- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Misschien niet zo zeer echt sportnieuws, maar toch wel opmerkelijk nieuws.
Ulrich van Gobbel is door de Rotterdamse rechtbank veroordeeld tot vier maanden celstraf. De oud-Feyenoorder had drie auto's onder zijn hoede via een huurkoopovereenkomst. Hij heeft deze auto's doorverkocht zonder ze af te betalen. De rechter oordeelde dat er sprake was van verduistering.
Sinds hij in 2006 werd verdacht van het verduisteren van leaseauto's, is van Gobbel onvindbaar. Ook voor zijn advocaat is hij spoorloos. Inmiddels is bekend dat hij vermoedelijk het hazenpad naar Suriname heeft gekozen. Het is daarom nog onduidelijk of van Gobbel ook daadwerkelijk in de cel zal belanden. Zodra hij echter voet op Nederlandse bodem zet, zal hij worden opgepakt.
Van Gobbel kende een rijke loopbaan die hem langs vele clubs voerde. Onder andere Willem II, Feyenoord, Galatasary en Southampton mochten genieten van de diensten van de snelle verdediger. Hij speelde acht interlands voor het Nederlands elftal.
Toch wel tragisch hoe diep oud-international van Gobbel heeft kunnen zakken.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Ten Cate gaf zojuist toe in Studio Voetbal dat de kans groot is dat Perez volgend jaar weg is bij Ajax
Wat vinden jullie ervan?
Terecht. Kunnen ze Kennedy of zomer kopen.
happie
-
- 6268 berichten
- 426 stemmen
Koop liever een sterke verdediger. Dit aangezien we moeten onthouden dat Grygera vertrekt. Hij zorgt toch samen met Stam voor een ijzersterk centraal duo.
Zomer dus..
Spartaan1986
-
- 3619 berichten
- 2201 stemmen
Ik vraag me af of Ramon Zomer het niveau aankan
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zomer? Nee dankje..
Weer zo'n jongen die nog nooit op hoog niveau heeft gespeeld en nog jong is enz. Zomer is een leuke speler voor de breedte maar niet voor de basis. Ik heb liever een ervaren international waar we meteen van op aan kunnnen. Voor mij mag hij ook best uit de 8-10 miljoen categorie komen. Met nog 1 goede verdediger en een goede halfvelder is de selectie wel compleet als we niet te veel laten gaan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het Nederlands elftal heeft in zijn geschiedenis nog nooit een interland tegen Slovenië gespeeld. Het duel tegen de Oost-Europeanen wordt woensdagavond dan ook een unicum. Bron: knvb.nl
Is deze wedstrijd vanavond in België te volgen? Misschien via internet?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Niet dat ik weet, maar dit soort wedstrijden zijn vaak gigantisch saai om naar te kijken. Dus erg rouwig hoef je er niet om te zijn 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Niet dat ik weet, maar dit soort wedstrijden zijn vaak gigantisch saai om naar te kijken. Dus erg rouwig hoef je er niet om te zijn 
Zeker lang geleden dat je nog naar een match van de Belgen gekeken hebt? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Boonen klopt Eeckhout in spurt Dwars door Vlaanderen.
Tom Boonen heeft weer een lacune op zijn palmares aangevuld. In Waregem won 'Tornado Tom' voor het eerst op zijn splinternieuwe fiets Dwars door Vlaanderen. In de spurt van een elitegroepje was Boonen een pak sneller dan Belgisch kampioen Niko Eeckhout en de Australiër Stuart O'Grady. De winnaar - onderweg al erg sterk op de hellingen - bedankte ostentatief die nieuwe fiets bij het overschrijden van de aankomstlijn en achteraf had hij ook niets dan lof voor zijn ijzersterke ploeg. Boonen is klaar voor de drukke tiendaagse met zaterdag E3 Prijs en volgende week de Driedaagse De Panne en op paasdag de Ronde van Vlaanderen.
1. T.BOONEN > 200 km in 4u45'22"
2. N.EECKHOUT > allen in dezelfde tijd
3. S.O'Grady (Aus)
4. M.Hayman (Aus)
5. D.Kopp (Dui)
6. T.Vaitkus (Lit)
7. W.Bonnet (Fra)
8. W.WEYLANDT
9. L.Michaelsen (Den)
10. M.Fischer (Bra)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Zeker lang geleden dat je nog naar een match van de Belgen gekeken hebt? 
Daar vallen tenminste nog doelpunten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Daar vallen tenminste nog doelpunten.
Ja, maar als je Belg bent vallen ze te dikwijls langs de verkeerde kant. Zeeeeer vervelend. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Was wel een aardig mooi sprintje van Tom Boonen!
Wanneer heeft hij eigenlijk die bijnaam gekregen? Ik hoorde hem vandaag pas voor het eerst 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Over het Nederlands Elftal gesproken. Ik zag vandaag deze cartoon van Fokke en Sukke:

