• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.390 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.347 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.563 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ik ben zeker geen Lindenbergh-fan.. Maar je kon Lindenbergh bij beide goals niks verwijten.

Ik heb ook al gezegd dat ik de wedstrijd niet heb kunnen zien, maar vaak heeft Lindenbergh in de verdediging voor problemen gezorgd.

Misschien iets te voorbarig van mij om dat nu weer te zeggen, zeker na afgelopen woensdag, maar te kort komt hij zeker.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

timbo_ schreef:

Van barneveld wat een gemiddelde.

Inderdaad zeg, niet meer normaal.

Engeland mag dan met 16-12 hebben gewonnen maar de twee beste darters van het toernoei waren wel Nederlanders. De winnaar, de 170 finish én de 9-darter zijn voor Nederland. Wij zijn in elk geval de morele winnaar.

Barney en Mighty Mike

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

The Hunter schreef:

... Lindenbergh ... maar te kort komt hij zeker.

Hallelujah.

Beter nog een speler van de A1 opstellen want Lindenbergh ontpopt zich tot de grootste miskoop van de afgelopen 20 jaar.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Ik denk dat dat nog altijd Gabrich is moviefreak

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Misschien dan niet dé grootste maar toch wel ergens in die buurt .

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Heeft die Gabrich ooit een goede kans gekregen dan?

Ik kan me maar 1 wedstrijd met hem herinneren.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Van barneveld wat een gemiddelde.

zeker niet slecht (denk de hoogste van barney tot nu toe in een tv-toernooi) maar dan had je taylor tegen burgess een keer moeten zien (37 gem)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Klinkladze, wie kent hem nog? Deed altijd een dubbele schaar om dan tegen de tegenstander op te lopen... En dat zou destijds een wereldvoetballer moeten worden.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

kijkert schreef:

Zo hé, zo net voor het eerst van mijn leven live een nine-darter gezien.

Ik realiseer me nu pas dat dit op 600 meter van mijn huis gebeurde! Waarom, o waarom heb ik niet een kaartje gekocht???

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2202 stemmen

Quido schreef:

Heeft die Gabrich ooit een goede kans gekregen dan?

Ik kan me maar 1 wedstrijd met hem herinneren.

Jawel maar net als Bandalovski en Dondé bij Feyenoord heeft hij gefaald

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

En dan heb je nog de Costa Ricaanse spits Ledezma, weg gepikt vóór de neus van Feyenoord ...

Heeft vrijwel nooit gespeeld en heeft later nog vastgezeten voor een ernstig geweldsdelict (moord?). Is nu ergens semi-prof.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

lowhusky schreef:

zeker niet slecht (denk de hoogste van barney tot nu toe in een tv-toernooi) maar dan had je taylor tegen burgess een keer moeten zien (37 gem)

Maar was dat ook in een finale over 7 sets?

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Klinkladze, wie kent hem nog? Deed altijd een dubbele schaar om dan tegen de tegenstander op te lopen... En dat zou destijds een wereldvoetballer moeten worden.

O Kinkladze was geweldig. Had alleen de juiste aansturing moeten hebben zoal elk uitzonderlijk talent.

Waar voetbalt die nu eigenlijk?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

pascal83 schreef:

En dan heb je nog de Costa Ricaanse spits Ledezma, weg gepikt vóór de neus van Feyenoord ...

Heeft vrijwel nooit gespeeld en heeft later nog vastgezeten voor een ernstig geweldsdelict (moord?). Is nu ergens semi-prof.

Geschoten in een discotheek dacht ik..

Klinkladze speelt nu in Cyprus ofzo dacht ik.

Dani is natuurlijk filmwaardig (soort van Raging Bull), het verhaal over de opkomst en ondergang van een van de grootste talenten ter wereld. Fabelachtige voetballer met een geweldige techniek en trap. Of zoals Cruijff het zei: 'Altijd opstellen die jonge'. De Goal in Madrid tegen Atletico staat op mijn netvlies gebrand... Nordin Wooter die de bal met moeite bij Dani kreeg, Dani die ineens uithaalde en de bal vanaf ruim 30 meter over Molina heen trapte! Ik zag hem later nog in een televisie programma, hij was quizmaster in Portugal geworden en was heel erg veel aangekomen. Hij huilde en zei dat hij het verkloot had.

Zucht.. de goede ouwe tijd dat europese topclubs nog tegen Ajax opkeken.

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Maar was dat ook in een finale over 7 sets?

hij speelde ook 7 sets (best of 11), werd 6-1. Maar taylor meerderen malen 36 gegooid hoor

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Az wil Huntelaar overnemen van Ajax, nu.nl

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Gewoon gestook vlak voor de onderlinge wedstrijd, dat neemt echt niemand serieus.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Dat is inderdaad niet serieus te nemen.

