- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Raar ook dat je het nu hoort. Ploegen in Italie spelen bijna altijd zo en daar hoor je zelden iets over. Ik heb in ieder geval genoten van de verdediging gister.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Snap die schwalbe ook echt niet. Hij had die bal nog makkelijk gehaald en mogelijk zelfs nog kunnen maken.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Braamhaar had het goed gezien, vindt ook de BBC
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Hilarisch toch, en diep triest 
Was dit echt een schwalbe? Het lijkt er idd wel op, maar helaas zie je het vervolg niet. Als het een bewuste val was dan heeft Gilardino ze niet helemaal op een rijtje. Sowieso een beperkte speler
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3311 stemmen
Was dit echt een schwalbe? Het lijkt er idd wel op, maar helaas zie je het vervolg niet. Als het een bewuste val was dan heeft Gilardino ze niet helemaal op een rijtje. Sowieso een beperkte speler
Welk vervolg heb je nodig? 100% schwalbe (en niet de subtielste)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Wat een smeerlap, en wat een sukkel 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Nette uitslag van PSV.
Heb weinig van de westrijd gezien, maar wel een aantal geweldige reddingen van Gomes.
Wat keepte hij goed zeg.
En Gilardino,wat een loser. Slechter kan die bijna niet zeg.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Gomez is van grote klasse, hoort gewoon de eerste keeper van Brazilië te zijn nu Dida er mee gestopt is.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Gomez is van grote klasse, hoort gewoon de eerste keeper van Brazilië te zijn nu Dida er mee gestopt is.
Die keeper van Inter Cesar doet het anders ook wel heel erg goed. Hij stond vorige maand nog in het Europees elftal van de maand. Maar Gomes hoort er zeker bij inderdaad.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Van Gaal is een goeie trainer; dan mag je best je bek opentrekken
Jawel, maar als je totaal niet zelfkritisch bent, geen enkele kritiek of tegenspraak duldt, altijd de wijsheid in pacht lijkt te hebben, andere meningen vaak minachtend afdoet en er ook nog eens de zuurste en naarste kop van het hele land bij trekt dan ben je geen vals bescheiden voetbaltrainer, maar een op persoonlijk vlak weinig ontwikkelde, kinderachtige, narcistische, solistische, negatieve, chagrijnige, vreselijk irritante, karikaturale en tegen eigen weten in uiterst vermakelijke en niet serieus te nemen clown
Dat deze man verstand heeft van voetbal staat daar wat mij betreft buiten, net als zijn prestaties als voetbaltrainer
Louis van Gaal als persoon is (vaak) een nul
Louis van Gaal als trainer scoort veel hoger
Echtgenote Truus van Gaal: "Toen ik Louis nog niet zo lang leerde kennen vroeg ik hem of we elkaar nu konden tutoyeren. Maar hij had liever dat we elkaar nog met u aanspraken, dat vond hij meer gepast"
Dat deze vrouw getrouwd is met deze blaag...
Ik zeg niet dat Louis nooit vriendelijk is, maar hij is dat meestal alleen als zijn eigen positieve prestaties worden besproken, of als zijn ploeg gewonnen heeft, of als journalisten in zijn kont klimmen.
Bij hoogtepunten slaat Louistje dan weer door ("Wij zijn niet alleen de beste van Rotterdam...") ,("Barca, barca, barca"). Nou vond ik dat laatste nog wel door de beugel kunnen, maar zijn hele verleden erbij genomen en de aanblik van dat van zwanger van arrogantie zijnde aangezicht is ook dat teveel voor mij om te kunnen verdragen
Maar goed, AZ mag van mij best door tegen Fenerbahce
En als ze verliezen dan kijk ik weer naar clowntje Mijnheer Van Gaal, alias de Schnabbelaar van SBS of de Magier van MediaMarkt.
De Beste Bondscoach is hij gelukkig niet geworden 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat je hier een fout maakt de *persoon* Van Gaal te verwarren met de *mediapersoonlijkheid* Van Gaal.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik denk dat je hier een fout maakt de *persoon* Van Gaal te verwarren met de *mediapersoonlijkheid* Van Gaal.
