• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.392 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ja, da's altijd zo .

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Goeie keeper helaas, misschien wat voor AZ Hoop dat Ten Cate nu eens inziet dat KJ en Babel altijd samen moeten spelen. 'Met opgeheven hoofd' vond ik iig!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

arkadi schreef:
Ach was zo fijn om Ajax zo sinds lange tijd te zien spelen.

Oooohh, het was spelen dat ze deden! Was me volledig ontgaan. (slecht grapje natuurlijk)

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

speedy23 schreef:
(quote)

Oooohh, het was spelen dat ze deden! Was me volledig ontgaan. (slecht grapje natuurlijk)

Foei Luc

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Ach ja in Belgie is het nu natuurlijk nog lastiger.

Hoe noemen ze spelen(voetballen) daar: mensen die naast hun fulltime baan elke zondag op een groene mat de bal niet uit de middencirkel kunnen krijgen?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

arkadi schreef:

Ach ja in Belgie is het nu natuurlijk nog lastiger.

Hoe noemen ze spelen(voetballen) daar: mensen die naast hun fulltime baan elke zondag op een groene mat de bal niet uit de middencirkel kunnen krijgen?

Neen, 22 gekken die achter een bal aanhollen en als ze hem toevallig te pakken krijgen schoppen ze hem zo snel mogelijk weg.

GerwinF

• 1643 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Neen, 22 gekken die achter een bal aanhollen en als ze hem toevallig te pakken krijgen schoppen ze hem zo snel mogelijk weg.

Dus de keepers hollen ook achter de bal aan in belgie?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

GerwinF schreef:

Dus de keepers hollen ook achter de bal aan in belgie?

Tuurlijk. Kwestie van wat beweging te krijgen. En ik sprak toch van 22 gekken....

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mijn complimenten aan mijn clubbie.

Prachtige pot tegen Bremen!

Teminste nog de eer gered.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Been probeerde iets wat al snel mislukte. Dan moet je snel ingrijpen maar helaas. Achterin 1 op 1 blijven spelen, ballen wegmaaien en voorin geen enkele bruikbare bal.

Dan ook bij 1-0 achterstand Denneboom wisselen getuigt niet bepaald van slimheid.

Lachwekkende afgang het gevolg. Met als hoogtepunt het 'schot op doel' van Barreto.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

mikoz schreef:

Mijn complimenten aan mijn clubbie.

Prachtige pot tegen Bremen!

Teminste nog de eer gered.

Toch vind ik jullie wel redelijk snel tevreden. Ik bedoel het resultaat is erg goed en er had nog wel bijna meer ingezeten op het eind. Maar tussen minuut 15 en 60 was Ajax toch weer overwegend zwak aan het voetballen. In deze periode had Werder er ook minimaal twee moeten maken. Mijn inziens dus een erg goed resultaat maar ik geloof niet dat Ajax het met dit niveau morgen redt tegen AZ.

Arturo

• 192 berichten
  • 143 stemmen

Ajax heeft mazzel gehad dat het in de eerste helft niet met 1-3 achterstond, daar hebben ze echt mazze in gehad. Werder kwam eigenlijk helemaal niet om te voetballen, altans zo leek het.

Zelf ben ik natuurlijk voor Feyenoord, ongelooflijk wat die kut Uefa voor uitspraak heeft gedaan, wat een stelletje honden. Feyenoord leggen ze wel een straf op maar Manchester zeker niet. Als je de wedstrijd tussen Lille-Manchester heb gezien dan snap je wel wat ik bedoel..

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Niet bepaald vergelijkbaar.

arkadi

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Arturo schreef:

Ajax heeft mazzel gehad dat het in de eerste helft niet met 1-3 achterstond, daar hebben ze echt mazze in gehad. Werder kwam eigenlijk helemaal niet om te voetballen, altans zo leek het.

