- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Hoe kun je zoiets nu zeggen?
Kampioen 2004/05, 2005/06 Bayern Munchen
En het jaar daarvoor werd Bremen kampioen... En vorig jaar werden ze tweede.. Ja je hebt gelijk dat Bayern het nog net iets beter doet maar Bremen doet er niet zo heel veel voor onder ook op dit moment staan ze 5 punten voor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Maar het gaat natuurlijk om de prijzen en die heeft bayern de laatste twee jaar gepakt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Over het algemeen is Bayern gewoon de onbetwiste nummer 1 van Duitsland. Dit al sinds de tijd van Beckenbauer. Dat het nu even minder gaat is geen reden om te roepen dat Werder Bremen de beste is. Ze zijn immers slechts 4 x kampioen van Duitsland geweest, waarvan 1 x deze eeuw.
Ajax had sowieso met meer aanvallende spelers, zoals Leonardo, Huntelaar, Perez moeten spelen. Ze speelden dan wel op papier met 2 aanvallers, maar de Mul fungeerde naar mijn idee meer als middenvelder, terwijl hij juist op de flank hoort te spelen. 3-4-3 was denk ik betere geweest dan 3-5-2 @ 3-6-1. Maarja, ik ben slechts een moviemeter user en geen trainer. Alleen deze keer zat Ten Cate er helaas wel naast.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Nee vind ik niet 
De opstelling begon goed maar de uitvoering was waardloos. En Bremen blijf ik 1 van de beste ploegen van Europa vinden (rond 10de plaats denk ik).
Maar dat is persoonlijk natuurlijk:P
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Werder Bremen is zeker een goede ploeg, en ook wel een topploeg, maar ze behoren niet tot de Europese top. Al zie ik ze wel als kanshebber voor de Uefa cup. En als ze die zouden winnen kan Ajax tenminste zeggen dat ze zijn verslagen zijn door de kampioen. 
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Mee eens.
Ik ook. Rare basisopstelling, rare wissels (en nog te laat ook).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, wanneer ben je Europese top?

Als je vrij recent de UEFA cup hebt gewonnen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ja. Binnen de laatste 4 edities 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2204 stemmen
Dat 'ze uit de buurt' komen is al mis met die benaming. Alsof de Bijlmer het centrale punt van Amsterdam is.
Ik mag toch hopen van niet
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Eerder Champions League.
Tot de Europese top behoren clubs die een groot budget hebben om dure spelers mee aan te schaffen, al meerdere malen kampioen zijn geworden in eigen competitie en elk jaar overwinteren in de Champions League. Maarja, ieder z'n definities. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
CSKA Moskou is nu niet echt Europese top.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2204 stemmen
Zullen we toch nog gaan degraderen. Godsiemijne wat een zwakke verdediging 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Zo hé, zo net voor het eerst van mijn leven live een nine-darter gezien. 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
shit man, volg darts nu al 5 jaar en ik mis 5 live 9-darters
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Erg knap natuurlijk maar toch blijf ik het ook erg mooi vinden om te zie hoe makkelijk een Van Barneveld met zoiets omgaat. Zeker die 8e en 9e set toen het er echt om ging zag je dat die toch nog steeds wel een paar klassen beter is dan de rest op dit moment.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3313 stemmen
http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8
Voor degenen die hem gemist hebben 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2204 stemmen
Ten Cate kan zijn biezen ook wel pakken denk ik.Wat een wanprestatie en wat een systeem ook waarin Ajax speelde.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ten Cate kan zijn biezen ook wel pakken denk ik.Wat een wanprestatie en wat een systeem ook waarin Ajax speelde.
Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar op de verdediging na, vond ik de opstelling goed.
Eindelijk Huntelaar weer terug, die ook nog eens scoorde.
Maar of het nu de mentaliteit was of de verdediging, de hoop die er nog was op een kampioenschap is nu ook wel verdwenen.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3600 stemmen
Indrukwekkend ! 
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2204 stemmen
Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar op de verdediging na, vond ik de opstelling goed.
Eindelijk Huntelaar weer terug, die ook nog eens scoorde.
Maar of het nu de mentaliteit was of de verdediging, de hoop die er nog was op een kampioenschap is nu ook wel verdwenen.
Ten Cate ging er blijkbaar vanuit dat ze wel even zouden winnen aangezien ze maar met 2 echte verdedigers speelden.De voorhoede was wel goed zoals je zegt maar hoe het achterin stond was het echt dramatisch.Heitinga,Anita,Lindenbergh.Die 3 waren absurd slecht.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ten Cate ging er blijkbaar vanuit dat ze wel even zouden winnen aangezien ze maar met 2 echte verdedigers speelden.De voorhoede was wel goed zoals je zegt maar hoe het achterin stond was het echt dramatisch.Heitinga,Anita,Lindenbergh.Die 3 waren absurd slecht.
Daar werd inderdaad vanuit gegaan ja.
Tja, en dan is het dat je je verdediging noodgedwongen moet aanpassen, maar met Lindenbergh weet je nu wel voortaan dat het hoogstwaarschijnlijk fout gaat.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Daar werd inderdaad vanuit gegaan ja.
Tja, en dan is het dat je je verdediging noodgedwongen moet aanpassen, maar met Lindenbergh weet je nu wel voortaan dat het hoogstwaarschijnlijk fout gaat.
Ik ben zeker geen Lindenbergh-fan.. Maar je kon Lindenbergh bij beide goals niks verwijten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.