• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.412 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.421 acteurs
  • 200.466 gebruikers
  • 9.468.006 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Je blijkt voorspellende gaven te hebben. Wat is Stekelenburg slecht met voorzetten zeg. Zit er echt constant langs.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Had eigenlijk 5-0 moeten zijn, maar 3-0 lijkt wel genoeg.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Wat een drama pot van Ajax.

Slechte opstelling , slechte wedstrijd.

Bremen was veel sterker.

Al was de 2e goal wel onterecht en was de rode kaart ook erg overdreven. Ook veel pech dus.

Jammer had goede hoop

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Jammer van Ajax. Ook AZ zal nog hard aan de slag moeten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

En toch kan het nog wel voor Ajax. drie nul is nog enigzins te doen. Ik zou als Bremen coach die Almeida ook nooit meer opstellen want je zou er toch nog eens drie tegen krijgen in Amsterdam.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nou waarschijnlijk volgende week nog maar 1 club in de Uefa Cup...

Stam was de enigste speler met een voldoende. Met name Perez voegde niks toe. HTC blunderd strategisch door geen man bij de eerste en tweede paal te plaatsen. Onbegrijpelijk zo'n blunder mag bij de E'tjes nog niet.

Als laatste nog even over de arbitrage... Ik vond de optel som van de 2 gele kaarten van Lindenbergh geen rood.. Die 2-0 zat niet.. En als je Ajax rood geeft dan was de aanslag van Wome op Stam donkerrood!

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Complimenten voor AZ trouwens.

Mooie pot. stuk leuker dan Ajax.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Wat heeft Ajax dan een onevenwichtige ploeg als je Perez, Huntelaar en Leonardo op de bank mag hebben en een matige speler als Lindenberg noodgedwongen linksback moet zetten.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Fouten van Ten Cate en van de scheids deden Ajax de das om.

Helaas het is te hopen dat ze volgende week in ieder geval de eer redden

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

En toch kan het nog wel voor Ajax. drie nul is nog enigzins te doen.

Sure 6-2 winnen of zo.... Tegen Groningen en ADO was Ajax ook al zo overtuigend. Gingen ze geen kampioen worden?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Depor won nog eens met 4-0 van milan nadat ze in milan met 3-0 hadden verloren. Er is dus nog iets van hoop

Reinbo schreef:

(quote)

Sure 6-2 winnen of zo.... Tegen Groningen en ADO was Ajax ook al zo overtuigend. Gingen ze geen kampioen worden?

ik ben blij dat een opgever als jij geen supporter is van Ajax

Je moet er altijd voor gaan, nooit je kop laten hangen

Jouw reactie zal wel te maken hebben met je haat jegens Ajax

ben je ook zo blij dat Nederland een CL plek gaat verliezen volgend jaar? Puber...

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Hoop is er altijd, en van mij mag Ajax graag verder, maar het is wel een flinke knauw die ze kregen.

Helaas voor AZ kunnen ze niet meer bogen op de nimmer geslagen status die ze hadden in de Hout.

En een doelpuntje tegen meer dan dat ze maken en ze liggen eruit.

Pessimist as always!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

SpaghettiWestern schreef:

ben je ook zo blij dat Nederland een CL plek gaat verliezen volgend jaar? Puber...

Die plaats verliezen is helemaal niet zo'n ramp. Zeker nu Platini de opzet weer wil wijzigen. Maar buiten dat. Dat zorgt ervoor dat clubs als heerenveen niet meer europees spelen zodat we daarna die extra plek weer binnenhalen. Waarna heerenveen en vitesse weer mee mogen doen en we die plek weer verliezen. Is gewoon een cirkel die zich iedere zoveel jaar zal gaan herhalen als dit systeem blijft bestaan.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Hopelijk zijn ze nu weer een beetje rustig daar .

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Vind dat er vanuit het Ajax kamp teveel lof wordt uitgesproken over Werder Bremen. Want zó goed zijn ze nou ook weer niet, er wordt gesproken alsof Ajax kansloos was tegen een Europese topploeg ofzo.. Kan me nog herinneren dat Werder 2 jaar terug met 7-1 verloor van ene Olympique Lyon. Alle berichten die ik heb gelezen voor deze wedstrijd wezen erop dat Ten Cate liever niet wou dat ze de volgende ronde zouden halen.. Dit gezien zijn belachelijke formatie. Lindenberg is te oud en gewoon niet goed genoeg voor Ajax, en waarom 2 jong-Ajax spelers laten debuteren in zo'n belangrijke wedstrijd..