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Was wel een aardig mooi sprintje van Tom Boonen!
Wanneer heeft hij eigenlijk die bijnaam gekregen? Ik hoorde hem vandaag pas voor het eerst 
Tornado Tom? Eén van zijn eerste bijnamen. Gewoon omdat hij aan de eindstreep opeens net zoals een tornado uit het niets verscheen.
Maar hij heeft er nog hoor:
- Bom Toonen
- De Balen-Express
- De Buffel uit Balen
- Tom de Eerste
- Boem Boem Boonen
- De Boom van Balen.
- En in zijn ploeg wordt hij 'Knuffel' genoemd.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Zijn eerste dus? En ik dacht dat ik goed het wielrennen volgde
En de betekenis van zijn bijnaam begreep ik wel
Ik hoor trouwens wel vaak Tommeke Boonen maar dat lijkt mij niet echt een bijnaam.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik hoor trouwens wel vaak Tommeke Boonen maar dat lijkt mij niet echt een bijnaam.
Toen hij wereldkampioen werd in Spanje, zag de Vlaamse presentator Karl Vannieuwkerke dat Boonen zou winnen en door de emoties overmand riep hij luidskeels uit: "Tommeke, Tommeke, Tommeke toch, wat doet ge nu?"
Dit wordt nu nog te pas en te onpas gebruikt.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Handig die aanvullende informatie van je! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Handig die aanvullende informatie van je! 
Niemand anders kan op 20 seconden zo dikwijls de naam Tom Boonen noemen.
Je moet ook eens luisteren hoeveel lof Karl heeft voor de Nederlanders. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Knappe overwinning van Boonen vandaag ja. Toch heb ik het gevoel dat deze Boonen niet zo goed is als die van de afgelopen twee jaar. Ik zie Boonen niet weer met zoveel overmacht Vlaanderens mooiste winnen dit jaar.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Leuk commentaar maar het kan nog erger. Misschien ken je deze wel speedy:
http://www.youtube.com/watch?v=Mo7IgS_x_fc
Het blijft leuk
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Leuk commentaar maar het kan nog erger. Misschien ken je deze wel speedy:

Hier nog eentje. Om gek van te worden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Knappe overwinning van Boonen vandaag ja. Toch heb ik het gevoel dat deze Boonen niet zo goed is als die van de afgelopen twee jaar.
Let op. Hij zat zeer goed vandaag. Hij is zo goed als klaar, net zoals de ploeg. Boonen zelf was zeer sterk op de hellingen samen met zijn gangmaker Steegmans. Van Petegem heeft fantastisch werk geleverd en de jonge Wouter Weylandt draaide zijn nestel af om de meester in de ideale positie achter Belgisch kampioen Nico Eeckhout te brengen.
Nog enkele voorbereidingswedstrijden en wees maar zeker, hij zal er staan. Natuurlijk moet het altijd een beetje meezitten. Wordt het de derde Ronde van Vlaanderen? Niet weten, maar ik ben er zeker van dat hij dit jaar opnieuw een 'dikke' gaat pakken. 
Edit: Let op voor de Ronde van Vlaanderen. Als Boonen niet perfect zit, verwacht ik nog iets van gouwe ouwe Van Petegem. Twee maal gewonnen en twee maal derde. Kan tellen.

Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Nou, het kan dus wel (zie eerste kwartier na rust). Maar verschrikkelijk hoe na die gelukkige 1-0 opeens iedereen stil ging staan, op z'n ooie dooie de bal rond ging spelen - het liefst naar een Sloveen - en op het laatst de bal alleen maar naar voren rosste. Sowieso belachelijk dat vanaf ongeveer de 80e minuut niet meer gevoetbald werd, maar enkel lange ballen werden gegeven. Gelukkig wel de drie punten, dat is het positieve. En Affelay; goed gespeeld.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Onwijs slecht. Enige lichtpuntjes waren Affelay en van der Sar die altijd goed staat. Kan het nauwelijks een overwinning noemen. Grootste kansen kwamen van de slovenen, wel makkelijk uit de counter natuurlijk.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Healy!
Noord-Ierland blijft verbazen, leuk! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Van Basten moet zn ego opzij schuiven en zich verzoenen met Van Nistelrooi en Bommel. Met het oog op de toekomst is het juist erg belangrijk dat er routiniers zijn, want die smeden immers het team.
Ik vind het zo cliche dat Cruiff het weer voor zn leerling opneemt om te vermelden dat deze generatie beperkt is. Zulke slechte spelers en jongelingen lopen er nou ook weer niet rond. Het is sowieso onzin om deze generatie te gaan vergelijken met die van bijv. '88. Toen zat de voetballerij ook heel anders in elkaar, teams zoals Ajax hadden toen nog de tijd en de kans om spelers rustig op te leiden en goede teams te ontwikkelen. Zodra er zich ergens weer een talent openbaart, dan staan de Europese rijke clubs weer in de rij.. Vroeger was dat nog niet zo extreem voor dat hele bosman arrest gedoe.
En ik denk trouwens (en ik hoop ook) dat het juist de strategie is van Van Basten om zoveel mogelijk potentiele talenten te laten debuteren, om het Nederlands voetbal zodanig op pijl te houden. En dat lijkt me opzich heel slim, alleen er zijn dan wel ervaren spelers nodig om die 'jongelingen' te begeleiden. Met alleen van de Sar in het doel wordt dat een beetje moeilijk lijkt mij.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Healy!
Noord-Ierland blijft verbazen, leuk! 
Ongelofelijk, wat is er aan de hand in groep F?
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Andorra -Engeland 0-3.. Goals in de 2e helft..
Heb gehoord dat Andorra uit erg lastig is.. 
Tsjechië - Cyprus 1-0..
Tsjechië is geen schim meer van het team van enkele jaren terug..
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Nu we toch bezig zijn met de "kleinere" landen, vergeet de winst van Liechtenstein niet! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.