Als mediapersoon is hij erg, maar als gewoon persoon ook, zie oa mijn quote van Truus. Hij wil ook alle spelletjes thuis van zijn vrouwtje winnen, die aardige bescheiden trainer van AZ (vergelijk hem eens met de Kromme, in t verleden ook trainer van AZ)
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Echtgenote Truus van Gaal: "Toen ik Louis nog niet zo lang leerde kennen vroeg ik hem of we elkaar nu konden tutoyeren. Maar hij had liever dat we elkaar nog met u aanspraken, dat vond hij meer gepast"
.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Als mediapersoon is hij erg, maar als gewoon persoon ook, zie oa mijn quote van Truus. Hij wil ook alle spelletjes thuis van zijn vrouwtje winnen
Doet me aan Karpov denken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Wat maakt AZ het zich weer onnodig moeilijk. In de tweede helft tikten ze de Turken compleet van de mat. Toch raar dat ze pas de geest krijgen nadat ze achter komen.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Vooral het inbrengen van Jenner zorgde veel dreiging. Ook de Zeeuw speelde uitstekend. Fenerbahce had makkelijk kunnen winnen, maar als je zo gaat verdedigen bij een vrije trap.. Ook dikke kansen gemist, tja eigen schuld, dikke bult. 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
.
Ik moet hier overigens bijzetten (van Truus) dat ze toen nog alleen een zakelijke relatie met elkaar hadden, ze gingen nog niet amoureus met elkaar om. Dat maakt het wel iets minder blase, maar geeft wel aan dat Louis niet de makkelijkste is. Nou, nu hou ik op over Van Gaal, als trainer heeft ie zich wel weer bewezen vanavond 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Goede wissels met Jenner en De Zeeuw.
De Zeeuw werd beter en beter en vanuit Jenner ging ook veel dreiging.
Netjes dat ze zich terugknokken tot 2-2, maar die achterstand was helemaal niet nodig geweest.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Eindelijk - sinds lange tijd - WILSKRACHT, BEZIELING en STRIJD!
ELKE WEEK GRAAG!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Zullen ze nodig hebbben ook met achtereenvolgens. AZ uit
Heerenveen thuis Twente uit en PSV uit. Moeilijker programma is in Nederland niet mogelijk lijkt me.
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ach was zo fijn om Ajax zo sinds lange tijd te zien spelen.
Mijn Ajax hartje klopt weer.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Balen, want het kwam toch nog een beetje dichtbij.
Maar eindelijk, wat een geweldige mentaliteit.
Heerlijk om die strijd weer eens te zien. Het kan dus zeker wel.
Zondag eenzelfde soort aanvallende opstelling en diezelfde mentaliteit en het wordt een mooie wedstrijd.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Balen, want het kwam toch nog een beetje dichtbij.
Maar eindelijk, wat een geweldige mentaliteit.
Heerlijk om die strijd weer eens te zien. Het kan dus zeker wel.
Zondag eenzelfde soort aanvallende opstelling en diezelfde mentaliteit en het wordt een mooie wedstrijd.
Zekers, vooral als AZ ook die terugknokmentaliteit weet te handhaven en liever nog in een vooruitknokmentaliteit weet om te zetten.
Zondag: de kampioenswedstrijd! 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Prfff, dit kan ook alleen in landen als Servie...
http://www.telesport.nl/voetbal/1255428/Sulejmani_in_zak_en_as.html?p=10,1
happie
-
- 6272 berichten
- 426 stemmen
Ik zat gister in de arena. Was bang dat het zonde van het geld zou worden. Zeker na het debacle tegen excelsior. Maar ze hebben uitstekend gevoetbald. Verdiend gewonnen en ze hebben de Duitse supporters nog wel ff een tijdje stil gekregen in de tweede helft. Een goeie kans nog gehad in de 80ste minuut ofzo op de 4-1, maar helaas. Had misschien nog meer in gezeten.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Er had inderdaad misschien wel meer ingezeten.
Het is altijd 'als', maar áls die kans er tussen de 75e en 80e minuut in was gegaan, dan waren er nog 10 minuten voor de winnende goal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.