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens. Werder is zeker geen Europese top. Als het om de topwedstrijden gaat, zoals afgelopen twee weken in de Bundesliga, dan laten ze toch ook flink wat steekjes vallen.

Maar goed, het was veel te onevenwichtig vandaag.

En dan kán het natuurlijk altijd nog, maar dat zie ik niet gebeuren. Helaas.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Hunter schreef:

Mee eens. Werder is zeker geen Europese top. Als het om de topwedstrijden gaat, zoals afgelopen twee weken in de Bundesliga, dan laten ze toch ook flink wat steekjes vallen.

Werder is zeker wel Europese top.

Het is dat ze bij Barcelona en chelsea in de poule zaten ( waar ze overges bijna nog doorgingen ) anders hadden ze gewoon nog in de CL meegedaan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Hunter schreef:

Als je misschien wel de beste ploeg bent in de moeilijkste competitie in Europa, ben je zeker wel Europese top!

ThaMovieVoter schreef:

Lindenberg is te oud, en gewoon niet goed genoeg voor Ajax, en waarom 2 jong-Ajax spelers laten debuteren in zo'n belangrijke wedstrijd..

Wat is je alternatief?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Wat is je alternatief?

Niet met 5 middenvelders spelen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

SpaghettiWestern schreef:

(quote)
ik ben blij dat een opgever als jij geen supporter is van Ajax

Je moet er altijd voor gaan, nooit je kop laten hangen

Jouw reactie zal wel te maken hebben met je haat jegens Ajax

Kunnen we eindelijk stoppen met die belachelijke play-offs. Daarbij hadden we dit jaar toch ook maar 1 club in de CL.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vind dat Ajax het onder omstandigheden goed gedaan heeft:

* Je speelt tegen een sterker team.

* Je hebt nog maar 2 echte verdedigers in je selectie.

* Je komt na 20 minuten met 10 man.

* Noodgedwongen speel je daardoor met 2 jeugdspelers.

* Je hebt de arbitrage tegen (onterecht goal, snel geel trekken voor Ajax-spelers, maar geen kaarten trekken voor zware overtredingen van Bremen-spelers).

Wat denk je dan, dat je nog kunt winnen? De enige die je wat kunt verwijten is Lindenberg, het is wel erg dom om 2 onnodige kaarten te pakken binnen 5 minuten als je al weinig verdedigers hebt.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Ik vind de opstelling ook niet echt slim hoor, juist in deze wedstrijd waren Perez en Leonardo wel geschikt denk ik.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Ik vind de opstelling ook niet echt slim hoor, juist in deze wedstrijd waren Perez en Leonardo wel geschikt denk ik.

Had weinig uitgemaakt denk ik. Het probleem lag achterin niet voorin. Leonardo ipv De Mul had ik wel verwacht ja.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Kai schreef:

Als je misschien wel de beste ploeg bent in de moeilijkste competitie in Europa, ben je zeker wel Europese top!

Ze zijn op dit moment de op een na beste ploeg in de lang niet moeilijkste competitie van Europa.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

In de poule met Barcelona en Chelsea hebben ze zich anders zeer goed staande gehouden, ze gingen er pas op de laatste speeldag uit.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2204 stemmen

Ten Cate maakt zichzelf compleet belachelijk door in zo'n wedstrijd met 2 Bijlmergasten op de proppen te komen.

Huntelaar valt niet eens in. Babel mag een hele wedstrijd staan terwijl hij niks fatsoenlijks heeft laten zien, Leonardo had er veel eerder in gemoeten.

En dan die scheids. Die eerste gele kaart van Lindenbergh sloeg nergens op. De 2e was wel terecht. En de 2e goal had natuurlijk nooit mogen tellen. Dat zijn beslissende momenten in een wedstrijd

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3313 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ten Cate maakt zichzelf compleet belachelijk door in zo'n wedstrijd met 2 Bijlmergasten op de proppen te komen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

kos schreef:

Idd. In het geval van Bremen was de aanval de beste verdediging.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2275 stemmen

Zavo schreef:

In de poule met Barcelona en Chelsea hebben ze zich anders zeer goed staande gehouden, ze gingen er pas op de laatste speeldag uit.

Ja want Barcelona was een maatje te groot.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.