Ik moest in ieder geval hard lachen toen ik het las.

De site van Sportweek meldt ook dat AZ hem voor 9 miljoen zou willen overnemen.

Wat een grap.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Toch zie ik AZ echt verbazen komend seizoen wat transfers betreft. Ik heb het gevoel dat we erg gaan schrikken van wat daar komende zomer mogelijk blijkt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

lowhusky schreef:

hij speelde ook 7 sets (best of 11), werd 6-1. Maar taylor meerderen malen 36 gegooid hoor

Is er eigenlijk niet ergens een site waar darts statistieken bij worden gehouden. Bijvoorbeel wat hoogste gemiddelde ooit is enzo.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Ik mag dan Ajacied zijn, maar ik heb vanavond wel een geweldige wedstrijd gezien. PSV hield zich de hele wedstijd met gemak staande in een fantastisch tactisch schaakspel. Vooral mn complimenten aan de verdediging, die een zeer sterke indruk maakte.

Als Kromkamp zo blijft spelen mag hij van mij de vaste rechtsback van oranje zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Yes. 1-0 gewonnen. Echt super dit en ook nog verdiend ook vond ik. Eigenlijk maar twee kansen tegen gehad die Gomes beide super pakt. Als we het iets slimmer hadden uitgespeeld had er zelfs misschien nog eentje meer ingezeten maar ook hier zijn we erg tevreden mee. En wat waren Da Costa, Gomes, Alex, Kromkamp, kone en Cocu goed zeg. Alleen Tardelli Mendez en Culina waren wat minder vandaag.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Goed voor het nederlands voetbal..

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Helaas voor Arsenal, 2 á 3 grote kansen in de eerste helft, die duidelijk voor de Londenaren was. Complimenten voor de 2de helft van psv, die was erg sterk. En Da Costa en Alex waren echt heel sterk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Britse media: PSV speelde gewoon 'laf'

Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 21 februari om 12:07

Gisteravond wist PSV in eigen huis knap met 1-0 te winnen van Arsenal. De gasten waren de favoriet om met de zege aan de haal te gaan, maar een doelpunt van Edison Mendez bleek uiteindelijk doorslaggevend. De Engelse pers, waaronder The Sun heeft geen goed woord over voor de speelwijze van de thuisploeg.

“Arsenal is inmiddels gewend geraakt aan bange opponenten die op een 0-0 gelijkspel gokken. Maar nooit eerder in hun 99 duels die ze in de hoogste Europese competitie speelden, zijn ze een team tegengekomen met zulke beperkte ambities voor hun eigen supporters als PSV."

"Misschien kwam het wel door het vierdaagse fancy dress carnaval dat het zuiden van Holland in zijn greep hield, maar Ronald Koeman's team speelde alsof ze de moeder der aller katers had," schrijft The Sun vandaag.

Hoe laag kun je als media zinken...

Beetje triest en onrespectvol naar PSV toe, PSV heeft over 90 minuten gewoon eerlijk gewonnen. En natuurlijk mag PSV op deze manier voetballen, ze zijn nu eenmaal één van de kleinste ploegen van de clubs die nu nog in de CL zitten (op basis van geld) bij Real Madrid zou ik er bijvoorbeeld wel meer moeite mee hebben. Maar mag PSV dat nog niet de helft te besteden van de meeste andere clubs aub wat verdedigender spelen.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Tja, The Sun .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Haha, hoezo slechte verliezers. PSV speelde zoals ze moesten spelen tegen een tegenstander van dit formaat.

Ze kunnen zich beter druk maken om de rellen in Lens. Gelukkig heeft Manchester United meer geld dan Feyenoord en mogen zij vast wél lekker doorvoetballen in Europa.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Villareal - Arsenal van vorig jaar dan, toen Arsenal een 1-0 (?) verdedigde en er met enige geluk (misser van elf meter van Riquelme) de finale inging.

Dát was pas anti-voetbal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Klopt!

En ik vind dat kleinere clubs ook gewoon het recht hebben zo te voetballen. Koeman en Tonny Bruin Slot zouden wel gek zijn om tegen teams van dit kaliber anders te gaan spelen. Valt het jullie trouwens ook op dat de presetaties van Koeman en co buitengewoon goed zijn in de Champions League niet alleen bij PSV maar ook bij Ajax en natuulijk Benfica. Altijd de perfect tactiek ik herinner me zo al bijvoorbeeld Barcalona - Benfica, Ajax - Arsenal, Ajax - As Roma, PSV - Arsenal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.