ajax is het Tom de Mul wel
Meest opvallende vond ik nog dat toen De Mul voor Sneijder kwam dat Ajax nog veel beter draaide.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Tja ik snap het probleem bij de Belgen eigenlijk niet. Wat is precies het probleem? Ik bedoel ze hebben genoeg goede spelers, ik snap dan ook niet waarom dat ze het zo moeilijk hebben tijdens interland voetbal. Kun jij dat misschien uitleggen Speedy?
Ze hebben volgens mij een trainer die wat voorkeuren heeft en spelers van bepaalde clubs gewoon niet oproept. Tenminste Genk was weer diep beledigd afgelopen week toen de selectie bekend werd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Sportpools inschrijving is gesloten zie ik. 25 deelnemers in de moviemeter league. Ik heb in ieder geval weer erg veel zin in Zaterdag als het echte wielerseizoen weer wordt geopend met een overwinning voor Oscar Freire 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kun jij dat misschien uitleggen Speedy?
Simpel. Er zijn goeie spelers, maar de trainers maken te dikwijls keuzes in functie van de grote clubs én regio's (Vlaanderen, Brussel en Wallonië).
Ik heb het al duizend maal gezegd: ze moeten hier een buitenlander trainer maken. Iemand zoals Hiddink. Die kan zelfs lijken doen voetballen. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tenminste Genk was weer diep beledigd afgelopen week toen de selectie bekend werd.
Laten we de eerste week zwijgen over GenK. Op vier dagen tijd verliezen met 0-6 en met 5-0. Daar kies je normaal geen spelers uit. Ze zijn echt slecht bezig.
Maar ze mogen blij zijn dat ze met doelman Logan Bailly en middenvelder Thomas Chatelle toch nog twee geselecteerde spelers tegen Portugal hebben.
Bij de Portugezen speelt Deco niet, maar dat zal niet veel helpen vrees ik of ze moeten een beetje slaapmiddel in hun pap doen. 
Maar wat ook geen mens begrijpt is dat de beste verdediger van België, Olivier Deschacht niet geselecteerd wordt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
een overwinning voor Oscar Freire 
Vergeet het maar. Boonen heeft teveel verstoppertje gespeeld de jongste dagen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Oh ok het probleem is dus een slechte bondscoach.
Dan moet ik zeggen, dat ik denk dat de malaise in het Belgische voetbal wel snel een keer over zal zijn. Want wanneer er een goeie bondscoach komt die met spelers als, Kompany, Van Buyten, vd Borre, Vermaelen, de Mul en Simons, kan werken is het toch een eitje voor het team om zich te kwalificeren voor grote toernooien? Er is namelijk genoeg talent, vooral de toekomstige verdediging van België gaat ijzersterk worden denk ik!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.