Zelf ben ik natuurlijk voor Feyenoord, ongelooflijk wat die kut Uefa voor uitspraak heeft gedaan, wat een stelletje honden. Feyenoord leggen ze wel een straf op maar Manchester zeker niet. Als je de wedstrijd tussen Lille-Manchester heb gezien dan snap je wel wat ik bedoel..

? nee.

Arturo

• 192 berichten
  • 143 stemmen

arkadi schreef:

(quote)

? nee.

daar zijn der ook rellen geweest, maar daar treed de Uefa niet bij op..

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Omdat dat totaal anders was.

Arturo

• 192 berichten
  • 143 stemmen

kos schreef:

Omdat dat totaal anders was.

Oke nou heb ik het niet alleen over Nancy-Feyenoord, maar neem nou Feyenoord-Blackburn toen er bier naar Gamst-Pedersen werd gegooid, wat is nou erger, van dat bier op de rellen bij Lille-Manchester..?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Arturo schreef:

Ajax heeft mazzel gehad

Zelf ben ik natuurlijk voor Feyenoord

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

HSV heeft weer gewonnen

3-1 thuis tegen Eintracht Frankfurt.

Vd Vaart maakte de 1-0 uit een vrije trap en gaf de assist bij de 3-1.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Waar kon ik trouwens ook alweer de samenvattingen kijken van bijv. de wedstrijd Ajax- Werder Bremen?

Iemand had me laatst zo'n link gepassed, maar die ben ik kwijt..

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Hulde aan vd Vaart en Stevens!

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Waar kon ik trouwens ook alweer de samenvattingen kijken van bijv. de wedstrijd Ajax- Werder Bremen?

Iemand had me laatst zo'n link gepassed, maar die ben ik kwijt..

Staat op http://www.footytube.com/ (met duits/frans commentaar)

Arturo

• 192 berichten
  • 143 stemmen

http://voetbaltube.web-log.nl/

Hier nog een site waar je bijna alle samenvattingen kunt zien..

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Kampioenschap in de Eredivisie is beslist nu.
PSV is de grote winnaar dit weekend.
Het gat is weer 7 punten, mede te danken aan een verschrikkelijk fluitende Wegereef..

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Wegereef moet zich diep schamen voor die goal van AZ

Arturo

• 192 berichten
  • 143 stemmen

Altijd maar weer de scheids, als Ajax het ff niet goed doet. En weet je, ik vond juist dat Wegereef meer in het voordeel van Ajax floot..

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

spoilers! .

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

Arturo schreef:
Altijd maar weer de scheids, als Ajax het ff niet goed doet.
Dat is altijd het 'excuus' van elke club als het resultaat niet meezit. Niet alleen bij Ajax hoor. Bovendien waren er vandaag gegronde redenen om zijn fluitgedrag te bekritiseren, wat vaak nogal ontbreekt. Vandaag lag puntenverlies in ieder geval niet aan Ajax zelf.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3311 stemmen

Arturo schreef:
Altijd maar weer de scheids, als Ajax het ff niet goed doet. En weet je, ik vond juist dat Wegereef meer in het voordeel van Ajax floot..

kom zeg. Kijk alleen al naar het aantal kaarten. Ajax 7 (inclusief 1 rode) en AZ welgeteld 1. Zegt genoeg lijkt mij. En die goal van AZ had natuurlijk gewoon afgekeurd moeten worden.

Ik kan best tegen mn verlies en als Ajax het niet verdient om te winnen zal ik dat meteen toegeven, maar dit sloeg gewoon nergens op.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad.
Ik durf het ook zeker toe te geven, wanneer het aan Ajax zelf ligt, maar vandaag was dat zeker niet zo.
Ajax was zelfs beter, vooral na rust met 10 man.
Vandaag werd gewoon overal tegen gefloten en op een gegeven moment was dat standaard een gele kaart.

En dan De Zeeuw die met gestrekt been inkomt, wordt niet bestraft, terwijl Gabri hetzelfde doet een paar minuten later en wel geel krijgt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.